Poster |
Message |
peep Moderator |
Pontiac Solstice läheb tootmisse
Mitte enne 2006 mudeliaastat.
Momendil on tehniline külg selline, mis tootmisvariandist saab pole muidugi selge veel.
quote: The Solstice is powered by a rear-wheel-drive 2.2-liter DOHC supercharged EcoTec four-cylinder engine generating up to 240 horsepower with premium fuel. The supercharger is an off-the-shelf unit supplied right out of the GM Service Parts performance catalog. The engine is mated to a Borg-Warner performance six-speed manual transmission, the same one used in the Corvette.
The vehicle's front suspension utilizes a basic strut configuration, with an all-aluminum independent setup in the rear. Its rack-and-pinion steering unit is borrowed from the Subaru Impreza WRX (Subaru is one of GM's partners).
ja baasversiooni hind tahetakse suruda $20 k. juurde.
|
10.12.2002 at 16:56 |
|
LaSa Moderator |
Pontiac Solstice läheb tootmisse
et Opeli mootoriga ühesõnaga. |
10.12.2002 at 17:03 |
|
tfr |
Pontiac Solstice läheb tootmisse
Opeli standardne 2.2 Ecotec (147hp vabalthingavana), pluss nagu öeldud siis, mingi GM standardne tuuningukompressor. |
10.12.2002 at 17:46 |
|
newton Moderator |
Pontiac Solstice läheb tootmisse
See võib ju päris tore auto olla, ja isegi natuke kiire, kui ta kerge õnnestub hoida, aga minu jaoks on ikkagi tegu veel ühe naelaga Firebirdi kirstu.
GTO väljatulekust oli muidugi aimata, et Firet lähitulevikus tagasi tulemas pole, aga nüüd on siis lõplikult Fire funktsioonid laiali jagatud - GTO saab olema V8 kruiser (aga raskem ja luksuslikum (=aegalsem) ja kallim kui Fire ) ja Solstice sportlik auto (aga ilma V8-ta, isegi ilma V6-ta, ja ilmselt Firest aeglasem).
4-põlve F-body oli ikka suht ainulaadne pakett, ega ei kujuta ette, et selline suht odav laiatarbe seeriauto saaks veel oluliselt kiirem olla.
Kuna Chevy'l vist pole GTO ja Solstice laadis plaane, on neil ilmselt rohkem lootust Camaro endises formaadis tagasi saada. |
11.12.2002 at 16:31 |
|
|