Poster |
Message |
newton Moderator |
uus artikkel üleval
Nüüd on võimalik lugeda põhjalikku ülevaadet Avo 5.0 Mustangist, ja sellest, kuidas seda ka kurvilise tee jaoks kiireks ehitati. Hea lugemine kõigile, Fox-body fännidele eriti abiks.
Tänud Avole, kes võttis vaevaks meie artiklipõuda leevendada
|
07.11.2002 at 11:52 |
Last edited 07.11.2002 at 11:54 by newton (Moderator)
|
rustang Moderator |
uus artikkel üleval
Tänu Newtonile, kes asja mõne minutiga toormaterjalist valmis artikliks vormistas. |
07.11.2002 at 12:02 |
|
peep Moderator |
uus artikkel üleval
Well done !
Kutsuks ka teisi omanikke üles suuremat aktiivsust näitama, neid esitlusi ei saa kunagi liiga palju olla. |
07.11.2002 at 12:09 |
|
Crac |
uus artikkel üleval
5+
Kristjan |
07.11.2002 at 12:23 |
|
Kaido |
uus artikkel üleval
Tegija lugu, tööpäev keeratakse tuksi. |
07.11.2002 at 13:16 |
|
ats |
uus artikkel üleval
Absoluutselt, oleks võinud ikka vähem auto kalla nokitseda - lugemine võttis mitu aega ära
Pooleli jätta ka miskipärast ei saanud - mis sest, et mustandit ju kord loetud |
07.11.2002 at 13:31 |
|
devilc
Moderator |
uus artikkel üleval
Ei kujutanudki ette, et Sa selle masina kallal nii palju tööd oled teinud, Avo. Mulgi võttis lugemine ilmatuma aja, mis siis veel sellest rääkida, palju selle asja tegemiseks kulus.
Praeguselt tasemelt hea masinat edasi arendada - amordid/vedrud/rehvid/mootor ja peaks liikuma küll, vähemalt Sauga rajal. Aga oled Sa kindel, et juhipoolse turvatala ära võtmine hea mõte oli, kui masinat võistluseks kasutad? Või paned varsti torud sisse?
Ah jaa, ühe typo leidsin ka - see 'soendus' kriipis hirmsasti silma. |
07.11.2002 at 13:42 |
|
LaSa Moderator |
uus artikkel üleval
t6esti v2ga hea ja tore jutt! |
07.11.2002 at 13:51 |
|
max |
uus artikkel üleval
5+
Avo on vist arvatavasti üks väheseid, kellel pole "motivatsioonipuudust" peale tulnud või vähemalt pole sellest välja teinud |
07.11.2002 at 14:02 |
|
Vanaisa Moderator |
uus artikkel üleval
Aga küsin: kas peale air pumba kasti tõstmist said ka ajust veakoodid ära killida?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
07.11.2002 at 14:13 |
Last edited 07.11.2002 at 14:14 by Vanaisa (Moderator)
|
rustang Moderator |
uus artikkel üleval
quote: Vanaisa:
Aga küsin: kas peale air pumba kasti tõstmist said ka ajust veakoodid ära killida?
Aju ei teagi... Enivei, see süsteem ei töötanud niikuinii. |
07.11.2002 at 14:29 |
|
gets |
uus artikkel üleval
Kõva. Siit paistab jah välja, et raha läheb normaalse (loe: mitte high tech) hobiauto peale suht talutavalt, kuid kui arvutada need sajad ja tuhanded töötunnid rahaks, siis pilt muutub |
07.11.2002 at 14:29 |
|
rustang Moderator |
uus artikkel üleval
quote: devilc: Aga oled Sa kindel, et juhipoolse turvatala ära võtmine hea mõte oli, kui masinat võistluseks kasutad?
Ei ole kindel.
quote:
Ah jaa, ühe typo leidsin ka - see 'soendus' kriipis hirmsasti silma.
Äkki Newton asendab selle sõna - "ahi" on vist vähem loomariigiga seotud? |
07.11.2002 at 14:43 |
|
Indrek |
uus artikkel üleval
Tubli mees oled. |
07.11.2002 at 14:45 |
|
rustang Moderator |
uus artikkel üleval
quote: ats:
Pooleli jätta ka miskipärast ei saanud
Mul oli sama asi. Kui auto on tühjaks raamiks võetud, siis ei saa enam pooleli jätta. Eelmised autod on kõik olnud vähem või rohkem tüma kerega - seekord sai siis platvorm hilisemaks "tuuninguks" hoolikamalt ette valmistatud. |
07.11.2002 at 14:46 |
|
Fire |
uus artikkel üleval
Minul tekkis selle juttu peale kohe, poole tööpäeva pealt, isu garaazi tormata ja hakkata enda Fire-t juppideks kiskuma. Õnneks sosistas (õigemini karjus) mõistuse hääl kõrva, et see talv on finantsid muude remontidega seotud. Loomulikult ei ole ma ka Fire-t täiesti unustanud ja saab ka tema oma uuendused, kuid kindlasti mitte sellisel määral nagu sooviksin. Aga talv on pikk ja pime ning ma arvan et ei raatsi küll oma "kallikest" terveks talveks üksi garaazi nurka igavlema jätta, eks paistab...... Kevad ju niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kaugel. Teen vist veel see nädalavahetusel viimased sõidud (kui ilm lubab) ja kuulutan siis ka Fire-le talvehooaja alanuks.
Igastahes väga inspireeriv artikkel, kõigile osalistele .
Loodan et ka edaspidi tuleb analoogseid artikleid....
ja võibolla on kunagi ka minu ehitamised jõudnud nii kaugele, et võiks jagada teistele inspiratsiooni....... jaaa.... ilus unistus .
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
07.11.2002 at 15:32 |
|
arxx |
uus artikkel üleval
, tegijale
... eeskuju vääriv ettevõtmine und pealehakkamine
____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee" |
07.11.2002 at 15:46 |
|
reo |
uus artikkel üleval
ilus-tubli lugu jah, au ja kiitus! |
07.11.2002 at 17:07 |
|
Erkki |
uus artikkel üleval
Tubli oled! Jõuaks ma ka niiiii kaugele...
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
07.11.2002 at 17:49 |
|
ollo |
uus artikkel üleval
Puhas rõõm näha, et aastatepikkusel Mustangist sonimisel on ka reaalne tulemus
Way to go, Avo! |
07.11.2002 at 22:26 |
|
Kalju |
uus artikkel üleval
Go Go Rustang!
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
08.11.2002 at 20:34 |
|
Jaan |
uus artikkel üleval
Rustangi juttu on uskumatult lahe lugeda.Tänud talle ka minule osutatud abi eest
____________________________
Chevrolet Corvette `97
|
11.11.2002 at 20:16 |
|
rustang Moderator |
uus artikkel üleval
quote: Jaan:Tänud talle ka minule osutatud abi eest
|
12.11.2002 at 08:32 |
|
Etz |
uus artikkel üleval
Sain aru et see Männiku liivaprits on jama.
Kus siis lasta teha?
Nii suure töö peale, mida sa tegid, saab teha ainult nii |
05.12.2002 at 17:31 |
|
Ragnar |
uus artikkel üleval
quote: Etz: Sain aru et see Männiku liivaprits on jama.
Kus siis lasta teha?
VV Auto Suursõjame teel, korralik töö!
|
05.12.2002 at 20:39 |
|