register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : dailydriver f-body  
Poster Message
margus
  
dailydriver f-body
tervitused,

andke nõu: küsimus nimelt selles, et kuidas kõlbab eelmise põlvkonna camaro või firebird Eesti tingimustes igapäevaautoks (või on see päris ulme)? Jätame kütusekulu probleemi kõrvale ;) Kuidas laguneb ja kui palju maksavad jupid?

Ja veel, kas camaro v6'e 5käiguline manuaalkast on 5.7 või 5.0 v8'le bolt-on?

tänud.
26.11.2002 at 18:34
max
dailydriver f-body
Kõlbab, nagu iga teinegi auto (endal kogemus V6-ga). Tuli meelde üks vana jutt internetisügavustest:
http://www.tt.ee/mikkor/
vali USA Autod

Aastaringselt paneb 5,7L Camaroga ringi ka siinse foorumi vana asunik nimega camsist.

Kastist, mingi inf on siin:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4449

Olen seda teemat hiljuti uurinud ja põhiivad järgmised:
* kastid on V6-tel ja V8-tel samad (T5), erineb vaid mõne käigu ülekandearv (vist oli ainult 1. käik, mis on V6-l aeglasem). See ei ole probleem. USAs öeldakse, et sellise ülekandega võib maja pikali tõmmata ;)
* V6-l ja V8-l on erinev sidurikoda. See käib mõne poldiga kinni ning võin öelda, kus Eestis V8 koda hetkel saadaval on.
* erinev on mootoripoolse võlli nuutide arv (V6 - 14, V8 28). Kõige odavam variant on see, et vahetatakse sidurikettal sisemine osa ära.
* V8 sidurikoda mahutab suurema läbimõõduga ketast. V6 oma töötab, aga kui on plaanis konele jaksu juurde anda, siis peaks arvestama suurema/parema siduri installiga tulevikus, et vältida võimalikku libisemist järsul kiirendamisel oluliselt võimsama mootoriga.
* T5 kestmise üle on kõvasti vaieldud. Ühed on stripil 5,7L 350hp mootoriga võistelnud kolm aastat, enne kui midagi on vaja teha olnud. Teised räägivad, et V8 (täpsemalt 5,7L) jaoks nõrk. Tehas lasi 5L f-bodysid nende kastidega välja küll. Kasti tapab torque, mitte hp. Üldiselt, kui stripil slikkidega ei tapa, siis pidi kestma.
* T5 remont pidi odav olema.
* T5 WC (World Class) on sitkem

Palju lisainfi saad http://www.thirdgen.org fooriumist.
26.11.2002 at 18:49 Last edited 26.11.2002 at 19:02 by max
5.0
dailydriver f-body
täienduseks T5 kohta (seda küll Mustangi oma kohta, aga kastid iseenesest samad), nagu mainiti on oluline moment ja lihtsalt T5 peaks kannatama 310 naeljalga (igavesti vinge ühik) ja T5WC 330- seega ega nad just eriti sitked ole, aga kui mootor nendesse numbritesse mahub, siis ei tohiks väga kähku küll ära surra. Suurt modimise varu aga vist v8 mootorile kasti poole pealt ei jäeta.
26.11.2002 at 20:58
Aare
dailydriver f-body
quote:
margus: tervitused,
andke nõu: küsimus nimelt selles, et kuidas kõlbab eelmise põlvkonna camaro või firebird Eesti tingimustes igapäevaautoks (või on see päris ulme)? Jätame kütusekulu probleemi kõrvale ;) Kuidas laguneb ja kui palju maksavad jupid?
Ja veel, kas camaro v6'e 5käiguline manuaalkast on 5.7 või 5.0 v8'le bolt-on?
tänud.

Tere
Mis sa manuaali sinna panna tahad üldse??? Suure mootoriga saad igapäevasõite sõita
siis talutava kuluga, kui koguaeg väiksed tuurid on-manuaaliga on seda tülikam saavutada
pluss näiteks viiene mootor ei kuulu just selliste hulka, mille üle 4000 pöörde käunutamine
mingit sõidurõõmu või kõrvarõõmu lisaks. Jutt muidugi stock mootorist;)
Aare
27.11.2002 at 10:22
peep
 
Moderator
dailydriver f-body
Seda ma ei usu, et manuaaliga benakulu suurem oleks kui automaadiga aga sellest hoolimata oleks ka minu valik kindlalt automaadi kasuks daily-driveri puhul.
27.11.2002 at 10:23
Aare
dailydriver f-body
quote:
peep: Seda ma ei usu, et manuaaliga benakulu suurem oleks kui automaadiga aga sellest hoolimata oleks ka minu valik kindlalt automaadi kasuks daily-driveri puhul.

Tere
jah, on teatud autod, millele sobib üks, millele teine. Manuaalkast ikka siis kui mootor
rõõmsalt 6000ga vilistab. Kui tegu low-end mootoriga, mis nendel pööretel hinge kinni
võtab, siis pigem automaat

Aare
27.11.2002 at 14:35
LaSa
 
Moderator
dailydriver f-body
quote:
Aare:Manuaalkast ikka siis kui mootor
rõõmsalt 6000ga vilistab. Kui tegu low-end mootoriga, mis nendel pööretel hinge kinni
võtab, siis pigem automaat

Omapärane yldistus.
27.11.2002 at 14:53
Aare
dailydriver f-body
quote:
LaSa:
quote:
Aare:Manuaalkast ikka siis kui mootor
rõõmsalt 6000ga vilistab. Kui tegu low-end mootoriga, mis nendel pööretel hinge kinni
võtab, siis pigem automaat

Omapärane yldistus.

:)
Omapärane või mitte aga mulle ei pakuks isiklikult erilist pinget manuaalkastiga auto,
mis üle 4000 hakkab tegema sellist häält nagu tolmuimeja oleks vanad sokid sisse
tõmmanud:lol Kui selline, siis juba täiskomplekt, kus paneks vaid bensiini, keeraks
võtit ja sõidaks, kuipalju kw ja mitu käiku seal on, jääks teeninduse mureks;)
Mitte midagi isiklikku. Kui ise shiftiks, siis selline, mis ärkab kuskil 3500-4000 kandis
ning jookseb rõõmsalt piirajani välja.

Aare
27.11.2002 at 14:57
margus
  
dailydriver f-body
manuaali idee on pigem sihuke põhimõtte asi (ja ilmselt tõesti rumal põhimõte). samas jah, ega camaroga rajale tõesti ei lähe, rohkem mõnusaks cruisimiseks vist ikka... Küsiks siis automaatide kohta: millegipärast tekitavad vanad automaatkastid minus umbusku, on see põhjendatud? Kuidas nad kestavad ja kas üldjuhul peab ostes kohe remole mõtlema hakkama? Kui palju kasti remo üldse maksab?
27.11.2002 at 18:42
udu
 
dailydriver f-body
f-body on hea dailydriver :)
mul on olnud 4 camarot ning siis kui ma nendega sõitsin olid nad enamvähem ainukesed autod mul.
irociga olil talvel natuke paha - palju jõudu ja diffrilukk, aga selle eest ei jäänud kuhugi kinni, kui oli väga kõrge lumi, siis vahest pidi käigu sisse panema ja ise väljast lükkama :)
kokkuvõtteks sobib hästi igapäevaseks kasutuseks, mootoritest vahet ei ole, kas 2.8, 5.0 või 5.7 kõik võtavad ühepalju bena, ainult et 2.8 ei liigu kuidagi edasi :(

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
27.11.2002 at 19:58
tqhq.ee foorum : Autod : dailydriver f-body  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.