Poster |
Message |
PlyVal64 |
H2 sõidetud.
On ikka sigahea auto, ei ole midagi öelda. Kui alguses olin veidi-veidi eelarvamuslikult häälestatud, siis esimene kilomeeter linnas ja esimene sada meetrit maastikul lükkasid selle ümber. Maastikul polnud Premiumi mehed enne käinudki, said kohe hulga targemaks Tõesti mõnus liikur ja gabariidid pole teps mitte suured. Kui oleks rikas ja veidi edev ning elaksin linnast väljas, siis ainult selle ostakski. Ausõna. Võib-olla, et 6,5TD oleks parem, kuid 6,0Vortec bensiin oli väga hea. Kulu? Maanteel 110ga cruisiga 16-18 sajale. Sellise auto juures mitte midagi ju. Päris selle uee Tahoega pole sõitnud, kui muudest maasturitest eraldab teda üllatavalt sõiduautolik käitumine. Õõtsuva laeva tunnet pole. Juhitavus ja äärmuslik käitumine sellise auto kohta väga hea. Aga eks täpsemalt saab siis varsti lugeda. Mina olen tõeliselt üllatunud.
Üks viga ikka ka: mudasse pole temaga vist eriti asja. Mitte, et kohe kinni jääks, kuid vintsi paigaldamine ette on võimatu. Lisavarustuse vints käib eritarindiga ette, kuid kui nina on mudas, ei saa sellele kindlasti ligi. Ja kuidagi muud moodi vintsi ette ei pane - kogu nina avaneb kapotina, nagu Viperil ja teistel sportautodel.
Aga sheff oli kompressor-rehvipumpamise voolik standardis. |
29.07.2003 at 15:07 |
|
askeldaja |
H2 sõidetud.
Kas H1 on ka kunagi silmapiiril (hinnanguks)? |
29.07.2003 at 16:09 |
|
peep Moderator |
H2 sõidetud.
Enamik uusi autosid tunduvad head, kui nendega sõita - teades Sinu kriitilist suhtumist nn. tillipikenduse maasturitesse ja üldse tänapäeva autodesse, on see kiidulaul üllatav.
BTW. uus Tahoe ka eriti ei õõtsu, nad on eurovariandid jäigemaks teinud. |
29.07.2003 at 16:13 |
Last edited 29.07.2003 at 16:14 by peep (Moderator)
|
PlyVal64 |
H2 sõidetud.
quote: askeldaja: Kas H1 on ka kunagi silmapiiril (hinnanguks)?
Kui Premiumi mehed mõne kohale toovad, mis otsejoones kliendile ei lähe, siis miks mitte. Ainult, et see on juba vana mudel ... kuigi ega ta oma erilisust kaota vist kunagi. Kuid usutavalt on H1 ikka niipalju veel suurem ja raskem, et teatud kohtadesse temaga enam ei roni või klassikalises mõõtkavas põikekatset ei tee
Peep, ma olen jah, tavaliselt veidi viril. Harva suudab mõni auto mind erutuma panna. H2 suutis, Impreza Sti Prodrive jättis täiesti külmaks. Nishi autod mõlemad, "tillipikendused" ja edvistamisvahendid. Ja mis veel H2e juures üllatas, oli väljavaade temast. Klaasid on ju päris pisikesed ja piilarid jämedad, kuid metsas tuli tagurdada. Sisepeegligi järgi oli täiesti võimalik! Kriitikat veel: hele põrand, mis viimasel ajal USA-raual moes on, pole maasturi puhul õigustatud. Kahju oli isegi Sakus liivaste sandaalidega sisse-välja käia. Põrand võiks mingi tumeda materjaliga olla.
Aga kel võimalus, minge proovige. Näiteks uus TrailBlazer on selle kõrval madal läbimisvõimetu plekkpurk ... kahjuks. No ja ühe kalli ning edeva Toyota "maasturi" ja selle edeva vedrustuse kohta ei jätnud isegi Premiumi mees sitta sõna ütlemata. Just Eesti teid ja maanteesõitu arvestades. |
29.07.2003 at 17:13 |
|
tfr |
H2 sõidetud.
quote: PlyVal64: Näiteks uus TrailBlazer on selle kõrval madal läbimisvõimetu plekkpurk ... kahjuks.
TrailBlazeri kliirens oli jah maasturi kohta kuidagi arusaamatult madal, eriti kui tal veel standardvarustuses olevad astmelauad-asjad ka küljes on. Aga noh, eks ta on rohkem ikkagi USA turule suunatud SUV (Soccermom Utility Vehicle) kui maastur - parem siis juba viia rollover-kindluse nimel raskuskeset madalamale. |
29.07.2003 at 17:16 |
|
Taavi |
H2 sõidetud.
quote: No ja ühe kalli ning edeva Toyota "maasturi" ja selle edeva vedrustuse kohta ei jätnud isegi Premiumi mees sitta sõna ütlemata. Just Eesti teid ja maanteesõitu arvestades.
Võib olla räägiksid pikemalt?
Kuidas H2 salong oli? Milline tundus salongi disain, kuidas oli materjalide kvaliteet? Kuidas oli müratase salongis?
Kui sõiduautolik see käitumine oli - kas räägime ikka samast klassist, mis Touaregil, LC120-l või uuel Pajerol?
Auto Express näiteks arvas nii - ... our quick spin was enough to show it doesn't give the smoothest ride on tarmac. The H2 demonstrated over-assisted power-steering, plenty of bounce and a heavy weight to make it handle like a tank.
|
29.07.2003 at 22:43 |
Last edited 30.07.2003 at 09:52 by Taavi
|
mrtn |
H2 sõidetud.
H2-l ei ole kaugeltki asfaldikummid all. pole ime, et kõvavõitu on. |
30.07.2003 at 10:03 |
|
max |
H2 sõidetud.
Siin foorumis on vähemalt veel üks tegelane, kes H2-te näppinud on, ehk ta lisab midagi? |
30.07.2003 at 10:08 |
|
peep Moderator |
H2 sõidetud.
Õnnestus hiljaaegu ühes kaupluses näha installi ootavaid 20" H2 kroomvelgi koos madala profiiliga tänavarehvidega. |
30.07.2003 at 10:12 |
|
ervin |
H2 sõidetud.
quote: peep: Õnnestus hiljaaegu ühes kaupluses näha installi ootavaid 20" H2 kroomvelgi koos madala profiiliga tänavarehvidega.
uhh.. ega mitte ometi eestis? IMHO selline maastikuauto solkimine võiks jääda latiinode ja mustanahaliste pärusmaaks. |
30.07.2003 at 10:20 |
|
peep Moderator |
H2 sõidetud.
Eestis ikka. |
30.07.2003 at 10:35 |
|
PlyVal64 |
H2 sõidetud.
Taavi, mida erilist neid Euro-Japside salongimaterjalides ometi siis on? Täpselt sama nõme plastmass ja kehv nahk. Milline on H2? Kodune Istud 70te Caddysse, 80te Buicki, 90te Vettesse või 2003 H2te, ikka on ühtmoodi mõnus. Jah, plastik võiks äkki nati-nati parem olla, õigemini kaetud olla, kuid see tõesõna ei häirinud nii, nagu muude Chevyde puhul(erilist "kiitust" väärib Chevide keskkonsool). Nahk on nahk, mitte mingi haisuta arusaamatu asi. Punanaha higihais on selgelt tunda... Tegelikult just salong teebki neile wannabeede maasturitele silmad ette. Suhteliselt lihtne, kasutajasõbralik, kuid mitte odav. Sorry, kuid näiteks VW ja Toyota on odavad rahvaautod oma materjali käsitluselt. Poleeritud alu., nahata nahk ja plastmassist puu ei tee veel salongi mõnusaks. Või kuidas?
No ja H2e standardrehvidega (17" All Terrainid, päris "karvased" ) oli müratase autos megaväike. Minu pealekäimisel mõõtsime ka kiirendusmüra, ikkagi V8 Kuigi seda õiget häält (mitte mingit R4 röginat või diisliklabinat) oli mõnusalt kuulda, oli auto seest väga vaikne. Ja kiirendus 0-100 täpselt tehases lubatu: 10 sek. Arvestada tuleks massi, mis tühjalt 3 tonni on!
Aga OT ka veidi. Lasin Kristjanil (Sooperil) siis korraliku eheda V8-ga kah sõita, autoks Pontu LeMans. "Tagumikutunne" väitis kiirenduse H2st oluliselt paremaks (läheme kunagi mõõdame) ja üldse ütles, et nüüd saab ta aru, mida seal fännatakse Kui tagasi toimetusse jõudsime, siis oli eriti tore vaatepilt. Kogu Presshouse kollektiiv(ca. 50 inimest) on harjunud igasuguste ülikallite ja luksuslike autodega. Mingi S-klass või uus Lexus neil "kõvaks ei aja". Aga piisas vaid korra Pontuga gaasivajutusest, et pool rahvast 4dalt korralt alla vaatama jooksid. Ja naised rõdul suitsu tehes panid autot koheselt tähele- "oh mis äge auto". Vat niipalju siis USA-rauast ja muudest autodest... |
30.07.2003 at 11:01 |
Last edited 30.07.2003 at 11:03 by PlyVal64
|
devilc
Moderator |
H2 sõidetud.
Tundub, et Pärtlile on fanatismis konkurent tekkimas. Varsti saab Ply kogutud teostest ka threadi näha. |
30.07.2003 at 11:23 |
|
Taavi |
H2 sõidetud.
quote: Taavi, mida erilist neid Euro-Japside salongimaterjalides ometi siis on? Täpselt sama nõme plastmass ja kehv nahk.
Milliste Euro-Japsidega Sa siis sõitnud oled? Paljude inimeste jaoks on ikka erinevate autode salongidel vahe sees. Nii kurb kui see ka ei ole, siis näiteks uus 300M ja Cherokee oma elektronkella-roheliste näidikutega ja läikiva plastikuga eriliselt kvaliteetset muljet ei jäta. Lootsingi H2 salongi kohta saada objektiivset hinnangut selles osas.Paljud inimesed kurdavad, et just Chrysleritel istmete nahk juba pärast mõnekuulist kasutmist näeb väsinud välja. Antud juhul saaks öelda, et see on kehv nahk. Sarnast kriitikat ma uute Euro-Japsi masinate kohta pole kuulnud.
quote: Sorry, kuid näiteks VW ja Toyota on odavad rahvaautod oma materjali käsitluselt. Poleeritud alu., nahata nahk ja plastmassist puu ei tee veel salongi mõnusaks.
Teiste mudelite osas võib veel vaielda, kuid uue Passati, Phaetoni, Touaregi, Camry, LC100 ja LC120 salongimaterjale odavalt rahvaautolikuks nimetada on küll väga võhiklik. See "Plastmassist puit" on tänapäeva autodel juba identne ehtsa puitdekooriga ja see ei ole ainult minu arvamus. |
30.07.2003 at 11:57 |
Last edited 30.07.2003 at 13:40 by Taavi
|
Vanaisa Moderator |
H2 sõidetud.
Plast võib välja näha ka 100% kuld, aga ta jääb ikkagi plastiks. Küsimus on vastupidavuses ja selles, et SA TEAD - see on plast.
Plastist ja kroomitud uksekäepide on ju ka vaadates ilus aga katki läheb ikka hästi...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
30.07.2003 at 12:11 |
|
Taavi |
H2 sõidetud.
Puidu imitatsioon salongis on vähem vastupidav kui ehtne puit?
Ply mainis siin VW-d ja Toyotat - Touareg ja Phaeton on ehtsa puiduga. LC100 on "plastmass puit", aga käigukangi nupp on ehtsast puidust, vahet küll ei tee kumb on kumb
H2 salong on siis selline:
Klassikaliste USA muskelautode salongi disain on ületamatu, aga uuematel mudelitel on minu meelest sellega veidi kehvemad lood.
Minu jaoks tundub kodusem näiteks selle wannabe maasturi rahvaautolik odavate materjalidega sisu
|
30.07.2003 at 13:17 |
Last edited 30.07.2003 at 13:36 by Taavi
|
PlyVal64 |
H2 sõidetud.
Ot Taavi, mis Sulle selgusetuk jäi? Ütlesin, KODUNE. Kuna jutt USA-rauast, siis tähendab täpselt selline, mida selt oodata oligi. Ei mingit itaalaslikku megadisaini või saksalikku ühenäolist ilmetust. Igati ehe USA-raud. Nahk selline, nagu alati olnud. Plast sama, mis alati. Ja plasti kvaliteedi kohta ma juba kirjutasin - "kiidan". Ka armatuur polnud midagi uskumatut. Veidi Alfat meenutav, kuid pagana hästi jälgitav, selge ja suurte numbritega. Sisse-välja ülimugav ronida, istumisasendi leidmine lihtne. Ja kõik käepidemed toekad ning tugevad. Ust lahti tehes ei teki tunnet, et too plastjurakas jääb kohe pihku. Ja mõtetust plastpuidust on loobutud, õnneks See on üks nõmedamaid materjale, mis eales välja mõeldud. Mis värvi "kellad" on, ei tea öelda. +33 kraadi ja päikesepaisteline lage lennuväli pole just parimad kohad selle kontrollimiseks. Tundusid roheka taustavalgusega olevat. Vähemalt pole too volkari "pedelilla" või bemmi punane.
Endale isiklikult meeldib mahe kollakas taustavalgus. Ja mis seal salata, Yarise "kellad" on kah mõnusad, kui nad ainult nii idiootses kohas ei asuks. Viimase aja autodest on tegelikult kõige enam meeldinud uus Mondeo. Ford on osanud kaua-kaua hinna, kvaliteedi ja nägususe omavahel pagana heasse vastavusse salongis viia.
EDIT: Ma lisan siia siis veel mõned "volksude" salongipildid.
Polo
Touran
On`s neil suurt erinevust maasturiga? |
30.07.2003 at 13:27 |
Last edited 30.07.2003 at 15:12 by PlyVal64
|
devilc
Moderator |
H2 sõidetud.
H2 salongis meeldib väga too käiguvalits ja ventilatsiooniavad on kah lahedad. Kellad on OK, muu jätab IMO kaootilise ja odavavõitu (selles hinnaklassis) mulje. Ehk on vähemalt vastupidav, näeb selline välja küll. Taavi pandud piltidest ei suuda kuidagi H2 salongi Touaregile eelistada.
Puiduteema kohe pealt ei saa aru, mis pagana pärast on autofirmadel päris puit vaja nii ära lakkida, et teda plastmassist eristada võimalik pole? SAAB, rääkimata kallimatest inglise markidest, on alati suutnud oma masinaid varustada puiduga, mis tõepoolest ka sedamoodi välja näeb. |
30.07.2003 at 13:38 |
Last edited 30.07.2003 at 13:40 by devilc (Moderator)
|
Kaido |
H2 sõidetud.
:-) Ply, pista pea külma vette - mis ajast see uue Mondeo sisu nägususe etalon on? Kui asi on hinna/kvaliteedi vastuvuses, siis peaegu et nõus.
Minu H2 kogemus on küll äärmiselt väike, kuid selle alusel pean vedrustust liiga pehmeks. Kodanikule, kes jaksab Hummerit osta, soovitaks ennem Cayenne/Touaregi, Tahoed ja X5te. Alles siis Hummer, eelmised 4 on asfaldil ja tavakasutuses kindlasti pädevamad ja maastikule reeglina omanikud nende autodega üldse ei satu. H2 on imago ja emotsioon, kui inimene seda osta soovib, siis turul vastast pole. Minu jaoks on H2 liigagi isane, pikapeale hakkaks vast väsitama. Tegija USA raud ja plastist puitliistude eest tuleks ... (ei puuduta H2te). |
30.07.2003 at 13:42 |
|
gets |
H2 sõidetud.
quote: devilc: Taavi pandud piltidest ei suuda kuidagi H2 salongi Touaregile eelistada.
Eks selle üks põhjus ole ka piltide erinevuses. Touraegi sisu on suisa reklaampilt õigete valgustuste jms. Teine on ju tavalise seebikaga võetud klõps. Ei hakka siin kiitma ega laitma kumbagi poolt, nagunii ei või lähiajal, kui üldse kunagi, omale midagi sellist istumise alla lubada |
30.07.2003 at 13:54 |
|
Taavi |
H2 sõidetud.
Bemm vist ikka on kollase/oranzhi taustavalgusega ja Audi on punane. Kui ma viimati volkkari sisse vaatasin, siis olid kellad veel sinised. On silmi erinevaid...
Erinevalt näiteks naisterahvast ei saa auto salongi küll paremaks või halvemaks pildistada Mis eriti häirib miljoni kroonise auto puhul - sarnased kliima ja audio paneelid võib leida suvalisest 10 aastat vanast Chevy truckist
|
30.07.2003 at 13:55 |
Last edited 30.07.2003 at 14:18 by Taavi
|
gets |
H2 sõidetud.
Noh ei tea aga siin tunduvad natuke paremad pildid. |
30.07.2003 at 14:22 |
|
JJJ |
H2 sõidetud.
Soovitaks tagasihoidlikult lugeda esimest Ply posti - seal on vaid proovijärgne emotsioon, mitte üleskutse H2 ja muude masinate üle vaidlemiseks/võrdlemiseks. Asi kisub tasapisi nende aegade poole, kui kodanik Aare kõige ja kõigi kohta sirgeid ning paralleele vedas
Rohkem tolerantsust ! |
30.07.2003 at 14:35 |
|
PlyVal64 |
H2 sõidetud.
Kaido, just hinna/kvaliteedi vastavus ja kasutatud materjalid. Nägusus ehk disain, on hoopis teine teema. Niipaljukest vahepeale Fordist.
Aga veel H2e juurde. Kõigepealt, ma olen USA-raua fänn Miks? Mootor, see on elementaarne. "Abimootoreid" pole mõtet fännata.
Ja teine asi ongi just see pehme liikumine ning salong. Ei midagi ülearust. Võrdle nüüd Touaregi ja H2te. Volkariga "tuttavaks" saamine võtab ilmatu aja ja meelde ei jää need kõik võimalikud nupud-nupukesed ja toimingus nädalagagi(vas isegi mitte kunagi). Põhimõtteliselt on H2el kõik vajalik olemas, vahekasti juhtimisest tractioni väljalülimiseni. Kliima, raadio ja CD. Need kõige alumised nupud on "abinupud". Too usa autoabi ja 911 kutsumise automaatika. Ehk see abiliin, kuhu USA paksud neegrinaised helistavad ja küsivad, mida teha bensiini lõppemise korral. Keskkonsoolis pole mingeid mõtetuid jubinaid/nupukesi. Ka roolil vaid vajalik. OK!, cruisi juhtimine võiks ka olla, kuid see pole nii primaarne. Kaido ütles õigesti, see auto on ISANE. Nagu on ka kõik muskelautod ja lihtsalt vanemad USA-rauad. Kogu see "fitimiti", mis eurooplsed-japsid oma autodesse topivad, on küll kohati hea, kuid ebavajalik. Teeme pakkumise, mida maksab 15 aasta pärast näiteks BMW 7-seeria, Touareg ja mida maksab HUMMER? Päris naljakas on mõelda, kuidas neid elektroonikaküllaseid autosid kasutatud autode turul müüma hakatakse Mida maksab praegu 1988 aasta 750iLA? 50kilo äkki... Mida maksab sama aasta K-Blazer?
H2 aga sõidab rõõmsalt edasi ja kasutatule on ikka järjekord. Vat see ongi asi, mis mulle näiteks konkreetselt H2e juures meeldis. Tema olemus, võimekus, stiil ja loodetavalt ka vastupidavus on seda 1,2 milli väärt. See on kindlasti investeering.
Ja eraldi rõhutan selle auto tegelikult olematut bensukulu: kogu testitsükli keskmine tuli 28l!! Seda 316 Hj, 6000 cm3, 88 cm läbimõõduga BFG All Terrain ratastel ja 2909 kg tühimassiga kandilisel autol. Sisaldas see sõitu Mustamäe, Männiku polügoon, ringtee, Piibe maantee testid, tagasi Mustamäe. Maastik ja testid on kogu aja üks "tallamine". Raju kiirendamine üksteise otsa |
30.07.2003 at 14:38 |
|
peep Moderator |
H2 sõidetud.
See jutt sisustusmaterjalide kohta meenutas mulle ühte ajakirjandusest loetud autotöösturi väidet, et kui tal silmad kinni siduda ja panna suvalisse autosse istuma siis ta ütleb laksust ära millisel kontinendil on masin valmistatud - lõhna järgi. Ja see vastab tõele, olen ise ka peale seda "nuusutama" hakanud. |
30.07.2003 at 14:41 |
Last edited 30.07.2003 at 14:41 by peep (Moderator)
|
|