Poster |
Message |
Lef |
Infoautos Taurus
Info-auto kasutatud masinate platsil üks Taurus Wagon
Ega keegi oska selle konkreetse isendi kohta miskit hea/halba öelda?
Tänud ette
edit:
Käisin kiikamas kah, esiots ilmselt paugu saand, kenasti korda tehtud, esituled ilmselt peaks väja vahetama. Aga muidu nagu kompu.
Ainuke halb oli see et keski õnnelik oli juba ette jõudnud..
____________________________
Taurus'97 |
08.08.2003 at 12:23 |
Last edited 08.08.2003 at 15:04 by Lef
|
Fire |
Infoautos Taurus
Heip rahvas,
Kirjutage jah, olen ise ka seda autot igapäevaseks sõiduriistaks vaadanud, hetkel küll vist antud autole ei pretenderi. Aga auto ju ütlemata laheda kujuga, just wagon. Rääkige auto plussidest ja miinustest.
Mudel siis selline.
Tänud
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
08.08.2003 at 13:09 |
|
mrtn |
Infoautos Taurus
see on kõige parem auto, mis olla saab. ma ostaks hoobilt, kui neid uuena saaks, kuigi eelmine kogemus polnud just kõrvusstõstev. pildil on '96 mudel, teine aasta oli iseenesest parem, ei selgu ka kas on GL- või LX-mudel, eelistada tasuks viimast, kuna käigukast on parem, ja mootor 55 hj võimsam, kuigi alanukaga Vulcanil on ka piisavalt muna selle masina jaoks. parem kast on tähisega AX4N ja selle riknemine on haruldane nähtus, AX4S on vilets.
ahjaa, käigukasti ei taha keegi eriti remontida enam, soovitan ka viimases meeleheitehoos TransRemi mitte külastada :P |
10.08.2003 at 23:28 |
|
vvt |
Infoautos Taurus
quote: mrtn: see on kõige parem auto, mis olla saab. ma ostaks hoobilt, kui neid uuena saaks, kuigi eelmine kogemus polnud just kõrvusstõstev. pildil on '96 mudel, teine aasta oli iseenesest parem, ei selgu ka kas on GL- või LX-mudel, eelistada tasuks viimast, kuna käigukast on parem, ja mootor 55 hj võimsam, kuigi alanukaga Vulcanil on ka piisavalt muna selle masina jaoks. parem kast on tähisega AX4N ja selle riknemine on haruldane nähtus, AX4S on vilets.
ahjaa, käigukasti ei taha keegi eriti remontida enam, soovitan ka viimases meeleheitehoos TransRemi mitte külastada :P
Väike parandus - enamikel eestis olevatel "kurbadel" taurustel on peal siiski vana OHV
3.0 V6, on mõningad muutused sisselaskes, võimsust 145 hp. Need 200 hj Taurused
on 24V doch mootoriga ning minuteada neid siin pole.
Teine- AX4S halvem See on AX4N mudel, mis on peal Taurus SHO-l, väikesed erinevused.
Põhimõtteliselt peaks hoopis tugevam olema, kuna mootor on sho-l way võimsam
Tauruse kastide alal (AXOD, AXOD-E; AX4N(S) on kõige pädevam koht reliante, neid on seal
tehtud kümneid ning suht väikese praagiprotsendiga. Iseasi on, kui mehhaanikaosa laiali
sõidetud on, mis see maksma läheb. Veel paar aastat tagasi oli see väheseid kohti, mis
suutis hüdraulikaaju ümberkalibreerimist teha. Ka on neid täiskomplekt kirjadust ja andme-
baase igasugu kalu taga ajada. On tehtud korda palju kaste, kus teised ammu käed püsti
ajanud on.
|
12.08.2003 at 08:02 |
|
mrtn |
Infoautos Taurus
mida sa täpselt parandasid?
Gen3 Tauruse konfiguratsioonid:
AX4S = AXOD-E uus versioon (OHV-mootoril)
AX4N = LX (24V), SHO (32V) ja Police Interceptor, mõnedel üksikutel, õnnelikel OHV-mootoriga mudelitel ka
OHV-mootorit on tehtud 140-155 hj (mh FFV-mudel, mis sõi igasugust sitta, California tarbeks), '96-aastal 145 hj
DOHC-mootorit on 185-205 hj, olenevalt väljalaskest (1-2 sumpsi, piirajad), DOHC SHO 225 hj
Variatsioone on veel mitmeid, aga need pole nii olulised.
DOHC-mootorilisi olen eestis näinud mitut (nii Taurus kui Sable). Reliante ei riskind minu kasti remontima hakata, sellepärast ta TransRemi jõudiski otsapidi.
mrtn
ex-kurb TAURUS (OHV), põletatud TransRemi poolt 1.3.2002 @300 000 km
(tilkagi õli ei võtnud, muuseas) |
12.08.2003 at 09:39 |
Last edited 12.08.2003 at 09:41 by mrtn
|
vvt |
Infoautos Taurus
quote: mrtn: mida sa täpselt parandasid?
Gen3 Tauruse konfiguratsioonid:
AX4S = AXOD-E uus versioon (OHV-mootoril)
AX4N = LX (24V), SHO (32V) ja Police Interceptor, mõnedel üksikutel, õnnelikel
Minumeelest oli varuosakataloogis sedapidi kirjas, et N tavaline ja S siis sport.
Ju siis eksin
See ohv mootor (Essex= polnud muideks sugugi paha mootor, nt 3.8 andis
igasugu pragunemise-ülekuumenemise vms jama hoopis rohkem. Kiirenduse
vahet 3.0 ja 3.8 taurusel tunde järgi praktiliselt pole. |
12.08.2003 at 10:34 |
Last edited 12.08.2003 at 10:36 by vvt
|
maiko |
Infoautos Taurus
Eelneva jutu järgi tundun olevat üks õnnelikest kes omab AX4N kastiga 1996 aasta Taurust (3.0 GL Wagon).
Lef'le ja Fire'le oskan oma ligi 1,5 aastase kogemuse põhjal öelda seda, et auto on tõeliselt mugav ja mahukas. Teel istub väga hästi ja pikka maad sõita on eriline nauding. Harjutamist nõuab ainult parkimine linnas, kuna auto on 5 meetrit pikk ja pöörde raadius ei ole parimate killast.
Peavalu valmistab tihti auto suur mahutavus. Pole väga keeruline pool elamist autosse tarida.
Juppide kulumise kohta midagi eriti silmatorkavat avastanud ei ole.
Bensu kulu on seni kõikunud 9 ja 17 liitri vahel 100-le. Kõik sõltub vajutamisest.
Ise olen autoga nii rahul, et plaanin ka järgmiseks autoks sama masinat (ehk ainult mõned aastad nooremat). |
12.08.2003 at 10:45 |
|
mrtn |
Infoautos Taurus
quote: See ohv mootor (Essex= polnud muideks sugugi paha mootor, nt 3.8 andis
igasugu pragunemise-ülekuumenemise vms jama hoopis rohkem. Kiirenduse
vahet 3.0 ja 3.8 taurusel tunde järgi praktiliselt pole.
0-100 kph on 3,8L mootoril 2 sekki väiksem, muna ikkagi rohkem.
3.0 - Vulcan
3.8 - Essex
Viimase sai hilisemate peatihenditega päris tihedaks. |
12.08.2003 at 10:51 |
|
Fire |
Infoautos Taurus
To:maiko kui on plaan tulevikus müüa, anna mulle ka teada, vast olen siis juba huviline.
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
12.08.2003 at 10:52 |
|
Lef |
Infoautos Taurus
Kui endale tauruse ära ostsin (3l) siis pärast sai ka sõbrapoisi 3,8 proovitud, minek oli ikke teravam küll. Kusjuures kw oli tehnilise passi andmetel samapalju, vahe ilmselt jõumomendis.
Aga kuramuse mugav masin on küll, manööverdamisega harjub ju pikapeale ära
Just praegast heietan kah mõtteid et vahetaks enda oma uuema vastu välja.
Ps. huvitav kas miski nipiga tiba uuema tauruse kah registrisse saaks, nii 98-2000 a. oma. Eurospetsiga pole sel masinal ilmselt midagi pistmist?
____________________________
Taurus'97 |
12.08.2003 at 15:05 |
|
mrtn |
Infoautos Taurus
ei saa. või ok, keegi võrdsem kusagil kindlasti saab, aga mulle näidati näppu, tegelesin teemaga üsna põhjalikult. |
12.08.2003 at 15:21 |
|
maiko |
Infoautos Taurus
Miks ei peaks saama uue ninaga (2000-2002) Taurust Eestis registreerida? Mina olen ühte sellist Tallinnas näinud (valget värvi, kui ei eksi) ja oli ka Eesti numbritega.
Kas tagatulede vahetamisest ei piisa? Mis probleemid konkreetselt tekkisid?
|
14.08.2003 at 13:55 |
|
Vanaisa Moderator |
Infoautos Taurus
Eestis sõidab palju selliseid autosid, mida ametlikult regada ei saa....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.08.2003 at 13:59 |
|
mrtn |
Infoautos Taurus
mina olen ka valget näinud, diplomaadinumbritega. minu probleemid on need, et ma ei ole nõus mingit korrumpeerunud ametnikku spondeerima. |
14.08.2003 at 14:12 |
|
maiko |
Infoautos Taurus
Ainult rahanäljale üks ametnik "EI" ütlemisel tugineda ei saa. Sellist asja on väga lihtne vaidlustada - abiks on diktofon, ametlik kirjalik vastus, ... .
Midagi peab väidetavaks põhjuseks ikkagi olema.
Mis see midagi oli? |
14.08.2003 at 14:37 |
|
tfr |
Infoautos Taurus
Uuema kui 97 aasta auto puhul on täiesti piisav põhjus see, et konkreetsel eksemplaril ei ole Eestis tüübikinnitust. Pigem on küsimus selles, millele muule peale rahanäljale tuginedes on nendele konkreetsetele eksemplaridele "JAH" öeldud, mis meil registris on. |
14.08.2003 at 14:58 |
|
Lef |
Infoautos Taurus
Tüübikinnituse taga on asi kindlasti kinni, kunagi (umbes kolm neli aastat tagasi) küsisin arkist et no öelge siis mõni konkreetne masina mudel mis meil arvel on, et ma toon täpselt samasuguse Vastus oli midagi sellist et ei ütle ja kui tood siis arvele ikka ei saa.
Võibolla on nüüd asjalood paremuse poole muutunud ei tea.
____________________________
Taurus'97 |
14.08.2003 at 15:09 |
|
maiko |
Infoautos Taurus
Tüübikinnituse eeskiri: http://trip.rk.ee/cgi-bin/thw?${BASE}=akt&${OOHTML}=rtd&TA=2001&TO=5&AN=640
Kui kogu see rägastik selgeks teha ja vajalikud paberid ja katsed läbida, siis ei tohiks probleemi olla. |
14.08.2003 at 15:31 |
|
Vanaisa Moderator |
Infoautos Taurus
quote: maiko: Tüübikinnituse eeskiri: http://trip.rk.ee/cgi-bin/thw?${BASE}=akt&${OOHTML}=rtd&TA=2001&TO=5&AN=640
Kui kogu see rägastik selgeks teha ja vajalikud paberid ja katsed läbida, siis ei tohiks probleemi olla.
Pakun välja, et need katsed lähevad sulle rohkem maksma, kui terve Eesti kiirendavate autode eelarve
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.08.2003 at 15:36 |
|
maiko |
Infoautos Taurus
Sellisel juhul tekib küsimus Rexer-i ja Võidusõidutehnika AS-i toodangu seaduslikuses. Et kas need tegelased on naftamagnaadid või mõne teemandikaevanduse omanikud, et suudavad/viitsivad ainuüksi tüübikinnituse eest miljoneid hobikorras välja laduda, sest müügikasumist nad hetkel küll seda raha tagasi ei teeni.
Selle järgi tuleks ju igal viiel juhul odavam mõni ametnik kinni maksta, kui tüübikinnitus ametlikult teha!? |
14.08.2003 at 15:51 |
|
PlyVal64 |
Infoautos Taurus
Maiko, vähem, kui 500 tk. aastas toodetavate autode puhul ei pea täielikku tüübikinnitust läbima. Tüübikinnitus tehakse kordades lihtsustatud korras ja enamasti sellised firmad kasutavad ju oma autode ehitamisel juba tüübikinnitatud detaile(mootoritest-piduritest istmete ja turvavöödeni). Omavalmistatud raami või kere "turvatest" tehakse läbi jooniste põhjal. Muud vajalikud mõõtmised on lihtsad ja need seadmed on Eestiski olemas(müra, valgustus, heigaas jne.).
Täpselt samamoodi ei pea näiteks USA-rauda arvele võtta sooviv isik tegema läbi tüübikinnituse teste. Põhimõtteliselt on auto andmed ARKl ka USA-raua jaoks olemas, need võetakse arvutist. Küsimus arvele võtul või mitte pääbud AINULT sellega, kas on keskkonna- ja liiklusohtlik või mitte. Mingi ametniku arvamus sellest, kas see auto vajalik Eestis on, pole üldse mingi "teema".
Ma'p tea, mida küsis Kommunikatsiooniministeerium (no on nimi!) ARK'lt tolle kollase Chevy Stepside'i kohta, kuid mitte midagi muud, kui seda nad küsida ei saagi. Ja mingi Einer ei saa ajada "mulli" mingitest japsidest. Tema asi on eitava vastuse korral ära TÕESTADA sellise auto keskkonna- ja liiklusohtlikus. Kui õnnestub, siis pole midagi teha. |
14.08.2003 at 16:17 |
|
maiko |
Infoautos Taurus
Seega taandub asi kahele punktile: heitgaasid (testitav väga lihtsalt) ja tuled (suunatuled kollaseks - vähe keerulisem). Või on mõni keskkonna- ja/või liiklusohutus nõue veel, mis erimenetlust vajaks? |
14.08.2003 at 16:31 |
|
Vanaisa Moderator |
Infoautos Taurus
turvavööd
kere turvalisus
klaaside läbipaistvus/turvalisus
veermiku vastavus EU seadustele jne jne.
Ehk - üks loll jõuab rohkem küsida, kui sada tarka vastata (see siis demagoogitsevate ametnike kohta)
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.08.2003 at 17:24 |
Last edited 14.08.2003 at 17:24 by Vanaisa (Moderator)
|
mrtn |
Infoautos Taurus
õudne.
turvavööd valmistatakse täpselt samas tehases, kus € omadki, eestlastel ja rootslastel on suht suur osa selles, turvaklaasid samamoodi, see tehnoloogia pole oma põhimõttelt pärast laminaat-turvaklaasi leiutamist 50-ndatel suurt muutunud. läbipaistvus on stock-autodel täpselt samasugune, normi piires. kere turvalisust saab ju USA vastavast ametkonnast kontrollida, turvalisustestid on ju ka samasugused? veermiku nõuded? |
14.08.2003 at 17:42 |
|
peep Moderator |
Infoautos Taurus
Selles asi ongi, et testid ei ole samasugused, ehk kuigi mõni sõlm põhim. võib vastata mõlemale, ei saa seda enne väita, kui mõlema meetodiga on katsetused läbi viidud. Ja see katsetamine ei käi nii, et korra katsetatakse ja ongi OK. Näit. vööde puhul tuleb regulaarselt konveierilt juhuslikult valitud vöökomplekte sertifitseerimisfirmasse lähetada katsetusteks. Ei mäleta enam kas see oli Normas iga 20 000 või mõni muu arv aga midagi sellist. Kui ei saada, siis sert kaotab kehtivuse. Igasugu muu jama tuleb ka teha ehk serdi omamine on pidev protsess.
Kere turvalisust minu teada eraldi ei serdita - see käib komplektselt kogu muu turvavarustusega, on mingid nõuded, kui suured jõud tohivad sõitjatele mõjuda kokkupõrke hetkel. See normistik on päris mahukas dokument, ei ole tema sisuga nii täpselt kursis. Kui kedagi huvitab siis uurigu Normast, sealsed inimesed on asjaga kursis. |
14.08.2003 at 18:53 |
Last edited 14.08.2003 at 18:54 by peep (Moderator)
|
|