Poster |
Message |
peep Moderator |
Caddy CTS-V
Veel üks New Yorgi näituse uudistest:
http://www.thecarconnection.com/index.asp?article=5941
http://www.popularmechanics.com/automotive/new_cars_trucks/2003/4/2003_ny_auto_show_1/
|
16.04.2003 at 21:26 |
Last edited 16.04.2003 at 21:28 by peep (Moderator)
|
Marco |
Caddy CTS-V
Mootori poolelt asjad paranesid, aga IMO Caddy see ikkagi pole, respect, kui sellise disainiga auto nimi oleks näiteks Nissan. |
16.04.2003 at 21:39 |
|
peep Moderator |
Caddy CTS-V
Disainiga on see teema, et ta areneb ja eks uute arengutega on ikka raske harjuda. Minu arvates on stealth stiil palju parem kui bangle või siis üldine anonüümne blablabla, milles on enamik maailma autosid on kujundatud.
Pakun, et kui seda masinat iga päev oma õue peal näeks, siis algul harjuks ära ja hiljem hakkaks meeldima. Autona on ta viimase peal, isegi M5 foorumi inimesed olid sunnitud möönma, et vähemalt paberil on E39 M5 Caddyga võrreldes eilne päev. |
18.04.2003 at 19:10 |
Last edited 18.04.2003 at 19:12 by peep (Moderator)
|
spark |
Caddy CTS-V
disainil pole häda midagi - peale tagumiste tulede (pisut punnitatud, see nurk mis ronib kapotile liiga palju)
minu silmadele |
18.04.2003 at 19:28 |
Last edited 18.04.2003 at 19:29 by spark
|
Vanaisa Moderator |
Caddy CTS-V
Tjah, veidi nagu kõrge tundub ta olema...aga see võib muidugi ka foto süü olla - kunagi ei saa fotol autost tõelist ettekujutust...
Saaks näpuga katsuda, siis....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
18.04.2003 at 19:35 |
|
newton Moderator |
Caddy CTS-V
quote: peep: isegi M5 foorumi inimesed olid sunnitud möönma, et vähemalt paberil on E39 M5 Caddyga võrreldes eilne päev.
Seda imet pidin minagi nägema ja väga avatud mõtlemisega inimesed seal, arvatakse jah, et mootor ja eriti lisavõimsuse leidmise võimalused on etemad, juhitavus ja pidurid ilmselt paremad ja Caddy kergem pealekauba.
http://www.bmwm5.com/vbulletin/showthread.php?s=19d4412855a8516c711743d2669c6843&threadid=30111
|
18.04.2003 at 19:44 |
|
peep Moderator |
Caddy CTS-V
Eile oli linna peal tavaline CTS liikumas, proovinumbritega. Minu arvates täitsa ilus auto, erinev igatahes. Stealth teema mängib päris hästi välja. |
16.05.2003 at 11:41 |
|
Indrek |
Caddy CTS-V
Lugege uut Autolehte, seal on uue CTS-V eestikeelne tutvustav jutt, mis on Cadillaci vastus saksa M´ dele ja AMG´dele. (esimene Cadillac, mida ei saagi automaatkastiga, vaid ainult 6 speed manual) |
16.05.2003 at 12:19 |
|
Incerror |
Caddy CTS-V
Opel Vectra
____________________________
Studebaker '64
ja silm puhkab USAkatel |
16.05.2003 at 12:19 |
|
spark |
Caddy CTS-V
quote: Incerror: Opel Vectra
nii hull see asi nüüd ka ei ole!
|
16.05.2003 at 12:31 |
|
forced2race |
Caddy CTS-V
Tagant , meenutas . mmm niiuke caddy try to out 3series the Lexus IS200 that tryed to out 3 series the 3series .... (e36)
Meenutab vanat 3er . Aga stealth on väga hea , mulle meeldib . Palju parem kui uued voolud BMW disainis . Pean silmas uue 5er.
Iga kell see Caddy ! Eest on sheff !!!!
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
16.05.2003 at 15:28 |
Last edited 16.05.2003 at 15:29 by forced2race
|
Vanaisa Moderator |
Caddy CTS-V
Väheke uudist veel USA ajakirjanikelt...
Next CTS, STS To Offer AWD
Cadillac's next-generation CTS sport sedan will sport all-wheel drive, according to brand engineers demonstrating the new XLR roadster and SRX crossover this week in Phoenix. Though a timeline for the second iteration of the 3-Series fighter wasn't divulged, Caddy representatives said that the CTS would add all-wheel drive capability to its current rear-drive format. The CTS won't be alone in its flexibility; the STS replacement also will be available with rear-wheel or all-wheel drive, a drivetrain option that's "becoming the price of entry in the segment," according to one Cadillac exec. Various drivetrain possibilities are being evaluated for the SRX and CTS as well: displacement on demand will be added to the new 3.6-liter V-6 and the Northstar V-8, but not until after the technology is implemented on GM's 5.3-liter V-8. Too, the new six-cylinder engine has potential for turbocharging and direct injection - standard criteria for new powertrains the division considers to be "global" powertrains - but no timeline or products for the engine variants were confirmed. -Marty Padgett
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
16.05.2003 at 19:54 |
|
sul. |
Caddy CTS-V
Muide CTS-iga sõit on küllaltki mugav. Paraku on see mudel üks vähestest Cadillac`i valikus olevast "Euroopa Ameeriklasest". Kuna töötan firmas mis on Cadillac`iga lähedalt seotud, siis avanes võimalus ka antud masinat proovida reaalselt
Põõrdesse läheb masin küllaltki kenasti oma 3,2 l V6 mootoriga. Kiirenduse poolelt ei ole suurt midagi seeriatootmise olevale autole ette heita. Seest on auto mugav, hea baasvarustusega( tüüpiline ameeriklane), rool on täpne, teelpüsivus hea. Taga istujatel on üllatavalt väike põlveruum, see sõltub muidugi juhi kasvust.Tollel masinal millega sõitsin oli ühe lisana peal NAVI+TV+DVD-süsteem. Mugav vidinake, kuid sõidu ajal telekat vaadata ei õnnestu- automaatselt lülitatakse ekraanipilt välja sõitu alustades. Taga istujate suureks kurvastuseks. Tõsi- hääl jääb aga pilti ei ole.
Välimus on saanud tõesti väga vastakaid arvamusi. Eks ta piltidelt uut Opelit, Toyotat ju meenutab. Isegi salongis oleva pardakompuuter, armatuuri disain meenutab esmasel vaatlusel suuresti Opel Vectra salongi. Reaalselt on masin siiski mõõtmetelt ja disainilt küllaltki erinev(suurem) ning silmatorkav üldises tänavapildis. Kui silm harjub futuristliku stiiliga siis hakkab masin lausa meeldima.
Mis võib tekitada lahkarvamusi, see on masina hind - 3,2 l ( ainuke mootorivalik momendil Eestis)baasmudel algab 603 000.- ja täislisadega( lisade valikus praktiliselt ainult 5 lisa) küündib auto hind 752 900.- ni....Samas on tegemist ikkagi Cadillac`iga mis ei olegi mõeldud "rahvaautoks". |
21.05.2003 at 15:07 |
|
peep Moderator |
Caddy CTS-V
CTS-V hind võiks alla milli jääda, siis saaks neid aasta pärast Saksast juba suht. soodsalt kätte. Aga kas seda üldse kunagi Eurosse tooma hakatakse on iseküsimus ? |
21.05.2003 at 17:25 |
Last edited 21.05.2003 at 17:25 by peep (Moderator)
|
Vanaisa Moderator |
Caddy CTS-V
Taadid USA poolel sosistavad, et varsti peaks ilmavalgust nägema Eldorado 4 uksega lahtine versioon ...ja muidugi klassikalise tagatiivaga
Esialgu küll ainult kontseptina aga mine tea....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.06.2003 at 17:12 |
Last edited 04.06.2003 at 17:14 by Vanaisa (Moderator)
|
mrtn |
Caddy CTS-V
eesti numbritega CTS-i nägin täna, päris ilus |
11.06.2003 at 11:27 |
|
rustang Moderator |
Caddy CTS-V
Näppisin ka teist Ascari salongis, välimus on küll muljetavaldav. |
11.06.2003 at 11:31 |
|
Vanaisa Moderator |
Caddy CTS-V
Veidi uudist juurde - tea kes Eestis oleks sellistele eeldustele vastav diiler, kes Caddyt müüma hakkaks?
Cadillac seeks new European dealers
By Rick Kranz
Automotive News / May 26, 2003
The Cadillac SRX sport wagon, above, will be exported to Europe. So will the XLR and STS.
DETROIT - General Motors is close to signing up as many as three companies to distribute Cadillacs in Europe.
The distributors will select new dealerships, which will be required to provide exclusive Cadillac showrooms. GM wants to sign the distributors within 60 days.
The distribution and dealership changes are fueled by franchise agreements in Europe that expire Sept. 30 and Cadillac's rear-wheel-drive product blitz. Also, a favorable swing in currency could help Cadillac sales.
Cadillac CTS distribution started in April with the current dealership network. Late this year or early next year, the two-passenger XLR sports car will be exported to Europe. That will be followed by the SRX sport wagon, and in 2005, the redesigned STS.
GM's North American Vehicles Organization sells vehicles directly to selected Opel dealerships in Europe. Last year, those dealerships sold fewer than 800 cars - all Seville STSs.
"A huge hit that we take in Europe is that you go to a dealership and you can't find the Cadillac products because they are stuck in the back of the showroom," says Jeff Kuhlman, Cadillac communications manager. "And, you might find that a steering wheel is gone because they had to pull it off and use it as a part on another car.
"The basic tenet of the plan is we're not a secondary brand at the back of the showroom. This is going to be a true luxury brand, sold in dealerships in a way that luxury customers expect."
The automaker is in talks with three distributors: Kroymans Corp. and the Louwman Group, both in the Netherlands, and Emil Frey of Switzerland.
Kroymans distributes Ferrari, Aston Martin, Saab and Kia in the Netherlands, and Ssang-
Yong in the Netherlands, Belgium and Germany. Louwman distributes Toyota, Lexus and Suzuki in the Netherlands.
Frey is the Swiss distributor for Toyota and Lexus, along with Aston Martin, Jaguar, Land Rover, MG Rover, Subaru, Kia and Daihatsu. The company also distributes Hyundai in Germany and operates the largest Ford Motor Co. dealer group in Europe.
The distributors will select the dealerships, but each dealership will have to meet a long list of requirements developed by Cadillac. Cadillac did not reveal the number of dealerships.
Kuhlman says dealerships wanting a Cadillac franchise must meet advertising and marketing requirements.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
28.06.2003 at 17:40 |
|
peep Moderator |
Caddy CTS-V
Nii, hind öeldi täna välja, alates $ 49 995.
Võrdluseks sama hinnaga autod USA's ja nende hinnad meil:
Audi A6 4,2 q $ 49 000, 808 700 EEK
BMW 540 $ 51 800, 792 100 EEK
MB E320 $ 46 950, 678 500 EEK
Ehk hind peaks olema ca. 800 k., mis on 300+ k. odavam, kui Euroopa vastavatel autodel. Tõsi viimastel on powerit rohkem aga ega hj. ei garanteeri veel head sportsedaani nagu hiljutised M5 vs. RS6 vs. E55 testid näidanud on.
Artikkel ise ka:
quote: DETROIT - Cadillac today announced pricing for its all-new 2004 CTS-V high-performance luxury sedan. The CTS-V will arrive in dealerships beginning in January priced at $49,995, including destination and delivery.
CTS-V is the first in the new V-Series line of Cadillac luxury performance vehicles and features a 400 horsepower 5.7-liter V8, six-speed manual transmission, large Brembo performance brakes at all four corners, 18-inch wheels and tires, retuned shock absorbers and a host of interior and exterior styling refinements.
Like the original CTS, CTS-V was refined and validated at Germany's famed Nurburgring to meet the expectations of the world's most avid driving enthusiasts.
"V-Series will take Cadillac's performance credibility to an entirely new level," said Jay Spenchian, Cadillac V-Series marketing director. "As the first in a series of high-performance luxury vehicles, CTS-V proves we are serious about winning over a new generation of luxury performance car enthusiasts."
2004 Cadillac CTS-V standard features:
* Four-door, rear-wheel drive
* 5.7-liter overhead valve LS6 V8 with 400 horsepower and 395 lbs.-ft torque
* 0-60 in 4.6 seconds
* Tremec T56 Manual Six-Speed Transmission
* Goodyear Eagle F1 245/45 run-flat tires and 18 by 8.5-inch wheels
* Large four-piston Brembo brakes with vented rotors
* Performance-tuned shocks, springs and stabilizer bars
* Near 50/50 weight distribution
* Dual chrome oval exhaust tips
* Distinctive V-Series badging
* Stabilitrak with four driver-selected modes of operation, including a mode for better track performance
* Stainless steel mesh grilles, both below and above the bumper provide a unique front appearance and permits free air-flow into the engine compartment
* All-new aero rocker design that flows into a new, specific rear fascia
* Tower-to-tower cross car brace has been installed for improved steering response and linearity under high-performance conditions
* To help reduce under-hood noise, a unique nylon cover, which features the Cadillac wreath and crest and V-Series logo, is fitted over the top of the engine
* Driver and passenger seats include adjustable lumbar and suede insert material to help maintain driver position in lateral maneuvers
* Center armrest has been lowered significantly for easier shifting
* All-new instrument cluster featuring performance-oriented displays
All engineering work for the CTS-V was performed by the GM Performance Division, an in-house center designed to explore potential enthusiast-oriented versions of production models.
CTS-V will be produced at GM's Lansing Grand River assembly center, the award-winning manufacturing site for the CTS, SRX luxury utility and future STS luxury sedan.
|
18.09.2003 at 21:36 |
|
tfr |
Caddy CTS-V
quote: peep: Nii, hind öeldi täna välja, alates $ 49 995.
Võrdluseks sama hinnaga autod USA's ja nende hinnad meil:
Audi A6 4,2 q $ 49 000, 808 700 EEK
BMW 540 $ 51 800, 792 100 EEK
MB E320 $ 46 950, 678 500 EEK
Ehk hind peaks olema ca. 800 k., mis on 300+ k. odavam, kui Euroopa vastavatel autodel.
Selle järgi nüüd küll midagi arvestada ei saa. Hummer H2 maksab USAs ka ~$45k, vaata ta hinda siin. |
18.09.2003 at 21:59 |
|
peep Moderator |
Caddy CTS-V
Mille järgi siis saab ?
CTS siin 603 000 seal $ 30 k. ehk +44 %
CTS-V + 44 % = 1 MIO
Nii on parem või ? Ikka on odavam kui eurooplased ... |
18.09.2003 at 21:59 |
Last edited 18.09.2003 at 22:05 by peep (Moderator)
|
vkx |
Caddy CTS-V
Hiljuti sai proovitud Vikingis pakutavat CTS-i. Minu meelest on selle auto salongis lubamatult palju plastikut. Teiseks miinuseks minu jaoks oli automaat kast, liialt palju siiski pärsib see auto minekut. Näiteks "kickdown", lajatad talla põhja, lülitub üks käik alla, siis on mingi paus, misjärel lülitub veel üks käik alla ja siis alles hakkab asi liikuma. Sama asi on ka STS-iga. Kuigi tegelikuses ei ole ma üldse eriti mingi automaadi fänn, siis C70-ne aut.kast töötab küll paremini, Volvol on nii, et gaasi pedaali põhja vajutades tuleb enne päris lõppu vastu kerge nõks. Selle nõksuni vajutades vahetub alla üks käik aga kui nõksust edasi põhja vajutada, siis vahetub kohe kaks käiku alla ja ei ole mingit pausi ja seega ka stardib masin palju kiiremalt ja teravamalt edasi. Kuigi C70(193hj) jääb võimsuselt alla nii CTS-ile(218hj) kui ka STS-ile(305hj), siis isikliku tagumiku tunde järgi küll tundub, et Volvo läheb äkilisemalt edasi, vähemalt CTS-iga võrreldes kindlasti. Ja mulle tundub, et vahe on just nimelt aut.kasti töös. Aga muidugi CTS-V, 6-se manuaaliga oleks kindlasti väga huvitav. |
18.09.2003 at 22:09 |
|
tfr |
Caddy CTS-V
Miks seda üldse M5 ja A6 võrrelda? Niipalju kui ma seda CTS-i linnapeal näinud olen, siis suuruse poolest tundub ta pigem küll 300-se bemariga samasse klassi olema. Seega pigem M3 konkurent, kuigi viimast vist küll 4-ukselisena ei saa. Või Audi (R)S4 siis. |
18.09.2003 at 22:13 |
|
Vanaisa Moderator |
Caddy CTS-V
Aga mida sa ikka 6 pütiga mootorilt tahad - masin ju parajalt raske ka.... V8 jookseb kindlasti paremini.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
18.09.2003 at 22:15 |
|
peep Moderator |
Caddy CTS-V
quote: tfr: Miks seda üldse M5 ja A6 võrrelda? Niipalju kui ma seda CTS-i linnapeal näinud olen, siis suuruse poolest tundub ta pigem küll 300-se bemariga samasse klassi olema. Seega pigem M3 konkurent, kuigi viimast vist küll 4-ukselisena ei saa. Või Audi (R)S4 siis.
Sest ta on sama klassi auto. Ja 5 seeria on lühem kui CTS, ehk Su silmanägemine petab päris kõvasti. Aga mis see siia hinna juttu puutub ? Kuidas siis see õige hind arvutada |
18.09.2003 at 22:17 |
Last edited 18.09.2003 at 22:18 by peep (Moderator)
|
|