Poster |
Message |
madis |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Ohvriks on 95 Stang
Õõtsa saab alt ära lihtsalt, vähemalt peale vaadates. Aga millisteks koledusteks pean valmistuma kui soovin vahetada sarniiri ja 2 puksi (kummipuksid) ? |
24.04.2003 at 09:41 |
|
Ets |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Ei loodagi ise niipea nii kaugele jõuda aga enda omal on puksid eelmisel sügisel Ledoviinis vahetatud (kah 95). Kui keegi täpsemat infi Sulle ei jaga siis võin konkreetse remondimehe kontakti välja ajada! |
24.04.2003 at 09:50 |
|
rustang Moderator |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Sharniiri jaoks vaja tavalist pressi. Normaalses autotöökojas rutiinne töö. Tegelt pukside jaoks ka - kui paned kummid, siis need vahetatakse koos metallist "kestadega". Kui otsustad polü kasuks, siis kummipuksid vaja välja põletada ja metallkesta sise polüpuks lükata. |
24.04.2003 at 10:03 |
|
ollo |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Ise just hunniku pukse (16) PU vastu vahetanud, press on igati abiks. Põletusvahendid ka. Vähemalt minu autol tuli PU-ga asendamiseks eemaldada ka vana kummipuksi metallkestad, paras nikerdamine.
Install on PU-l lihtsam, uued lähevad käsitsi kokku. Kummipuks on vaja pressiga sisse ka ajada. |
24.04.2003 at 12:51 |
|
madis |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
niisiis, ei mingeid spetsmäärdeid ega midagi. Õõts maha, pressiga (ma loodan et 17kW ja 100 tonni on piisav ) vanad väljad, uued asemele.
PU ja Tallinna teed on totaalne money waste. Kahjuks. No sigakiiresti kuluvad ära. |
24.04.2003 at 23:57 |
|
rustang Moderator |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Kummipukside vahetusega - kui vahetad vanad kummipuksid uute KUMMI pukside vastu - pead olema ettevatlik. Sul on vaja puksi metallkest (hülss?) õõtsast välja pressida aga seda ei saa teha täiesti toore jõuga, kuna kesta välja pressides võid painutada u-kujulise profiili nurga alla - raske kirjeldada aga ehk sellelt pildilt on näha.
Võib juhtuda, et on vaja teha abinõu tagamaks õõtsa mittedeformeerumist.
Sharniiri vahetus on kukepea. |
25.04.2003 at 09:09 |
Last edited 25.04.2003 at 09:10 by rustang (Moderator)
|
smallstang |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
quote: madis: PU ja Tallinna teed on totaalne money waste. Kahjuks. No sigakiiresti kuluvad ära.
Deem ma just tellisin PU puksid ära.
Kui ruttu nad siis ära kuluvad ?
____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R
Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4 |
25.04.2003 at 09:24 |
|
madis |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
daily driveriga umbes 3-5 kuud |
25.04.2003 at 09:47 |
|
deathdog |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
kummi puksid sisu(kummi+sisemise metalli) eemaldad noada välja ja siis krratsid ühe kohapealet metalli(välimise rõnga) natc haljamaks ja siis saed selle tavalise raua saega ilust vaikselt ja rahulikut läbi (otse et õõtsooba ei vigasta) ja siis kruvikeerajaga serva ülesse ja kukub peaaegu et ise välja ...ise teen nii ja juba mitmel auto nii et on võimalik täiesti koduste vahenditega teha.....uue sisse saamine on juba keerulisem ....mul selleks täpselt paras toru et need sisse praessida ...ja muidugi väike õli teeb imet .....kuigi ma ei tia kas on hea seda sinna toppida |
25.04.2003 at 09:57 |
|
devilc
Moderator |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
quote: madis: daily driveriga umbes 3-5 kuud
Möhh? Kas see on mingi stangide eripära või kehtib kõigi autode kohta? Siiani olen arvamusel olnud, et PU kummist vastupidavam on?
Ander, kah PU pukside peale mõelnud |
25.04.2003 at 10:34 |
Last edited 25.04.2003 at 10:34 by devilc (Moderator)
|
smallstang |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
quote: devilc: quote: madis: daily driveriga umbes 3-5 kuud
Möhh? Kas see on mingi stangide eripära või kehtib kõigi autode kohta? Siiani olen arvamusel olnud, et PU kummist vastupidavam on?
Ander, kah PU pukside peale mõelnud
Small' gi arvas sama
____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R
Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4 |
25.04.2003 at 10:52 |
|
margus61 |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Kiirem kulumine on vist sellest, et kummipuksis toimub liikumine ilma hõõrdumiseta tänu kummi deformeerumisele, aga PU-puksis toimub liikumine detailide vahel koos sellest tuleneva hõõrdumise ja kulumisega. |
25.04.2003 at 11:07 |
|
ollo |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Nuh, eks siis on näha, kas saab iga poole aasta tagant ~8K puksivahetusele panna... ma vahetasin ikka kõik korraga Samas PU stabikalingid on ~aasta all olnud ja ei ilmuta küll mingeid kulumise märke. Lingid on Whiteline (AU), puksid said nüüd Powerflexid pandud. |
25.04.2003 at 12:09 |
|
devilc
Moderator |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
quote: -ollo-:puksid said nüüd Powerflexid pandud.
Kuda sõita on? Need Powerflexid vist stockist eriti palju jäigemad pole (~30%?), nii et eeldatavasti hea? |
25.04.2003 at 12:12 |
Last edited 25.04.2003 at 12:12 by devilc (Moderator)
|
ollo |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Väike NVH suurenemine on märgatav, aga erilist vahet ei tundu olevat, kannatab kruisida küll. Kiiret sõitu pole veel proovinud, aga seda segab ilmselt, nagu ennegi, rohkem rehv (205/60/15) kui puksid. |
25.04.2003 at 12:14 |
|
rustang Moderator |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Kulumise vastu võivad ehk aidata määrdeniplid? |
25.04.2003 at 12:37 |
|
reo |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
mida siis aeg-ajalt mugav on näpuotsaga tavotiseks teha
reo.@ meenus vana autobaasi-aegne TH-kanali määrija...
|
25.04.2003 at 12:50 |
|
peep Moderator |
esimese õõtsa puksid ja sarniirid
Energy suspension puksid on all olnud osa 20 k. ja osa 30 k. km ja probleeme pole. Tagasilla pikihoovad just võtsin ära, puksid on kui uued ehk ei oska küll seda kulumise juttu kinnitada. Võib-olla mingi Mustangi omapära ?
Samas, ei julge neid pukse ka tingimusteta soovitada, kuna esinevad ka negatiivsed kõrvalhnähud:
- osa pukse vajavad määrimist ca. kord aastas ja mõningaid pole võimalik määrida ilma sõlme lahti võtmata (vähemalt minu autol on nii, momendil olen leppinud kerge kriginaga vedrustuses).
- Jäigemad puksid kannavad kerele üle rohkem jõuülekandest ja tee ebatasasustest tulenevat vibratsiooni - pole just mugav daily driveri puhul.
- konkreetselt f-body puhul on näiteks tagasilla pikihoobade kummipuksidel ülesanne deformeeruda teatud olukordades ja kuna poly seda ei tee, halvendab see juhitavust piirsituatsioonides( näiteks. OT üritusel).
Samas + on see, et auto püsib palju kindlamini käes ja on paremini juhitav.
Selline on minu kogemus ja tähelepanekud. |
26.04.2003 at 08:43 |
|