Poster |
Message |
supra |
Supra käis dynotestil
tulemused (no nitrous) |
21.08.2003 at 11:42 |
|
vvt |
Supra käis dynotestil
quote: supra: tulemused
Õnnitlused
Nüüd ruttu TCI Streetfighteri hüdromuhvi installima
|
21.08.2003 at 11:58 |
|
prr |
Supra käis dynotestil
, max, sa oled tegija!!!
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
21.08.2003 at 12:01 |
|
newton Moderator |
Supra käis dynotestil
ca 470 hj rattast? Palju see auto kaalub ja kas 198 oli parim lõppkiirus viimati Haapsalus? |
21.08.2003 at 12:08 |
|
tfr |
Supra käis dynotestil
See 470 on ikka kw, mitte hj. Hobuseid tuleb lihtsa matemaatika alusel 640.
|
21.08.2003 at 12:33 |
|
smr |
Supra käis dynotestil
Et siis eesti võimsaim masin hetkel?
Ega siin vist eriti polegi neid, kes on dünost läbi käinud...? |
21.08.2003 at 12:37 |
|
askeldaja |
Supra käis dynotestil
Mis Erkkil ja Lauril vastukaaluks? TT BBC? Suur suurblock? |
21.08.2003 at 12:42 |
|
newton Moderator |
Supra käis dynotestil
Mina saan aru, et 640 hj on arvutuslik mootori võimsus. Vaata esimese pildi teist tulpa - Prad 350 kW "rad" on saksa keeles ratas. Ja selle üle 450 kW-ni ulatuva graafiku juurde on kirjutatud Motorleistung (korrigiert) ehk mootori võimsus, sellest allpool on miskine Rad[...]leistung. See negatiivne graafik peaks olema ülekandekadu, see on võrdne kahe kõvera vahega.
Vähemalt mulle tundub nii loogiline, võib-olla ma eksin. Siis on küll kole lugu |
21.08.2003 at 12:44 |
|
supra |
Supra käis dynotestil
BTW, stendi omanik ütles, et mõõtmise täpsus on +-10%.
Kas keegi oskaks öelda koeffitsienti, kuidas saada Nm -> ft.lbs?
|
21.08.2003 at 12:50 |
|
newton Moderator |
Supra käis dynotestil
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61
sealt viies teisendus. |
21.08.2003 at 12:51 |
|
supra |
Supra käis dynotestil
quote: newton: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61
sealt viies teisendus.
Kiitoksia. Vegas Dyno King Mark Tozeri 1060hp supral on 745ft.lbs
Meil on 926nm ehk siis 683ft.lbs. Ruumi on veel |
21.08.2003 at 13:14 |
|
vvt |
Supra käis dynotestil
quote: supra: quote: newton: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61
sealt viies teisendus.
Kiitoksia. Vegas Dyno King Mark Tozeri 1060hp supral on 745ft.lbs
Meil on 926nm ehk siis 683ft.lbs. Ruumi on veel
Mart Tozer jäi Haapsallu kahjuks tulemata
Muud "tõsised" tegijad as well
Edit: To supra - kuskohas see dyno asub, kuidas sinna saada, mis maksab?
|
21.08.2003 at 13:24 |
Last edited 21.08.2003 at 13:26 by vvt
|
supra |
Supra käis dynotestil
quote: To supra - kuskohas see dyno asub, kuidas sinna saada, mis maksab?
ROLIS BOSCH SERVISS
Riga Latvija LV-1026
Ciekurkalna 2.gara linija 37/39
tel. +371 7367932; +371 9206139
6 tundi maksis u. 2k eek |
21.08.2003 at 13:38 |
|
PlyVal64 |
Supra käis dynotestil
Kõva tulemus. Aint et autot edasi viiva momendi juures on pöördeid ja jõudu vähe("vähe")), 3930 rpm pole mingi pööre kiiresti sõitmisel ja 511Hj 640 kõrval kah väike. Aga "cruisamiseks" on too 926Nm megakõva Ja max. võimu juures jääb järgi "vaid" 700 Nm momenti. Julm aparaat Teil
Nüüd oleks päris põnev nii Lauri kui Erkki sama asja vaadata. V8 võiks pisut ühtlasem olla? Tarkpead, on nii |
21.08.2003 at 13:39 |
Last edited 21.08.2003 at 13:41 by PlyVal64
|
peep Moderator |
Supra käis dynotestil
Nagu ma aru saan #5 mõõtmine andis parema tulemuse kui #6 ?
Kuigi 26-27% jõuülekandekadu on päris reaalne, siis "kõva" arv on ikkagi see tagaratta kw.
Iseenesest number on ja kui Sa tõesti pingis 30 % juurde said siis see näitab veelkord, et dynohäälestamine annab kõige odavamaid hobujõude !
Kes pole Supra teemaga kursis, siis siit saab piiluda kui võimsad autod kui kiiresti sõidavad.
http://www.mkiv.com/r/output.php
Üldiselt dragracingus annavad nad oma nõrga stardivõime tõttu päris palju usakatele ette. |
21.08.2003 at 14:00 |
Last edited 21.08.2003 at 14:00 by peep (Moderator)
|
devilc
Moderator |
Supra käis dynotestil
Moment on hirmus, aga kukub pärast seda 4000 rpm maksimumi kui kivi. Kui selle kuue tuhandeni püsima saate... |
21.08.2003 at 14:04 |
|
vvt |
Supra käis dynotestil
quote: devilc: Moment on hirmus, aga kukub pärast seda 4000 rpm maksimumi kui kivi. Kui selle kuue tuhandeni püsima saate...
Lõhnab kompressori puuduliku tootlikkuse järgi juba |
21.08.2003 at 14:13 |
|
partel |
Supra käis dynotestil
quote: vvt: quote: devilc: Moment on hirmus, aga kukub pärast seda 4000 rpm maksimumi kui kivi. Kui selle kuue tuhandeni püsima saate...
Lõhnab kompressori puuduliku tootlikkuse järgi juba
Lõhnab wastegate'i järgi..
____________________________
_ |
21.08.2003 at 14:28 |
|
partel |
Supra käis dynotestil
quote: PlyVal64:Nüüd oleks päris põnev nii Lauri kui Erkki sama asja vaadata. V8 võiks pisut ühtlasem olla? Tarkpead, on nii
Erkki tulemus oleks umbes selline:
____________________________
_ |
21.08.2003 at 14:48 |
|
peep Moderator |
Supra käis dynotestil
quote: smr: Et siis eesti võimsaim masin hetkel?
Ega siin vist eriti polegi neid, kes on dünost läbi käinud...?
Mina enda oma olen mõõtnud mõlemal kunagi siin olnud dynol.
Stock auto + K&N intake andis Iru dynol tagarattast 191,7 kW, mis oli ehk tiba optimistlik aga selline see number tuli. Moditud auto dynomisel viskas sama stend lusika nurka ja näitas võimsuseks 302,2 kW, mis oli kahjuks ulme valda kuuluv tulemus. Hiljem selgus, et see stend ei suudagi nii võimsaid autosid mõõta.
Sai proovitud ka Järve dynol ja seal tuli modituna tulemuseks tagarattast 226,5 kW. Seda siis automaatkasiga ja konkreetsel juhul väga ebasoodsates tingimustes - oli megapalav suvepäev ja auto käis enne kohapeal tükk aega ning kuumus ruumis ja mootoris oli tappev - seal polnud mingit ventikat mis oleks õhku liigutanud. Ehk see arv kindlasti on tegelikkuses suurem 10-20 kW.
Tegelikult on need dyno numbrid absoluutarvudena üpris väikese tähendusega - oluline on vaid before/after suhe, juhul kui modid või häälestad. Minul kahjuks see jäigi teadmata, seoses Iru dyno mittetöötamisega.
Tulemus on ikkagi see mis võistlusrajal näha saab. |
21.08.2003 at 15:02 |
Last edited 21.08.2003 at 15:07 by peep (Moderator)
|
vvt |
Supra käis dynotestil
Hehh, üsna huvitav seis hakkab tekkima
Aga ärme seda suprat nüüd taguma ka hakka. Kas 400 või 300 KW, aga tulemus Eestis on igatahes väärt |
21.08.2003 at 15:13 |
|
partel |
Supra käis dynotestil
Jepp, oluline on ikkagi kiirendusvõistluse tulemus, kas siis 200 m, 400 m, 1000 m või 1600 m distantsil.
Üksi dünograafik pole kiirendust võitnud. Julgen isegi väita, et tipphobujõududele häälestatud mootor on kiirendusel aeglasem kui tegeliku tööpiirkonna pööretele häälestatu.
Lisaks näitavad erinevad dünod erinevaid numbreid + ilmastikuolud ka erinevad. Sama mootor võib ühe düno peal olla sooja ilmaga 620 hj, teise peal jaheda ilmaga 670. Tähtis on "kruttimise" mõju ühe seansi jooksul, number ise on tegelikult suht ebaoluline.
____________________________
_ |
21.08.2003 at 15:21 |
|
vvt |
Supra käis dynotestil
quote: partel: Jepp, oluline on ikkagi kiirendusvõistluse tulemus, kas siis 200 m, 400 m, 1000 m või 1600 m distantsil.
Üksi dünograafik pole kiirendust võitnud. Julgen isegi väita, et tipphobujõududele häälestatud mootor on kiirendusel aeglasem kui tegeliku tööpiirkonna pööretele häälestatu.
Kõik õige, aga ärme teda nüüd maase ka kohe tao. Täiesti märkimisväärne tulemus
3,0 mootori kohta.
|
21.08.2003 at 15:27 |
|
peep Moderator |
Supra käis dynotestil
Keegi ei taogi, ma usun, et ei eksi, kui teen kõigi selle foorumi 865 kasutaja nimel Maksimile veel kord |
21.08.2003 at 15:30 |
|
vvt |
Supra käis dynotestil
Millal Maksim siis korraldab? |
21.08.2003 at 15:32 |
|