register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0   1 2  
Poster Message
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Tere,

Sai Stangile tehtud swap 87'a 2.3 EFI -> 93'a 5.0 EFI, kuid elektroonika osas on väike puudujääk nimelt oleks vaja juhtme kimpu, mis läheb ajujuhtmetest juhipoolt läbi tuleseina salongi armatuuri ja süütelukku. Kui kellelgi peaks vastav juhtmestik üle olema siis paluks märku anda.


Samuti oleks abiks kui lahke foorumi kaaslame laseks pilgu peale heita oma 5.0 EFI Satngi jutmestiklule, piisaks lihtsalt kapoti all 2 pistiku ülevaatamisest (kõik pakkumised teretulnud).


____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
07.07.2003 at 13:30
Riho
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Ei ole kindel kas '93 päris sama on, kui '87, peaks mu teada olema, siis minu omale võid kapoti alla vaadata küll. auto kesklinnas. nädalavahetusel ilmselt Viljandi kandis.
number profiilis.
07.07.2003 at 18:51
anryo
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Ja '88 aasta 5.0 võid kaeda Pääsküla kandis.
Aga helista ette, 05260001.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
08.07.2003 at 09:05
Riho
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
anryo: Ja '88 aasta 5.0 võid kaeda Pääsküla kandis.
Aga helista ette, 05260001.

Sinu oma vaataks isegi:)
08.07.2003 at 10:12
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
Riho:
quote:
anryo: Ja '88 aasta 5.0 võid kaeda Pääsküla kandis.
Aga helista ette, 05260001.

Sinu oma vaataks isegi:)

Aga ühendaks jõud, ning samas saaks mõlemaid masinaid näha ;)

____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
08.07.2003 at 11:32 Last edited 08.07.2003 at 11:32 by smallstang
Riho
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
smallstang:
quote:
Riho:
quote:
anryo: Ja '88 aasta 5.0 võid kaeda Pääsküla kandis.
Aga helista ette, 05260001.

Sinu oma vaataks isegi:)

Aga ühendaks jõud, ning samas saaks mõlemaid masinaid näha ;)

Nii teemegi. Homme pärast tööd näiteks?
08.07.2003 at 12:04
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
Riho:
quote:
smallstang:
quote:
Riho:
quote:
anryo: Ja '88 aasta 5.0 võid kaeda Pääsküla kandis.
Aga helista ette, 05260001.

Sinu oma vaataks isegi:)

Aga ühendaks jõud, ning samas saaks mõlemaid masinaid näha ;)

Nii teemegi. Homme pärast tööd näiteks?

Mulle sobib. Homme helistaks täpsustaks üle.


____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
08.07.2003 at 12:06 Last edited 08.07.2003 at 12:14 by smallstang
Riho
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Ei jõua täna. Homme oleks reaalne.
09.07.2003 at 11:16
Riho
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Kuidas teil täna kella 5st ajaga on?
10.07.2003 at 09:37
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Juhtmete probleem on lahenenud. Sai tehtud vahetükk aju ja armatuuri juhtmestikule, pluss veetud mõned lisa juhtmed.

Piisava tahmise korral on võimalik koos tööle panna Ford mustangi 302 93 a. HO mootorile.

89 a. 2.3 armatuuri juhtmestik
87 a. üld elekter.


KÜSIMUS: Kas mustangi 2.3 ja 5.0 on erinevad süütepoolid? Visuaalsel vaatluse järgi on identsed. Kas kellelgi on laenata või müüa 5.0 süütepooli?

Paar pilti ka







Pilt ka süüte poolist


____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
25.08.2003 at 13:43 1 edit. Last edited 15.05.2006 at 11:57 by smallstang
BlueStang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Smallstang - räägi sellest keevisõmblusest ülemisel sisselaskel - kas on tegemist runnerite lühendamisega või lihtsdalt sisselaske portimisega? Ise tehtud või oli juba enne?
Aga süütepooliga ei saa kahjuks aidata:(

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
25.08.2003 at 16:04
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
BlueStang: Smallstang - räägi sellest keevisõmblusest ülemisel sisselaskel - kas on tegemist runnerite lühendamisega või lihtsdalt sisselaske portimisega? Ise tehtud või oli juba enne?
Aga süütepooliga ei saa kahjuks aidata:(

Tegemist siis sisselaske portimisega.
Oli porditud juba enne ostu (eelmise omaniku poolt USA-s lastud portida).

____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
25.08.2003 at 16:13
Astro SS
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Smallstang edu sulle. Pilte vaadates elasin uuesti läbioma Astro v6 to V8 projekti. Mul oli võibolla mootori elektroonikaga lihtsam (karpa ja hei) aga muu jamaga (uus armatuur , el.küttepumbad, andurid, sensorid ja vendikad oli päris jama vahepeal tundus, et on 100 juhmejuppi kellel tuleb uus paarimees leida.
Kas massin liigub juba, piltidest ei ole võimalik seda järeldada.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
25.08.2003 at 17:53
hents99
  
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
mul siit kohe üks küsimus - kas V6 tahokas sobib ka V8`le.
kuidas see tahoka asi käib, kas sõltub silindrite arv??? või siis kas on R või V mootor???
enda caprile läheb vist ka V8 mootor :)

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
25.08.2003 at 18:47
peep
 
Moderator
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
smallstang:KÜSIMUS: Kas mustangi 2.3 ja 5.0 on erinevad süütepoolid? Visuaalsel vaatluse järgi on identsed. Kas kellelgi on laenata või müüa 5.0 süütepooli?

On müüa selline:

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=5550

pildi põhjal tundub sobivat.
25.08.2003 at 19:34
Riho
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
süütepoolis asi ei olnud. minu oma läks sama pooliga ilusasti käima.
25.08.2003 at 20:12
5.0
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
smallstang:

KÜSIMUS: Kas kellelgi on laenata või müüa 5.0 süütepooli?]
mul on üks originaal 5.0 pool
25.08.2003 at 20:43
aif
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
hents99: mul siit kohe üks küsimus - kas V6 tahokas sobib ka V8`le.
kuidas see tahoka asi käib, kas sõltub silindrite arv??? või siis kas on R või V mootor???
enda caprile läheb vist ka V8 mootor :)

stangi tahhol on enne 89 aastat miski jumperitepakk millega saab seletada kas on r4 või v8. Uuematel tehti miski kuuba ja enam seletada ei saa, osta uus või otsi romulast. caprile peaks brittide meelest 5.0HO päris hää olema;)

aif
25.08.2003 at 21:22
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
hents99: mul siit kohe üks küsimus - kas V6 tahokas sobib ka V8`le.
kuidas see tahoka asi käib, kas sõltub silindrite arv??? või siis kas on R või V mootor???
enda caprile läheb vist ka V8 mootor :)

Sõltub silindrite arvust. Kui enne oli r4 siis v8 puhul näitab 2x suurmaid numbreid.

Minu meelest on kuni 86 a. stangi tahokal jumperitepakk (kas r4 , v6 või v8) alates 87.a tuli uus tahokas ja seal sarnane feature puudub.

____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
26.08.2003 at 09:45
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Nii sai proovitud minu süütepooli Riho stangi peal, töötab. Süütepoolis asi eiolnud. 87a. - 93a. stangi r4 ja v8 kasutavad sama süütepooli (varuaosa koodid samad)

Kirjeldan probleemi mis minu stangi vaevab. Säde on kuid väga lahja, ei suuda süüdata segu. Käivitusel lööb mõni silinder paar matsu ja vaikus, kui pikemalt käiata siis on küünlad märjad ning teeb mõne harva paugu.
Pena tuleb peale. Süüte setingud on õiged ning mitu korda üle kontrollitud. Küünla juhtmete järjestus õige samuti mitukorda üle vaadatud (juhtmed on uued 8mm). Proovitud erinevaid küünlaid kõigiga säde nõrk.
Kui küünal panna otse pooli otsa ja proovida sädet siis on mega säde põletab või küünla ära. Aga peale jagajat väga lahja vaevu märgatav. Jagaja on halli anduriga ning klemmid on puhtad.
Endal enam erilisi ideid pole kust viga otsida. Äkki jagajas midagi läbi ja suurem osa voolust kaob sinna, küünaldeni jõuab ainult väike osa?



____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
26.08.2003 at 10:15
max
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Tundub, et sa tead ju ise vastust ;) Vaheta jagaja ära või ainult mittetöötav komponent ja tuld! Jagaja kaas ja rootor on kulukaup niikuinii, on need sul ikka uued? Mingi moodul on kah seal, ehk on see peetis?
26.08.2003 at 10:52
anryo
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Aga proovime minu või kellegi teise jagaja kaant / rootorit? Kus sa sellega praegu asud? Viljandis ikka?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
26.08.2003 at 11:10
rustang
  
Moderator
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Vaheta jah jagaja kaas ja rootor ära.

Kirvemeetodil saab sädet testida nii, et murrad vanal küünlal külgelektroodi ära, säde peab sealt veel rõõmsalt üle hüppama.
26.08.2003 at 11:32
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
quote:
anryo: Aga proovime minu või kellegi teise jagaja kaant / rootorit? Kus sa sellega praegu asud? Viljandis ikka?

Viljandis ikka!
Igaks peteks osatn uue rootori ja jagaja kaane. Aga aitäh pakkumise eest.

____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
26.08.2003 at 11:55 Last edited 26.08.2003 at 16:19 by smallstang
smallstang
 
Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0
Nädala vahetusel sai stang hääled sisse.

Hääled on eriti mõnusad (short headres + off road H-pipe + resod) :D



____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R

Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4
01.09.2003 at 09:19
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Swapi probleemid Ford 2.3 to 5.0   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.