Poster |
Message |
Vanaisa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
Loll küsimus, aga kas Camaro 3,4 l mootoriga (1995a) on ka midagi väärt. V6 vist?
Kas sinna kannatab ka miskit suuremat peale panna ilma suuremate töödeta (kast, sild, juhtmestik jne).
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.12.2002 at 13:54 |
|
Aare |
Camaro 3,4 mootor
quote: Vanaisa: Loll küsimus, aga kas Camaro 3,4 l mootoriga (1995a) on ka midagi väärt. V6 vist?
Kas sinna kannatab ka miskit suuremat peale panna ilma suuremate töödeta (kast, sild, juhtmestik jne).
Kunagi isegi sõitnud......õnnetu naisteauto on.....automaatkast ka kindlasti?
Aare |
04.12.2002 at 16:06 |
|
Vanaisa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
Kunagi isegi sõitnud......õnnetu naisteauto on.....automaatkast ka kindlasti?
Aare
tomaat jah - aga küsimus oligi selles, et sinna muu mootor tõsta (350)
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.12.2002 at 16:09 |
|
minimum |
Camaro 3,4 mootor
kui see 3,4 kunagi üle jääb, oleksin huvitatud
____________________________
- |
04.12.2002 at 16:13 |
|
Aare |
Camaro 3,4 mootor
quote: Vanaisa: Kunagi isegi sõitnud......õnnetu naisteauto on.....automaatkast ka kindlasti?
Aare
tomaat jah - aga küsimus oligi selles, et sinna muu mootor tõsta (350)
Kui plats puhtaks lüüa ja karpamootor asemele, siis vast pole hull Aga sama aasta
pritsemootori panekut küll ei üritaks-osta kohe õige parem. Niipalju kui mäletan - kui
doonorit kõrval pole, on seal tuhandeid pisiasju, mis eelarve taeva viivad-kas on mõtet
Aare |
04.12.2002 at 16:20 |
|
Vanaisa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
mmm, pole autot veel ostnud, lihtsalt tunnen huvi millise mahu ja kuludega oleks tegemist.
Enne ei kaalu ostu ka...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.12.2002 at 16:21 |
|
Aare |
Camaro 3,4 mootor
quote: Vanaisa: mmm, pole autot veel ostnud, lihtsalt tunnen huvi millise mahu ja kuludega oleks tegemist.
Enne ei kaalu ostu ka...
Kui arvestada seda, et ülevaatustelt kaob lähiaastail kemiseerimine ning hakatakse tegema
ka sisulist kontrolli, siis vaevalt mõtet on......fakt on see, et siinsed BBC swapid on illegaalsed
ning muus riigis vaevalt et pahandusteta pääseb. Ühe põhipaberina tahab ARK asja vormistamiseks auto valmistajatehase kinnitust, et see mootor sinna hea on...kunagi
ühe konstruktori palvel uuritud sai ning tollel juhtumil oli lihtsam kollektorilt kiri 3,5 maha
freesida. Sest ametlik kord on siin väääga jäik
Aare |
04.12.2002 at 16:32 |
|
LaSa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
Lauril on asi kõik ametlikult tehtud ja är vormistatud ARK-is. |
04.12.2002 at 16:37 |
|
Vanaisa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
aha, miskipärast mõtlesin just pritsungi peale...
Ilmselt oleks kallis vist jah uus aju ja juhtmekimp ette...
aga kast? kas vaja seda ka teist?
Esisild - kas peab uuemale/raskemale mootorile vastu? kinnitused?
Pidurid?
Asja mõte ikka selles, et enne siin ära registreerida ja siis alles mootor ümber visata...
Ülevaatus ju tehakse ikka ............ moodi.
Et siis see ka, et pole plaanis mingit stripi riista tegema hakata - lihtsalt selline tigedam igapäeva/hobisõiduk....(vähemalt praegu arvan nii)
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.12.2002 at 16:43 |
Last edited 04.12.2002 at 16:45 by Vanaisa (Moderator)
|
PlyVal64 |
Camaro 3,4 mootor
F-body on alati "tegija", olgu või 3,4 V6. Swap võib kolekeeruline olla(elektroonika!), regamisega problasid pole. Kuni LT1 võid sinna rahus installida, ARK vaatab üle ja regab ära. Eriti lihtne on siis, kui kasutad(ja jätab paberid alles) tehase osi. |
04.12.2002 at 16:45 |
|
madis |
Camaro 3,4 mootor
mingi 190-200 hp on V6l või ma eksin ? Koos õige tagaülekandega peaks väle olema. Mõtle ka nitro peale. |
04.12.2002 at 16:46 |
|
Vanaisa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
quote: PlyVal64: F-body on alati "tegija", olgu või 3,4 V6. Swap võib kolekeeruline olla(elektroonika!), regamisega problasid pole. Kuni LT1 võid sinna rahus installida, ARK vaatab üle ja regab ära. Eriti lihtne on siis, kui kasutad(ja jätab paberid alles) tehase osi.
3,4 ongi selle juures see nutune asi. Pole ju mõtet omada hea/kiire välimusega autot, kui ta edasi ei lähe...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.12.2002 at 16:47 |
|
Aare |
Camaro 3,4 mootor
quote: LaSa: Lauril on asi kõik ametlikult tehtud ja är vormistatud ARK-is.
Tere
Mismoodi seda tehti Ja 400 hj passis kirjas
Aare |
04.12.2002 at 17:36 |
|
LaSa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
Pärtel sellest pädevam rääkima või Lauri ise. |
04.12.2002 at 17:45 |
|
partel |
Camaro 3,4 mootor
Läks ARKi minu Camaro raamat näpus ja näitas pildi pealt, et 454 on ka tehases peale pandud.
Võimsuseks märgiti tiba üle 200 hj eest kilovatte, kui õieti mäletan.
Ja mootori võimsuseks on tõepoolest tiba üle 200 hj. Kuskil 2500 pöörde juures. |
04.12.2002 at 18:02 |
|
Aare |
Camaro 3,4 mootor
quote: partel: Läks ARKi minu Camaro raamat näpus ja näitas pildi pealt, et 454 on ka tehases peale pandud.
Võimsuseks märgiti tiba üle 200 hj eest kilovatte, kui õieti mäletan.
Ja mootori võimsuseks on tõepoolest tiba üle 200 hj. Kuskil 2500 pöörde juures.
Nu vot....ei saa ju rääkida ametlikust tegemisest. Point on nimelt selles, et tänini jõus
kord, kus sõidukile, mille mootori tootmine on lõpetatud, võib paigaldada kuni 15%
võimsama/suurema momendiga mootori. Selle tüüpkoodiga kerele pole mingit 454
kunagi pandud ning tegu on kontrollijate asjatundmatusega. Kuna teie poolt
deklareeritud võimsus (mille kontrollimiseks puudus kontrollijatel tehnika ja teadmised)
oli "parasjagu" alla selle tüübi tehase maksvõimsuse (kas 245 hp), siis mahtus
ümberehitus selle 15% alla. See asi ise on kirjas arki tehnonõuete raamatus. 400 hp
mootori panekut praegu sedasi ametlikult teha ei saa.
Sama loogika järgi on võimalik täiesti probleemivabalt registrisse saada sigull, millel
on Sierra 2,3 diisel, kuid 2,9 Scorpa mootoriga ei saa
Nüüd tuleb flame aga lükake keegi ümber
Aare
|
04.12.2002 at 18:11 |
|
peep Moderator |
Camaro 3,4 mootor
Aare, Lauri autol seisab passis 7400 cm3 ja sama asja regamine on ka Erkki jaoks vaid ettevõtmise asi - eriti arvestades, et II-gen tuli juba tehasest BB'ga - tõsi 6500 cm3. Loomulikult pole Lauri auto 100 % legaalne aga mulle tundus, et Sa pidasid silmas just töömahtu ?
BTW. kui autole regatakse mootorivahetus, siis pannakse passi sellise mootori "ametlik" võimsus, mis võetakse kataloogidest - mitte omaniku ütluste järgi.
Vanaisa: 4-gen V6 on selles mõttes ebameeldiv swapi kandidaat, et sinna tavalist SBC'd ei ole võimalik installida - probleemiks on nii jagaja asukoht kui ka sisselaskekollektori kõrgus. Kui viimase vastu leiaks mingi megascoop kapotiga rohtu siis jagaja asendamist millegi muuga pole odavalt võimalik teostada.
Ehk sellesse keresse on sisuliselt võimalik ainult LT1 või LS1 swap teha, viimasel juhul tuleb kõik esiotsa plekid ka välja vahetada, kuna LS1 ei mahu vanemasse keresse kõrguse pärast.
Siin on Sulle lühike kalkulatsioon USA hindades mis see maksma läheb juppide poole pealt, meie oludes korruta läbi kahe kuni kümnega - oleneb kui suur optimist Sa oled.
quote: 1. Complete LT1 motor (including all brackets and accessories) T-56 transmission LT1 ECU & wiring harness
$2500 used
2. LT1 radiator
$100 used
3. dual cooling fans with relay harness
$40 used
4. Z28/TA rear end with posi and disc brakes
$300 used
5. LS1 aluminum one piece driveshaft
$200 used
6. LT1 motor mounts
$80 new from GM
7. LT1 crossmember
$330 new from GM
8. My custom exhaust set up (true duals)
-LT hooker headers with weld in O2 sensors
$450 from thunder racing
- 2 free flow cats
$400 new
-2 40 series flows
$80 new
- custom x-pipe and exhaust shop work
$100?
9. V8 shocks
SLP takeoff $75
10. V8 Springs
SLP takeoff $50
11. Swaybars
SLP takeoff $15?
12. Z28 150mph gauges
$50-$80 ebay
13. LT1 fuel lines and pump
$130?
So this totals a little under $5000
Ühe sõnaga - leave it !
A kui tegema hakkad siis kogu mootori ülemise otsa, käigukasti, konverteri, crossmemebri, swaybar'i, kardaani, posi ja vedrud saad minu käest suht. soodsalt - mul on need töö käigus üle jäänud. |
04.12.2002 at 18:36 |
Last edited 04.12.2002 at 21:25 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
Camaro 3,4 mootor
PS. Aare, ära tõmba ennast niimoodi pöördesse, et hiljem pidama ei saa... |
04.12.2002 at 18:40 |
Last edited 04.12.2002 at 19:19 by peep (Moderator)
|
PlyVal64 |
Camaro 3,4 mootor
Vanaisa, a kui mõni sõber leiab USAst purukssõidetud LT1 Camaro, siis äkki tasub mõelda. Kere rellakaga pooleks ja koos mõne siia tuleva autoga koos konteinerisse. Tagasild,kardaan ja muud väikesed vajalikud jubinad mahuvad kah kindlasti ära. Ei kujuta sellise "laiba" hinda USAs küll ette ... aga idarannikult siia peals sellise "jupi" miski 1000 USD eest küll saama. |
04.12.2002 at 18:49 |
|
max |
Camaro 3,4 mootor
Oli ju hetk tagasi üks LT1 mootoriga '93 Camaro müüa, miks see siis ei sobi/sobinud? Hind oli samuti täitsa mõistlik. |
04.12.2002 at 19:26 |
|
Aare |
Camaro 3,4 mootor
quote: peep: PS. Aare, ära tõmba ennast niimoodi pöördesse, et hiljem pidama ei saa...
Ma polegi pöördesse läinud...kained faktid olid seal. Sõiduki mootori asendamisel
ei loe mitte töömaht vaid võimsus ja pöördemoment, mis võivad originaalist kuni
15% suuremad olla, kui sama mootorit saada ei ole. Erkki auto on teine asi, samuti
on jutt tüüpkoodist ning Lauri auto tüüpkoodiga auto ei ole kunagi 454 tehases
omanud.....ise kirjutasite oma saidil, et selle F-body suurim tehasemootor on 350
SBC
Aare |
05.12.2002 at 08:16 |
|
Vanaisa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
Ühe sõnaga - leave it !
Jah, tundub, et sel juhul pole mõtet. Liig kirveks läheb - sel juhul juba mõistlikum mingi vana asi välja ajada, millel oleks rõõm kohe peal olevat "õiget mõõtu" mootorit mudima hakata...
Aga tänud infi eest!
Et kui kedagi huvitab, siis:
http://www.brc.ee/autoweb/index.brc?lang=et&18617=45589&18329=18331&15634=15637&2346=14531&17165=17167&14493=14493&14495=14495&14497=14497&27244=EEK&pos=2&pg=1
Hind pidi ka kummist olema....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
05.12.2002 at 09:42 |
|
LaSa Moderator |
Camaro 3,4 mootor
Leedus, njaa.. aga ilus auto, mulle meeldib
Aare: kas sa ära ei hakka väsima oma pideva urgitsemisega? |
05.12.2002 at 09:44 |
Last edited 05.12.2002 at 09:47 by LaSa (Moderator)
|
newton Moderator |
Camaro 3,4 mootor
Ma näen juba vaimusilmas halduskohtu või miks mitte Riigikohtu lahendit selle kohta, kas '91-'92 Firehawk on seeriauto või mitte, kuna esimesel juhul oleks 3. põlve Firesse võimalik täiesti legaalselt 400 hj mootor panna
Pädeva kohtuinstantsi lahend selles küsimuses oleks kindlasti abiks ka thirdgen.org'is, kus samal teemal ikka ja jälle vaieldakse |
05.12.2002 at 13:26 |
|
Kaspar |
Camaro 3,4 mootor
Natuke OT, aga viimase kommentaaris lisaks: Seni on meil Riigikohus juba näiteks tegelenud selle küsimusega, et mis asi täpselt Hummer on
Vt lähemalt: http://www.nc.ee/rkis/lahendid/tekst/3-1-47-99.html
|
05.12.2002 at 15:22 |
|
|