Poster |
Message |
peep Moderator |
C1 + C5 = ?
http://www.chazcone.com/50th/
Mina ei ole eriti sillas, mis Teie arvate ? Harulduse ja ehk ka kurioosiumina võivad nad muidugi kunagi midagi väärt olla. |
28.12.2002 at 13:20 |
Last edited 28.12.2002 at 13:34 by peep (Moderator)
|
Incerror |
C1 + C5 = ?
Ei midagi ülivinget, aga ei leia ühtegi disainiapsu kaa.
Tegelikult ikka positiivne emotsioon.
____________________________
Studebaker '64
ja silm puhkab USAkatel |
28.12.2002 at 13:25 |
|
mrtn |
C1 + C5 = ?
konkreetne disainiaps on võltssumpsid |
28.12.2002 at 13:47 |
|
vette84 |
C1 + C5 = ?
Retro ikka elab. Olen tegelikult seda elukat varem mingil kokkutuleku pildil näinud. Isiklikult pole esimese generatsiooni (vaid 6 silindrit) fänn, küll aga järgnevate austaja. Tagumine osa tundus esmapilgul "puhta p***ona", esiosa on ju tegelikult ilus ja punasena võiks ju sellisega mõnusalt cruisida kui hinnas silma kinni pigistaks. |
29.12.2002 at 17:18 |
|
LaSa Moderator |
C1 + C5 = ?
minumeelest pole asi liha ega kala, selline 'natuke' moditud ja samas moodsa katusejoonega (mis minumeelest abs ei sobi alaosaga) 1gen jätab vähemalt sähenduse mulje.. Eks muidugi inimesele, kes ihkab retro-looki ja samas ergonoomilist sisu koos moodsa tehnikaga, on se toode kümnesse.. Umbes nagu Excalibur, selline retro-wannabe. |
29.12.2002 at 20:51 |
|
vkx |
C1 + C5 = ?
Minu arvates täitsa kihvt! Neid sumpasi oli küll natuke palju aga muidu meeldib igati. |
30.12.2002 at 01:18 |
|
hyperion |
C1 + C5 = ?
sellist asjandust on toodetud?!? voi mingi leivategija sarnase venna töö? seal lehel yle 20ne neid mingis listis oli. |
30.12.2002 at 03:21 |
|
eikeegi |
C1 + C5 = ?
Mu meelest on see asjandus suisa kole kohe. Kui esimene ots on veel enamvähem, siis tagantpoolt vaadates tekitab küll pigem negatiivseid tundeid. Tagaosa on esimesega võrreldes kuidagi ebaloomulikult kõrge ja punnitatud. |
30.12.2002 at 08:10 |
|
hellraiser |
C1 + C5 = ?
samasugune roppus nagu pt cruiser. aga noh, eks vist maitse asi rohkem. imho on kogu sportlikkus autost kadunud, aga corvette just seda peaks nagu _eriti_ rõhutama.
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud |
30.12.2002 at 09:53 |
|
Indrek |
C1 + C5 = ?
PT Crusieriga ma seda ei võrdleks.
Omapärane mugav lahendus inimesele, kellele meeldib palju sõita ja samas teab ka midagi klassikast, aga ka väga kallis lahendus, sest asjal puudub igasugune kollektsiooni väärtus minu meelest ja rikas inimene laseb sellise ehitada, sõidab läbi ja viskab minema, olles sellist siis selle aja jooksul võtnud kõik(sõita kindlasti mugavam kui C1-ga, asi kindalsti kestab kui C5-e tehnika, pakub lähikondlastele vähe kõneainet ja rahuldub sellega, et omab Vette ajaloost vähemalt mingisugust sarnast väliskuju). Ise ei teeks sellist ega ostaks ka. |
30.12.2002 at 16:56 |
|
BlueStang |
C1 + C5 = ?
Mulle endale meeldib rohkem see hardtop versioon (piltidel punane), kui tagaosa C5 oma jääks
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
30.12.2002 at 17:37 |
|
hypertyyp |
C1 + C5 = ?
sellel disaineril on küll aastatega välja kujunenud maitselagedus! |
03.01.2003 at 15:29 |
Last edited 03.01.2003 at 15:30 by hypertyyp
|
ROKIPEER |
C1 + C5 = ?
Kas siin teemas oli millestki sellisest juttu?
|
18.12.2006 at 19:33 |
|
Rainer |
C1 + C5 = ?
Siin veel:
http://thrillingwonder.blogspot.com/2006/11/corvette-conversion-done-right.html
____________________________
Vette C4
LHS -97
Concorde LXI -98
300C -04
Mustang Convertible -11
Mustang EB -16
Challenger R/T -17
Challenger Scat Pack -15
Durango AWD -18 |
19.12.2006 at 14:19 |
|