Poster |
Message |
rustang Moderator |
Sinisest Mustangist
On kaks uudist, halb ja hea.
Halb uudis on see, et mul ei ole enam Mustangi (ega ka ühtki muud USA-rauda).
Hea uudis jälle on see, et Mustangiga sõidab ringi Riho. Nael kummi Riho!
|
10.06.2003 at 08:47 |
|
tfr |
Sinisest Mustangist
quote: rustang: Halb uudis on see, et mul ei ole enam Mustangi (ega ka ühtki muud USA-rauda).
No see on loodetavasti ajutine olukord?
quote: Hea uudis jälle on see, et Mustangiga sõidab ringi Riho. Nael kummi Riho!
Rihole jättis laupäevane vormeliga kurvisõit nii sügava mulje, et ostis esmaspäeval parima selleks otstarbeks saadaoleva USAka ära? |
10.06.2003 at 08:50 |
|
peep Moderator |
Sinisest Mustangist
Uuele omanikule sooviks libedat katust ! |
10.06.2003 at 08:53 |
|
rustang Moderator |
Sinisest Mustangist
quote: tfr: No see on loodetavasti ajutine olukord?
Kes teab. Järgmine projekt võib vabalt olla mitteusakas. Kuid esialgu tuleb liikuda tööandja poolt pakutud saksas valmistatud GM kontserni väikeselitraazhilise esiveolise masstootega |
10.06.2003 at 09:51 |
|
Riho |
Sinisest Mustangist
Rihole jättis laupäevane vormeliga kurvisõit nii sügava mulje, et ostis esmaspäeval parima selleks otstarbeks saadaoleva USAka ära?
See asi sai enne juba otsustatud
Vormeliga sõit jättis sügava mulje, kuid Mustang jättis lausa Suure Kanjoni hinge.
|
10.06.2003 at 10:19 |
|
Vanaisa Moderator |
Sinisest Mustangist
Egas muud - õlist kätt ja suurt kinganumbrit siis!!!
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.06.2003 at 10:24 |
|
Daniel |
Sinisest Mustangist
pühapäeval mustamäel cruisides nägin siis juba autot uue omanikuga ilmselt !?
õnne minugipoolt |
10.06.2003 at 10:42 |
|
LaSa Moderator |
Sinisest Mustangist
congrats !
Kas fiero suhtes oli seis nii lootusetu, et pidasid targemaks uue sõitva Auto soetada? |
10.06.2003 at 10:43 |
|
gets |
Sinisest Mustangist
Imestan, et raatsisid selle üldse maha müüa, ikkagi oma käekestega auto täielikult uuendatud ja tehase möödalaskmisi paremaks ehitatud .
Õnne uuele omanikule. |
10.06.2003 at 10:57 |
|
Riho |
Sinisest Mustangist
quote: LaSa: congrats !
Kas fiero suhtes oli seis nii lootusetu, et pidasid targemaks uue sõitva Auto soetada?
Ei Fiero seis ei ole lootusetu, vaja karpa vaakumid jms kontrollida, siis toimib väga hästi. Praegune väljasuremise probla karpas. Teeb selle korda, siis ilmselt müün Fiero maha, et garaazi ruumi saada.
Kuid Mustangist ei saanud niisama mööda minna.
Edit: pühapäeval Mustamäel olin mina jah, kas teel hüppama, või tulemas hüppamast. |
10.06.2003 at 11:09 |
Last edited 10.06.2003 at 11:10 by Riho
|
PlyVal64 |
Sinisest Mustangist
Kurask, ma olen Sinus, Avo, pettunud. Mitte, et Stangi Rihole müüsid, vaid et järgmist USA-rauda juba garaazhis tööootel pole.
Ahjaa, Fierost peaks ju sigahea ringrajaauto saama? Milleks hakata omi närve mingi suvalise saastaga rikkuma, Merisaare B-2000 klassi onda küll mitte mingit muljet ei jätnud, veel vähem teeb seda jaariste hädine oigamine.
Aga Rihole palju õnne hea maitse ja veel parema auto ostmise eest. |
10.06.2003 at 11:31 |
|
Riho |
Sinisest Mustangist
quote: PlyVal64:
Ahjaa, Fierost peaks ju sigahea ringrajaauto saama?
Vot täpselt minu mõte Juhul, kui miskil põhjustel Fierot müüdud ei saa/taha, siis miskil ajal vähe kangem kone vahele ja seda selleks otstarbeks kasutada.
Mustang rohkem ikka nagu poes käimise auto |
10.06.2003 at 11:49 |
|
anryo |
Sinisest Mustangist
Õnne ka minu poolt uuele omanikule !!! Eks sama margi mehed pea ju kokku hoidma...
Ja, Avo, ära siis meie tegemistest kauaks eemale jää...
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
10.06.2003 at 11:58 |
|
Ets |
Sinisest Mustangist
Riho, kas hakkad strippidel samuti käima kui Avo? Pony au tuleb kõrgel hoida...
Õnnitlused! |
10.06.2003 at 12:06 |
|
devilc
Moderator |
Sinisest Mustangist
quote: PlyVal64:Ahjaa, Fierost peaks ju sigahea ringrajaauto saama?
Julgeks kahelda. Tagavedu ja keskmootor ei tee masinast automaatselt head ringrajaautot. 1st gen MR2 oleks jupp maad parem valik, või, kui võimsust vaja, P951.
quote: Milleks hakata omi närve mingi suvalise saastaga rikkuma, Merisaare B-2000 klassi onda küll mitte mingit muljet ei jätnud, veel vähem teeb seda jaariste hädine oigamine.
Olen nõus, Z06 ja uus Viper on mõlemad ka ringrajal tegijad. Paraku pole Eestis eriti inimesi, kes oleks nõus nendest masinatest (mida kumbagi ei saa isegi arvele vist) ringrajaauto tegema. Odavama poole pealt (80ndate lõpp / 90ndate algus) on USA-ringrajakõlbliku raua valik suht null. Samas on eurojapside hulgas mitmeid masinaid, millest saab suht väikse rahaga ringrajakõlbliku auto teha, millega on seejuures veel suht odav sõita (rehvikulu mõttes).
|
10.06.2003 at 12:11 |
|
peep Moderator |
Sinisest Mustangist
See on tõsiasi, et harrastusringraja auto olgu võimalikult kerge. Väiksemad=odavamad rehvid, väiksemad=odavamad pidurid ja kõik kulub aeglasemalt. Erinevalt kiirendusest ei ole ringrajal suurema massi kompenseerimine võimsama mootoriga just parim lahendus.
Aga samas ma arvan, et foxbody mustang või 3-gen f-body ei ole ühestki otsast kehvemad ringrajamasinad kui sama ajajärgu Miata või MR2. Kuigi viimastel on oluline massieelis on neil ka mitmeid puuduseid, eelkõige jõuetu mootor mis granteerib igasuguse sõidumõnu puudumise aga ka vedrustus ning pidurid tuleb samamoodi üle käia. Vanemad CRX'id on vist stockilähedastena raja jaoks sobilikuimad, ning I ja II gen Golfidest annab ka odavalt aretada. Porschesid ma siia mängu ei tooks, 951 ja 968 on teine hinnaklass nii ostu kui hoolduse/ehitamise poole pealt ja stock 944 ning 924'l on omad puudused. |
10.06.2003 at 13:04 |
|
PlyVal64 |
Sinisest Mustangist
Peebuga absoluutselt nõus. Igast autost, olgu ta siis tänava-,ringraja-, kiirendus- või ralliauto, teeb auto ainult mootor. Kaalu saab vähendada, vedrustust ja pidureid parandada, kuid sitast saia ei saa. Kõik vähegi kiiremad ja "tegijamad" ringrajaautod ja klassid on vähemalt V6, rohkem siiski V8 ja suurema mootoriga. Jutt käib vabalthingavatest autodest muidugi. Isegi sakslased said aru, et mingi R4 ja R6 ei ole mootorid ja nüüdsest ju uus DTM V8 mootoritel veereb. Ei tea küll miks?
Miks Fiero on hea auto: talle on võimalik panna toosama Z06 V8 mootor Kui Miatal või MR2l oleks ka see võimalus, võiks neidki autode hulka lugeda. Aha jaarist või tüüperri V8 mootoriga vist ei saa "varustada".
Tegelikult tahaks teada, palju Avo pani ligilähedaselt raha oma Stangi. Anderi matsta poehinda saab ju vaadata+siis veel sinna lisatu. Ajavahe Saugal oli olematu. 300+ kilo eest ehitab aga Stangi oluliselt kiiremaks, kui abimootoriga pilukad. See on küll faktide fakt. |
10.06.2003 at 13:21 |
|
devilc
Moderator |
Sinisest Mustangist
Kisub fleimiks (rääkimata offtopicust) kätte ära.
Peebu märkus kaalu kohta on absoluutselt õige. Muu koha pealt: '90 MX-5 vajab heaks rajakõlblikkuseks vedrusid, amorte, stabikaid ja piduriklotse. Mootor on jõuetu, kas see garanteerib igasuguse sõidumõnu puudumise ringrajal, on maitseasi, IMHO rajasõit pole kiirendus ja kurvisuutlikkus sõidumõnu koha pealt palju olulisem.
Ply jutus on see point õige, et kui muu on võrdne, on võimsama mootoriga auto kiirem. On see mootor sealjuures R4 või W16, pole kiiruse seisukohalt oluline; loeb võimsus.
Minu ja Avo (edit: nüüd Riho ) auto võrdlemine on demagoogia, nagu igasugune uute ja vanade autode võrdlemine. |
10.06.2003 at 13:59 |
Last edited 10.06.2003 at 14:12 by devilc (Moderator)
|
Riho |
Sinisest Mustangist
quote:
Minu ja Avo auto võrdlemine on demagoogia, nagu igasugune uute ja vanade autode võrdlemine.
Jah, mul näiteks on hetkel jumala kama, kas MX 5 on Sauga rajal kiirem või ei |
10.06.2003 at 14:03 |
|
rustang Moderator |
Sinisest Mustangist
quote: devilc:
Minu ja Avo (edit: nüüd Riho ) auto võrdlemine on demagoogia
Jah võrrelda saab stopperi abil, kui tulemus ei rahulda, tuleb otsida teine (ring)rada
Saugal peaaegu jõudsin järele, Tapal oleks ilmselt ees, Raplas jälle taga jne.... |
10.06.2003 at 14:31 |
|
peep Moderator |
Sinisest Mustangist
quote: devilc: Mootor on jõuetu, kas see garanteerib igasuguse sõidumõnu puudumise ringrajal, on maitseasi
Mõtle näiteks hobikart vs. Estonia Aravetel - samad kurvikiirused aga kumb oli parem sõita ?
quote: '90 MX-5 vajab heaks rajakõlblikkuseks vedrusid, amorte, stabikaid ja piduriklotse.
Umbes samade modidega kannatab ka 3-gen Camaroga rajale minna. Muidugi on soovitav kõik üleliigne enne seest välja loopida ja suurim töö on leida sobiv combo. Lisan huvilistele ühe vana artikli, kus kirjeldatakse kolme case study, kuidas vana auto raja jaoks kohandada. Vast kõige teemakohasem on kolmas, kõige alumine:
quote: There are two numbers you should know regarding Kevin Crain's 1982 Z28: 5,000 and 300,000. The first represents the amount of money that it took this systems manager to build a road/drag racecar--he did every modification himself except for the rear end. The second represents the mileage--311,000 to be exact.
http://www.gmhightechperformance.com/features/0203gmhtp_warriors/ |
10.06.2003 at 14:38 |
Last edited 10.06.2003 at 14:39 by peep (Moderator)
|
-fred- |
Sinisest Mustangist
quote: PlyVal64: Kui Miatal või MR2l oleks ka see võimalus, võiks neidki autode hulka lugeda.
Täitsa OT, aga mul siin "Perfomance Car" 96 juuni number, kus kus on juttu ühest Miatast millel on Mustangilt pärit V8 (400 HP)+T5 kast.
Võimalus on olemas.
|
10.06.2003 at 14:40 |
|
rustang Moderator |
Sinisest Mustangist
quote: PlyVal64:
Tegelikult tahaks teada, palju Avo pani ligilähedaselt raha oma Stangi.
Raha modimisse panin ehk samapalju kui Ander aga aega, jah, veidi rohkem. |
10.06.2003 at 14:41 |
|
margus61 |
Sinisest Mustangist
Mul on Avole hoopis selline küsimus raha kohta, et ca mitu % auto soetamise+ehitamise otsestest kuludest müües tagasi tuli ja mitu % läks ehitamisrõõmu katteks? Oma töötunni hinnaks oleks siis siin rehkenduses 0. |
10.06.2003 at 14:42 |
|
rustang Moderator |
Sinisest Mustangist
quote: margus61: Mul on Avole hoopis selline küsimus raha kohta, et ca mitu % auto soetamise+ehitamise otsestest kuludest müües tagasi tuli ja mitu % läks ehitamisrõõmu katteks? Oma töötunni hinnaks oleks siis siin rehkenduses 0.
Kui kõik poldid, mutrid, värvid, balloonid ja voolikud kokku lugeda siis ehk pooleks.
Tegelikult oli jama selles, et ehitamise ajal olin ma veendunud, et sõidan selle autoga elu lõpuni. Paljud asjad oleks võinud odavamalt ka teha. Samas edasiseks eluks on olemas väga hea õppetund. Olles korra sihukse asja läbi teinud ei ole järgmiseks projektiks valmistudes enam illusioone ega roosasid prille, kuid ei ole ka hirmu ühegi töö ees. |
10.06.2003 at 15:09 |
|