Poster |
Message |
tfr |
Käes!
Nonii, üks tasapisi hõõgunud lapsepõlveunistus on nüüd siis suure sammu edasi teinud - ammu 17-aastasena sai (oma teise autona, peale mingit romu '77 Golfi) sellist autot nagu Renault Fuego omatud. Juba viimased aasta-paar sai mõtteid mõlgutatud, et peaks omale uue Fuego hankima ja korda tegema. Soovitavalt Turbo, aga kuna neid ARK andmetel on Eestis 4 tükki registris (kurat teab mitu neist ka reaalselt liligub ja olemas on), siis eriti lootusi ei hellitanud.
Aga näe, juhtus uskumatu, ja üks neist 4-st on tänasest siis minu:
Tegemist ilmselt jagub küllaga, aga suve hakuks loodetavasti saab sellisesse korda, et pole häbi linnapeal liigelda (ja ehk Open Track-ilgi nägu näidata).
Kapotialune on ka üsnagi huvitav - 1.6 DOHC mootor ja selle otsas Solex 32 karpa, sisselaskepoole peal aitab kaasa ka Garretti T3 turbo koos intercooleriga. |
28.12.2002 at 16:35 |
Last edited 28.12.2002 at 19:49 by tfr
|
Daniel |
Käes!
ylevaatus on läbi
kui unistus siis muidugi ..... muidu jääks kysimus MIX
aga igatahes jõudu |
28.12.2002 at 18:56 |
|
luke |
Käes!
palju õnne!
____________________________
caddillac seville sts '95 |
28.12.2002 at 19:04 |
|
peep Moderator |
Käes!
Sa oled ikka tõsine eksootikafänn ! Head putitamist siis... |
28.12.2002 at 19:59 |
|
BlueStang |
Käes!
tfr wrote: Kui mul oma teistest autoprojektidest kunagi aega ja raha üle jääb, siis veel ühe Fuego ostan ma omale veel kindlasti.
See on siis nüüd tehtud, näha et sõnapidaja mees - õnne
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
28.12.2002 at 23:30 |
|
sirr |
Käes!
jah. ja kui ajalugu meenutada, siis tegime me tfr-ga vahetuse, kus tema andis mulle fuego ja mina talle lilla golfi
Sel fuegol oli käimakott küljest kukkumas. Aga sõitis kui loom.
Kusjuures mõlemad olime õnnelikud hea kauba üle ja ilmselt arvame siiani, et sai vahetusega teisele tüng tehtud |
29.12.2002 at 00:49 |
|
hundu |
Käes!
hea, et selliseid veel on! Õnn kaasa! Mul selline sõbral oli! |
29.12.2002 at 01:10 |
|
diesel |
Käes!
edu ja rõõmu siis ka! aga aru ma ei saa, kus seal kapoti all see karpa nüüd olema peaks? kas olen mina pime või ta lihtsalt ei paista? |
29.12.2002 at 13:48 |
|
tfr |
Käes!
Üks vähe teise nurga alt tehtud kapotialune võte ka:
Siin peaks paremini näha olema - parempoolne neist kahest jämedast torust esiplaanil jookseb radika kõrval olevasse intercoolerisse, vasakpoolne sealt karpasse. |
29.12.2002 at 13:59 |
|
PlyVal64 |
Käes!
Õnne uue auto puhul! Eksootika "ruulib", õige tegu!
Kas nüüd on Kari ja Hannes Sinu suurimad sõbrad? |
29.12.2002 at 14:45 |
|
devilc
Moderator |
Käes!
Kaevasin selle masin speksid kah välja:
Power (SAE net).........107 bhp@5500 rpm
Torque (SAE net)........120 ft-lbs@2500 rpm
Redline......................6000 rpm
Ca 10 s 0-100 km/h.
Kui need õiged on, siis on Sul ikka tükk tuunimist ees Open Tracki silmas pidades
Aga edu igastahes, projektiautod on coolid. |
29.12.2002 at 15:21 |
|
tfr |
Käes!
quote: devilc: Kaevasin selle masin speksid kah välja:
Power (SAE net).........107 bhp@5500 rpm
Torque (SAE net)........120 ft-lbs@2500 rpm
Redline......................6000 rpm
Need on USA mootori specsid ja sealsed imelikud SAE hobujõud ka.
Euroversioon (R1365 mootor mul konkreetselt) on 97kw/132hp ja 200Nm@3000rpm. Kes prantsuse keelt valdab, siis siin on rohkem tehnilist inffi. |
29.12.2002 at 15:44 |
Last edited 29.12.2002 at 16:16 by tfr
|
devilc
Moderator |
Käes!
Juba parem |
29.12.2002 at 16:21 |
|
Indrek |
Käes!
Õnne uue projekti puhul.
Olen ka ise kunagi ühe Fuego üles ehitanud, sain selle kunagi ammu 90-te alguses ühe meremehe käest, vandaalid olid üle käinud ja sisu/istmed olid puudu. Mälu järgi oli see omapärane auto, mootor käis selle aja kohta nagu loom, aga prantsuse kere oli päris mäda ja sellega oli siis ikka tükk tegemist. Samas oli see minu esimene auto, millega sai sõidetud üle 200 km/h, päris lõpuni valmis ei viitsinudki seda ehitada, enne müüsin ära. |
29.12.2002 at 18:47 |
|
Riho |
Käes!
Palju õnne!
|
29.12.2002 at 20:29 |
|
Heiti |
Käes!
Edu siis uue peavalu ravimisel.Minu exülemusel oli ka kunagi selline,mis masinast praeguseks saanud on ei tea. |
29.12.2002 at 20:43 |
|
wax |
Käes!
VAF - Võrus välja antud number kui ma ei eksi
Aastaid tagasi oli Võru KL maleval punane Fuego, mis lõpetas oma maise tee ümber puu keeratuna |
30.12.2002 at 09:46 |
|
ollo |
Käes!
Palju õnne, loodetavasti ei lähe seda väga vaja
Ja muidugi welcome to the turbo club. Isegi kunagi ammu Fuegosid vaatasin, aga juba siis (>5 a tagasi) ei leidnud ühtegi ostukõlbulikku. Rustangilt saad kindlasti väärtuslikke kereremondikogemusi |
30.12.2002 at 10:21 |
|
tfr |
Käes!
Hmnjah. Sai siis mõeldud, et kui juba keretöödeks läheb, siis võiks mingi bodykiti ka kusagilt hankida tehase mustade stangede asemele. Näiteks midagi sellist, nagu see sinine:
Helistasin siis kõik Eesti vinged tuuningukola müüjad (DC-ICE, Streetstyle, PM Tuning, GT Studio) läbi - targemad oskasid kohe arvata, et neil midagi pakkuda ei ole, mõned küsisid ka, et kas tegu on kaubiku või sõiduautoga
Jäi mul midagi kahe silma vahele veel? Või oskab keegi mingeid normaalse valikuga lääne tootjaid soovitada, kelle katalooge netist otsida tasuks? |
30.12.2002 at 18:18 |
|
peep Moderator |
Käes!
Ilma on ilusam, klassikaliselt puhas joon ruulib.
Ja kas need seal pildi peal üldse ongi mingid spets sarjad - pigem mõne teise auto omad kohendatud ? |
30.12.2002 at 19:13 |
|
spark |
Käes!
värvi stanged lihtsalt ära (võib ka musta triibu nendele jätta) ja küljekarbile tagasihoidlik laiendus, eksponeeri lihtsalt auto ilu
peebul on õigus - Ilma on ilusam, klassikaliselt puhas joon ruulib.
vaata või alfasid: osadel on lihtsalt küljelaiendid (saadaval koos sportpaketiga) ja mõned on PM tunigust kogu laksu ostnud (mõjuvad ....)
võtaks asja kokku: "Less is more!" - aga maitse asi
aga jõudu tööle |
30.12.2002 at 20:13 |
Last edited 30.12.2002 at 20:16 by spark
|
tfr |
Käes!
No minu arust see sinine seal üleval pildil ongi siuke täpselt paras ... see valge seal kõrval on juba veidi üle pingutatud imho.
Alati annab muidugi ka kõvasti üle pingutada:
|
30.12.2002 at 21:21 |
|
forced2race |
Käes!
Kusjuures , ma siin lugesin vana "Car"-i , " Ferrari to the end of the world " artikli . Seal vennad sõitsid läbi Lõuna Ameerika 550-ga ja nagu nad ütlesid seal: " the closest thing to a sportscar here is a renault fuego " niiet saad uhke olla !
Sõps mul fännab neid ka . Edu sulle ehitamisel .
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
31.12.2002 at 12:17 |
|
tfr |
Käes!
Niih, vahepeal läks keretöökojal poolteist nädalat külmaga lennanud radikate ja selle tagajärgede lappimise nahka, nüüd olid asjad jälle vähe edasi liikunud - mootor maas:
Küll tuli aga sealt välja ka üks ebameeldivam "pisiasi" - nimelt on bloki veesärk kunagi lõhki aetud ja siis kuidagiviisi ära lapitud:
Paistab, et tuleb vist lähiriikide romulatest uut blokki otsima hakata |
17.01.2003 at 14:12 |
|
Lancia |
Käes!
Pildilt raske aru saada, alu blokk? Muidu oli korras või plaanisid ikka järgi aidata? |
17.01.2003 at 14:20 |
|