Poster |
Message |
urmas |
GM Firebird I, II, III, IV
USA auto 100 aastase ajaloo raamatut sirvides sattusin GM varasele Firebirdile. Netis selle kohta infi väga vähe, aga auto on tähelepanuväärne. Oli vist eriliselt futuristlik aeg: gaasiturbiin, 26.000 pööret, tiibadeta lennuk asfaldil
Otsing "motorama futuristic dream car" tõi sellise tulemuse:
http://www.fortunecity.com/uproar/picture/717/FILM/MOTORAMA-D/fireb.htm |
22.06.2003 at 10:57 |
|
newton Moderator |
GM Firebird I, II, III, IV
http://www.conklinsystems.com/firebird/ |
22.06.2003 at 11:10 |
|
peep Moderator |
GM Firebird I, II, III, IV
Firebird III on ka oma silmaga nähtud, näpuga katsutud selle aasta Genfi näitusel - väga sürr sõiduvahend. Sellel on tavaline sisepõlemismootor, juuresolevalt plakatilt jäi meelde, et uuendustena olid kasutusel püsikiirushoidja, ABS pidurid, kliimaseade ja kaugjuhtimispuldiga avanevad uksed.
Vaatasin ka ühte ingl. k. lehte, seal mainitakse veel ka automaatjuhtimissüsteemi olemasolu:
http://www.conklinsystems.com/firebird/emmett.shtml
juhtimine käis joystickiga, kuigi tollal vaevalt seda nii kutsuti. |
22.06.2003 at 11:13 |
|
urmas |
GM Firebird I, II, III, IV
quote: The Firebird I, with its 370 HP GM-built turbine, only has 2 speeds, fast, and faster.
|
22.06.2003 at 11:23 |
|
Fog |
GM Firebird I, II, III, IV
Arvestades neid prototüüpe millel tulelont tagant välja käib, ei imesta miks lapsukesele selline kena nimi on pandud, "Firebird".
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
22.06.2003 at 11:24 |
|
urmas |
GM Firebird I, II, III, IV
Conklin Systems väidab:
quote: The 1959 'bird III was the final vehicle in the series.
Siit võib leida veel ühe:
http://media.gm.com/events/00/coi/b03.htm |
22.06.2003 at 11:34 |
|
|