Poster |
Message |
friik |
Chrysler New-Yorker
Oskab keegi sellisest isendist midagi rääkida? Aastaks 89 ja mootoriks 3,0. Kellegi on kogemust olnud sellisega? Search andis ainult müügikuulutusi kuid mitte infot masina kui sellise suhtes. Mis keskmised ülalpidamiskulud? Juppide hinnad? Kui töökindel?
Aga Saratoga? 3.0 mootor ja aastaks 94? Saratoga tundub rohkem nagu usa opelina. Töökindlus?
____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
|
28.04.2003 at 10:28 |
Last edited 28.04.2003 at 11:33 by friik
|
peep Moderator |
Chrysler New-Yorker
Tuttaval oli 3,0 Saratoga - no problems, peaaegu... Ja mugav oli sunnik küll. |
28.04.2003 at 11:35 |
|
Vanaisa Moderator |
Chrysler New-Yorker
Chrysleril räägitakse need esituled sellised kehvad olema... muud nagu ei tea...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
28.04.2003 at 11:36 |
Last edited 28.04.2003 at 11:37 by Vanaisa (Moderator)
|
friik |
Chrysler New-Yorker
Kas need klapptuled või tavalised? Kas näitavad halvasti või põletavad pirne läbi või reflektor roostetab mis kole?
Aga mis see peaegu no problems?
Mis osad maksta võivad?
Ma vaikselt endale autot otsin. Naine tahab Passatit, ma ise nagu kiikan rohkem kandiliste autode poole. Eks kodusõda tuleb aga seal ei pidavat surma saama... ;-)
____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
|
28.04.2003 at 11:42 |
Last edited 28.04.2003 at 11:43 by friik
|
PlyVal64 |
Chrysler New-Yorker
Saratoga, Spirit jne., sõprade-tuttavate kogemused, et ülipikaajaline igapäevaautona suhteliselt lollikindel. Tuled näitavad kehvalt(abiks E-lisalaternad), akusid pidavat "sööma" rohkem, kui eurooplased. Ühel inimesel oli tuliterana Järvelt(1992) ostetud, ls. u.300 000, põhimõtteliselt vahetas vaid pukse, amorte ja õlisid. Teine, Spirit94, mööda Muuga-Maardu teid tööautona iga ilmaga, samas hädad. Üks kummaline viga tekkis tal kah, juhiukse hinged väsisid ära(uks kippus eest ära kukkuma). Ühesõnaga peaks isegi meie teedele üli lollikindel auto olema. |
28.04.2003 at 11:48 |
|
valts |
Chrysler New-Yorker
Chrysleril on jah nõrk koht tuled - kipub esitulesi läbi põletama |
28.04.2003 at 11:55 |
|
Vanaisa Moderator |
Chrysler New-Yorker
Sõbra kogemustest tulede kohta - reflektorid ja klaasid koolevad kole kiiresti ära ja lisatuli siis abiks...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
28.04.2003 at 12:02 |
|
Incerror |
Chrysler New-Yorker
Mul olemas Lebaron 4 ukseline
mugav küll
esituled on orginaalis plastikust aga Euro specs maksavad 400.- tk. juba uuritud ja saaks kohe kätte.
Lebaron küll natuke lühem kui New Yorker aga mina olen väga rahul!
Võin sulle enda oma demoda ka, sest karta on et läheb ka müügiks - tööandja tahab väga mingit japsi osta.
eks ta ikka koliseb natuke Eesti teedel aga tee peale pole kordagi jäänud ja remontinud ka peamiselt pukse ja piduriklotse.
____________________________
Studebaker '64
ja silm puhkab USAkatel |
28.04.2003 at 12:30 |
Last edited 28.04.2003 at 12:30 by Incerror
|
Noobel |
Chrysler New-Yorker
quote: Vanaisa: Chrysleril räägitakse need esituled sellised kehvad olema... muud nagu ei tea...
Endal on kogemused olnud 2,5 - 89 Spiritiga. Kahjuks oma kogenematusest sain päris "saia" otsa - mootori seisukohalt.
Aga tuled olid jah väga kehvad, vabalt sõitsin täistuledega Tallinnas - Võrru ilma et keegi oleks tundunud ennast petetuna vastu sõidul. Põhimõtteliselt kui keegi lähituledega taga sõitis, näitasid tagumise venna tuled rohkem valgust kui täistuled minu autol.
Läbi põlesid pirnid ka mingi ca iga 4-5 kuu tagant.
Muidu aga oli väga mugav ja rahulik auto.
|
28.04.2003 at 12:49 |
|
friik |
Chrysler New-Yorker
Oskab äkki keegi veel ütelda, kas newyorker ja saratoga sama tehnika peal, siis käimakast-mootor-veermik. Amordid-puksid ilmselt teised.
____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
|
28.04.2003 at 13:49 |
|
hirax |
Chrysler New-Yorker
Üldiselt on chrysler-dodge-plymouth FWD 80-9...? väike- ja keskklass kõik samal platvormil tehtud. Mootor ja käimakast samad , sillad peaks ka olema, aga kindel ei ole - enamus juppe ja puksimajandus on küll vähemasti bolt-on (enda omalgi läks daytona 86 õõtshoob alla 1:1) Sillad muutusid 89 aastal. Mis täpselt - ei tea kuna mul vanem masin ja pole suuremat huvi tundnud.
3.0 mootor on tegelikult Mitsubishi oma: http://www.allpar.com/mopar/3.html
keretüübid:http://www.allpar.com/model/fwd-bodies.html
ja siin muidu juttu selliste kohta:http://www.allpar.com/fwd.html
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
29.04.2003 at 12:04 |
|