Poster |
Message |
kadjakas |
grand cherokee disla
et kas keegi oskab lähemalt rääkida?pean silmas 96a. on vist lausa kaks diislit? |
25.04.2003 at 20:38 |
|
Vanaisa Moderator |
grand cherokee disla
OT sorry, aga alati on tore tervitada sellise usernamega inimest
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
25.04.2003 at 20:45 |
|
Daniel |
grand cherokee disla
quote: kadjakas: et kas keegi oskab lähemalt rääkida?pean silmas 96a. on vist lausa kaks diislit?
tavaliselt ikka yks mootor autokohta .... aga mine Sa neid jeebuinsenere tea
sorry OT |
25.04.2003 at 20:48 |
|
ammi |
grand cherokee disla
http://www.connet.fi/su/uutiset/0003/0327jeep.html |
25.04.2003 at 20:54 |
|
Marco |
grand cherokee disla
Peast täpselt ei mäleta, aga 96 oli vist veel 2,5 diisel. Jõuetu, pole eriti vastupidav, mürarohke - meelde jäänud sellised arvamused. Hilisem 3,1 on küll võimsam , kuid vilets ikkagi - see Iveco päritolu ja hirmus mürarohke, veoka mootor... Ka 2,5 oli euro (Iveco?) päritolu.
|
25.04.2003 at 21:39 |
|
rai |
grand cherokee disla
96 ainult üks diisel mootor(2,5) oli, 3,1 tuli 99mudeliaasta autodele, 2,7 alates 2002aastast
2,5 diisel mootoriga grand on Eestis rariteet, neid peaks alla 10 siinmaal olema |
26.04.2003 at 08:36 |
|
peep Moderator |
grand cherokee disla
quote: rai:2,5 diisel mootoriga grand on Eestis rariteet, neid peaks alla 10 siinmaal olema
Kui mu mälu ei peta, siis CAR paigutas selle oma ajal kõige kehvemate UK's müüdavate autode nimekirja ja kommentaar oli, et mootor rikub täielikult muidu suht. mõistliku masina.
Eks see ole muidugi Inglise autoajakirjaniku arvamus... |
26.04.2003 at 08:58 |
|
peep Moderator |
grand cherokee disla
Austria tehases paigaldati mingeid Itaalia mootoreid(VM Motori).
USA's neid ei müüdud, seepärast vist Chilton neid ei kajastagi ? |
26.04.2003 at 09:36 |
Last edited 26.04.2003 at 09:42 by peep (Moderator)
|
urmas |
grand cherokee disla
Chilton'si andmetel ei paigaldatud tehase poolt Jeep Wagoneer/Comanche/Cherokee -le diiselmootoreid aastatel 1988-1998. 1985-1987 oli kasutusel 2.1 liitrine diisel Renaultilt. Mootori võimsus oli 85hp.
1996 oli mootorivalikus 2.5, 4.0 ja 5.2 liitrised bensumootorid. 1997 lisandus 5.9L mootor. |
26.04.2003 at 09:37 |
|
kadjakas |
grand cherokee disla
nii et siis disla grannil on sita maik man.äkki keegi hea mees räägib siis benamootoritest mõne sõnaga ja siis ,et kas enne 96 masin on sitem kui peale. asi ise meeldib, a sitaks palju on pikki otsi sõita - suure benamootoriga hakkab vististi pikapeale rahakotti tapma. |
07.05.2003 at 20:40 |
|
vkx |
grand cherokee disla
Search abiks, siin on Cherodest küllalt juttu olnud ja ka vastavaid linke pandud. |
07.05.2003 at 20:47 |
|
Tarmor |
grand cherokee disla
Kui on vaja pikki otsi sõita, siis oleks vist 4,0 mõistlikum, sel on kütusekulu mõistlikuse piires. 5,2 V8 on küll kõrval hea kuulata ja muidu ka sõidumõnu, aga kütusekulu natuke valus teema...
`96-up facelift on ilusam nii seest kui väljast, kuid probleemsed on sillad, -hakkavad undama.Üks põhjuse versioon olevat vist see et silla korpus on alumiiniumist ja pikapeale annavad lihtsalt laagrid järgi, kui õigel ajal ära ei vaheta on hiljem lisaks laagritele ka ring&pinioni vaja..
Vanematel grandidel (`93-`95) on sildadega probleeme tunduvalt vähem. |
07.05.2003 at 20:58 |
|
kadjakas |
grand cherokee disla
palju see neljane maanteel reaalselt võtab? olen enne kuskilt kuulnd, et neljane pidavat kestma paremini, on tõsi see? neljased on vist lülitatava veoga - siis laredo?ehk kannatab sellega ka ökotada.või mis? |
07.05.2003 at 21:13 |
|
pärdik |
grand cherokee disla
terekest!Maanteel ei võta v8 väga palju mdagi.Mul on 5.9 ja maanteel saab 12l sajale hakkama küll(kuskil 110 ga).Linnas on vähe hullem 16 sajale.Kui väga hellitada gaasiga siis saab natsa vähemaga ka hakkama.Mina sõidan kuskil 4000 km kuus ja ei ole häda midagi.Ma panen küll 1000 krooni kuus rohkem kütte peale, see eest aga remo peale ei läha suurt midagi(sõbral on disla patrol ja kogu aeg kukkub midagi küljest ära.)mina soovitaks küll v8 -t. |
07.05.2003 at 21:27 |
|
BENBEN |
grand cherokee disla
Kle kadjakas, mis ullu juttu sa nende vedude lülitamisega räägid, kesse asfaldil sõites siis sillalülitust näpib, ainult see kel rahaga midagist peale pole akata, kuiva ja kõva maa peal sõidatakse ainult tagaveoga ja seal pole ökonoomitada midagi. Offroadi mehed räägivad näiteks Wrangleri puhul, et 2,5-ne võtab pea samapalju kui 4,0. Aga mootori kestvus läeb 4-se kasuks. Cherokee vähe suurem ka, eks seal ole vahe tuntavam. Alla 4L pole mõtet. Arvutusi tehes tundub, et mul tuleb keskmiseks kuluks kuskil 13-14L ja massinal mootor 2,5. Aga Wrangler on vähe kergem kui Cherokee. |
07.05.2003 at 22:32 |
|
79capri |
grand cherokee disla
quote: kadjakas: palju see neljane maanteel reaalselt võtab? olen enne kuskilt kuulnd, et neljane pidavat kestma paremini, on tõsi see? neljased on vist lülitatava veoga - siis laredo?ehk kannatab sellega ka ökotada.või mis?
Kui vene keelt oskad soovitan seda lugeda:
http://www.jeep.auto.ru
|
08.05.2003 at 08:02 |
|
urmas |
grand cherokee disla
quote: 79capri: Kui vene keelt oskad soovitan seda lugeda: http://www.jeep.auto.ru
Seal üks Fedja kirjutab väga tabavalt: Kaif V8 mootorist on suurem, kui $200 aastas ökonoomiat diiselmootoriga. Üks teine Kuliibin jälle õpetab, mitu elektroonset kilomeetrilugejat autol on, kus nad paiknevad ja kuidas neid kruttida õnnestub.
Tegelikult väga hea sait. |
08.05.2003 at 21:53 |
|
kadjakas |
grand cherokee disla
ma ei tea, kas tänada või hoopis kurjustada.tibla jeebi-lehekülg oli vägagi hariv a need roelise orvis`e pildid ei lase magada. olen kahte sellist eestis näind a need ei old pooltki nii korralikud seest.oi jah oi jah,isegi õlu ei lähe enam alla... |
09.05.2003 at 18:46 |
|
urmas |
grand cherokee disla
Ära põe, Grand Cherokee pürgib täiuslikkuse poole. Osa sellest, mis '96 kuulus Orvis paketti, oli '97 juba põhivarustuses. Ca 5.a sõitnud Grandidel on kogu see nodi omanike poolt peale laotud, aga turuhind on ikkagi kõigil sama. |
09.05.2003 at 22:49 |
|
reimo |
grand cherokee disla
Ostsin just 4,0 Laredo, pole veel paaki tühjaks sõitnud, aga müüja (naaber) ütles, et suvisel ajal tagaveoga sõites tuli maanteel ca 10l/100km, talvel neliveoga paar liitrit rohkem. Seega kui pikad otsad plaanis, vaata kindlasti sellise jaotuskastiga versioon, kus 2WD olemas.
Osadel pole aga püsivat 4WD mis talvel hea sees pidada.
Limited on kõik ilma 2WD võimaluseta.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
12.05.2003 at 12:26 |
|
79capri |
grand cherokee disla
quote: reimo: Ostsin just 4,0 Laredo, pole veel paaki tühjaks sõitnud, aga müüja (naaber) ütles, et suvisel ajal tagaveoga sõites tuli maanteel ca 10l/100km, talvel neliveoga paar liitrit rohkem.
talvel tuleb ikka 14-16. |
12.05.2003 at 15:23 |
|
Vanaisa Moderator |
grand cherokee disla
Kas mitte 2WD jaoks ei panda esisilla otsa mingid muhvid/lülitid, mida siis manuaalselt oma pisikeste valgete kätega keerata?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
12.05.2003 at 15:34 |
|
reimo |
grand cherokee disla
quote: 79capri: quote: reimo: Ostsin just 4,0 Laredo, pole veel paaki tühjaks sõitnud, aga müüja (naaber) ütles, et suvisel ajal tagaveoga sõites tuli maanteel ca 10l/100km, talvel neliveoga paar liitrit rohkem.
talvel tuleb ikka 14-16.
A selle eest ei pea labidat kaasa vedama
Mul igapäevane töölesõit ca 45km edasi-tagasi, seepärats suvine 2WD variant hea.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
12.05.2003 at 15:42 |
|
urmas |
grand cherokee disla
quote: Vanaisa: Kas mitte 2WD jaoks ei panda esisilla otsa mingid muhvid/lülitid, mida siis manuaalselt oma pisikeste valgete kätega keerata?
Uuematel Cherokeedel selline võimalus puudub. Vanemate kohta ei tea öelda.
|
12.05.2003 at 19:04 |
|
tfr |
grand cherokee disla
quote: urmas: quote: Vanaisa: Kas mitte 2WD jaoks ei panda esisilla otsa mingid muhvid/lülitid, mida siis manuaalselt oma pisikeste valgete kätega keerata?
Uuematel Cherokeedel selline võimalus puudub. Vanemate kohta ei tea öelda.
Eesti keeles on nende asjade nimi manuaalselt lukustatavad rummud, inglise keeles manual locking hubs.
Standardvarustuses Cherokeel jah ei ole, aga need sillad seal all peaks piisavalt standardsed olema, et suvaline suurem kolmanda partei tegija (üks suurimaid on näiteks SuperWinch) neid pakuks.
Frontera omamise ajal loetud Isuzu-foorumis said tegelased ikka märkimisväärseid kütusekuluvahesid (2-3l maanteel) nende installimisega. On ikka vahe, kas esimesed rattad veerevad vabalt või ajavad silda ja kardaani kuni vahekastini ringi. |
12.05.2003 at 19:30 |
|