Poster |
Message |
reo |
tehasekonfis '70 stang
No sellega peaks isegi Pärtel rahule jääma ...
MUSTANG BOSS 429 SUPERBOSS "LAWMAN"
Tegelt huvitas, et kas nende kohta miskit varemalt ka kuulda on olnud. Sobiks isegi äkki Mustangi artiklisse sisse pista? Või on see liiga ekstreemne ja väike "seeria" mainimiseks? Samas ikkagi tehasetoodang.
Kui sellele oli reserveeritud serianumber #429, siis mis number teisele võis võetud olla?
|
20.01.2003 at 21:08 |
|
partel |
tehasekonfis '70 stang
Ma siis spekuleerin puhtalt nende piltide ja jutu põhjal.
Radikat näha pole ja hp rating on 1200 (kas ikka on? ) - seega on kütuseks tõenäoliselt metanool. Seda kinnitab ka mehh pritse.
Kuna istmed, vööd pole race, samuti ka pole puuri, siis arvan, et tegemist on lihtsalt demoautoga, millega mõni minut rahva ees laamendatakse. Siis on mootor "soe" ja eesotsas olev kütusepaagike tühi.
Pole just minu ideaalauto... Aga tavabensiinil (ja suurema paagiga ) karpade ja korraliku jahutussüsteemiga 600-750 hj'sena cruisaks rõõmuga!
|
20.01.2003 at 22:08 |
Last edited 20.01.2003 at 22:30 by partel
|
corvus |
tehasekonfis '70 stang
minu arust on juhil traksid täitsa olemas - kõrvalistmel tavaliselt (arvestades veel v.l.aastat ka) sellised asjad pole nagu vajalikud...
____________________________
Risto; Corvette '79 |
21.01.2003 at 10:51 |
|
Hannes |
tehasekonfis '70 stang
quote: partel: Ma siis spekuleerin puhtalt nende piltide ja jutu põhjal.
Pole just minu ideaalauto... Aga tavabensiinil (ja suurema paagiga ) karpade ja korraliku jahutussüsteemiga 600-750 hj'sena cruisaks rõõmuga!
Kas Sa kurat millegiga kunagi rahul ka oled
Asi muidu peris muheda olemisega
____________________________
Kui Sa arvad,et su auto on eriline ja keegi seda ei taha,siis Sa eksid. Kuskil on kindlasti mõni pede,kes tahab su auto maha põletada... |
21.01.2003 at 15:43 |
|
partel |
tehasekonfis '70 stang
Sellest saaks lihtsalt laheda cruisingupilli. Aga see eeldaks tavabensiinil töötamist.
Kuna bensiin on detonatsioonialdis ja üsnagi kuumalt põlev kütus, siis pole erilist jõudu loota, lisaks peab jahutussüsteem olema viimase peal.
2 x 750 cfm karpade, 8-8.5:1, ca 240/255 nuka, ja 6 psi boostiga peaks mingi 700 hj @ 6000+ käes olema ilma probleemideta. Ning täiesti tänavasõidukõlbulik.
|
21.01.2003 at 18:17 |
|
partel |
tehasekonfis '70 stang
Ja tagaotsale kiri:
"If it's not BLOWN then it has to SUCK!!!" |
21.01.2003 at 18:29 |
|
kassu |
tehasekonfis '70 stang
millega hr. partel siis ise sõidab, et selliseid asju kritiseeritakse ja see kõlbab ainult cruisimiseks?
|
21.01.2003 at 18:52 |
|
partel |
tehasekonfis '70 stang
Minu arust on cruisimiseks kõlbamine küll pigem kompliment, see eeldab vastupidavat tänavasõidukõlblikku tehnikat ja piisavat välimust.
Tehnilise poole pealt lihtsalt ütlesin, mida mina sellega teeks. |
21.01.2003 at 20:00 |
|
kassu |
tehasekonfis '70 stang
vaadates su juttu tekib tunne, et oled mingisuguse 4000hp dragrace monsteri omanik, huvipärast lihtsalt tahaks teada millega sõidad? |
21.01.2003 at 20:07 |
|
partel |
tehasekonfis '70 stang
Millest selline tunne tekib? Ja mis ajast 4000 hj on monster
Sõidan sellega, mille võtmed antakse. Isklikku autot pole mul kunagi olnud. Õnneks!! |
21.01.2003 at 20:45 |
|
devilc
Moderator |
tehasekonfis '70 stang
Näib, et on kassu kord... |
21.01.2003 at 21:19 |
|
prijuhin |
tehasekonfis '70 stang
quote: partel: Ma siis spekuleerin puhtalt nende piltide ja jutu põhjal.
, samuti ka pole puuri,
Kas mitte salongipildil ei torka silma jäme must joon auto sisemuses jooksvat. Meenutab mingit puuri tala või midagi. |
21.01.2003 at 23:08 |
|
nitrocharged |
tehasekonfis '70 stang
olen foorumi pikaajaline lugeja ja tavaliselt ei viitsi kirjutada, kuid see mida see mees suust välja ajab on ikka puhas kuld, ja lausa paneb sulepea järgi haarama. nooruslik entusiasm on alati tore.
PS 4000 hj on monster ja võrdluseks, et 600 miljonit näiteks on hiiglaslik varandus siiski, mis sest et Bill Gates`il on 60000 miljonit ( paberil suur vahe, reaalsuses eriti muffigi).
____________________________
E53 |
22.01.2003 at 02:05 |
|
peep Moderator |
tehasekonfis '70 stang
Puuri seal pole, see on turvakaar ehk "roll-bar". |
22.01.2003 at 10:11 |
|
forced2race |
tehasekonfis '70 stang
Quote:
Pole just minu ideaalauto... Aga tavabensiinil (ja suurema paagiga ) karpade ja korraliku jahutussüsteemiga 600-750 hj'sena cruisaks rõõmuga!
*************
Cruisimiseks ei olegi vaja 600-700 hp .
Vot siis fooridest minekuks ja igasugu messude ja muu japside kustutamiseks on jah täitsa tarvis
Aga siis sa ,Pärtel, oled striitreisar
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
22.01.2003 at 10:13 |
|
forced2race |
tehasekonfis '70 stang
Pärtlil on vaja elada kuskil Texas-is väikses külas ,kus kodust välja sõites 800 hp throttle-i avades poole sec-iga oled "linnast" väljas "no speed limit road "- i peal cruisimas
Meie ilusas linnas ,kahjuks, cruisimiseks tavaliselt piisab 109 cid .
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
22.01.2003 at 10:22 |
|
tfr |
tehasekonfis '70 stang
quote: forced2race: Pärtlil on vaja elada kuskil Texas-is väikses külas ,kus kodust välja sõites 800 hp throttle-i avades poole sec-iga oled "linnast" väljas "no speed limit road "- i peal cruisimas
Ma olen Texase rohkem kui korra ühte ja teistpidi läbi sõitnud, aga "no speed limit roade" ma seal küll näinud ei ole. Pigem vastupidi, Texas on keskmisest rangem olemasolevate kiirusepiirangute jälgimise suhtes.
|
22.01.2003 at 10:45 |
|
forced2race |
tehasekonfis '70 stang
Aa , noh siis Nevadas !
Ma olen nats võhik selles suhtes , nats kuulsin , nats lugesin , kõike ju enam ei mäleta
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
22.01.2003 at 11:07 |
|
forced2race |
tehasekonfis '70 stang
Kusjuures , kas keegi vaatas FF movie päris lõpuni ?
Ma mõtlen päris, päris lõpuni : pärast subtiitreid on ka väike continue . Vot see Pärtlile meeldiks küll
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
22.01.2003 at 11:11 |
|
partel |
tehasekonfis '70 stang
quote: forced2race: Vot siis fooridest minekuks ja igasugu messude ja muu japside kustutamiseks on jah täitsa tarvis
Mersu eh? Kord oli nii, et sügisõhtu ja vihma sadas. Olin Suur-Ameerikast üle Pärnu mnt Liivalaia poole sõitmas Lauri BB Camaro roolis. Ehk täpsemalt märjal-libedal teel "uisutamas". Foori taga tekkisid kõrvale tutikas S-klass ja tutikas 7-bemm.
Kuna ma praegu seda juttu kirjutan, siis ei sõitnud neil külgesid maha. Enam ei taha proovida!
Isiklikest kogemustest tulenevalt arvan, et kruisamiseks on ~500-600 hj kõige mugavam, suht pingevaba sõita, aga vajaduse korral saab igal kiirusel .
Aga konkurentsitult parim sõidukogemus on mul siiani ikkagi ~800 hj Dartiga Tartu peal.
Sel juhul on mõistagi kohustuslikud tänavaslickid. Kui Jyrki Soomes ülevaatust tegi, pidi 275 mm laiused "tavalised" rehvid alla panema, aga siis oli sedapsi, et ürita nii rahulikult sõta kui tahad, aga kogu aeg kumm viliseb/põleb all.
Üks asi veel, et näit 700 hj blower-mootor võtab linnasõidul vähem kütust kui 700 hj vabalthingav. Sõit käib ikkagi praktiliselt tühikäigul, mis on blower-mootoril ökonoomsem, kuna nukk on väiksem, ning suurema LSA'ga ja kasti turbiin libiseb vähem läbi.
|
22.01.2003 at 14:38 |
|
reo |
tehasekonfis '70 stang
Uhh, Pärtel jälle turmtule alla sattunud, oh mind provokaatorit …
Aga jahh, kui autol on BB, blower peal ja pudel istme vahel (tulekustuti see ju ometi seal ei ole, mingid torud ju ka küljes?), siis on raipel radikas väike …
Tegelikult ei olnud mu mõte üldse Pärtelit intrigeerida, vaid lihtsalt hakkas huvitav zavodskoi asi silma ja tahtsin teada, kas siinsed mustangiuurijad varem selle otsa ei ole juba komistanud.
Ise antud juhul arvasin, et injection just nitro sisse pritsimist tähendab, sest muidu oleks ju seda punast pudelit ka eraldi mainitud? Polnud enne ise seda mootori pilti suuremalt vaadanudki. Praegu oma võhikluses tekkis piinlik küsimus, et kas “puhur” ja lõbugaas kokku käivadki üldse?
Tihti küsitakse siin ka modimise hinda, minuarust siit oleks täitsa huvitav parallel (mitte 1:1) võtta: BUILT FOR … AT A COST OF $23,000 vs Boss 429 fastback coupe 4798$ samal aastal.
Aga tavabensiinil (ja suurema palgaga ), karpade ja korraliku jahutussüsteemiga 600-750 hj'sena cruisaks rõõmuga!
|
22.01.2003 at 14:49 |
|
partel |
tehasekonfis '70 stang
Blower ja nitro sobivad omavahel teoreetiliselt väga hästi - külm nitro on "vahejahutiks". Aga see eeldab, et mootori õhkulendamist eriliseks traagikaks ei peeta.
Muidu on ülelaadimisel kaks sobivat kombot.
Bensiin + nitro: külm nitro jahutab segu, ning vähendab detonatsiooniohtu. Kasutatakse karburaatoreid, viimasel ajal on ka EFI pead tõstnud.
Metanool + blower: Metanool vajab bensiinist kaks korda vähem hapnikku kuna osa on tal endal sees (CH3OH), aga samas on ta ka samavõrra nõrgem. Kokkuvõttes siiski tiba "plussis". Metanooli eeliseks on aga "külmalt" põlemine, mistõttu saab kasutada bensiinist suuremat surveastet/boosti ilma detonatsiooni kartmata. Lisaks ei kuumene mootor pea kunagi üle.
Kuna metanooli kulub sama võimsuse juures mahuliselt kaks korda rohkem kui bensiini, siis kasutatakse tavaliselt mehhanilist sissepritset, kuna karburaatorid ei suuda piisavalt kütust peale anda. Kütusepump on sarnane veepumba või roolivõimupumbaga, ning karmimatel juhtudel veepumba asemel, ringi aetakse nukkvõllist, tagasihoidlikumatel juhtudel rihmaga.
|
22.01.2003 at 15:33 |
|
reo |
tehasekonfis '70 stang
tänan, ilus konkreetne info
et seekord siis ikkagi tulekustuti seal... |
22.01.2003 at 16:59 |
|