Poster |
Message |
newton Moderator |
2004 GTO
Natuke jälle mäluvärskendust tuleviku osas, vahepeal on '04 GTO kohta rohkem infot teatavaks saanud. Mootori võimsusreiting on 350 hp @ 5200 ja 365 lb-ft @ 4000 (praktiliselt sama, mis praegune LS1 Vette).
Võrdluseks '02 Trans Am'i võimsus oli 310 hp @ 5200 ja 340 lb-ft @ 400 (Ram Air oli 325 hp). Samas F-body võimsus oli ilmselgelt alahinnatud ja GTO hakkab kaaluma umbes 100 kg rohkem kui TA kupee (1690 kg vs 1585 kg), nii et F-bodyst kiirem GTO vaevalt olema hakkab. Natuke on GTO-le abiks manuaalkasti lühemad käigud võrreldes F-body manuaaliga.
Hind on laias laastus $35K ja peale värvivaliku, sisu värvi ja manuaali autol muid valitavaid option'eid pole. Tootmine hakkab septembris ja esimesed autod jõuavad kohale detsembris. Tellimusi võetakse juba vastu
Ülaloleval pildil on näha üks olulisi nurisemisteemasid foorumites, sumpaots(ad) vaid ühel pool autot. Alumisel pildil on seevastu näha, et erinevalt topeltsumpaotstega F-bodyst on GTO-l true dual exhaust, mille hääle tuunimisele väidetavalt palju tähelepanu pöörati.
Suuremad pildid ja natuke soundi: http://www.pontiac.com |
28.06.2003 at 13:10 |
|
urmas |
2004 GTO
Välimus meenutab esmapilgul eilse päeva japsi. |
28.06.2003 at 13:34 |
|
diesel |
2004 GTO
huvitav, miks on taga sumpatorud üksteisest risti üle viidud? ja kuhu panna tõstukil esimesed käpad kui tarvis üles tõsta? |
28.06.2003 at 13:42 |
|
tfr |
2004 GTO
quote: urmas: Välimus meenutab esmapilgul eilse päeva japsi.
Noh, tegelikult on ta ju Opel Omega kupeeversioon. |
28.06.2003 at 13:47 |
|
mrtn |
2004 GTO
esimese poolraami õõtshoovakinnituste alla näiteks. |
28.06.2003 at 13:49 |
|
ats |
2004 GTO
quote: diesel: huvitav, miks on taga sumpatorud üksteisest risti üle viidud?
Autolehe andmetel:2004. aasta mudel Pontiac GTO, mis põhineb Asutraalias toodetaval Holden MOnarol, sai efektiivse väljalaskesüsteemi, millel on Monaorga võrreldes mahlasem väljalasketoon/.../Summutite vooluteede pikkused on erinevad, nii saavutatakse lõrina tekitamiseks vajalik disbalanss. Prooviti 14 kombinatsiooni/.../
Siin pikemalt inglise keelsena.
|
29.06.2003 at 16:20 |
|
tfr |
2004 GTO
quote: ats:2004. aasta mudel Pontiac GTO, mis põhineb Asutraalias toodetaval Holden MOnarol, sai efektiivse väljalaskesüsteemi, millel on Monaorga võrreldes mahlasem väljalasketoon
Selline lahendus on vist küll rohkem efektne, kui efektiivne. |
29.06.2003 at 17:11 |
|
max |
2004 GTO
Kaks sumpa otsa ühel pool on väga viis tegelikult, ilus ja tagasihoidlik. SR on kahe erinevas servas paikneva toru mainet devalveerinud kõvasti. Küllalt abimootoriga riisikotte nähtud, milledel teisest torust valgus läbi paistab |
29.06.2003 at 20:00 |
|
vkx |
2004 GTO
http://auto.delfi.ee/news/autondus/uuedmudelid/article.php?id=5973023 |
11.07.2003 at 10:05 |
|
ztn |
2004 GTO
Huvitav, kas see mudel Eestis ka müügile tuleb? |
14.07.2003 at 22:10 |
|
peep Moderator |
2004 GTO
Ülimalt ebatõenäoline, kuna esiteks pidi Holdeni tootmisvõimsus olema küllaltki piiratud ja teiseks ei hakka GM tegema kulutusi mõne aasta pärast tootmisest maha võetava masina sertifitseerimiseks ja turustamiseks. Ehk järgmise põlve GTO'st tehakse ka euroversioon, kuigi odavad suure mootoriga eriti Euroopas ei müü ja seetõttu suuremat lootust pole. |
14.07.2003 at 22:17 |
|
mirage11 |
2004 GTO
Auto välimus on küll suhtkoht mage. Holden monarost erineb esivõre ja veel mõned pisidetailid. Pontiac võiks ikka mõne parema ideega välja tulla kuid samas tuleb tänada et vähemalt auto näeb välja Ameerikalik (mingi nurga alt) mitte nagu mõni riisirakett. Kas on ka jutu olnud auto hobujõudutest ja elektroonikast, ning pöördemomendist? Loodan et nad nüüd sinna GTO-sse mingid kosmosetehnikat aretama ei hakka.
EDIT: Ei lugenud esimest posti korralikult läbi kus oli kirjas auto hobujõud jne. |
22.07.2003 at 12:10 |
|
peep Moderator |
2004 GTO
http://www.d2alio.com/gto/black2.jpg
http://www.d2alio.com/gto/black3.jpg
http://www.d2alio.com/gto/black4.jpg
http://www.d2alio.com/gto/black5.jpg
http://www.d2alio.com/gto/black6.jpg
http://www.d2alio.com/gto/black1.jpg |
28.07.2003 at 23:24 |
|
tfr |
2004 GTO
quote: peep: http://www.d2alio.com/gto/black5.jpg
Misasi see on, mida selle pildi peal treila pealt maha aetakse?
Ahjaa, et asi on-topic oleks, siis selle nurga alt näeb GTO igatahes välja täpselt nagu Mitsu Eclipse. |
28.07.2003 at 23:37 |
Last edited 28.07.2003 at 23:40 by tfr
|
newton Moderator |
2004 GTO
Tuleb tunnistada, et profiilis paistab ta kuidagi lahmaka libekalana, ehk mitte kõige ilusam
Muude nurkade alt natu parem.
BTW, selle pildi peal on üks omapärane 2nd gen concept Fire:
http://www.d2alio.com/gto/black5.jpg
Sellest lähemalt: http://www.indiemonkey.com/firebird/ |
28.07.2003 at 23:39 |
Last edited 28.07.2003 at 23:47 by newton (Moderator)
|
forced2race |
2004 GTO
A mulle meeldib . las olla nagu eclipse , tehnika ju usa oma
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
29.07.2003 at 12:21 |
|
mirage11 |
2004 GTO
Külje pealt meenutavad esituled Nissan Almera omasid. Kuigi jah auto välimus on suhtkoht nõrgake on jälle auto hääl ajakirjade järgi ideaalne. Oli ju juttu et Pontiac testis auto häält pikalt ja proovis erinevaid summutilahendusi et saada see kõige ehedam ja parem Ameerika V8 hääl |
31.07.2003 at 10:42 |
|
peep Moderator |
2004 GTO
SLP toob turule kaks GTO eriversiooni, 389 hj. "Bobcat" ja 421 hj. "Judge".
Mingi pilt ka:
|
02.10.2003 at 15:02 |
|
newton Moderator |
2004 GTO
USAs on erinevad ajakirjad uut GTO-d katsuda saanud ja tulemused on siin:
Road & Track
Auto Week
Car & Driver
Kokkuvõttes ollakse autoga rahul - powerit on piisavalt (veerandmiil 13.8-14.0 @ 102-104); handling ja mugavus väga head, kere väga jäik; pidurid rahuldavad (arvati, et natuke asjalikum rehviring stock 245-te asemel aitaks kõiki kiiruslikke omadusi parandada).
Välimus igiigav; sisu nii disainilt kui viimistluselt väga hea, istmed suurepärased, ligipääs tagaistmetele ebamugav, väike pagasiruum (benapaak kolis tagakaitseraua alt sinna). |
13.11.2003 at 21:03 |
|
vvt |
2004 GTO
Nende autotega oleks väga kena, kui nad ühel päeval ka Eesti salongis müügil oleksid. Ja umbes USA jaehinna ja kursi korrutisega+ev maksud. Kardan, et seda tabab sama saatus mis muid kauge maa autosid siin - hind pilvedes (so tihti saksa konkurentidest tublisti kallim) ning väikese müügiarvu (kogemuste tõttu) ebapädevad/venivad esinduse hooldused-remondid-varuosad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.11.2003 at 23:54 |
|
gets |
2004 GTO
Variandina võiksid nad seda keret ka Omegana pakkuma hakata. 94a+ Omega endale üsna meeldib ja kaheukselisena oleks veel popim. 3.0 MV6 aitaks teda rahuldavalt edasi ka ja poleks europededele niiväga vastumeelt. |
14.11.2003 at 11:43 |
|
vvt |
2004 GTO
Kahjuks on ta nii, et ega Detroidis ei kiputa eestlaste talupojakavalust kuulda võtma
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.11.2003 at 12:15 |
|
askeldaja |
2004 GTO
Paistab, et new GTO esimestelt tootmisaastatelt (antud juhu 2004.a) on vist eestis kohapeal saadaval. (Reg. variant Leedu).
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=218574
Igatahes rõõm kuulda, ehk leidub keegi "koduõuelt", kes sellise auto võibolla hangib.
Lisaksin kohe, et GTO noorem kaksikvend LS1 mootoriga oli oma mõõduka surveastmega ja asjaliku LS-1 mootoriga hea materjal ülelaadimiseks... (nii stock autona kui teisti). Isegi siin foorumis vist oli kunagi keskustelu võidusõidust, kus sõideti ülelaadimise toel päris asjalikke sõite... (Vist tegu oli Monaroga?). Tegelikke specse ma ei oska kohe hetkega nimetada, stock LS1 - LS2 mootoritel loetakse külajuttude põhjal ohutuks laeks vabalthingavalt Ca 500hj. Samas eksisteerivad erinevad kitid, mille tulemusena on loota juba hoopis tõhusaid numbreid...
Aftermarket "tingeltangeli" installimise tagajärjel vabalthingavana võimsuse ülempiiriks pakuks 550-600 brutohobujõudu (oleneb setupist) .... aga ehk rohkem (kui suurendatakse mh. töömahtu).
Kui oma auto käes, siis ka modid ja esitan reaalseid fakte ning siis juba konkreetsemalt.
Endal on LS2 brand new GTO kohe-kohe laekumas, mudeli pooldajana tekib ikka hasart kui kuskil natukenegi juttu modern GTO-st.
Edit: kirjavead ja mõned täpsustused. |
26.04.2006 at 02:00 |
20 edits. Last edited 26.04.2006 at 13:03 by askeldaja
|
chrysler300 |
2004 GTO
quote: gets: Variandina võiksid nad seda keret ka Omegana pakkuma hakata. 94a+ Omega endale üsna meeldib ja kaheukselisena oleks veel popim. 3.0 MV6 aitaks teda rahuldavalt edasi ka ja poleks europededele niiväga vastumeelt.
mulle meeldiks kui nad võtaxid 2001-2004 toodetud omega viimase versiooni ja teeksid sellest kupee...ja kasutaxid seda v8 seal kapoti all
kuid mis teha pole sellist neil plaanis. |
26.04.2006 at 08:38 |
|
peep Moderator |
2004 GTO
Muuseas Omegale see V8 niisama lihtsalt kapoti alla ei mahu, GTO kere esiosa on austraalia oma konstruktsioon. |
26.04.2006 at 08:43 |
|