Poster |
Message |
nos |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
tekkis ullem plaan endale saksast firebird tuua. ise ma ullem remondimees pole... natuke naine ja noor ka veel pealekauba... sis vaatasin nagu rohkem 90... 94 firesid. äki keegi oskab asjalikku nõu anda või mulle kui noorele ja lollile aru pähe panna. tasub ültse siukest autot osta? on ta töökindel üldiselt? palju eestis siukesed maksavad? näiteks 91, 92 aasta?
leitsin mobile.de'st silmarõõmuks mingi 3,1 V6 91 aasta fire, 2200 euri... ja teise sis 3,4 vist V6, 94 aasta (se sis vist uue kerega juba!!!) 2290 euri!!
kas se liiga odav ei ole?
umm... jube palju küsimusi tuli....
äki keegi leiab aega vastata
ette tänades
nos |
11.09.2003 at 22:42 |
|
Fire |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
Näiteks selline, mida ma olen ammu juba tahntud saada...
TransAm
Edit: Krt. see ju Ameerika mitte euroopa versioon..
Seda Eestis arvele ei saa.... vist
Edit 2: Seda lollide BMW kõrvadega versiooni peaks vist saama....
TransAm 2
Edit 3: Eestis maksavad need autod, nagu kõik teised Ameerika autod, liiga vähe.
Selle tehinguga rikkaks ei saa, see rohkem väikese ringi inimeste hobi !!!
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
12.09.2003 at 00:17 |
Last edited 12.09.2003 at 00:28 by Fire
|
tfr |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
Tere, Piret
Nende 90ndate alguse Firede puhul pead väga hoolikalt jälgima, et tegu euroversiooniga oleks, vastasel korral võid legaalse arvelesaamise mõtte maha matta. Targemad võivad vajadusel korrigeerida, aga euroversioon on minu teada olemas ainult kolmandast generatsioonist (ehk siis ..92).
Praktiliselt julgen ma arvata, et '77 ja '90 autodel olulist vahet ei ole - kui korras on, sõidavad mõlemad sama hästi ja tõenäosus rapet saada on täpselt sama suur. Vahe on ainult selles, et '77 (ehk üle 25a vana) saad ka US-specsi ja päris mootoriga.
Loe oma raha üle, lahuta sealt mingi 10K remondiraha maha, mis kohe autosse investeerida, ja ülejäänud summast transa, käibemaksu ja registreerimiskulude mahaarvutamise tulemusena saad summa, mille eest sobivat eksemplari otsima hakata. Mitte ilmtingimata ainult mobile.de-st - usakate koha pealt on Soome/Rootsi üldiselt tunduvalt mõistlikumad riigid, kust otsida. Siit on erinevaid URLe ka läbi käinud vastavate saitide kohta. Ja lähemalt tuua ka |
12.09.2003 at 00:29 |
|
ylovoitka |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
Firebird'l on see "jama", et tal on punased tagasuunad ja registrisse saamiseks tuleks neid kuidagi kollastada, vastupidiselt Camarole. |
12.09.2003 at 07:38 |
|
pisike99 |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
Kuni - 93 saan aidata registreerimis formaalsusi ajada. Samuti võin USA-st tuua sobiva, hinnatase siin registreerituna 80 000.-
Kas see aerograafi töö on sinu tehtud?
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
12.09.2003 at 07:46 |
|
nos |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
umm... keeruline
aga kas sis ikkagis 3gen fire oleks oluliselt lihtsam registrisse saada? 94 aasta?
raha mul mudugi veel lugeda pole... hihii... a küll se ka tuleb kui vettpidav plaan valmis
aga soomes on ju autod niiii kallid. näiteks, alles nägin soomes müügil täiesti tavalist toyota corollat... meil mingi 40 45 kilo, seal maksis krt 4-5000 euri!
aga siis veel et camaro, 78 aasta... 5,0 V8, 41 000 km läbisõit! maksab 2250 euri... jubbe nõrkus mul siukeste masinate vastu, aga endale ei julge punnitada siuke ju nõuab veeel rohkem hoolt ja veeel suuremat rahakotti...
a... mudu... ma pole piret
tere mina olen nos
|
12.09.2003 at 07:54 |
|
nos |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
ennemp suures tuhinas unus...
80 on mu jaoss vist liiga palju. ma rohkem arvestand 50 55 kiloga.
aerograafi tööd minu tehtud jah! tattood ka
nos |
12.09.2003 at 08:19 |
|
Jarmo |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
eiei, Driver too neidis kohe kindlasti ei ole. võin oma pea selle eest anda. tean.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
12.09.2003 at 09:17 |
|
gets |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
Sorry siis, algus oli nagu tuttav. |
12.09.2003 at 09:19 |
|
Jarmo |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
OT: oli küll tuttav algus jah. täitsa nõus.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
12.09.2003 at 09:26 |
|
raulionu |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
quote: pisike99: Kuni - 93 saan aidata registreerimis formaalsusi ajada.
Peale 93 on vist täiesti lootusetu registrisse saada. Tuttav tõi 96 camaro, see seisis sadamas kevadest siiani, nüüd läks Lätti müüki |
12.09.2003 at 10:15 |
|
pisike99 |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
Päris lootusetu ei tohiks olla. Sellised autod kuni 97, mis on registris olemas ja millel on kinnitatud tüübikinnitus (mitte ajutine, nagu ümberasuja varana toodul) peaks ka saama, kui tuled - klaasid jne E-ks moondada.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
12.09.2003 at 10:21 |
|
Fire |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
quote: ylovoitka: Firebird'l on see "jama", et tal on punased tagasuunad ja registrisse saamiseks tuleks neid kuidagi kollastada, vastupidiselt Camarole.
Minu Firebirdil on küll täiesti kollased tagasuunad, TransAmidel olid vist ainult punased.
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
12.09.2003 at 14:59 |
|
peep Moderator |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
quote: pisike99: Sellised autod kuni 97, mis on registris olemas ja millel on kinnitatud tüübikinnitus (mitte ajutine, nagu ümberasuja varana toodul) peaks ka saama, kui tuled - klaasid jne E-ks moondada.
Seleta natuke täpsemalt ? E tüübikinnitusi ju Eestis ei tehta, vaid nad Saksast (või muust vastavast riigist?) võtavad infot, kas on olemas või mitte. Vähemalt mu Audi puhul oli nii, sellist polnud varem regatud siin ja siis tuli Saksa saadetud päringule vastust oodata 3 nädalat. Mitteeuro variantidel ju pole tüübikinnitust ei Saksas ega siin ? |
12.09.2003 at 15:06 |
Last edited 12.09.2003 at 15:08 by peep (Moderator)
|
pisike99 |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
jutt sellistest autodest, millel on need eurovariandid olemas või mis olid enne -98 algust registris olemas. Ok, mul pole konkreetset näidet veel, aga see on varsti tulemas. Kuni -93 on faktiliselt registreeritav, tuleb ilusad E osad külge riputada.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
12.09.2003 at 16:06 |
|
peep Moderator |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
Huvitav kas/kuidas on tüübikinnitusega seotud teh. passis olev "Tüübikood" ? |
12.09.2003 at 18:25 |
|
pisike99 |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
jep, kuulge, kas kellelgi on peale 2000a esmaselt registreeritud autot, mille tüüpkood algab Q-ga?
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
12.09.2003 at 20:57 |
|
tfr |
tahaks kasulikku nõu firebirdi kohta
Hm. Mul on Lapplanderile juulis 2001 tehtud ARK-is registreeritud ümberehitus, peale mida on talle uueks tüübikoodiks väljastatud Q0000037712. Eelnevat tüübikoodi ei loe paraku üheltki paberilt (kaasaarvatud see ümberehituse tõend) välja. |
12.09.2003 at 21:34 |
|