Poster |
Message |
partel |
Dodge SRT-4
2.4T 215 hj @ 5200, 5.9 sek 0-60, $19xxx.
http://www.dodge.com/srt-4/index.html?context=srt-4-index&type=top |
30.12.2002 at 23:03 |
|
tfr |
Dodge SRT-4
Autona päris lahe. USA toodanguna üsna riisimaiguline muidugi |
30.12.2002 at 23:12 |
|
peep Moderator |
Dodge SRT-4
Mopar on ennegi kiireid turbo-esivedu autosid teinud, parim näide on Dodge Spirit R/T jt. turbomootoriga AA body'd (Saratoga/Acclaim/LeBaron) aga Daytona oli ka täiesti tegija. Kasutatult on nad vist ühed odavamad performance autod - kusjuures AA body on väga mugav masin igapäevasõitudeks. Meil Eestis vist pole ühtegi turbo mudelit ? Kui on, siis siit omanikule inspiratsiooni:
http://pages.cthome.net/gus/slug.html
Neon'il tundub ka kergelt kasutatavat potensiaali olevat 215 hj. on koomiliselt väike number. 2,5 l. töömaht, surveaste 8:1, ja vahejahuti sellele justkui viitavad. |
31.12.2002 at 10:48 |
|
ollo |
Dodge SRT-4
Kus ta siis riis on, ehtne USA-raud:
-malmplokk: olemas
-<100 hp/l: olemas
-redline <6500 rpm: olemas
Tegelikult on asi päris lahe wannabe-rice... specsist leiab selliseid lahedaid asju kui "punased pidurisadulad" ja "summutita väljalase" (muffler-less)
Pidurid on muidu ka "perfomance-tuned", aga ka ees vaid 1 kolviga sadulad... sidur samuti ainult 240 mm (aga selle eest Sachs). Esivedu, difrilukku pole... eks ta igasugu Type-R'ide ja WRX'idega konkureerimiseks tehtud on. Hind on enamvähem paigas, nii et läheb USAs kaubaks küll .
|
31.12.2002 at 10:50 |
|
jyrki |
Dodge SRT-4
The SRT, on my opinion, is butt ugly. But I wouldn't hesitate installing the drivetrain out of one in to my stocker. It has already been driven by several magazines, in Car Crafts test it run the 1/4 in low 14 seconds at over 100 mph and put out well over 200 wheel hp.
http://www.sportcompactcarweb.com/features/0302scc_neon/ |
02.01.2003 at 13:44 |
|
peep Moderator |
Dodge SRT-4
14.2 sec. @ 99.5 mph - see on sama kiire kui stock LT1 F-body ja näiteks uus 350 Z ehk väga hea !!! Natuke veel boosti ka peale ja tulemus on ülikiire seebikarp.
Ja usale tüüpiliselt (a'la LS1 F-body) annab 215 hj. masin dynos 223 hj. ratastelt. Tea kas kindlustusseltsid tõesti selle õnge lähevad või on see rohkem n.ö. public opinioni rahustamiseks tehtud ?
Üks positiivne asi veel, kapoti all tundub ruumi töötamiseks piisavalt olema, omadus millega enamik tänapäeva autod just ei hiilga. |
02.01.2003 at 14:09 |
Last edited 02.01.2003 at 14:09 by peep (Moderator)
|
ollo |
Dodge SRT-4
quote: peep:Üks positiivne asi veel, kapoti all tundub ruumi töötamiseks piisavalt olema, omadus millega enamik tänapäeva autod just ei hiilga.
Ei viitsi enam pilte lähemalt uurida, aga Q&A osakonnast on meeles see, et Q: "kas autopiloot ka on?" peale tuli A: "kapoti all oli ruum piiratud ja me otsustasime selle obestega täita." Ehk ruumi justkui polevat
Butt ugly on ta ju küll, aga who cares, as long as it's fast
|
02.01.2003 at 15:44 |
|
spark |
Dodge SRT-4
suvel seisis taolise välimusega pointingu hoovis - ainult välimus sarnanes ja vist oli punane, tehnika oli nanu igal tavalisel neonil |
02.01.2003 at 15:56 |
Last edited 02.01.2003 at 15:57 by spark
|
mrtn |
Dodge SRT-4
see oli R/T |
02.01.2003 at 16:11 |
|
arxx |
Dodge SRT-4
quote: t-spark: suvel seisis taolise välimusega pointingu hoovis - ainult välimus sarnanes ja vist oli punane, tehnika oli nanu igal tavalisel neonil
ongi suuresti neon ainult "steroidide peal" ja marketroidide tahtel nimetatud SRT'ks ... ei saa ju viidata "uue" toote puhul, mis peaks konkureerima poppide riisipüssidega mingi pisikese vaegmootoriga seebikarbile.
BTW, mopar toppis vist sama mootori ka sebring/stratus turbo näitusmudelile
...The 2.4-liter turbocharged engine creates 240 horsepower and 260 ft.-lbs. of torque. The performance-oriented R/T suspension is lowered by half an inch compared with the base version for even more precise handling. Other enthusiast-oriented features designed by Chrysler Group engineers include a five-speed manual transmission, short-throw shift kit, upgraded brake system ...
ok, hea et jõudu kapoti alla on leitud, kuid miks pidid nad stratuse väljanägemise riisistama?
____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee" |
02.01.2003 at 16:19 |
Last edited 02.01.2003 at 16:20 by arxx
|
eikeegi |
Dodge SRT-4
Huvitav, mesjaoks sellele viimasele pagasseri pääle säherdune jäledus on pandud |
02.01.2003 at 17:28 |
|
mrtn |
Dodge SRT-4
sihtgrupi ikka.. mille muu jaoks.. |
02.01.2003 at 17:29 |
|
LaSa Moderator |
Dodge SRT-4
selleks, et Usas osataks peale FnF ilmumist ka usakaid edasi vaadata |
03.01.2003 at 09:06 |
|
peep Moderator |
Dodge SRT-4
quote: When Dodge first envisioned building a performance version of its Neon subcompact, internal estimates suggested sales might reach 1000 per year. By the time the vehicle hit the market earlier this year, that number had already been revised upward to 3000. Now Dodge marketing chief David Kimball says the earlier projections need another adjustment, given the company is on track to sell 10,000 SRT-4s per year and will likely decide soon to boost annual production to 13,000 cars. The SRT-4 will still be hard to come by, no doubt, considering the 2004 model’s horsepower increases by 15 to 230 hp and the car gets a limited-slip differential, all for the slightly higher base price of $20,995.
|
13.11.2003 at 12:58 |
|
devilc
Moderator |
Dodge SRT-4
Sellele pidi factory upgrade'e kah nüüd saama, 300 hj-ni välja. |
13.11.2003 at 13:08 |
|
vvt |
Dodge SRT-4
quote: -ollo-: Pidurid on muidu ka "perfomance-tuned", aga ka ees vaid 1 kolviga sadulad... sidur samuti ainult 240 mm (aga selle eest Sachs).
Oot nüüd ei saanud huumorist aru Kas siis ühe kolviga sadulad on kehvad? Läbi ajaloo on neid Ferrari ja Maseratil kasutatud. Sachs type 240 sidur on piisavalt vastupidav M5-le, miks siis mittee 2.4 punnile Udujutt suhu tagasi....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.11.2003 at 16:09 |
Last edited 13.11.2003 at 16:10 by vvt
|
Xpert |
Dodge SRT-4
üks päris extreemselt ülepingutatud srt-4 + Mopari varustuskomlektid srt-4'le
2003 Dodge Neon SRT-4 Extreme Concept
SRT-4 Carbon Concept
http://www.fast-autos.net/features/03sema/39.html
Samas stiilis Dodge Viper SRT-10 Carbon Concept (Mopar)
http://www.fast-autos.net/dodge/dodgesrt10acr.html
625 hp ja 600 lb-ft torque
Quarter Mile: 11.2 sec @ 136 mph
|
13.11.2003 at 18:09 |
|