Poster |
Message |
erik |
tahoe vs trailblazer
Kas keegi oskab öelda mingeid argumente ühe või teise kasuks. Vikingis ei ole mõlemat korraga väljas, et saaks kordamööda sisse istuda ja vaadata.
Hinnavahe on neil küllalt suur. Tahoel on üks istmerida lisaks, mis erilist tähtsust ei oma. Max tõusunurk ühel 30 kraadi, teisel 47. Mina kui maasturikauge inimene ei saa aru, kas see vahe on suur või väike.
Olulisteks teguriteks oleks siis võimalikult hea läbivus pehmel ja tasasel pinnasel ning esinduslik välimus asustatud piirkondades sõitmisel. Viimasele tingimusele vastavad mõlemad.
Mootoritest on tahoel 5,3 v8, trailblazeril 4,2 r6.
Vikingi lehtedel on tahoe'l märgitud 4wd, trailblazeril 4awd. On's seal vahet või typo?
Ootaks proovisõitjate/muidu asjaosaliste kommentaare. Küsija suu pihta ei pidavat löödama... |
27.02.2003 at 15:11 |
|
Daniel |
tahoe vs trailblazer
Tahoe pärineb siiski Fullsize perekonnast
ja Trailblazer pisi-Chevyde sugupuust
kui need kaks looma kõrvuti ajada on vahe ikka silmaga nähtav ja kuuldav ( V8 vs r6 )
maastikuomaduste poolest aga pole kuulnud
ei halba ega head. Tahoele pakutakse vähemalt tehasepoolt tagumist diffrilukku.
4wd tähendab et juht saab kontrollida millal sõidab mõlema silla veoga ja millal tagasillaga.
AWD aga tähendab et auto ise teab millal libiseb ja ise lylitab millal vaja ! |
27.02.2003 at 19:45 |
|
vkx |
tahoe vs trailblazer
Tahoe on selline mõnus suur ehtne ameeriklane hästi mugava ja ruumika salongiga. Seega sobiks Tahoe ehk paremini pikemateks maantee sõitudeks, näit. reisideks suurema seltskonnaga, taga on ka kolmanda istmeterea võimalus. Aga minu jaoks oli Tahoel kaks puudust:
1)võiks ju arvata, et kui on V8 vahel, siis on jõudu piisavalt igale masinale igas olukorras aga minule jäi maanteel küll väheks. Kiirendus umb. sajast edasi oli väga vaevaline, pika-pika ootamise peale tuli mingi130-140 kätte, rohkem ei viitsinud oodata. USA aftermarket pakub küll erinevaid kompressoreid Tahoele aga ma arvan, et sinna sobiks kõige paremini üks tore BB.
2)maantee kiirustel kostub salongi ikka päris kõva tuule kohin(arvatavasti põhiliselt suurtest peeglitest), mis on päris häiriv. Tegelikult ei oleks sellise (hinna)klassi masinalt seda nagu oodanud küll.
Trailblazer on küll Tahoest väiksem aga samuti igati ruumika ja mugava salongiga. Auto minek oli Tahoest palju erksam ja sportlikum, loomulikult on see tänu kaaluvahele. Muideks nende masinate hobujõud peaksid vist olema umbes täpselt samad kuigi Trailblazeril on 4,2R6. Puudus ka Tahoele omane tuulemüra suurtel kiirustel. Kiiremal maanteesõidul jättis Trailblazer üldse väga positiivse mulje, oli igati sõiduautolikult stabiilne, ei kõikunud ja püsis hästi ka kurvilisel teel. Sellega sai käidud ka Järvel raudtee ääres metsas maastikusõitu proovimas ja sõitis küll niipalju kui seal liivas proovida oli võimalik, Tahoega pole maastikul sõita õnnestunud. |
27.02.2003 at 20:30 |
|
rai |
tahoe vs trailblazer
aga tahoe teisele istmereale mahub 5inimest istuma kuidagi |
28.02.2003 at 08:54 |
|
Indrek |
tahoe vs trailblazer
Minul oli eelmise kerega Tahoe, mootor 5,7
Suur, mugav ja raske auto. Maanteel kuni 140/150 km/h hästi sõidetav, aga kurvilistel teedel (näiteks Aegviidu-Nelijärve-Jäneda lõik)ohutuse mõttes üle 100 ei sõida kui sedagi. Tuule müra vist tõesti oli tänu suurtele peeglitele, aga see sai lahendatud korraliku stereosüsteemiga. + oli see, et sai ise otsustada, millal neli, millal tagavedu. Bensukulu oli suvel maanteel autopiloot 100 km/- 14 l, talvel linnas nelivedu- 27 l, keskmine kuskil 20 l saja km peale. Linna sõit ülimugav, kõrge vaade, korralik vääne alt, kõik lisad jne. |
28.02.2003 at 10:04 |
|
Jackson |
tahoe vs trailblazer
Mul oli euro-spec Blazer, eelmine mudel siis. 4,3 liitrise V6 mootoriga. Pidi olema "lühendatud" V8. Ehk 5,7 l V8-lt 2 silindrit otsast ära!
Seda autot iseloomustab kõige paremini: väljast suur, seest väike. Eelkõige just seest väike. Jaotuskast, transmissioon ja kõik muu võtsid jube palju ruumi. Põrand oli kõrgel ja eriti tagaistujatel jalgadel vähe ruumi. Positiivne oli täielik töökindlus ja maanteel 100-ga sõites normaalne bensukulu. Aga uus Trailblazer on vist üksjagu suurem auto? |
01.03.2003 at 17:24 |
|
erik |
tahoe vs trailblazer
aitäh muljetajaile. Tekkis veel paar ketserlikku mõtet nende kahe kõrvale. Ükspäev nägin kohvik Moskva ees mingit ülbelt suurt Fordi SUV-i. Camaro aknast võis vabalt selle põhjaalust vaadata - nii suur oli teine . Ainus, mis ma fordi nimestikust leidsin, oli expedition. Palun abi - kas ford expedition ja lincoln navigator on omavahel kuidagi seotud? Kas ühest või teisest tehakse eur versiooni, mida siin arvele saaks? Ehk teadjad kommenteerivad. |
09.03.2003 at 00:19 |
|
tfr |
tahoe vs trailblazer
Expedition ja Navigator on samad autod jah põhimõtteliselt, Lincoln ainult rohkem nodi täis laotud. Euroversiooni pole minu teada kummastki, aga Expeditione peaks Eestis mõned siiski registris olema. |
09.03.2003 at 00:25 |
|
LaSa Moderator |
tahoe vs trailblazer
quote: erik: Ükspäev nägin kohvik Moskva ees mingit ülbelt suurt Fordi SUV-i. Camaro aknast võis vabalt selle põhjaalust vaadata - nii suur oli teine . Ainus, mis ma fordi nimestikust leidsin, oli expedition.
excursion on expeditionist VEEL suurem, aga neid vist eestis ei ole |
09.03.2003 at 00:38 |
|
tfr |
tahoe vs trailblazer
quote: LaSa: excursion on expeditionist VEEL suurem, aga neid vist eestis ei ole
No Expeditioni/Excursioni suhe on vist üsna sama mis Tahoel/Suburbanil - et muidu on sama, ainult pikkupidi on venitatud pikaks nagu taksikoer. |
09.03.2003 at 01:42 |
|
Fire |
tahoe vs trailblazer
EXPEDITION
EXCURSION
Minu arust on nad küll täiesti erinevad mudelid
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
09.03.2003 at 01:53 |
|
peep Moderator |
tahoe vs trailblazer
Erinevad jah, üks Norra numbritega Ekskursioon on aeg-ajalt Tallinna ja Riia vahel näha olnud. |
09.03.2003 at 08:16 |
|
mrtn |
tahoe vs trailblazer
ühe soomlase Expedition on ka Eesti numbritega, Ledoviinis ehitatud. Väga Kuri näeb välja... |
09.03.2003 at 11:07 |
|
rai |
tahoe vs trailblazer
Võrus pesitseb üks 7,2või ,3 F- 350 diisel see on siis auto mille põhjal on tehtud Excursion on ikka üks hull elukas küll kui auto gaasi annab saab mootori hääli võrrelda vaid "Vene Imega" |
10.03.2003 at 12:15 |
Last edited 10.03.2003 at 12:16 by rai
|
Ets |
tahoe vs trailblazer
quote: rai: Võrus pesitseb üks 7,2või ,3 F- 350 diisel see on siis auto mille põhjal on tehtud Excursion on ikka üks hull elukas küll kui auto gaasi annab saab mootori hääli võrrelda vaid "Vene Imega"
109cid ütles:Aga mix mitte yks "väike" 2000a. Ford F 350
Viimati nägin seda seismas Paldiski maanteel Union autos
Aga selle registrisse saamisega ilmselt suured mured ...
|
10.03.2003 at 12:28 |
|
rai |
tahoe vs trailblazer
hetkel on see F- 350 läti numbritega |
10.03.2003 at 13:48 |
|
Indrek_S |
tahoe vs trailblazer
Expedition ja Excursion on TÄIESTI erinevad...expedition baseerub (vist) f 250-l
Excursion F350-l
____________________________
not done until it's done |
10.03.2003 at 14:10 |
|
Märt |
tahoe vs trailblazer
Mure peaaegu sama
Envoy vs Trailblazer
Sai täna mõlemas ronitud ja TB ringike tehtud... Huvitaval kombel on neil pisuke suuruse vahe Envoy kasuks, aga sama hind Sai veel pisut netiavarusi uuritud ja leitud, et TB tuleb ka SS versioonis V8 LS2 on usas ainult 5k kallim, kohalik diiler seda kahjuks välja ei pakkunud. Katsun homme uuesti kohal käia ja uurida seda SS-i hinda. Kui hinnavahe on sama, siis probleemi pole ja TB võidab, kui SS-i ei saa, siis ootaks subjektiivseid arvamusi mõlemast
Grand ootab väljavahetamist...
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
11.02.2006 at 18:33 |
|