Poster |
Message |
den |
imapala ss
tere olen teie foorumit mõnda aega lugenud ja otsustasin nyyd nõu kysida asi nimelt sellese et õe mees saksast pakkub oma 96 aasta impala ss i mulle odava raha eest sest ostis omale pere auto (escalade :-) ) auto on aint tema käes old tutikana kunagi ostis läbi sõitu on 29k miili millegagi värv on must ja soundi on kah sisse ehitanud nii et auto võiks lihtsalt muusika inertsist liikuda mis te sellest arvate ? kas eestis läheb teda kulukax pidada? kas kellelgi on eestis selline eestis ? kuidas on hinnad varuosadega ? kas eestis arvele saab? kõik vastukajad on oodatud kui keegi viicib yldse trykkida
den
|
29.10.2002 at 18:01 |
|
LaSa Moderator |
imapala ss
kasutaja nimega Gis omab sellist. |
29.10.2002 at 18:07 |
|
peep Moderator |
imapala ss
quote: den: kas eestis arvele saab?
Ei saa.
Muidu gis'il on selline auto, võid tema nime kaudu searchi teha, siin on asjast natuke juttu olnud. Auto on ise viimase peal, kuid seda "odava raha" juttu on natuke raske uskuda, eriti arvestades kuidas Sa seda autot kirjeldad. |
29.10.2002 at 18:09 |
|
gis |
imapala ss
eestis saab arvele, seni on neid pimedaid tollitöötajaid ikka leitud. Samuti peaks uuest aastast ära kaduma see kollaste tulede ja muu nõue, tehnoülevaatusekäli mainis augustikuus. Kui ka ei ole muutust tulemas, ikka saame kuidagi susserdada. See, et mingis talupojariigis on nõmedad seadused, ei tähenda veel, et neid peaks täitma või peaks neil laskma rõõmu rikkuda. USA on tunduvalt kauem autosid tootnud ja kui neile sobib, siis sobib ka kalevipoegadele.
Auto liigub ka ilma soundita edasi, tal on ikkagi LT1 tunetud mootor peal aga agreSSivsema timinguga. 2 tonni kohta lükkab mootor teda impreSSiivselt edasi. Ja oleneb, mis hinnaga pakutakse. Ma võtaks vist isegi teise. Aga siis peaks ikkagi keegi mu Aurora ära ostma.
Varuosad on nagu igale teisele usakale, saadaval ja mõistliku hinnaga. Bensu võtab nagu tallad, maanteel saab 9l/100km hakkama. Ausõna. Eestikas.
www.impalasuperstore.com on tehnilist infi ja osade hindasid. |
29.10.2002 at 18:50 |
|
den |
imapala ss
õe mees seda mulle pakub ODAVA HINNAGA see on selline onupoja poliitika tahab saada 7000 euri ja siis lähen talle suvel appi kuskile pärapõrgusse mägedesse jahimaja vai midagi sellist ehitama aga mudu tahab vist 17k euri saada
|
29.10.2002 at 18:55 |
|
PlyVal64 |
imapala ss
quote: peep: quote: den: kas eestis arvele saab?
Ei saa.
Põhimõtteliselt peaks saama, kui veidi kedagi "masseerida" (rahaga loomulikult) ja viidata Teede- ja sideministri 28. märtsi 2001. a määrus nr 29 § 3 lõikes (3`) määratletud erijuhule. Kuna ikkagi lähisugulase omand oli ja miski kinkelepinguga võiks selle Sulle kinkida, siis peaks saama põhjendada registreerimise vajadust.
Iseenesest Impala SS väga kõva masin ja TOO TA ometi siia! Lisaks on Impala SS-l olemas Liiklusregistris oma tüüpkood(võid Gis`ilt küsida), mis ka seda võib oluliselt kergendada. |
29.10.2002 at 18:56 |
|
den |
imapala ss
parandus minult 12k ja muidu 26k hakkan assja ajama et lasen tal siis mingi kinke lepingu teha vai mis ? |
29.10.2002 at 21:35 |
|
peep Moderator |
imapala ss
Kuulge ärga ajage inimesele udujuttu, Eesti oleks selliseid autosid täis kui asi nii lihtne on, et muudkui maksad altkäe ja/või kingid.
Loomulikult kui te tegijad olete siis aidake tal see Impala registrisse saada, pole mõtet siin sõnadega tõestama hakata, et saab ikka, tehke selle asemel tegusid. |
29.10.2002 at 21:50 |
Last edited 29.10.2002 at 21:52 by peep (Moderator)
|
tfr |
imapala ss
Niipalju kui mina maailma asjadest aru saan, on siin kaks asja:
Euronõuetele vastavus
Ma täpselt ei tea, aga Den mainis, et antud eksemplar on ostetud Saksamaal '96 tutikana. Samal ajal müüs Viking neid ka Eestis. Kas tõesti aastal '96 veel selliseid norme Saksas ei kehtinud, mis lubasid praegustele euronõuetele rämedalt mittevastavaid autosid seal tol ajal esinduses uuena müüa?
Kui ei, siis see pool peaks nagu lahendatud olema. Klaasid ehk ikka E-märkega on. Ja no kui vaja, saab ilmselt vajadusel esmaseks ülevaatuseks mingid kollased suunad ka taha kompunnida nii, et need pärast ilma suuremaid jälgi jätmata uuesti ära võtta saab. SS peaks neid küünlaid vääriv mäng olema küll.
Impordimaksud
Need kaovad teatavasti 1. jaanuarist ära. S.t. et kui esimene asi on põhimõtteliselt selge, siis võib kasvõi praegu auto volitusega ära tuua ja lubatud 60 päeva siin sellega ringi sõita, sellega venitab 1. jaanuarini välja küll. Ja siis hakata teda enda nimele ümber kantima.
Sellest, kas PlyVali viidatud määruses (mina seda Riigi Teataja otsingumootori abil leida ei suutnud) viidatud erijuht peaks aitama "masseerida" euronõuetest või impordimaksudest möödumist, ei saanudki aru. |
29.10.2002 at 22:03 |
|
den |
imapala ss
ostetud saksast tutikana sest õemees piab usakate poodi sial fritsude maal läheb sis suuremat sorti paberites tuhnimiseks ja äkki saab veel novemris eestisse veetud |
29.10.2002 at 22:13 |
|
peep Moderator |
imapala ss
Saksas saad Sa täna ka uue US-Spec auto osta, seal on mitmeid firmasid mis nende importimise ja legaliseerimisega tegelevad. Ma pakun, et selle Impala küljes pole ühtegi E tähte ja kui olekski, siis sel pole suurt tähtsust, E tähed klaasidel ja tuledel ei tee veel autost Euro-spec masinat - selleks on palju enamat vaja ja üksikisikul on selle saavutamine võimatu.
den: mis Su mainitud hinda puudutab siis € 12 k. need autod maksavadki ehk see on normaalne turuhind. Päris mitu autot oli erinevatel saitidel umbes selle hinna eest müügis, mobile's üks eriti kobe ekspemplar. |
29.10.2002 at 22:17 |
Last edited 29.10.2002 at 22:19 by peep (Moderator)
|
den |
imapala ss
quote: peep: Saksas saad Sa täna ka uue US-Spec auto osta, seal on mitmeid firmasid mis nende importimise ja legaliseerimisega tegelevad. Ma pakun, et selle Impala küljes pole ühtegi E tähte ja kui olekski, siis sel pole suurt tähtsust, E tähed klaasidel ja tuledel ei tee veel autost Euro-spec masinat - selleks on palju enamat vaja ja üksikisikul on selle saavutamine võimatu.
den: mis Su mainitud hinda puudutab siis € 12 k. need autod maksavadki ehk see on normaalne turuhind. Päris mitu autot oli erinevatel saitidel umbes selle hinna eest müügis, mobile's üks eriti kobe ekspemplar.
aa on sellel nendel autodel korralik audio syteem kax jooksu talve rehve koos velgedega ja veel m6ned extra lisad mida ennem ei maini kui õnnestub autu eestise smuugeldada |
29.10.2002 at 22:33 |
|
peep Moderator |
imapala ss
Nojah, põhim. Sa võiksid ju oma sugulasel aidata tasuta ka seda maja ehitada, tore kui selle eest midagi extra antakse. Pealegi, saksa teedel 29 k. miili läbi sõitnud Impala on sisuliselt uus auto - sissesõit just lõppenud. Kui sellisega inimese kombel ümber käia kestab ta 200+ k. miili. ilma tõsisema remota.
Jääme siis pilte ootama või veel parem, live demo. |
29.10.2002 at 23:35 |
|
Joel |
imapala ss
quote: peep:mobile's üks eriti kobe ekspemplar.
Kas Impala SS-idel kolmas küljeaken mitte lõigatud nurgaga ei olnud. See paistab nagu tavalise Caprice'ina...
|
30.10.2002 at 10:44 |
|
peep Moderator |
imapala ss
Nice catch aga asja pointi see ei muuda, Impalad maksavad euroopas € 12-15 k. ja usas umbes sama palju.
Ma muuseas leidsin ühe mis maksab $28 k.
http://www.widescreenreview.com/impala/ |
30.10.2002 at 11:20 |
|
tfr |
imapala ss
quote: peep: Ma muuseas leidsin ühe mis maksab $28 k.
http://www.widescreenreview.com/impala/
Vinge kännukas, huvitav kas see on hinna sees?
|
30.10.2002 at 11:25 |
|
mrtn |
imapala ss
sellised veljed võiks paragrahvi alla käia |
30.10.2002 at 11:53 |
|
PlyVal64 |
imapala ss
Peep, asi on põhimõtteliselt selline, kuid sõltub siiski väga palju ka Liiklusregistri "onude" suvast ... ehk tihti ka paberlipakatest, kus mõne tuntud tegelase näopilt peal:
Autol, mis kantakse Eesti Liiklusregistrisse, peab olema EU-tüübikinnitus. Saksas ja ka muudes EU-riikides arvel olevatel autodel on see olemas ja SS-l ka Eestis see olemas. Nüüd jääb too meie Tehnonõuete eeskiri(viitasin Cobra-jutu all). Siin tekib vastuolu: üks SEADUS lubab arvele võtta, kohalik MÄÄRUS aga mitte. Tegelikkuses peaks olema nii, et kollaste suunatulede installiga peaks EU-maast toodud auto ümberehitus enne LR-i kandmisel piirduma. USAst toodutega seevastu mingit muud võimalust pole, kui vahepeal kuhugi EU-maale registrisse saada ja seejärel siia importida. Ja ka nii on autosid toodud, k.a. siinsõitvad limod.
Impala SS läks selle punkti alla(näiteks konkreetselt gis`i auto, mille ju ise esmakordselt regasin), sest selline oli tal olemas:9) Kui riikliku tüübikinnituse kehtivus on lõppenud, ei tohi selle alusel uut toodet liiklusregistrisse kanda. Kehtivusaja pikendamiseks võib valmistaja või tema ametlik esindaja esitada ARK-le avalduse, näidates ära tüübikinnituse tunnistusega vastavuses oleva viimase toote valmistamisaja ja sõiduki puhul ka VIN-koodi (tehasetähise).
ARK-l on õigus(soovi korral) seda tüübikat Saksast saadud andmete põhjal ühekordselt pikendada. Kas nad seda ka teha tahavad, on eriasi. Aga alati tuleb enne uurida, kohal käia ja asi selgeks teha. |
30.10.2002 at 12:56 |
|
Vince |
imapala ss
Veljed paragrahvi alla ja see mistra ka, mis armatuurlauale kleebitud on |
30.10.2002 at 12:59 |
|
Crac |
imapala ss
quote: see mistra ka, mis armatuurlauale kleebitud on
Pakuks, et see on lihtsalt armatuurlaua kaitse kuuma USA päikese eest!
Sorry for OT
Kristjan |
30.10.2002 at 13:17 |
|
peep Moderator |
imapala ss
quote: Crac:
Pakuks, et see on lihtsalt armatuurlaua kaitse kuuma USA päikese eest!
Nii see on ja mõningates osariikides on selline asi hädavajalik. Päikese kiirgus on nii intensiivne, et see sööb ära nii auto värvi, istmed kui ka armatuurlaua pealse suht. lühikese aja jooksul. Kui kunagi sai usakate Soome importimisega seotud oldud siis paljud autod tulid sealt tugevate päikesekahjustustega. |
30.10.2002 at 13:21 |
|
den |
imapala ss
nih täna sai siis pikemalt õemehega räägitud ja assjad paika autu hinnax kujuneb 10k +toomiskulud (mõte on sakasast eestisse sõita mitte laevaga tulla ) kaasa saan siis talve rehvid koos velgedega ja 4 valuvelge ilma rehvita autol on juzt hooldus kah tehtid õlid vahetatud jne.. aga tal pole neid e tähiseid saxsas sai arvele t2nu 2k maksmisele mingile jobule aga arvas et mingeid jamasid ei tohix tulla kui aint siis et passi on märgitud mootori suurusex 4,0!!!! mix ei saanudki aru ja selle nö kinke lepingu oli nõus rõõmuga tegema piaasi et lahti saab autust j2rgi võiks minna mingi novembri lõpp vai detsemri algus (siis kui escalade kohale jõuab) aga kuidas tollis see asi siis käib kas sial on siis tõesti nii et pane natukese € pio piale ja saab l2bi vai on sial mingeid tutvusi vaja ? |
30.10.2002 at 18:27 |
|
peep Moderator |
imapala ss
quote: den: kuidas tollis see asi siis käib kas sial on siis tõesti nii et pane natukese € pio piale ja saab l2bi vai on sial mingeid tutvusi vaja ?
Ära niisama suvaliselt kuhugi peo peale midagi pane võib jama tulla.
Minu arust tolli üldse ei tohiks huvitada muu kui maksude tasumine. Kui Sa tuled üle piiri sel aastal siis pead tasuma aktsiisi ja käibemaksu, kui järgmisel aastal siis ilmselt ainult käibemaksu. Huvitavaks läheb Su elu alles ARK'is kui maksud juba ilusti makstud ja hakkad asjale numbrit nõutama. Seal siis gis ja Ply tulevad Sulle ilmselt appi, nemad tunduvad teadvat mis ja kuidas. |
30.10.2002 at 18:35 |
Last edited 30.10.2002 at 22:06 by peep (Moderator)
|
tfr |
imapala ss
quote: den: aga tal pole neid e tähiseid saxsas sai arvele t2nu 2k maksmisele mingile jobule
Sa ütlesid, et Su õemees peab uute USA autode müügisalongi seal ... tal on see €2k kõikide uute autode hinna sisse juba arvutatud?
quote: aga arvas et mingeid jamasid ei tohix tulla kui aint siis et passi on märgitud mootori suurusex 4,0!!!!
See, mis seal passis oli, ei tohiks ilmselt eriti lugeda. Kui meil arvele hakkad võtma, löövad ARK vennad mingi targa raamatu lahti ja vaatavad sealt, mis need tehnilised andmed peaks olema. Ja kuna Impala SS seal ilmselt olemas on, kirjutavad sealt õiged liitrid/kilovatid Sulle.
quote: j2rgi võiks minna mingi novembri lõpp vai detsemri algus (siis kui escalade kohale jõuab)
Kui Sa ta novembris/detsembris tood, siis pole teda mingil juhul mõtet sisse tollima hakata - maksad aktsiisist segaseks ennast (kiire tehe TQHQ kalkulaatoriga ütleb maksudeks 95000 krooni). Lase auto Saksa registrisse jätta ja õemehel endale korralik volitus teha ja sõida sellega siin uue aastani. Peale seda siis hakka teda siin kohalikku registrisse üritama saada, kui aktsiis kadunud on. |
30.10.2002 at 19:41 |
|
den |
imapala ss
Kui Sa ta novembris/detsembris tood, siis pole teda mingil juhul mõtet sisse tollima hakata - maksad aktsiisist segaseks ennast (kiire tehe TQHQ kalkulaatoriga ütleb maksudeks 95000 krooni). Lase auto Saksa registrisse jätta ja õemehel endale korralik volitus teha ja sõida sellega siin uue aastani. Peale seda siis hakka teda siin kohalikku registrisse üritama saada, kui aktsiis kadunud on.
aga mis v2rk sellega oli et eestis ei saa võõriigi numriyega autoga sõita kui omaniku korval pole ? et kui auto minu oma aga tema nimel siis saab vai? ps. piab jah sial poodi myyb vettesid ja irm suuri dziipe ja varuosasid midagi top partsi laatset aga autud juures aint |
30.10.2002 at 22:00 |
|