Poster |
Message |
gets |
Caprice Classic '85
Ei saa mitte vaiki olla...
Ära tõin! |
23.03.2003 at 00:34 |
|
spark |
Caprice Classic '85
vägev
räägi numbritest kah: p,l,h, hj(kw), cm3(cid), $ |
23.03.2003 at 01:35 |
|
gets |
Caprice Classic '85
Kere: Sedaan
Värv: Must
Pikkus: Suur
Laius: Väga Suur
Kõrgus: Paras
Hj: peaks olema 125kw(170hj), soomlased ei kirjuta ju passi seda
Mootor: 5.0L(305cid)
Käimar: TH700
$: Vähem maksta oleks olnud patt ja rohkem makstes saaks vähem juurde ehitada
Edit: Praegu konutab vaeseke numbrite ootuses sadamas traataia taga. |
23.03.2003 at 09:29 |
Last edited 23.03.2003 at 09:33 by gets
|
peep Moderator |
Caprice Classic '85
Õnnitlused !
A kuidas Sa ta arvele mõtled saada ? |
23.03.2003 at 09:39 |
|
gets |
Caprice Classic '85
Veel ei tea aga ta kunagi soomest ostetud ja eurospec. Klaasid ja tuled e märgistustega. Kollased suunad jne. Ei tohiks probleeme tekkida? |
23.03.2003 at 11:36 |
|
peep Moderator |
Caprice Classic '85
quote: gets:Ei tohiks probleeme tekkida?
See küsimärk on ilmselt liigne, eks siis anna teada kuidas regamine sujus. |
23.03.2003 at 15:44 |
|
hide |
Caprice Classic '85
võimas *tahab varsti sõitu saada...homme ntx* |
23.03.2003 at 17:56 |
|
gets |
Caprice Classic '85
Regamised tollid tehtud. Probleeme ei mingisuguseid.
Infot siis tulevastele soomest ostjatele.
Soomest autot ostes on vaja teha müüjaga ostu-müügi leping, auto hinnaga, auto, omaniku ja ostja infoga ja allkirjadega. Meie leidsime miskid blanketid keltaisest pörssist, kuid võib ka suvalisele paberile kirjutada. Soome ARK'i peab minema vaid selle jaoks, kui tahetakse saada transiitnumbreid (saab eestis kohe sadamast minema sõita), kuna kohalikud numbrid korjatakse soome tollis ära.
Ilma numbriteta autol peab olema treiler sadamas vastas, muidu piirilt üle ei lasta. Võib ka öelda, et treiler tuleb, siis vast lastakse edasi kohe, ei proovinud.
Tollis lihtsalt mingi paber täidetakse, millelt vist ARK vaatab, et võib tegutseda. Vististi saab ka ARK'ist mehed sadamasse kutsuda, et auto seal üle vaadata, ei oska öelda.
Arkis auto regamiseelne ülevaatus. Capricel olid kõik klaasid/tuled eurospec, ei olnud mingit probleemi, käidi ainult mõõdulindiga pikkusi laiusi mõõtmas.
Sealt ülevaatuselt saadud paberiga tagasi sadamasse - tolli. Tollimaks võetakse jah suurema hinna pealt. Ise kartsin, et hakatakse piiril peedistama ja norima, kui liiga tillukese hinna panen aga hind piiri ületades kedagi ei huvitanud. Oleks vabalt võinud panna hinnaks 100 euri vms. Igal juhul võetakse suurem number. Ei ole vahet kas kataloogi ja ostu-müügi lepingu hindade erinevus on 1 kroon või 100 000 krooni. 85.a. Caprice on nende kataloogis ~18 000.- EEK. Ma ei saanudki aru mida tähendas koefitsent 0.65, mille järgi käibekat makstakse. Käive võeti ikka auto hind * 0,18.
Noh käive makstud, siis sealt saadud paberiga ARK'i, ja seal juba arvelevõtmine ja numbrid.
Nii lihtne see ongi.
Edit: Soome tollis arvati, et viige jah need romud soomest minema, pole siia neid vaja. Küsiti veel, et millal ma järgmise järele tulen |
24.03.2003 at 15:45 |
Last edited 24.03.2003 at 15:47 by gets
|
Ras |
Caprice Classic '85
Õnne ka minu poolt. Caprice on hea valik
Kas Arki vennad vaatasid ainult tulesid ja klaase kas tõesti mitte midagi enamat.
____________________________
Caprice |
24.03.2003 at 16:16 |
|
gets |
Caprice Classic '85
Re:
Ei noh, muud tavalised asjad ka, ukse pealt miskid kaalu ja kandevõime andmed, vin koodi kontroll jms.
Ja õhtul läks veel omal jalal ka ülevaatusest läbi. Tagapiduritel väike erinevus, kuid lubatud piires. Parempoolsed amordid vähe pehmemad, kuid samuti lubatud piires. Seisupiduril 1 pool ei toimi, pigistati silm kinni . Mootori kohta öeldi, et töötab väga hästi, põletab kõik ära mis sisse läheb... Vist mingi CO kontrolli asi. |
25.03.2003 at 10:39 |
|
gets |
Caprice Classic '85
Mõningane kiire klõps.
Edit: Kuna piltide suurused muutusid siis link hoopis. |
27.03.2003 at 11:08 |
Last edited 27.03.2003 at 12:41 by gets
|
kongo |
Caprice Classic '85
õnne
peace |
27.03.2003 at 12:31 |
|
LaSa Moderator |
Caprice Classic '85
krt, gets, kadedaks teeb.. Näikse igati kenas korras aparaat olema! |
27.03.2003 at 12:54 |
|
IFF1749 |
Caprice Classic '85
Palju seal soomes need caprice'd ka maksavad?
e. siis palju su uus suur sõber rahakotti "õhendas" |
27.03.2003 at 14:42 |
|
bizdetz |
Caprice Classic '85
küsimus-kas ark-is pandi passi 6kohta? |
27.03.2003 at 14:58 |
|
gets |
Caprice Classic '85
Noh konkreetne isend maksis 2500€. Eks nad sinnakanti jäävadki, uuemad on tiba kallimad, vanemad on odavamad. Ja muidugi kõige rohkem mõjutab hinda auto seisukord.
Ja ARK'is pandi jah passi 6 kohta. |
27.03.2003 at 16:19 |
|
Incerror |
Caprice Classic '85
aga mis hind on kogu selle sõidul + regamised arkis + tollid- ehk siis mis numbriga max. arvestada
ei ole vaja sendi pealt +/- 500 eeq on juba hea määrang
____________________________
Studebaker '64
ja silm puhkab USAkatel |
27.03.2003 at 16:21 |
Last edited 27.03.2003 at 16:22 by Incerror
|
Ras |
Caprice Classic '85
Korrutad tollikataloogi hinna 0.65 ja siis 0.18 ja saad teada tollimaksu. esmane registreerimine 1700 ja siis veel ülevaaatus ja kindlustus ja anna minna.vot
____________________________
Caprice |
27.03.2003 at 16:41 |
|
gets |
Caprice Classic '85
Ei ole päris niimodi. Minu puhul korrutati see hind, mida arvestati, st kõrgem hind 0.18'ga ja see oligi toll. Sellepärast ma ei saanudki aru, mida see tädi seal jahus sellest 0,65 koefitsendist. Tea, kas pean minema õiendama?
1600.- arvelevõtmine + 3000 laevapiletid + ~1500 bensiin ja kindlustused. Üsna suur summa tuleb kui niimodi arvutada |
27.03.2003 at 17:32 |
Last edited 27.03.2003 at 17:36 by gets
|
peep Moderator |
Caprice Classic '85
quote: gets: Üsna suur summa tuleb kui niimodi arvutada
Nüüd enam vahet pole ju ! Minevikus kulutatud raha peale mõtlemisele ei tasu ühtegi sekundit kulutada. Küll aga tasub mõelda tuleviku sõidumõnule. |
27.03.2003 at 17:37 |
|
Ras |
Caprice Classic '85
Võibolla nüüd see 0.65 koefitsent ära kaotatud. Kolm nädalat tagasi oli veel olemas. Ei taha seda ka uskuda et usakat teistmoodi maksustatakse.
____________________________
Caprice |
27.03.2003 at 17:51 |
|
gets |
Caprice Classic '85
Näed, kus see 0.65 koefitsent arvesse läheb. Väljavõte seadusest:
9. Kui hinnakirjas puuduvad imporditud mootorsõiduki margi keskmised müügihinnad, määrab keskmise müügihinna tolli poolt aktsepteeritud sõltumatu ekspert tolli kulul. Ekspert annab mootorsõiduki väärtuse kohta kirjaliku hinnangu ning see väärtus loetakse pärast koefitsiendiga 0,65 korrutamist ning mootorsõidukiaktsiisi seaduses sätestatud tingimustel ja korras sellele aktsiisi liitmist vastava mootorsõiduki väikseimaks käibemaksuga maksustatavaks väärtuseks. Eksperdi hinnang koostatakse vähemalt kahes eksemplaris, millest toll ja importija saavad kumbki ühe eksemplari.
Siis see 0,65 kehtib ainult väikseima müügihinna määramise puhul, kui on mingi hind ette näidata, siis sealt võetakse ka käive. Seal tolli hinnaraamatus on niisiis kõik masinate hinnad 0,65'ga läbi korrutatud, sellepärast mulle tundusidki need hinnad üsna imelikud. Caprice 18000.- on siis tegelikult eksperdi ütluse järgi ~28000.-, mis on vähe reaalsem juba. |
27.03.2003 at 20:00 |
|
spinner |
Caprice Classic '85
Hee... no minu auto puhul (vanem baierlane) 3 nädalat tagasi võttis tädi selle tolliraamatu ette, ajas veerud ja tulbad sobivusse, leidis hinna, korrutas selle 0,65-ga, siis võrdles seda summat ostu-müügi lepingul oleva summaga, leidis, et 0,65ga korrutad summa tuleb väiksem ostu-müügi lepingul olevast ja seetõttu maksustas mind impordi käibemaksuga, mis võrdus 0,18 x ostu-müügi lepingul olev summa.
Njah..pikk ja segane jutt, aga nii ta tegelt oligi
Edit: Kuna tolli terminoloogias väga tugev ei ole, siis tegin, PlyVali näpunäidetele tuginedes, vastava paranduse |
27.03.2003 at 22:23 |
Last edited 28.03.2003 at 09:20 by spinner
|
PlyVal64 |
Caprice Classic '85
Et pikka vaidlust ja arusaamatust vältida: Eestis EI OLE tollimaksu. Tolliamet, kui üks kahest maksuhaldurist, kasseerib sisse teilt impordi käibemaksu. Seda esiteks. Teiseks kasseerib toll sisse riigilõivu. Ja siis veel mõningad muud maksud, mida autodelt üldiselt maksta ei tule.
Koefitsent 0,65. Vastavalt kehtivale rahvusvahelisele lepingule (GATT) ja siseriiklikule seadusandlusele võtab toll impordi käibemaksuga maksustamisel aluseks suurima võimaliku numbri, mis antud kauba kohta suudetakse paberitest leida. Kuna tavaliselt on autode ostu-müügi lepingud tehtud väikestele summadele, siis on too Konjuktuuriinstituudi tabel enamasti aluseks. Seal on autode hinnad saadud KB, autoturu, müügiplatside jne. müügihindade keskmisena. KIl on kari inimesi, kes seda tööd teevad. A kuna müügilolevad autod on juba koos maksude ja kasumiga, siis korrutatakse see hind läbi 0,65ga. Kui nüüd too saadud tulem on väiksem, kui reaalne tehingu väärtus eesti kroonis, siis võetakse maksustamise aluseks kõrgem väärtus.
Ja mis neid tabelihindasid puudutab: et tulevikus mõtetult kõrget numbrit vältida, ei tasu hinda kuulutusse panna. Vähemalt haruldaste-mõnusate autode oma. Ma kardan, et too punane Vette viis vana Vette hinna KI jaoks jubedalt lakke... |
28.03.2003 at 00:00 |
|
Etz |
Caprice Classic '85
Päriselus on väga kena.
Eile vuhasid mööda ja nägin kah ära.
|
23.04.2003 at 14:13 |
|