Poster |
Message |
NeverL |
Muskelautode ajalugu.
quote: ...See peaks andma mingisuguse ettekujutuse sellest, kui sünged olid siis ajad, kui Pontiac tõi välja oma SD455 mootori, mis kirjutas viimase peatüki muskelautode ajalukku - päris kohane arvestades, et Pontiac sellele loole ka alguse pani.
nihukeste sõnadega lõppeb muskelautode ajalugu..aasta siis oli 74
Väga huvitav lugemine oli, kuid lootsin jõuda oma lugemisega aastatesse 80 ja tiba edasi, kuid kahjuks ei ole seda tqhq saidil kajastatud.
Jutt läheb edasi aastaga 2001 - täica tore on asjadega end kurssi viia, kuid nii uutel autodel kaob minu jaoks ära mõte bang-for-buck(sellist väljendit kohtasin siin saidil meskit lugedes)
minu soovitus/palve/mõte oleks et äkki keegi suudaks kirjutada kokkuvõtte aastatele 74-01, kuna seal vahemikus asub minu hetke lemmik ameeriklane camaro
quote: 3. põlve ('82-'92) Chevy Camaro ja Pontiac Firebird on Eestis levinuimad USA autod, näevad head välja ja liiguvad kah natuke.
? |
05.02.2003 at 21:29 |
Last edited 05.02.2003 at 21:30 by NeverL
|
newton Moderator |
Muskelautode ajalugu.
Tore kuulda, et meie saidil praegu leiduv pakkus huvitavat lugemist.
1974. a. võib tõepoolest lugeda klassikaliste muskelautode lõpuks, ja seal edasi polnud päris samas vormis mõtet jätkata.
Tollest aastast edasi võib muskelautodeks reeglina pidada vaid Mustangit, Camarot ja Firebirdi. Mustangi ajalugu on juba võimalik lugeda, Firebirdi ja Camaro lood on samuti erineval määral teoksil, aga hetkel ootel, kuna kõige innukamad F-body sulesepad (mina ja Peep) on suht hõivatud praegu. |
06.02.2003 at 12:04 |
|
Driver |
Muskelautode ajalugu.
lugesin kah läbi, printisin välja, lugesin veel 50 x läbi ja tunnen ennast nüüd taas tiba targemana
jõudu tegijatele kes selle kirjutada on viitsinud, meie lollimate jaoks
-EDIT- Väga huvitav öölugemine on btw |
16.03.2003 at 20:58 |
|
Driver |
Muskelautode ajalugu.
Eeeeeeh küsimus selline, et kuna meil koolis toimub individuaalne õpe, ning arvestades minu huvialasid andis õps koduse töö: Kirjutada referaat muskelautode ajaloost. Kyss et kas võin TQHQ materjale kasutada? Ega ma otse maha ei copi kirjutan lihtsalt teiste sõnadega ümmer... tohib? |
06.04.2003 at 09:31 |
|
LaSa Moderator |
Muskelautode ajalugu.
quote: Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.
Sellise teksti leiad iga tqhq.ee lehekülje jalusest. |
06.04.2003 at 11:55 |
Last edited 06.04.2003 at 11:55 by LaSa (Moderator)
|
Driver |
Muskelautode ajalugu.
quote: 3) Sain tqhq.ee leheküljelt teada, et '70 LS6 Chevelle'i võimsus on 450 hj 5600 pöörde juures. Sooviksin selle fakti ära mainida oma uurimustöös/kodulehel.
Palun väga! Tegu pole (loodetavasti) tqhq.ee ega konkreetse loo autori loomingu, väljamõeldise või kätetööga, vaid faktiga. Faktid aga pole autoriõigusega kaitstud, seega võib neid vabalt kasutada, kui vaid algallikat usaldate. Autoriõigusega lähete pahuksisse vaid siis, kui lisaks faktidele kasutate ka ulatuslikult meie lehel olevat sõnastust, näiteks mainitud auto kirjeldamisel.
Okey, kasutan seda
Thanks |
06.04.2003 at 12:20 |
|
peep Moderator |
Muskelautode ajalugu.
quote: Driver: kuna meil koolis toimub individuaalne õpe, ning arvestades minu huvialasid andis õps koduse töö:
Kõigepealt jõua otsusele kelle jaoks Sa õpid, kas iseenda, õpetaja, vanemate või veel kellegi kolmanda jaoks ?
Kui iseendale, siis ilmselt ei mõelnud õpetaja referaadi all ümberjutustust, vaid iseseisvalt koostatud tööd mis esitab fakte, protsessi kirjelduse ja ehk jõuab mingitele järeldustelegi ?
Kui kellegi teise jaoks, siis pole mõtet siit luba küsida - tee asi ära ja niikaua kui Sa seda netti üles ei riputa või kuskil ära ei trüki, ei saa keegi teada.
Minu soovitus oleks mingi kindel lõik välja valida (meelismark, mudel, isik, sündmus jne.) ning iseseisvalt töö valmis kirjutada. Kui hästi välja kukub jaSa ise nõus oled, avaldab tqhq selle ka oma lehekülgedel. Kogu asjast on sellisel juhul palju kasu, Sina saad targemaks, koolitöö saab tehtud ja liskas vee x00 usaruaua huvilist saab uut infot ala kohta.
Mustangi ja F-body ajalugu on tqhq'l kas olemas või töös ehk kui soovid oma kaastööd siin näha siis vali midagi muud.
Valik on Sinu. |
06.04.2003 at 12:36 |
Last edited 06.04.2003 at 12:37 by peep (Moderator)
|
Driver |
Muskelautode ajalugu.
nii, tegu tehtud
veel selline asi et kas võin linkida TQHQ enda ja Freddy produtseeritavale usakate leheküljele Crave? I hope I could... Kui asi peris valmis saab paari järgneva päeva jooksul siis topin üles ka |
07.04.2003 at 19:06 |
|
peep Moderator |
Muskelautode ajalugu.
kordamine pidavat tarkuse ema olema.
quote: LaSa: quote: Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.
Sellise teksti leiad iga tqhq.ee lehekülje jalusest.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=84#2 |
07.04.2003 at 19:11 |
|
Driver |
Muskelautode ajalugu.
quote: Linkimine tqhq.ee lehekülgedele on väga teretulnud. Linkida võib nii tqhq.ee avalehele kui ka suvalisele artiklile ning selleks pole vaja eraldi luba küsida, vastupidi, oleme rõõmsad, kui keegi meid linkimise vääriliseks peab. Samas oleme siiski tänulikud, kui linkimisest aadressile tqhq@tqhq.ee teada annate, nii saame teada ka teie lehekülje olemasolust - me oleme väga huvitatud kõikidest teistest Eesti lehekülgedest, mis meiega sarnast temaatikat puudutavad ja samu vaateid jagavad.
ohhhhhh mind kyll..... Eks teen siis ära, annan teada ka iljem...
D @ tuisupea
-EDIT- peaks vist hakkama hommikuti jooksmas käima, et lõpuks maha rahuneda |
07.04.2003 at 19:15 |
|
Driver |
Muskelautode ajalugu.
BTW: ma võiks Firebirdi ajaloo kirjutamisel abistada... |
07.04.2003 at 19:32 |
|
peep Moderator |
Muskelautode ajalugu.
Fire ajalugu on põhim. olemas mustandina ja vääga põhjalik.
Camaro ajaloo kirjutamine seisab minu laiskuse taga (sai kunagi lubatud) aga ma teen selle ära ükskord niikuinii.
Kirjuta mõnest muust muskelautost - huvitavaid masinaid on ju jalaga segada millel ka põnev ajalugu. |
07.04.2003 at 19:35 |
Last edited 07.04.2003 at 19:36 by peep (Moderator)
|
Driver |
Muskelautode ajalugu.
Mida soovitad? Endale meeldivad nad kõik, ei oskagi nagu valida kohe... |
07.04.2003 at 19:39 |
|
peep Moderator |
Muskelautode ajalugu.
Midagi mainstreami ja samas mitte väga keerukat, Mopari E-body näiteks (Challenger, Barracuda).
Siit on hea alustada:
http://www.allpar.com/
parim Mopar'i leht mida mina tean aga materjalipuudust ei tohiks küll tekkida. Käsitelda tasub nii seeriamudeleid, erimudeleid, osalemist Motospordis ja kõikvõimalikke fakte mis on huvitavad ja ehk vähetuntud. Ja pea siis meeles, fakte võib kopeerida, teksti mitte. Pikkus pole oluline aga põhjalikkus ja kvaliteet küll. St. Sa ei pea andma üksikasjalikku tehnoandmete tabelit aga iga aasta mootori ja muud optionid, muudatused aastate lõikes, võimsused jne. võiks küll artiklis sisalduda. Pildimatejali osas vaatame hiljem, siis kui artikkel valmis.
Võta ehk esialgu ainult üks nendest ja kui tundub, et sujub hästi siis jõuad teisest ka kirjutada. |
07.04.2003 at 19:59 |
Last edited 07.04.2003 at 20:04 by peep (Moderator)
|
Driver |
Muskelautode ajalugu.
selke, akkan tööle |
07.04.2003 at 20:14 |
|