Poster |
Message |
peep
Moderator |
OKC II etapp tulemused
Võistlus
Koht Nimi Kiireim ring Punkte
1. Indrek 16,93 25 p.
2. ollo 16,85 20 p.
3. peep 17,02 17 p.
4. PlyVal64 17,19 15 p.
5. Fire 17,90 13 p.
6. devilc 17,19 11 p.
7. tull 17,42 9 p.
8. Noobel 17,34 8 p.
9. udu 17,37 7 p.
10. Jutulind 17,48 6 p.
11. EtsKets 17,23 5 p.
12. BlueStang 17,64 4 p.
13. tfr ? 3 p.
14. vkx 17,62 2 p.
15. Andri 17,36 1 p.
Kvalifikatsioon
--A
ollo 17,11
Indrek 17,15
peep 17,25
PlyVal64 17,37
Fire 17,39
-- B
devilc 17,44
udu 17,47
tull 17,52
Noobel 17,52
Jutulind 17,58
-- C
tfr 17,62
EtsKets 17,70
Andri 17,70
vkx 17,78
BlueStang 17,88
--
Raul 17,90
hirax 17,93
79Capri 18,34
spinner 18,34
LaSa 18,40
Punktiseis peale II etappi
ollo 35
tull 34
devilc 31
Indrek 30
PlyVal64 28
peep 28
EtsKets 22
Fire 19
Noobel 15
Jutulind 14
Etz 9
BlueStang 8
udu 7
Jansa 3
tfr 3
mrtn 2
vkx 2
rustang 1
Andri 1 |
09.11.2002 at 18:44 |
|
Ets |
OKC II etapp tulemused
Võrreldes I etapiga oli mu sõit täielik põrumine... Aga see eest II etapp ise meeldis mulle palju rohkem: rada uus, sõitjad kogenumad, äxshiuuni rohkem. Ajad läksid juba alla 17!!! No näeb kaua rajarekord püsib |
09.11.2002 at 18:53 |
|
tfr
|
OKC II etapp tulemused
Sorry, et oma timeslipi pihta panin - finaali parim aeg oli mul 17.55.
Aga jah, võistlus oli lahe, seekord sai vähemalt kogu raha eest sõita 
Tegin B- ja A-finaalis posu pilte ka, aga odava digikarbi läbi tulid enamus välja umbes sellised:

Kui rahval huvi on endast selliseid udupilte näha, siis andke teada, panen nad üles. |
09.11.2002 at 19:54 |
|
Indrek |
OKC II etapp tulemused
Oli hea üritus, kuigi tänane võit ei tulnud sportlikus mõttes kõige korrektsemalt, PlyVal64, kes oli ringiga taga, sekkus esikoha võitlusse ja sõitis ollo välja, aga see ju ongi motorsport ja selliseid asju juhtub, sest kui ajada järge, siis kohtunikud ei näidanud talle ka sinist lippu, et ta oleks olukorraga 100% kursis olnud. Aga ikkagi oleks tahtnud olloga mees mehe vastu vähe rohkem madistada. Tänase võistluse juures parim asi oli minu meelest see, et ajasõidu seltskonnad olid superhästi taseme poolest paigas, igaüks sai teha teistest sõltumata oma sõitu ja polnud mingeid möödumisi, möödalaskmisi ega muid segavaid faktoreid. |
10.11.2002 at 00:12 |
Last edited 10.11.2002 at 00:14 by Indrek
|
devilc
Moderator |
OKC II etapp tulemused
Minu jaoks oli võistlus väike pettumus, aga kahjuks ei suuda ka ühtegi vabandust välja mõelda, nii et tuleb tunnistada enda kehva sõitu ja järgmisel korral paremini teha 
Indrek ja ollo tegid ikka võimsat sõitu. Kahju jah, et Ply ette jäi ja rohkem rebimist meeste vahel ei näinud.
Aga saun oli tore. |
10.11.2002 at 13:22 |
Last edited 10.11.2002 at 13:23 by devilc (Moderator)
|
ollo |
OKC II etapp tulemused
Võistlus oli lahe. Ply, kõva mees, tegi täpselt seda mis lubas: ootas ringiga järgi (kuigi vist mitte meelega, madistasid Firega omavahel) ja pani tonksu ära Hoolitses punktitabeli huvitavamaks tegemise eest...
Anyway, oli võidusõit ja shit happens. Pooleldi oma viga, et läksin selles kohas torkima ja Ply'le tõesti sinist lippu veel ei olnud näidatud. Samas Indrek hingas juba kuklas ja Ply/Fire taga hoogu maha võtta ka ei tahtnud, võtsin riski ja p...se läks. Kannatlikkus möödasõitudel ei ole kunagi mu tugevaid külgi olnud
See, et Ply mu veel teist kordagi kummidesse tonksas, ei omanud lõpptulemuse seisukohalt enam mingit tähtsust. Indrek oli läinud oma teed ja enne Peepu sain õnneks kummidest minema.
Ajasõidugrupid olid küll normaalsed, hea rahulik kulgeda. Esimesel grupil vist natuke kehvem pidamine ikka oli ka, vähemalt tulemusi vaadates tundub nii. Tase oli seekord muidugi üldse kõvasti ühtlasem ja finaalikohtade peale käis väga kõva rebimine. Seekord oli 10 meest 0,5 sekundi sees, kevadeks vahed ilmselt poole väiksemad. |
10.11.2002 at 17:34 |
|
PlyVal64 |
OKC II etapp tulemused
Igati hea tulem võistluselt... a sellest esimesest -ollo- segamisest on endalgi siiralt kahju. No mis teed, kui pole miski ringraja mees ja "silmad kuklas" on suhteliselt uus mõiste. Kuid teine -ollo-`ga "vaidlus" oli juba, nagu "lubatud" - et kogu see võistlemine LIIGA race`miseks kätte ära ei läheks! Indrek(õnne võidu puhul!) oli niigi läinud eest, miskit 2 ringi jäänud ja muud kohad, peale minu ja Fire, kindlad. Seega sai kiireimale mehele selles päevas veidi "õppetundi" tehtud(järgmine kord siis teab, et "loorberitele" puhkama ei tohi jääda), et enda kohta kindlalt säilitada. Egas ilus tegu ta ju polnud, kuid, vaadates -ollo-`gi suhtumist, pealtvaatajatele vähemalt miskit vaatamist.
Nojah, seniks, kuni minu ringiajad ikka veel esimese 5 hulgas on, A-finaalis miskit ei muutu. "Show must go on", kuniks uued kiiremad pääle tulevad! Seega tuleb lihtsalt kiiremini sõita, mida ma ise kah kavatsen teha. Ajaparandus, koha parandus ja Devilc`st jagusaamine juba olemas(see viimane eriti "magus"...). Rohkem soove
nagu polnudki ... vaatame, mis siis 30dal saab! -ollo-`le aga järmine kord võtan kaasa ... ja püüan "ontlik" noormees olla! |
10.11.2002 at 18:18 |
Last edited 10.11.2002 at 18:19 by PlyVal64
|
Fire |
OKC II etapp tulemused
Ise loen enda sõidu igati korda läinuks. Poleks osanud arvatagi et mul on võimalus A finaali pääseda. Tase on kõvasti ühtlustunud, peab hakkama tõsisemalt harjutamas käima, et kiiremate arengule järgi jõuda (hästi teenivad meie pealt).
Peep minu finaali kiirema ringi aeg oli vist ikka 17.30 sek, vähemalt mina suutsin sealt sellise numbri leida (üleval servas oli Fastest Lap 17.30).
Tahaks juba uuesti rahvaga kiirust ja jõudu proovida.
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
11.11.2002 at 00:46 |
|
tull |
OKC II etapp tulemused
Mõnus päev oli. Oma sõiduga sõiduga just ise rahule ei jäänud.
Eelmise rajaga oli parima ringi aeg parem. Tuleb vist ka proovimas käima hakata või siis valmistuma hakata 100 EEK-guse osalustasuga(parimaid ringiaegu vaadates)
____________________________
cavalier 91 |
11.11.2002 at 10:37 |
|
BlueStang
|
OKC II etapp tulemused
Mõnus - aga keeruline. Eelmisest korrast ca sekund parem (harjutama vahepeal ikkagi ei jõudnud) kvalifikatsiooniaeg andis C-finaali viimase koha (eelmine kord eelviimase). Napilt üldse sõitma saanuna tundus viimase koha 1 punkt siiski liiga kallilt kätte tulevana - 200 krooni.
Oma sõitudega jäin aga rahule C-finaali viimase startinuna lõpetasin enda arvates mitte tänu teiste vigadele vaid enda sõidule teisena ja seega 4 punkti a 50.- krooni (sama seis nagu eelmiselgi korral). Vahepeal oli ka EtsKets juba suht lähedal, aga siis hakkas oma teed minema ära. Mulle pakkus sõit (mööda)sõiduelamusi küll ning ega muud finaalidki raja äärest vaadatuna igavad polnud - eriti A-finaal ja PlyVali tegemised
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
11.11.2002 at 15:18 |
Last edited 11.11.2002 at 15:33 by BlueStang
|
rustang
Moderator |
OKC II etapp tulemused
Kas uus rada oli kiirem või on mehed vahepeal metsikult harjutanud ? K****i tippsportlased.... |
11.11.2002 at 15:20 |
|
devilc
Moderator |
OKC II etapp tulemused
quote: rustang: Kas uus rada oli kiirem või on mehed vahepeal metsikult harjutanud ? K****i tippsportlased....
Uus rada on kiirem, kui palju täpselt, ei oska öelda, pakuks kolm-neli kümnendikku.
|
11.11.2002 at 15:24 |
|
Noobel |
OKC II etapp tulemused
Uus rada on kiirem, kui palju täpselt, ei oska öelda, pakuks kolm-neli kümnendikku.
Üritus oli jälle hea ja samamoodi ka saun peale sõitu (va. õllede ja snäkside kohale toimetamine sauna )
Aga uuendatud rada on kiirem küll ja olen devic-ga nõus, et ca 0,3-0,4 sek. oli umbes igal ühel võitu.
B-finaal tundus enda kiivrist vaadatuna kõige "rahulikum" nagu oleks olnud eelsõit. Eelsõitude süsteem õigustas ennast küll väga hästi võrreldes esimese korraga.
Jääb siis ootama 30ndat.
|
11.11.2002 at 15:37 |
|
PlyVal64 |
OKC II etapp tulemused
quote: devilc: Uus rada on kiirem, kui palju täpselt, ei oska öelda, pakuks kolm-neli kümnendikku.
Rajarekordi järgi eelmise korraga võrreldes 0,18 sek. kiirem oli sel hetkel rada. Rehvide eemaldamine tegi kiiremaks vast ainult ühe kurvi(tolle viimase tagasipöörde). Aga rada iseenesest palju laiem-parem ... ja vist ka ohutum? Rehvidesse takerdumine peaaegu välistet ja sellega roolisamba löögid kubemepiirkonda? Eks need ajaparandused vist rohkem kogemuste kirja võib panna, ehk lisaks nime taha vanuse ja roolikogemuse. Lõpuks hakkavad "vanakesed" kah vedrustamata ja jõuetu 4-rattalise käitumispõhimõttest aru saama, ehk Mosse-ZAZi kogemus hakkab maksma ... see minu arvamus.
|
11.11.2002 at 15:43 |
Last edited 11.11.2002 at 15:52 by PlyVal64
|
devilc
Moderator |
OKC II etapp tulemused
quote: PlyVal64:Rajarekordi järgi eelmise korraga võrreldes 0,18 sek. kiirem oli sel hetkel rada.
Isegi 0.16 s ainult, aga arvesta, et vanal rajal oli seda rekordit rohkem aega sõita (uus rada suht, ee, uus ju).
Teine asi, et keegi väitis, et kardid nüüd tiba kiiremaks seidistatud?
|
11.11.2002 at 15:54 |
|
peep
Moderator |
OKC II etapp tulemused
Meile väideti seal, et rajarekordi väljasõitja kaalus 120 kg.
Aga rada on tõesti parem, rohkem ruumi siiberdamiseks. Minuarust on see sõit eelkõige fun ja alles siis võistlus ehk vahet pole palju punkte vms. - peaasi, et saaks rohkem mees-mehe vastu võitlust kogeda. Ma seekord sõitsin kogu finaali uhkes üksinduses, viimased paar ringi oli ollo küll käeulatuses aga rünnakule ma ei pääsenud, sõit sai enne otsa.
Mudu oli väga hea ja kartide varustamine katalüsaatoritega ka igati abiks, ei olnud enam vinguhaisu ka peavalu. |
11.11.2002 at 16:02 |
|
anti
|
OKC II etapp tulemused
Tippsportlased, kui masinad on enam-vähem võrdsed, siis tänu millele üldse sõidu jooksul kohta parandada annab (võrreldes stardikohaga)? Eessõitjad eksivad ideaaltrajektoorilt aga ise sõita veatult? Ei tunne neid karte liigutavaid mootoreid aga teadjamad selgitage, kuidas võistleja kaal väidetevalt ei mõjuta kiirust (et 120 kg mees olevat kiireima ringiaja omanik)? Muidu ju tavakardi mehed iga liigse kilo pärast higistavad? |
11.11.2002 at 16:14 |
Last edited 11.11.2002 at 16:14 by anti
|
peep
Moderator |
OKC II etapp tulemused
quote: ZimV8: Eessõitjad eksivad ideaaltrajektoorilt aga ise sõita veatult?
Tegelikult on siin kahe asjaga tegemist - esiteks aru saada kuskohast see ideaaltrajektoor läheb ja teiseks sellelt mitte eksida. Kahe tundmatuga võrrand on tead isegi..
Kaaluga on vast see teema, et uus rada on alles nii vähe aega olnud, et kõhnad pole suutnud oma eeliseid realiseerida. |
11.11.2002 at 16:25 |
|
spark
|
OKC II etapp tulemused
lõpuks regasin ennast ära - muidu olen te tegevust vaadelnud arvuti taga eelnevalt 1,5 ... 2,5a.
võisteldes oli nimeks andri
võistlus oli mõnus küll - võttis ka naha niiskeks
muidu olin varem lihtsalt 3 erineval korral 20 ringi korraga läbi sõitnud
alustasin C kolmandana - siis sai jäädud viimaseks (sõit kummidesse teiste sõitjate kaasabil) - mingil hetkel õnnestus taas kolmas olla siis vaikselt BlueStang-i sappa saada ja ringi viimases kurvis mõtlematult nokkima minnes - taas kummid ja viimane koht
algaja asi
|
11.11.2002 at 17:18 |
|
|