Poster |
Message |
Renar |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
Sõber mõlgutab mõtteid sellise auto suunas :
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=35881
Oskate äkki anda nõu veidi mida vaadata selle auto ostmisel ning kuidas on lood lagunemisega.
tore oleks kui keegi oskaks orienteeruva dislakulu ka linnas öelda. |
13.05.2003 at 14:10 |
|
PlyVal64 |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
Kulu peaks linnas u.15 l/100km olema. Kindlasti saab "silitades" ka vähem, kuid üldiselt tuleb see aluseks võtta. Maanteel ökonoomsem, kuid nii suurt vahet, kui sõiduautodel või Vanidel, ei ole. Täislisadega Van võttis linnas sama, maanteel oli võimalik isegi 9 peale cruisiga meelitada.
USA kogemused kütusekulus
Mingeid erilisi tüüpvigu ei mäleta, et oleks olnud. Tavalised 4WD asjad, nagu sillad ja vahekast, tuleb igal juhul üle vaadata.
Selle konkreetse auto kohta julgen läbisõitu ja 2airbagi sügavalt kahelda. Lisaks soovitaks toda teist, kuigi veidi kallimat, GMC Yukonit. Aasta uuem ja juba ka uuema sisuga. Vana Silverado armatuur on suht kole ja mäletamisel viidi faceliftiga ka mingid olulised tehnilised parendused läbi ehk Yukon on juba Tahoe, mitte Silverado. Kindlaim tee on siiski USA foorumitest uurida, Eestis selliste autode kogemus väike.
USA kogemused tüüpvigadega
Aga sõita on mõlemaga mõnus, kuigi veoautolik. Ja kartma ei pea teepeal "kedakuraditki".
Edit: "nämmuta" ette ära kah! Aga kuidas muidu USA-auto lembust ikka promoda?
Veel üks sait |
13.05.2003 at 15:00 |
Last edited 13.05.2003 at 15:51 by PlyVal64
|
Renar |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
Ja sinu soovitusel lähmegi seda vaatama :
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=33815
|
13.05.2003 at 16:01 |
|
mehike |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
ma jugen kahelda selles 15l./100-le. see võib sul linnas vabalt ka 18 tulla. ja kütuse hinnas pole ka võit märkimist vääriv. NB! diisel teeb aga asja talvel huvitavaks!!!ja üldse tekkib rahakotti vaakum kui midagi kütuse ahelas peaks juhtuma. kui sa aga sellised asju ei pelga siis on Ok deal. |
13.05.2003 at 17:14 |
|
PlyVal64 |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
quote: mehike: ma jugen kahelda selles 15l./100-le. see võib sul linnas vabalt ka 18 tulla.
Üldiselt on see äraproovitud kulu. GMi uue põlvkonna 400CID V8turbodiisel on väga hea ja ökonoomne mootor, millel minu teada mingeid olulisi hädasid pole kunagi külges olnudki. Kõik mootorid võivad laguneda, kui neid ei hooldata ja autot ebanormaalselt kasutakse. Ja 18 l/100 saab temast vabalt kätte, ainult et siis liigub ta edasi ka vastavalt 180diiselHp/360 torguele! Ja see pole mitte mingi aeglne liikumine. Sa ajad asjad segamini 350CID ja 380CID GMi diislitega. Esimene neist bensuplokist ehitatud ökoversioon ja teine väntvõtte-plokke lõhkuv robustne kärakas. Ja 445CID Fordi diisel on lihtsalt veoauto mootor koos oma rõveda kolinaga.
Olgu, mis on, kuid GMi 400CIDi oli enne eurooplaste uute imediislite(VW ja Mers näiteks) tulekut maailma parim maasturi-picupi-Vani diiselmootor. |
13.05.2003 at 17:27 |
Last edited 13.05.2003 at 17:27 by PlyVal64
|
Indrek_S |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
krrt....see esimene maastur on väljast ikka sigamatcho
____________________________
not done until it's done |
14.05.2003 at 18:03 |
|
Tarmor |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
Tehniliselt peaks sinine (esimene) olema suhteliselt ok. Omanik oli "mis vajab vahetamist, tuleb vahetada" põhimõttega inimene.
6,5TD mootoritel hakkab vahel kõrgsurvepumba elektroonika streikima (sellel autol on pumba aju vahetatud). Go for it! |
14.05.2003 at 19:23 |
|
Torino |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
Tüüpvead:
1. salongi soojendus ( talvel ei lähe need autod kõige soojemaks,termostaat puudub)sinisel elektooniliselt juhitav, mustal lihtsalt nupust.
2. Kõigukast armastab katki minna
3. Tagasillal tuleb tõsiselt silma peal hoida
4. Auto nõuab häid amorte ( reguleeritavatega saab päris stabiilseks )
5. Eelsoojendus küünlad peavad korralikud olema ( sellisel juhul talve ei karda )
Kuid see kõik on pisiasi kui tahtmine sellise autoga sõita.
PS. soovitan soojalt musta kasuks
____________________________
Ford Torino 75´ 351W 429 5?? |
15.05.2003 at 10:03 |
|
PlyVal64 |
Chevrolet C-1500 Silverado 6.5 TD 132 kW
Torino, soojendus ehk lisasoeon tal jah probleem, kuid see pole mitte ainult tema, vaid kõigi uute üliöko diislite probleem. Ma ei tea, kuidas soomlased kiirabi ehitades selle probleemi lahendasid(panid äkki miski termostaadi ise vahele), kuid Vanid läksid küll hästi soojaks.
Käigukast ja tagasild hävivad tavaliselt mõttetute rataste alla toppimise käigus, kus peale "investeeringut" aastakese hooldusraha ei jätku. Nu ja tagasillad on läbi aegade olnud picupide ja full-size maasturite nõrk koht, tootjast sõltumatult. Ise olen F-150l vasaku tagaratta koos poolassiga parempöördel kaotanud. Amordid pole probleem siis, kui tehasest on autole tellitud "heavy-duty" sillapakett. Seal jäigem vedru ja amort ning nipet-näpet veel. Nu ja kasti-silla hävingu ohtu vähendab veel ka see, milline differ on tehasest alla tellitud. Neid oli 3 ülekandearvu(mida enam peast ei mäleta). Road ehk kiire differ soodustab toore mootorijõuga purukskeeramist kuid kulu oluliselt väiksem. Work ehk aeglane-jõuline jälle vastupidav, kuid kulu suur ja rehve läheb palju.
Kuna Blazer-Silverado(sinine) on suurte ratastega, siis on oht, et selle sillad on juba oma "matsu" saanud.
Yukon täiesti stock, ehk lootust on päris heale korrasolekule. Ja kui ta veel heavy-duty paketiga on, siis let`s go. |
15.05.2003 at 12:28 |
|