Poster |
Message |
Erkki |
Mootori kubatuur?
Tervist rahvas,aidake kaasamõelda!
Camaro mootori maht on siiani selgusetu.Casting e. valunumbri(3970010) järgi on tegemist 350cid mootoriga,kui samas suffiksi koodi(CFA) järgi peaks ta olema 305cid.Kumba uskuda?Loogika järgi peaks valatud number olema usaldusväärsem kui CFA kood,mis on plokile löödud numbrirauaga.Kuid mis oleks sellise keemia mõte?On kogemusi või ideid? |
14.03.2001 at 10:15 |
|
peep Moderator |
Mootori kubatuur?
quote: The suffix numbers are located on the pad in front of the passenger head, at the mating surface between the head and the block. If your block has been decked to help raise the compression or just to true up the head mounting surface, the numbers may have been removed during the process.
Ülaltoodust tulenevalt järeldan, et mootoril on plokikaan maas, muidu sa ju suffix'it ei teaks. Sellisel juhul võta aga joonlaud kätte, mõõda kolvikäik ära ja BINGO !
[Edited by peep on 14.03.2001 at 10:27 GMT] |
14.03.2001 at 10:27 |
|
partel |
Mootori kubatuur?
305/350 on sil diameeter erinev 3.73 vs 4.00 tolli. Kolvikäik ikka 3.48. |
14.03.2001 at 10:28 |
|
partel |
Mootori kubatuur?
AFAIR |
14.03.2001 at 10:28 |
|
peep Moderator |
Mootori kubatuur?
ka diameetrit on võimalik mõõta. |
14.03.2001 at 10:29 |
|
partel |
Mootori kubatuur?
BTW Newton, kas Lingenfelteri SBC raamat on sinu käes? Pole riiulis silma hakanud eriti. Tagasi ei taha, anyway. |
14.03.2001 at 10:32 |
|
partel |
Mootori kubatuur?
quote: peep wrote:
ka diameetrit on võimalik mõõta.
See vähe lihtsam |
14.03.2001 at 10:32 |
|
Erkki |
Mootori kubatuur?
Plokikaaned on peal,ei ole raatsinud neid maha keerata.Mootori number paistab ilusti ploki serva pealt välja,või on siis kaane serva all veel mõni number?Tundub,et muud vist ei aita kui kaan maha ja tollipulk kätte. |
14.03.2001 at 10:50 |
|
jyrki |
Mootori kubatuur?
This is an easy one! If it has got any power, it's a 350; if i doesn't, it's a 305! |
14.03.2001 at 12:42 |
|
LaSa Moderator |
Mootori kubatuur?
|
14.03.2001 at 13:18 |
|
max |
Mootori kubatuur?
Erkki, said juba mootori mahu mõõdetud? Kui ei, siis siit saada abi:
http://www.thirdgen.org/messgboard/Forum14/HTML/000703.html
Kolasin seal ringi ja jäi silma. |
23.03.2001 at 09:59 |
|
Erkki |
Mootori kubatuur?
No nii.
Sai siis plokikaas maha võetud ja mis selgus:ei liha ega kala -töömaht on 327cid Silindri läbimõõt on 4" ja kolvikäik 3,25".Teab keegi öelda,kas 305-e ja 350-ne väntvõllid on ühesugused?Mõlemal ju stroke 3,48".On neid ka kusagil nurgas vedelemas/seismas?Uue ostmisel tasub vist juba strokeri ehitamisele mõelda.Või kui edasi fantaseerida:kas BB mahub II.gen. kapoti alla?Igasugused ideed on teretulnud. |
10.04.2001 at 20:33 |
|
peep Moderator |
Mootori kubatuur?
Huvitav, et viimati oli 327 SBC tehase poolt tootmises 1969.
Mina arvan, et pigem mõtle 383, kui BB peale. Viimane on kallim variant ja nõuab ka käigukasti vahetust/tugevdamist ning tagasild ka vaevalt, et kestab. Iseenesest BB mahub ilma probleemideta, on ju II-gen sellega ka tehasest tulnud.
Erinevaid stroker kit'te on päris kättesaadava hinnaga müüa. Aga vaevalt, et Sinu auto suhteline loidus "puuduvast" 23 kuuptollist tingitud on.
Kas Sa surveastme juba tegid kindlaks ? |
10.04.2001 at 22:28 |
|
partel |
Mootori kubatuur?
quote: erkki wrote:
..
Teab keegi öelda,kas 305-e ja 350-ne väntvõllid on ühesugused?Mõlemal ju stroke 3,48".
IMO ei ole, kuna kolvid on erineva läbimõõdu/massiga, seega on 350 vändal suuremad vastukaalud.
|
11.04.2001 at 10:10 |
|
Erkki |
Mootori kubatuur?
Arvutuslikult sain surveastmeks 8,4 ehk siis siia ongi ilmselt koer maetud.Netis ringi kolades panin tähele,et vähegi arvestatav torque mootor omab vähemalt 9,25 surveastet ja lisaks veel sellele surveastmele vastavat nukka. |
11.04.2001 at 10:11 |
|
peep Moderator |
Mootori kubatuur?
Enne kui midagi liigutada pead selle töömahu asja ära määratlema. Kui juba tõsist asja ehitada siis kipub 327 tõesti väheseks jääma. |
11.04.2001 at 10:43 |
|