Poster |
Message |
peep Moderator |
Ford AU
Milline firma toodab momendil maailma võimsamaid ja ehedamaid muskelautosid ? Õige vastus on Ford !
HSV toodetest on palju räägitud, samuti Monarost aga vähem on juttu olnud Fordi toodangust. Nüüd on neil välja tulnud mitmeid uusi mudeleid mis GM toodetega võrreldes võimsamad ja kiiremad.
Tava muskelfordide näitajad on juba muljetavaldavad:
Falcon XR8
Boss 260 5,4 l. DOCH V8 32V 260 KW/500 Nm
AUD 50,1 k. ehk EEK 451 k.
Falcon XR6T
Barra 240T 4,0 l. DOCH R6 VVT Turbo
245 KW/450 Nm
AUD 45 k. ehk EEK 405 k.
+ chip&exhaust = 300 KW
kuid lisaks sellele on saadaval ka Ford Performance Vehicle ehk FPV poolt toodetavad erimudelid:
T-series
Windsor 5,6 l. V8
250 KW/500 Nm
GT/GT-P/Pursuit
Boss 290 5,4 l. DOCH V8 32V
290 KW/520 Nm
GT ja GT-P on sedaanid, viimasel lihtsalt rohkem lisasid aga Pursuit on kastikas stiilis Ranchero/El Camino.
Kõik ülaltoodud autod on loomulikult tagaveolised, suured, saadaval nii manuaali kui automaadiga. Handling, pidurid ja elektroonika on igati tänapäevasel tasemel. Eriti tegija pidi olema R6 turbomootor, mis just turule tuli, natuke boosti peale ja see asi lendab. Bottom end pidi tal eriti kõva olema.
Austraalia on läänemaailmas tuntud kui väga provintslik ja konservatiivne kant - millest ilmselt tuleneb, et nemad ainsatena veel ehitavad ja ostavad päris autosid.
Päris huvitavat lugemist leiab siit:
http://www.fpv.com.au
http://www.ford.com.au
BMW, Mersu jt. megakallite "performance" sedaanide tootjad võiksid usinamalt käia kirikus küünlaid panemas, et Ford ei otsustaks neid mudeleid Euroopa jaoks sertifitseerida. Propelleri märgi või tähe ja ilusama salongisisu eest on ilmselt vähesed nõus pea kolm korda kallimat hinda maksma. |
20.06.2003 at 22:18 |
Last edited 20.06.2003 at 22:48 by peep (Moderator)
|
tfr |
Ford AU
Suurema osa Euroopa jaoks on "off the shelf" nende autode rool lootusetult valel pool keskkonsooli muidugi.
Inglismaale ehk saaks kuidagi sisse nihverdada - ma ei tea, mis piirangud seal täpselt on, aga kui sealtkandi Subaru-foorumeid lugeda, siis tundub, et vähemalt Jaapani siseturu mudeleid suudetakse väikestes kogustes sisse tuua. |
20.06.2003 at 22:57 |
|
rai |
Ford AU
nad toovad Inglismaale muid autosid ka näiteks Holden HSV on seal legaalselt müügis, aga üldjuhul jah nad nimetavad neid hallideks autodeks mis on vasakult toodud ja mingid piirangud valitsevad seal ka. |
21.06.2003 at 09:35 |
|
tfr |
Ford AU
"Gray market" autodeks nimetatakse minu arust lihtsalt neid, mis on ise välismaalt toodud, mitte kohalikust esindusest ostetud. |
21.06.2003 at 10:39 |
|
peep Moderator |
Ford AU
AU Fordi UK's ei müüda aga Holdenil oli hiljaaegu seal tehase esindus, mis siiski suleti, kuna ei tasunud ära. Autod on endiselt müügil aga nüüd tegeleb sellega üks diiler - garantii jms. on siiski täiesti olemas. Neid vist võetakse arvele SVA skeemiga. Viimases EVO's oli asjast juttu mingil määral.
Falconil pole Euroopa vastet aga Holdenil on Omega. Olen mõelnud, et kui kehtib reegel mille kohaselt tohib autosse paigaldada igat mootorit, millega see tehasest välja tuleb, siis ei tohiks ju probleem olla Omegale LS1 mootor ja muu Holdeni tehnika vahele lükata või nad ei loe Opelit ja Holdenit üheks ja samaks autoks ? |
21.06.2003 at 11:13 |
|
memphis |
Ford AU
sellel teisel pildi olev ford meenutab mulle tagant miskipärast audit... |
21.06.2003 at 11:36 |
|
tfr |
Ford AU
quote: peep:Olen mõelnud, et kui kehtib reegel mille kohaselt tohib autosse paigaldada igat mootorit, millega see tehasest välja tuleb, siis ei tohiks ju probleem olla Omegale LS1 mootor ja muu Holdeni tehnika vahele lükata või nad ei loe Opelit ja Holdenit üheks ja samaks autoks ?
Vahepeal liikusid ju ametlikud uudised, et Omegat hakatakse Euroopas täiesti ametlikult 350cid'iga pakkuma (ma ei tea, kas LS1 küll või midagi lahjemat), aga tundub, et tegudeni selles vallas kahjuks ei jõutud. |
21.06.2003 at 11:48 |
|
peep Moderator |
Ford AU
Oli jah plaan LS1 vahele lükata aga plaaniks see jäigi. Ilmselt GM jõudis järeldusele, et Omega on selleks liialt vana ja kehva imagoga mudel, et selle baasil hakata Euroopa turule M5 konkurenti ehitama. |
21.06.2003 at 11:52 |
|
|