Poster |
Message |
California |
Lumina apv / transsport kogemused ?
Tere !
Kas on kellelgi lahkelt kogemusi jagada, et mida kindlasti ostes jälgima peaks? Aasta saaks olema 90-91, mootor 3,1L. Mõni tüüpviga äkki ?
Kuidas 7-kohalisel istmed on - kas 2+3 ridadena või eraldi välja nokitavad?
tänud ette! |
11.02.2003 at 20:16 |
|
Lembit |
Lumina apv / transsport kogemused ?
Istmed on eraldi.
Tagaamordid ja sisemised rooliotsad on kulukaup.
Esipidurid on sellise ehitusega, mis vajavad regulaarselt hoolt.
Küljeukse lingid on õrnad.
Keskkonsoolis on lollaka konstruktsiooniga plastmasssahtel, mis avaneb iseeneselikult ja ajab sind hulluks oma kolinaga.
Tagavararatta kättesaamine on ka veidralt lahendatud.
Muidu on hea suur auto, maanteel alla 10 liitri, linnas olenevalt jalast. Mina alla 12 ei saanud eriti. Tavaline oli 15. |
12.02.2003 at 10:46 |
|
Alex |
Lumina apv / transsport kogemused ?
omasin üle kolme aasta seda isendit ja ei tea rooliotstest ega esipidurite õrnusest muhvigi.Uste lingid on kõigil õrnad(esiustele sobivad astro lingid mis on pea poole odavamad).Tüüpviga on katkine tagaluugi lukk(enda omal panin sinna gaz24 oma)ja vist ka see, et kesklukk ei taha külmaga kõiki uksi korralikult lahti teha(tean kolme luminat millel on see häda).Süüteluku kontaktplaat on kah suht õrnake(ühel hommikul starter lihtsalt ei reageeri aga selle vastu aitab käigukasti küljes(vist oli seal)oleva pistiku eemaldamine ja kahe juhtme vahel lühise tekitamine.Karm kogemus oli tsivilisatsioonist eemal olles kui buss ei käivitunud.
Muidu soovitan seda aparaati soojalt!!
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
12.02.2003 at 11:09 |
|
eikeegi |
Lumina apv / transsport kogemused ?
quote: Lumina: (esiustele sobivad astro lingid mis on pea poole odavamad)
Iseasi, kas selle teadmisega midagi peale on hakata, aga lihtsalt infoks: see poole odavam on uuestpeast umbkaudu 700 krooni.
|
12.02.2003 at 11:19 |
|
Alex |
Lumina apv / transsport kogemused ?
quote: eikeegi: quote: Lumina: (esiustele sobivad astro lingid mis on pea poole odavamad)
Iseasi, kas selle teadmisega midagi peale on hakata, aga lihtsalt infoks: see poole odavam on uuestpeast umbkaudu 700 krooni.
topist rääkisin lingi välja 510 eeguga(originaal oli 900 ringis)
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
12.02.2003 at 11:22 |
|
foke |
Lumina apv / transsport kogemused ?
Sõitnud aasta sellise asjaga, tõsi 95 aasta ja 3,8 mootor.
Minu jaoks oli tegelikult selle riista sõiduomadused suur positiivne üllatus! Rooliotsad tuli tõesti vahetada, aga välimised. samas minuteada neid enne vahetatud polnudki, niiet võta kinni, kas on kulukaup. Kesklukk töötas laitmatult, käepidemed ei ole ära lagunenud. Tagaluugi lukk kergelt tõesti juperdas, nõudis vähe harjumist - avamisel, ei tahtnud alati haakida. Nagisema/klõbisema kipuvad salongiistmete kinnitused (kui istmed tühjad) aga seda saaks ehk väheke timmida. Istmete sisse/välja tõstmine on imelihtne ja hõlbus on 7-kohalisest inimveo vahendist tekitada kaubaautot Keskkonsooli sahtlite iseeneslikku avamist minu isendil ei tähendanud
Väike on tal aku jaoks mõeldud koht, niiet sinna iga aku naljalt ei mahu, samuti on originaalklemmid nn. sissekeeratavad.. siiski õnnestub mahutada ka odavamat (mitte originaal) akut.
Ja minek on 3,8sel tõesti bussi kohta hea, isegi sai kunagi 0-100 mõõdetud, tuli mingi 8-9 s, aga kaal ka suht kerge, buss ju plastikust - tühimass 1662 kg passis.
Benakulu iseloomustab ehk hästi retk Norrasse, kus buss oli "punnis": 6 täismeest, 7 12liitrist õllealust, söök 10-le nädalaks, kotid, mäesuusavarustus jne, sõit mägedes, paras andmine oli ausaltöeldes iga päev.. ja kulu Eestisse tagasijõudes 11,3 l/100km. Samalajal Honda CRV 2,0 A/T saavutas vastavaks näitajaks märksa kopsakama numbri
paraku põhineb minu jutt vähe uuemal isendil, aga ehk oli abiks siiski
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=5153
|
12.02.2003 at 11:51 |
|
Lembit |
Lumina apv / transsport kogemused ?
quote: Lumina: omasin üle kolme aasta seda isendit ja ei tea rooliotstest ega esipidurite õrnusest muhvigi.Uste lingid on kõigil õrnad(esiustele sobivad astro lingid mis on pea poole odavamad).Tüüpviga on katkine tagaluugi lukk(enda omal panin sinna gaz24 oma)ja vist ka see, et kesklukk ei taha külmaga kõiki uksi korralikult lahti teha(tean kolme luminat millel on see häda).Süüteluku kontaktplaat on kah suht õrnake(ühel hommikul starter lihtsalt ei reageeri aga selle vastu aitab käigukasti küljes(vist oli seal)oleva pistiku eemaldamine ja kahe juhtme vahel lühise tekitamine.Karm kogemus oli tsivilisatsioonist eemal olles kui buss ei käivitunud.
Muidu soovitan seda aparaati soojalt!!
Rooliotsad ja esipidur on omavahel ilmselt seotud. Esipiduri sadul jääb kinni -> kettad kõveraks -> rooliotsad läbi. Ukse linkidest -> esimestega ei juhtunud midagi, küljeukse sisemise lingi konstuktsioon on nõrk.
Süüteluku kontaktplaadiga ei juhtunud mul midagi. Küll kulutas aga süütelukk ära 2 süütevõtit. Tagaluugi lukk on jah õrn. Tagaluugi kesklukk samuti. Keskluku kohta muud küll ei oska eriti kurta. Minul avas iga ilmaga. Küll juhtus ühe korra selline case, kus uksed külmusid väga kinni. Sisse sain lõpuks tagaluugist.
Üldiselt neid asju, mis 120 000 miili jooksul töötamise lõpetasid oli kamaluga, aga see ei ole ju midagi erilist, bensiinipump, starter, soendusventikas x 2, soendusradiaator...
Auto on hea. Eriti selle raha eest. Läbivus lumes on ka normaalne.
|
12.02.2003 at 15:41 |
Last edited 11.08.2004 at 14:21 by Lembit
|
Lumina APV |
Lumina apv / transsport kogemused ?
quote: Küljeukse lingid on õrnad
nõrgad nad on jah, seal kipub üks hoob oma silmusest välja tulema. Kui lahti võtate siis näete( polstermaha ja natuke tööd). Ühesõnaga tuleb ühte hooba pikamaks teha, et ta oma silmusest välja ei tuleks( + veel see, et ta varem lükkaks seespoolt ukse linki alla, et uks lahti tuleks).
Auto on olnud peres 5 aastat v6 3,1. Mitte midagi halba ei ole öelda. Esipidurid on ära vahetatud. Jama on starteriga/ tõmberelee mingi andur. rooliots on praegugi läbi . Ilge jama on küünalde vahetamisega , eest on ära vahetatud enamus pukse. Võrreldes VW sharanniga 97a, on ikka vahe väga suur :P
Kiirendus on ka usakatele kohaselt jõuline
Läbisõit on ka kusagil 150 000 miili, aga tuleb välja, et ainukesed vead ongi pidurid, ukselingid ja veermik. Muudkui kalla bensu ja cruisi.
Auto on väga aus ja hea. Sellise raha eest ikka supper mahtuniversaal.
quote: Keskkonsoolis on lollaka konstruktsiooniga plastmasssahtel, mis avaneb iseeneselikult ja ajab sind hulluks oma kolinaga.
MA TEAN mida sa tunned, tõesti nõme asi. |
13.02.2003 at 21:44 |
|
Virko |
Lumina apv / transsport kogemused ?
Ka minu vend omas sellist 3,8l isendit igati kobe käru,liigub siiani( teise inimese käes).Aga suured isendid nagu chevy dodge ja fordi van-id on mugavamad kuid nôuavad enam juua ja korralikud maksavad rohkem.Mina soovitan pontut rohkem need on seest ilusamad. |
14.02.2003 at 14:29 |
|
California |
Lumina apv / transsport kogemused ?
Tänud info eest. Tundub 90% kopikatega tõenäosusega, et järgmisel nädalal omanikuks saan.
|
14.02.2003 at 21:04 |
|
jesse |
Lumina apv / transsport kogemused ?
quote: Alex: quote: eikeegi: quote: Lumina: (esiustele sobivad astro lingid mis on pea poole odavamad)
Iseasi, kas selle teadmisega midagi peale on hakata, aga lihtsalt infoks: see poole odavam on uuestpeast umbkaudu 700 krooni.
topist rääkisin lingi välja 510 eeguga(originaal oli 900 ringis)
Ma ei saa enam sellest hinnapoliitikast aru Ok, saatmiskulud ja eesti on kaugel-kaugel:
Kenad hinnad igatahes:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7915806005&category=33642
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7915243661&category=33642
või tellida juba 60-200 $ ringis maksva Shaved Door Handle Kit ?
http://www.heagarty.com/Justin/Pictures/DSCF0220.JPG |
11.08.2004 at 14:09 |
|
ziim_ |
Lumina apv / transsport kogemused ?
autolehes nr. 10 (20. mai)
on ka kerge ülevaade luminast... |
11.08.2004 at 14:41 |
|
|