Poster |
Message |
ICE |
Cobra Autotuningus
Juuli Autotuning numbris siis Cobra:
V8
10,2L Big-Block
1350HJ
Vääne 1260Nm
N2O
4manuaal
0-100km/h 3seci
0-200km/h 6,2seci
Tippkiirus 350km/h
Kaal 1180kg ja kaalujaotus 50/50!
Hinnaks märgitud 200 000euri.
Netiaadress ka www.weineck-power.de
Ps. Lehel andmed tsipa teised! |
26.07.2003 at 22:14 |
|
JDF |
Cobra Autotuningus
Oeh ilakett hakkas suu nurgast jooksma kui seda lugesin |
26.07.2003 at 22:37 |
|
peep Moderator |
Cobra Autotuningus
Üle mõistuse auto jah,
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4560 |
27.07.2003 at 22:23 |
|
Indrek_S |
Cobra Autotuningus
...aga selle rooli taha usaldaks ehk 1% eesti autojuhtidest..... teised pole lihtsalt võimelised teda ohjama....-isiklik arvamus-
____________________________
not done until it's done |
28.07.2003 at 08:43 |
|
ICE |
Cobra Autotuningus
Krt see ka juba olnud siin.... Sorry, tean et otsi nupp abx... |
29.07.2003 at 16:13 |
|
peep Moderator |
Cobra Autotuningus
quote: DC ICE: Krt see ka juba olnud siin.... Sorry, tean et otsi nupp abx...
Pole hullu, head asja võib ikka ja jälle meenutada. |
29.07.2003 at 16:15 |
|
vvt |
Cobra Autotuningus
quote: DC ICE: Juuli Autotuning numbris siis Cobra:
V8
10,2L Big-Block
1350HJ
Kas sellise mahuga mootorit ka kusagilt romulast osta
või ainult bore&stroke? |
06.08.2003 at 17:11 |
|
Sgrafito |
Cobra Autotuningus
kogu selle saidi peal nähu kohta ei oska muud kosta kui et ... OMFG ...ja iga selle tähe taga peituva sõna vahel kippus paus ikka väga pikaks minema.
Ilu ...lihtsalt puhas ilu
miks ma ei võiks kasvõi koristaja selles firmas olla |
06.08.2003 at 22:24 |
Last edited 06.08.2003 at 22:29 by Sgrafito
|
partel |
Cobra Autotuningus
Need numbrid on ikka segased natuke
See 1350 hp on 850 mootorist + 500 nitrost?
Ja need 1260 Nm ja 1450 Nm on ka nitroga minu arust.
850 hj mootorist ma usun, aga üle 1100 Nm on BS, nagu ka 9500 p/min.
Samuti need 3 sek 100'ni ja 6.2 sek 200'ni 315 ZR rehvidega ja manuaalkastiga - enne ei usu kui ise näen.
____________________________
_ |
06.08.2003 at 23:22 |
|
vvt |
Cobra Autotuningus
quote: partel: Need numbrid on ikka segased natuke
See 1350 hp on 850 mootorist + 500 nitrost?
miks nii negatiivselt
muideks too Weineck pidi selline vend olema, kellel tuleb mingi idee auto ehitada ja vana ehitab selle valmis ka. Olen mingit juttu lugenud ühest "kõrvalepõikest" kui vant arvas, et näitab kohalikele rullnokkadele mida saab teha 80ndate 3-sest bmw-st. Asjal oli hobuseid mingi radikaalse turbosetupi abi ja nitroga üle 400 (mootor ise oli 2,7).
Eks ta sealkandis ole kohalik Lingelfelter nagu
Edit: et sellele Cobrale saada TÜV heakskiitu peab kõik väga täpselt mõõdetud- kaalutud olema. Mingeid laest võetud numbreid vaevalt ta välja käib kusagil. Seal on liiga palju kaalul. |
12.08.2003 at 15:38 |
Last edited 12.08.2003 at 15:41 by vvt
|
partel |
Cobra Autotuningus
Ma ei taha olla negatiivne, aga igasuguste superautode reitingud vajavad natuke realismi.
See 10.2L on piisav 1100 Nm jaoks, kui on hästi tehtud, ja hobuseid eriti üle 850 ka ei tule.
Ja never ei keeruta seda 9500 p/min.
Lisaks ei taha ma lähedal olla kui see 500 hj nitrot pannakse.
____________________________
_ |
13.08.2003 at 16:44 |
|
Taavi |
Cobra Autotuningus
Järsku on 2 stage nitrous?
http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/Products/NOS/NOSNS/PSFog2.html
The two stage version of our famous record setting Pro Shot Fogger and is adjustable from 150-750+ HP. Designed primarily for highly modified big block V-8 engines, the Fogger 2's dual stage feature allows an operator to jet the first stage for full traction off the line. Then, in the second stage special spray bar plates, which mount under the carburetors, add maximum mid-range and top end power.
|
13.08.2003 at 17:06 |
|
vvt |
Cobra Autotuningus
quote: partel: Ma ei taha olla negatiivne, aga igasuguste superautode reitingud vajavad natuke realismi.See 10.2L on piisav 1100 Nm jaoks, kui on hästi tehtud, ja hobuseid eriti üle 850 ka ei tule.
Ei maksa äkki alahinnata sakslaste metallitööd ja autoehitamist. Muideks Abrams-tankide kahurid on ka valatud Reini metallist Ruhris. Sest kohalik "oboronka" ei suutvat selliseid teha. Neid torusid on vist pooltel Nato tankidel. Ju nad siis BB väntvõlle ka oskavad valada, mis pooleks ei lähe.
Sealset tarbijakaitset arvestades (iga autoreklaami all on ka väike kiri, et mittesiduv hinnapakkumine) oleks valeandmete esitamine sellises ajakirjas ilmse jama kaasa toonud. Niipalju kui kokkupuudet olnud, ei kaaguta sealmaal ükski tõsine firma enne munemist. Sest pole seal ju kirjas, mida täpselt mootoris tehtud on. Võib-olla sisaldab see mootor nt eritellimusel tehtud käsitöönduslikku väntvõlli, titaankepse, üle 300 kraadi nukka vms Nähtavasti ehitavad neid mootoreid ja vastavad vennad, mitte DIY mehed populaarteadusliku kirjaduse põhjal. Weineck on üks kõvemaid mootoriehitajaid ja kui sheigid miljoneid maksavad, siis võib mootorisse panna detaile, millest iga usaraua ehitaja undki näha ei oska. Vähemalt teles on aeg-ajalt näidatud neid firmasid seespoolt ja masinapark on enamasti selline, et Soomestki seda ei leia. Muidugi $$$, aga see pole laiatarbeauto ka.
|
13.08.2003 at 17:25 |
|
anti |
Cobra Autotuningus
Natuke OT aga tere Aare.
Keegi ei kahtle saksa inseneride oskustes aga see on selline tore keskkond, kus me kiidame taevani ameerika tehnikat ja ei ütle niisama sitasti muide muude tootjamaade tehnika kohta.
Tuled jälle ja hakkab üks BMW halleluuja. Tore aga kire mujal.
P.S. Ok, BMW-st võid rääkida aga mida kuradit sa kogu aeg tõestada püüad?
|
13.08.2003 at 17:59 |
|
ylovoitka |
Cobra Autotuningus
U'r not the onlyone who noticed somethin' common.. |
13.08.2003 at 18:05 |
|
ats |
Cobra Autotuningus
quote: partel: Ma ei taha olla negatiivne, aga igasuguste superautode reitingud vajavad natuke realismi.
See 10.2L on piisav 1100 Nm jaoks, kui on hästi tehtud, ja hobuseid eriti üle 850 ka ei tule.
Ja never ei keeruta seda 9500 p/min.
Kas 9000 pöörde juures 1100Nm ilma mingi nitrota pole ca 1400hj?
|
13.08.2003 at 20:47 |
|
partel |
Cobra Autotuningus
quote: ats: quote: partel: Ma ei taha olla negatiivne, aga igasuguste superautode reitingud vajavad natuke realismi.
See 10.2L on piisav 1100 Nm jaoks, kui on hästi tehtud, ja hobuseid eriti üle 850 ka ei tule.
Ja never ei keeruta seda 9500 p/min.
Kas 9000 pöörde juures 1100Nm ilma mingi nitrota pole ca 1400hj?
Võib olla
Aga 10.2 on ikka nii pika kolvikäiguga, et max hj tuleb kuskil natuke üle 7000 p/min, kui on hästi tehtud.
____________________________
_ |
13.08.2003 at 23:33 |
|
peep Moderator |
Cobra Autotuningus
quote: partel: Ma ei taha olla negatiivne, aga igasuguste superautode reitingud vajavad natuke realismi.
See 10.2L on piisav 1100 Nm jaoks, kui on hästi tehtud, ja hobuseid eriti üle 850 ka ei tule.
Ja never ei keeruta seda 9500 p/min.
Tasuks ikka põhjalikumalt lugeda, mis seal kirjas on - kuskohas tootja saidi peal on väidetud, et see suur mootor teeb 9500 pööret Max. võimsuse pööreteks on antud 7100 rpm.
Nii palju kui mina aru saan, installitakse sellele autole mistahes V8 ja seda, et mõni SBC teeb 9500 rpm'i ma täiesti usun. Nagu mainitud, hinnaklass on sealmaal, et mistahes eksootiliste osade kasutamine on võimalik.
Siin veel üks artikkel:
http://www.classicdriver.de/de/magazine/3200.asp?id=1008 |
14.08.2003 at 09:13 |
Last edited 14.08.2003 at 09:28 by peep (Moderator)
|
vvt |
Cobra Autotuningus
quote: peep:
Tasuks ikka põhjalikumalt lugeda, mis seal kirjas on - kuskohas tootja saidi peal on väidetud, et see suur mootor teeb 9500 pööret Max. võimsuse pööreteks on antud 7100 rpm. Nii palju kui mina aru saan, installitakse sellele mootorile mistahes V8 ja seda, et mõni SBC teeb 9500 rpm'i ma täiesti usun. Nagu mainitud, hinnaklass on sealmaal, et mistahes eksootiliste osade kasutamine on võimalik.
Nojah, kui vanadel on auto eelarve 2-5M, siis on sinna saada kõike, mida tänapäeva jupiehitaja välja mõelnud on. Tavaliste stock juppide modimisega või igaühe-hinnaklassi aftermarketi juppidega muidugi 9500 rpm ei tee-suvalise enamiku stock autode kepsud murduvad nagu linnuluud. Eriti kui kubatuuri järgi on tegu raskete juppide ja suure inertsiga. Kas vanad seal äkki mingit eraldi valatud plokki juba ei kasuta? Kepsusõrme kõrgusel olev 1g pidi väntvõlli vändakaelal võimenduma viieks kiloks. Artiklis pole sellest juttu, aga võib-olla kasutavad sheigid mingit üle 100-se oktaaniga kütust ka?
Edit: hmm, muidugi oleks kordumatu tunne peenestada 1200 hj klassi mootorit 9000 pöördeni . Legendaarne Cobra 427 vaatamata oma teatavale kuulsusele pole selle Weinecki auto kõrval pooltki seda. Kaskokindlustuse preemiad lähevad autoga samasse suurusjärku. |
14.08.2003 at 09:23 |
Last edited 14.08.2003 at 09:40 by vvt
|
partel |
Cobra Autotuningus
Lühikese käiguga võistlus-SBC'st saab 10000 pööret kätte ilusti. 10 liitrisest BBC'st aga üle 8000 tuleb sein ette, 7000 see-eest on üsnagi talutav.
Aga eksootilised jupid on ainult üks asi, tänavaauto puhul on piiriks hooldusvajadus. Pole just eriline fun iga kümne "vajutamise" järel klapivedrusid ja kepse vahetada.
Aga 850 hj ilma nitrota on ka tubli tulemus ning ikka paras pähkel kontrolli all hoida ZR rehvide ja manuaalkasti korral.
____________________________
_ |
14.08.2003 at 12:36 |
|
vvt |
Cobra Autotuningus
quote: partel:
Aga eksootilised jupid on ainult üks asi, tänavaauto puhul on piiriks hooldusvajadus. Pole just eriline fun iga kümne "vajutamise" järel klapivedrusid ja kepse vahetada.
Paar nädalat tagasi oli ühes lõunalauas au rääkida vennaga, kes on 20a Ferrarisid fännanud. Ainuke viga pidi olema see, et selline kohvrisuurune "full" tööriistakast on 2-3 aastat vanal autol pikal sõidul juba põhivarustus ning valge pluusi varrukaservad on aeg- ajalt õliseks ka tehtud
Edit: Selle kaalu ja tänavarehviga on Weineck nähtavasti ületanud selle piiri, kus võimsuse suurendamine enam kiirendust ei paranda, sest 0-160 käib poole gaasiga kets niikuinii ringi. Kiirendus 340-400 kmh on aga rohkem akadeemiline suurus. |
14.08.2003 at 12:54 |
Last edited 14.08.2003 at 13:00 by vvt
|