register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Buick Le Saber 3.8 89   1 2  
Poster Message
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
Olen pikkemat aega mõtelnud auto ostmisele. Plaanis oli osta kas opel või ford, selline vanem mingi 20 000 kroonine. Aga nüüd pakkus üks tuttav mulle ameriklast 89 aasta Buick Le Saber-it, 4 uksega, Siiamaani ei olnud ma ameriklaste peale ültse mõtelnud, sest nad tavaliselt võttavad küttet päris palju, ta hind pidi olema 34 000-, vähemalt selle hinnaga oli ta olnud müügis, minule pakkus ta ka väikest hinnaalandust. Kas keegi oskab paremini midagi sellest autost rääkida, kas sellise hinnaga on hästi saadud kas nad peavad tavaliselt ka hästi vastu sest ma olen kuulnud, et ega ned varuosad ka ei pidanud odavamate killast olema
04.08.2003 at 22:29
allan76
Buick Le Saber 3.8 89
Ma siis räägin nii palju kui ise asjast aru saan. Kahjuks pole ise VEEL ühtegi ameeriklast omanud. Ei saaks öelda, et ameeriklased kütet palju võtaksid. Kui auto on korras, siis ei tohiks ka küttekuluga probleeme olla. Peaks ütlema, et sõidurõõmu ja mugavust on ameeriklaselt kindlasti rohkem oodata. 34000 ja natuke alla? ... oleneb täiesti mis olukorras see auto on. Kui ta endast ainult hunnikut roostet kujutab ja ka tehniline pool on korrast ära, siis on seda raha küll palju nõutud. Kuid kui samas kõik asjad töötavad, auto näeb hea välja jne, siis ei tohiks see raha küll üle mõistuse palju olla. Varuosadest on jäänud selline mulje, et mida aasta edasi, seda kättesaadavamaks nad muutuvad. Pealegi, kui sul on auto korras, siis polegi vaja selliste asjade pärast väga muretseda.
Muidugi lõpuks pead sa ikkagi ise selle auto võimalikult objektiivse pilguga üle vaatama ning ma olen kindel, et teadjamad mehed siin foorumis on kindlasti nõus igati aitama.
Edu siis otsustamisel.
PS! Ise ootaksin kommentaare ka enda jutule, et mu valed arusaamad ümber lükataks, sest tahaks ka ise antud teemal targemaks saada, sest endalgi autosoetamine mõtteis.
04.08.2003 at 23:13
CoachMan
 
Buick Le Saber 3.8 89
Üks taoline on juba vist aasta seisnud B&C autoaias Kadaka autoturul. Hind oli vist 33 K viimati ja värvilt valge. Kui tegemist on sama aparaadiga siis käisin teist vaatamas ja katsumas ning katsun sellest veits rääkida. Kui pole sama masin siis vähemalt hinnatasemest peaks mingi pildi tekitama.

Odomeeter näitas miskit alla 100 000 miili, mis tundus algul üsna kahtlane, kuid vaadates aga sisu ja kuulates mootorit võis see isegi ehk tõele vastata. Mootor töötas hästi ja ka käigundusega tundus kõik korras olevat. See 3,8 liigub tegelikult vägagi korralikult edasi, bena kulu on korras mootoriga 12-15 l sajale aga kui miskit juhtub (mõni andur annab saba vms.) siis võib edukalt ka üle 20 l sajale rüübata. Ega ta tegelikult lihtne mootor ei ole ja mõned jupid maksavad üsnagi Vene keeles.

Roostet muidugi natuke oli - küljekarbid, uksed jms. Värv üsna luitunud, ühes esi- ja ühes tagatules pragu ja muid pisivigasid päris parasjagu. Sisu siis jah üldiselt hea aga seisnud auto moodi - veidi hallitust, lagi liimist lahti jms. Kokkuvõttes jättis sellise "on kah" mulje.

Ehk kokkuvõttes tegin platsi omanikele pakkumise et kui nad tast hädasi lahti tahavad saada siis võtan 25 k-ka ära. Vastust pole veel tulnud nii et ehk omanik loodab ikka rohkem saada. Kui sama auto oleks sellises "üsna hea" seisukorras siis võiks ta eest ehk ka küsitud raha maksta. Ega ta mingi fännamis-auto päris ei ole aga niisama kruisamiseks täitsa mõnus.

Mis varuosadesse üldisemalt puutub siis ei ole vist asja, mida praegusel ajal ei saaks. Isegi suurema osa asjade hinnad on üsna samal tasemel eurokate ja japsidega. Lihtsalt Ameeriklase puhul peab mõnda asja veits kauem ootama.
05.08.2003 at 12:55
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
see vist see oligi, sest kui täna omanikuga rääkisin ütles ta et keegi oli asja vastu huvi tundnud ja autoga vist ülevaatusele läinud, vähemalt midagi sellist oli müügikohast rääkitud. Räägi siis, ostsid ära või on mul veel võimalus! Muide see Chrysler New Yorker on ka päris kena, mis sul seal lehel on, palju selline asjandus maksab, nii umbes?
05.08.2003 at 19:55 Last edited 05.08.2003 at 19:56 by capricorn
bels
Buick Le Saber 3.8 89
Buick'i 3,8 ja 3800 on päris head mootorid. Minu Oldsil on 3,8 vahel. Erilisi probleeme pole olnud. Mingi aeg sai tehtud mootori remont millele kulus c 15 tuhat. Jooksvalt vahetatud ka küünlad/juhtmed, TPS ja lambda.
Kütet võtab miski 9-10 maanteel ja 12-14 linnas. Hea, vaikne, mugav auto igapäevaseks kasutamiseks. Ise olen rahul. Seda B&Cs müüdavat pole küll näidud, aga arvan, et sellist tüüpi liikurid pole pahad. Varuosadega on ka kõik korras. Isiklikult arvan, et umbes selle raha eest (25-35 oleneb konkreetsest isendist) tasub osta ja kui oleks valida kas noorem eurooplane või usakas siis valiks viimase.

____________________________
Ford Explorer
06.08.2003 at 11:18
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
Kätte sain, mugav on ta kurivaim jah! ja minek on ka päris kena ainult ei taha mõttelda kui palju siis seda kütet läheb kui pedaali tallad. Ja ega proobleemi vaba ka ei olnud. Kui keegi teab aidata siis aga palun. Esiteks Ei lähe ta korralikult käima, mõned ütlesid, et akku on tühi ise arvasin ka kuid mitte enam, üks hetkek tõmbab vaevu mootorit ringi, läheb mõni minut mööd ja plaksust läheb käima?? Teiseks, ja see käib eriti närvidele, on tal kliima peal. Kui alguses koju sõitsin siis küttis auto nii soojaks kui veel andis, mis siiis et kraadid oli pandud minimumi peale, Pealegi peksab ta segast kui panen tuled tööle või lülitan välja ja vahepeal ei saa kliimat ültse reguleerida, aa ja pidurit kasutades on samma lugu, sõbrad arvasid et lühis on kusagil??? Äkki oskate aidata
08.08.2003 at 21:42
gretzky
 
Moderator
Buick Le Saber 3.8 89
Mõeldud tehtud, kiitused.

Le Sabre kohta armastatakse usas öelda, et on narkodiilerite firmamasin, see selleks.

See vaevu tömbab: kui rooli keerutada
külmast peast sama jama ?

Kus te seda New Yorkerit nägite müügis, uuem 91 ?
Viljandis müüdi üht seda tean.

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
08.08.2003 at 22:26 Last edited 08.08.2003 at 22:32 by gretzky (Moderator)
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
Yorker ei olnud müügis vaid CoachMan-i kodulehel, mine vaata, päris tegija pill paistab olevat!
09.08.2003 at 00:38
bels
Buick Le Saber 3.8 89
quote:
capricorn: Kätte sain, mugav on ta kurivaim jah! ja minek on ka päris kena ainult ei taha mõttelda kui palju siis seda kütet läheb kui pedaali tallad. Ja ega proobleemi vaba ka ei olnud. Kui keegi teab aidata siis aga palun. Esiteks Ei lähe ta korralikult käima, mõned ütlesid, et akku on tühi ise arvasin ka kuid mitte enam, üks hetkek tõmbab vaevu mootorit ringi, läheb mõni minut mööd ja plaksust läheb käima?? Teiseks, ja see käib eriti närvidele, on tal kliima peal. Kui alguses koju sõitsin siis küttis auto nii soojaks kui veel andis, mis siiis et kraadid oli pandud minimumi peale, Pealegi peksab ta segast kui panen tuled tööle või lülitan välja ja vahepeal ei saa kliimat ültse reguleerida, aa ja pidurit kasutades on samma lugu, sõbrad arvasid et lühis on kusagil??? Äkki oskate aidata
Kus sa siis varem oled probleemivaba autot näinud ;) vahest võib isegi uut autot ostes probleemsele komistada...
Aku korralikult laadida ja siis elektrolüüdi tiheduse kontroll otsa . Kui on peetis siis parem kohe vahetada. Vahetada õlid, küünlad, filtrid ja kui kyynlajuhtmed paistavad nirud siis ka need. Kõikvõimalikud pistikud lahti võtta ja puhastada näiteks crc56-ga (TPS-ga peab olema hoolas). Kui DISi pistikul on 6-8 pistik oksiidine, siis hakkab ka segast panema...
Sellised protseduurid teeksin siis mina ostes vana auto mis on seisnud kuskil lageda taeva all.
Kliima jamab tõenaöliselt sellest, et süsteem on tühi.
Üle peab ka vaatama massijuhtmed ja ühendused. Kui kere pole korralikult massis siis teeb ka igasugu huvitavad trikke.

____________________________
Ford Explorer
09.08.2003 at 09:26
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
leitsin selle kaitsete ploki ülesse ja hakkasin siis vaatama mis seal on, kaitsete plokki kaane peal on ka kirjas mis suurus kuhu auku läheb aga see ei klappinud sellega mis seal tegelikult oli ja osad augud olid hoopis tühjad osades ei olnud klemme. Sammas tahaks veel küsida et kas sinna lähevad ikka sammad harilikud kaitsmed mis euroopa autodelegi, tuleb lihtsalt võimsust vaadata?
Ja üks asi veel, üksgi turvavöö ei tööta kui seda järsku tõmbad peaks vist lukku jääma aga ei jää, või on ameriklastel mingi teine süsteem äkki?
09.08.2003 at 13:06
Ago
 
Buick Le Saber 3.8 89
Kaitsmete plokis ongi mõned augud tühjad ja ilma klemmideta. Pane lihtsalt kaanel näidatud klemmidega aukudesse sobiva suurusega kaismed ja asi tahe. Euro ja USA kaitsetel vahet pole jälgi ainult amperaasi.
Turvavööd rakenduvad siis kui oled uksed kinni tõmmanud ja vist ka auto käivitanud. Sellest oli siin kunagi ka juttu. Minu autol jookseb turvavöö alles siis tagasi kui oled ukse lahti teinud.

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
09.08.2003 at 13:13
bels
Buick Le Saber 3.8 89

Ja üks asi veel, üksgi turvavöö ei tööta kui seda järsku tõmbad peaks vist lukku jääma aga ei jää, või on ameriklastel mingi teine süsteem äkki?

turvad toimivad alles järsul pidurdamisel. kuul jookseb sees mis inertsist lukustab vöö. seda kas toimivad saad kontrolida kui järsult pidurdad 40- pealt.


____________________________
Ford Explorer
09.08.2003 at 13:20
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
quote:
bels:
Ja üks asi veel, üksgi turvavöö ei tööta kui seda järsku tõmbad peaks vist lukku jääma aga ei jää, või on ameriklastel mingi teine süsteem äkki?

turvad toimivad alles järsul pidurdamisel. kuul jookseb sees mis inertsist lukustab vöö. seda kas toimivad saad kontrolida kui järsult pidurdad 40- pealt.

aaa, vot see oli hea, et sa seda ütlesid, me murtsime siin pead, et mis jama siis nüüd on. Aga oskab keegi ütelda kuidas ma saaksin auto katuse(lae) külge selle riide(samet) tagasi kleepida, sest see on osadest kohtadest lahti tulnud aga mina ei jaganud ära kuidas selle ültse lahti saaks et siis uuesti kinni panna.

NB: Olen mingi 150 km juba sõitnud ja siga mugav on ikka; ELAGU AMEERIKA AUTOD. Ja mis kiirendus veel!!!
09.08.2003 at 16:31
bels
Buick Le Saber 3.8 89
kui see lagi mõnest kohast lahti siis näiteks PVA liim süstlasse ja tuld


____________________________
Ford Explorer
09.08.2003 at 17:10 Last edited 09.08.2003 at 17:14 by bels
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
kas keegi oskab ütelda kuidas see cruise control töötab, ma panen ta omast arust peale, andur hakkab tööle et nagu oleks peal aga kiirus kukkub
09.08.2003 at 17:24
Vanaisa
  
Moderator
Buick Le Saber 3.8 89
Vaata siit - põhimõte peaks neil kõigil sarnane olema...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
09.08.2003 at 18:18
bels
Buick Le Saber 3.8 89
Või siis siit ja siit

____________________________
Ford Explorer
09.08.2003 at 19:01
gretzky
 
Moderator
Buick Le Saber 3.8 89
quote:
NB: Olen mingi 150 km juba sõitnud ja siga mugav on ikka; ELAGU AMEERIKA AUTOD. Ja mis kiirendus veel!!!

Silm puhkab .. kui oma nökerdamised nökerdatud saad on rõõm toppelt.
Pärast mõningat kohanemist tunduvad Eriti kitsed euro riisi liikurid.



____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
09.08.2003 at 20:18 Last edited 09.08.2003 at 20:25 by gretzky (Moderator)
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
Ok ma nüüd käisin seda Cruise Controlli proovimas, armatuuril lööb kõik puha kiri põlema aga asi ei tööta. Vaatasin et sellel peaks olema 5 A--ne kaitse aga on hoopis 15 a-ne. Kas äkki mingi juhe võib olla läbi põlenud või lihtsalt lahti või oksüdeerunud. Kohe panen mõned pildid ka ülesse kui kedagi need peaks huvitama.1
2
3
4
5
09.08.2003 at 23:14 Last edited 09.08.2003 at 23:32 by capricorn
Vanaisa
  
Moderator
Buick Le Saber 3.8 89
Võib juhtuda, et sul selle cruise kopsiku küljest mõni vaakumiots vigane/praguline. Siis teeb selliseid trikke -et kõik nagu korras, aga ei toimi.
Idee järgi peaks cruise ka mingid veakoodid mällu kirjutama...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.08.2003 at 09:03 Last edited 10.08.2003 at 09:04 by Vanaisa (Moderator)
bels
Buick Le Saber 3.8 89
quote:
capricorn: Ok ma nüüd käisin seda Cruise Controlli proovimas, armatuuril lööb kõik puha kiri põlema aga asi ei tööta. Vaatasin et sellel peaks olema 5 A--ne kaitse aga on hoopis 15 a-ne.

Sellest on vähe, et sa cruisi sisse lülitad (lüliti keskmine positsioon). Nüüd tuleb veel kiirusel mitte alla 25 mph seda lülitit vajutada roolisamba poole kuni saavutad soovitud kiiruse või siis tallata nii kaua pedaali kuni on spidokal soovitud kiirus ja siis korraks vajutada lüliti positsioonist 'on' positsioon R/A. Kangi otsas olevast nupust saab kiirust vähendada 1 mph kaupa või siis pidevalt all hoides saab määrata cruisamise alampiiri....
...aga lihtsam on vist see värk ette näidata. Võib olla sa teedki kõik nii, aga jutust olen aru saanud, et lülitat cruiseri lihtsat 'ON' positsiooni.

____________________________
Ford Explorer
10.08.2003 at 10:22
capricorn
 
Buick Le Saber 3.8 89
ei jah ma teen kõik nii. lüliti on On-i peal, kiirus on 50 mph ja siis vajutan seda nuppu seal kangi otsas, armatuuril hakkab põlema kiri cruise aga kui jala võttan pedaalilt ära kiirus kukkub. Proovisin seda näppuga kiirendamist ka ja see ka ei toiminud.
10.08.2003 at 16:13
tfr
 
Buick Le Saber 3.8 89
Sellisel juhul ilmselt ikka mõni vaakumiots vigane.
10.08.2003 at 16:42
bels
Buick Le Saber 3.8 89
quote:
capricorn: ei jah ma teen kõik nii. lüliti on On-i peal, kiirus on 50 mph ja siis vajutan seda nuppu seal kangi otsas, armatuuril hakkab põlema kiri cruise aga kui jala võttan pedaalilt ära kiirus kukkub. Proovisin seda näppuga kiirendamist ka ja see ka ei toiminud.
Just. Kangi otsas olevast nupust saab ainult kiirust maha, kui on juba mingi kiirus mälus. 'On' nuppu vajutades saab Kas kiiruse mällu panna korraks vajutades või siis kiirendada soovitud kiiruseni hoides pidevalt peal. Ja selle sama 'on' nupuga saab ka taastada eelmist kiirust kui oled vajutanud vahepeal pidurit. Ehk siis kiiruse mällu panek käib lülitist mis ei asu kangi otsas.

____________________________
Ford Explorer
10.08.2003 at 16:47 Last edited 10.08.2003 at 16:51 by bels
gets
Buick Le Saber 3.8 89
Eiei, ikka saab seal otsas olevast nupust kiirust salvestada. Ja sama nupp toimib ka aeglustina. Ja see teine nupp seal kangi küljel toimib salvestatud kiiruse taastamise ja ka kiirendamise jaoks.
10.08.2003 at 17:34
tqhq.ee foorum : Autod : Buick Le Saber 3.8 89   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.