Poster |
Message |
smr |
kasutajate bännimine
Hei,
olen seda tsirkust PlyVali ja Aare vahel tiba vaadanud ning hakkab vaikselt ära viskama.
Asja ülevalhoidjad peaksid nüüd mõtlema, kuipalju kasulikku infot antud kasutajad siia annavad ning palju mainet/kasutajaid kaotab foorum nende siinoleku ning jahumise tagajärjel.
Ning antud mõtlemise tulemusena peaks siis ka midagi ette võetama, näiteks need kodanikud ka bännima!
Edit: mitte ei hakka vaikset ära viskama, vaid tegelikult juba s**t keeb |
14.11.2002 at 13:09 |
Last edited 14.11.2002 at 13:10 by smr
|
wax |
kasutajate bännimine
bännige jah PlyVal ära
Aga tegelikult on nad mõlemad vägagi pädevad ja omavad megahäid teadmisi. Ma jätaks küll mõlemad alles, sest selliseid mehi pole palju
smr - ära pane neid tähele, just ignore!
Peace |
14.11.2002 at 13:39 |
|
PlyVal64 |
kasutajate bännimine
quote: smr: olen seda tsirkust PlyVali ja Aare vahel tiba vaadanud ning hakkab vaikselt ära viskama.
mitte ei hakka vaikset ära viskama, vaid tegelikult juba s**t keeb
Vat minul hakkab vaikselt ära viskama see, et USA-raua otsene mahategemine käib, Keda see siinse saidi "rauaomanikest" asukatest huvitab, et nende autod pask, sitt ja jama on? Kedagi ... sest me teame isegi seda. Ja see just meeldibki. Kui tahaks miskit tehnoloogilist täiuslikkust, oleks Itaalia sportautosait. Mina kavatsen verbaalselt OMA kaitsta. Reaalsel ja mõistuspärasel mõtlemisel pole niigi hobiautonduses kohta, veelvähem USA-autodega oma hobi ajades...
Edit: ainus kord elus, kus mina reaalselt vägivaldselt ründasin, oli siis, kui minu2-nädalase lapsega jalutavat Tiinat miskid 90alguse rullnokad avalikult tänaval solvasid. Tulemusi te teada ei taha... Ja Ply on mul "teine naine". Ma usun, et nii mõnelgi siinsel saidil veel tema hobiauto. "Teist naist" vast kätega kaitsta ei tule(ei tohigi), aga verbaalne vägivald on õigustatud. Järjekordne MINU arvamus.
Ja veel üks edit: see pole mitte Aare, kelle eest "kaitsta"(tema kah). Üldine trend kisub sinnapoole. Lihtne öelda, "pole autot, pole probleemi". On Autod ja on ka probleemid. |
14.11.2002 at 13:58 |
Last edited 14.11.2002 at 14:16 by PlyVal64
|
LaSa Moderator |
kasutajate bännimine
Aare võiks SR-foorumisse üle kolida ja seal lõputult fleimida ja usakaid tümitada.
Tõsine mõte on tulla USA-teemalisse foorumisse & hakata kõike USA-teemalist si*aks keerama.
Ma lihtsalt ei saa aru miks inimene teeb seda, kas kuskil on mingid tõsised puudujäägid või kompleksid, et vait ei suuda olla? |
14.11.2002 at 14:04 |
Last edited 14.11.2002 at 14:05 by LaSa (Moderator)
|
smr |
kasutajate bännimine
quote: LaSa: Aare võiks SR-foorumisse üle kolida ja seal lõputult fleimida ja usakaid tümitada.
Kas mina olen ainuke, kellele tundub, et Aare pole siin ainuke probleem?
Võibolla olen hoopis mina kuskil vales kohas... |
14.11.2002 at 14:11 |
|
rustang Moderator |
kasutajate bännimine
Kui enamus siinsetest USA-kate omanikest suudab tolerantne olla eurojapsi suhtes, kas on tõesti palju nõuda veidi tolerantsust ka USA raua suhtes TQHQ foorumis?
Ma olen Aare postitusi aastaid lugenud - juba ee.auto aegadest - ja ma usun, et tal on väärtuslikke kogemusi nii USA raudade kui muu neljarattalise staffiga. Seega - tuua välja konkreetseid vigu, apse, nõuandeid - ntx erinevate automaatkastide osa jms. - kahe käega poolt. Kui ainult sinna lõppu ei tuleks üldistust - a'la kogu USA teema on **** ja ainuke õige auto on "brandX". |
14.11.2002 at 14:11 |
|
udu |
kasutajate bännimine
quote: rustang: a'la kogu USA teema on **** ja ainuke õige auto on "brandX".
mina pole sellist üldistust selles foorumis näinud.
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
14.11.2002 at 14:30 |
|
arxx |
kasutajate bännimine
milleks bännida, vara
...kodanik(ud) on ju autonduses pädev(ad), suudaks vaid oma "kuumaverelisust" veits talitseda, + esitada oma sageli negatiivsetele seisukohtadele vähegi objektiivseid põhjendusi
quote: rustang: ... tuua välja konkreetseid vigu, apse, nõuandeid - ntx erinevate automaatkastide osa jms. - kahe käega poolt. ...
IRW, kui si** on mopari a604/a606 võrreldes 4L60E ning AOD-E'ga tuginedes väitele, et "olen näinud palju purunenud planetaare"... veenvam jutu põhjendus oleks vast: mitu recalli, TSBulletin'i on vastavate kastide meh. osa kohta olnud
BTW, antud mopar'i kastidele on olnud 15 aasta jooksul 0 recall'i, + tehase spec'idele vastavalt peaks nad kannatama stockis c.a. 400+ hp'd ... aplikatsioonid kus vastavaid kaste kasutatakse on oluliselt lahjemad
sorry for OT
elik, kui midagi negatiivset/positiivset väita siis teeks ettepaneku see ka võimalikult objektiivselt põhjendada
____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee" |
14.11.2002 at 15:55 |
|
Vanaisa Moderator |
kasutajate bännimine
elik, kui midagi negatiivset/positiivset väita siis teeks ettepaneku see ka võimalikult objektiivselt põhjendada
Kahel käel nõus - vähem vahtu, rohkem tegusid!
Ei tahaks, et hea foorum läbuks kätte ära läheb...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.11.2002 at 16:03 |
|
udu |
kasutajate bännimine
well, paneks vaba teema kinni, siis vähem läbu, kogu see topic oli vähe mõttetu algusest peale.
vaba teema all võib vajutada ju alati mark read, sest asjalikud usa related teemad on autode ja tehnika all.
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
14.11.2002 at 16:06 |
|
partel |
kasutajate bännimine
Jah, EV reaalsus on see, et valdava enamuse inimeste jaoks on usakas ikkagi bensujoodikust juhtamatu kole kolisev kast, mida tavakodanik üleval ei suuda pidada.
Just nende eelarvamuste kummutamise suunas tuleb tegutseda.
Tqhq ja kiirendusvõstluste kaudu on juba mõningast edu saavutatud, aga väga pikk tee on veel minna ja peaga vastu seina jooksmist küllaga.
Üheks oluliseks eelduseks on usakate suhtes pessimistlikute inimeste kaasamine, et nad ka asja teist külge näeksid.
|
14.11.2002 at 16:09 |
|
Jansa |
kasutajate bännimine
pelga takkakiitmisega pole mitte iial mitteüks asi paremaks läinud.
vaidlused, milledes kasvõi pisut inforaasukesi sees on, mis sunnivad asju mitme eri nurga alt nägema, viivad elu edasi.
ei muu. |
14.11.2002 at 16:20 |
|
deathdog |
kasutajate bännimine
nende bännimisega kaotaks tqhq foorum päris palju sest mulle tundub et nimetatud kodanikud on tegelenud autoga rohkem kui ainult hobikorras.....ja seoses sellega teavad nad autodest ikka tunduvalt rohkem kui paljud lugejad siin(isegi tegelenud üle 10 a. aga ikke need mehed minust peajagu üle ) ja pealegi olen ma kuulnud sellist väljendit *vaidlusest sünnib tõde* nii et las vaidlevad aga selline jutt et see on s*** auto ja see on ülikõva siis see ei huvita kedagi ......vähemalt mitte ilma korraliku seletuseta (nr ja muud lihtsalt arusaadavad andmed ma mõtlen)
tqhq kohta nii palju et vähemalt ei öelda sulle siin et küsimuse peale "mida X autoga teha annaks " ..."osta uus auto" ....üks lollimad vastuseid mida mina tean
Aga SR kohta ütleks nii et ära laitke midagi maha lihtsalt peate tunduvalt rohkem aega varuma et terasid sõkaldest eristada (terasid nii 5..7%) ....kurb aga tõsi ...aga mida sa 13-15 aastastel saada loodad ...aga on ka erandeid kes tegelevad usinalt omale meelepärase auto ehitamisega (nt opel manta igati omapärane ) |
15.11.2002 at 20:04 |
|
Aare |
kasutajate bännimine
quote: arxx: milleks bännida, vara
...kodanik(ud) on ju autonduses pädev(ad), suudaks vaid oma "kuumaverelisust" veits talitseda, + esitada oma sageli negatiivsetele seisukohtadele vähegi objektiivseid põhjendusi quote: rustang: ... tuua välja konkreetseid vigu, apse, nõuandeid - ntx erinevate automaatkastide osa jms. - kahe käega poolt. ...
IRW, kui si** on mopari a604/a606 võrreldes 4L60E ning AOD-E'ga tuginedes väitele, et "olen näinud palju purunenud planetaare"... veenvam jutu põhjendus oleks vast: mitu recalli, TSBulletin'i on vastavate kastide meh. osa kohta olnud
BTW, antud mopar'i kastidele on olnud 15 aasta jooksul 0 recall'i, + tehase spec'idele vastavalt peaks nad kannatama stockis c.a. 400+ hp'd ... aplikatsioonid kus vastavaid kaste kasutatakse on oluliselt lahjemad
sorry for OT elik, kui midagi negatiivset/positiivset väita siis teeks ettepaneku see ka võimalikult objektiivselt põhjendada
Lugesin ja muigasin .....on palju kuumaverelisemaid mehi siin kui mina
See bulletinide jutt on pehmelt öeldes puhtteoreetiline........tõsi, chrysleri
4-käiguline fwd on märksa vabam "kaladest" kui näiteks Fordi AXOD/AXOD-E.
Või oskad öelda, millistel aastatel oli AXOD-il "kala" ning kuidas seda parandatakse?
Kahtlen selles..........
Kannatab aga chrysler nõrga planetaarosa all, seda nii 3-käiguline kui ka 4-ne. Tüüpiline
"praks" juhtub lumehangest end välja kraapides, auto tuuakse töökotta plokkis esiratastega.
Tükid ei ole kallid, aga töö suht tülikas ise. A604-l kohtab ka tihti elektroonikaosa "kägusid", kus läheb vahetusse terve aju (ei ole väga kallis). Mind tegelikult teadmata ei maksa nii härja kaarega pori loopida......Kriitiline olen aga sellepoolest, et kõik autode lappimisega tegelenud vennad on enam-vähem sellised, et esimene reaktsioon on negatiivne...
Recallide kohta niipalju, et reeglina juhtub prohmakas kuskil 100 000 -150 000 km vahepeal,
mis reeglina tehase huviorbiidis enam pole. See eest aga kastijuppide müüjatel on
Aga chrysler FWD vs Ford/GM RWD tugevuse üle vaidleksime siis teise teema all...enne tee
väike taustauuring äkki, on edaspidi abiks
Aare |
18.11.2002 at 18:25 |
|
|