Poster |
Message |
vvt |
On see tõsi?
http://www.carrating.org/car.php?827
Eriti ilus oli see rida-8 mootor? Kas eksisteerib tõesti või on VT |
17.09.2003 at 07:53 |
|
wax |
On see tõsi?
Kurtna laadal oli kah üks R8 mootoriblokk müüa |
17.09.2003 at 07:55 |
|
Vanaisa Moderator |
On see tõsi?
Mis sa arvad, kust vasjad siis zil-i mootori maha viksisid
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
17.09.2003 at 07:56 |
|
diesel |
On see tõsi?
zil ja rida8
kus, millal ja mis mudelil? |
17.09.2003 at 08:10 |
|
peep Moderator |
On see tõsi?
Nojah, tehas siis veel Stalini nimeline oli...
http://www.autogallery.org.ru/zis101.htm
http://www.autogallery.org.ru/zis102.htm
http://www.autogallery.org.ru/zis110.htm |
17.09.2003 at 08:17 |
Last edited 17.09.2003 at 08:19 by peep (Moderator)
|
Vanaisa Moderator |
On see tõsi?
correctomundo
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
17.09.2003 at 08:36 |
|
Aspelund |
On see tõsi?
Ma olen ühte R8 mootoriga pärastsõjaaegset Packardit Eestis näinud.
Asp |
17.09.2003 at 08:38 |
|
PlyVal64 |
On see tõsi?
Neid R8 mootoriga autosid on Eestis olnud kümneid ja järgi võiks neist veel olla kümmekond. Pealesõjaaegseid on vast rohkemgi, kui üks. Ise olen vähemalt kolme näinud.
No ja Hr. Heino Jaanuse ZIS ehk "Zavod Imeni Stalina" kulgeb päris rõõmsalt sellise mootori abil lõunaosariikides ringi |
17.09.2003 at 10:16 |
|
vvt |
On see tõsi?
Mina nägin ühel kaldal vedeleval vene nn admiralikaatril sellist R8 diislit viimati - vene ajal veel |
17.09.2003 at 11:12 |
|
Vanaisa Moderator |
On see tõsi?
quote: vvt: Mina nägin ühel kaldal vedeleval vene nn admiralikaatril sellist R8 diislit viimati - vene ajal veel
Diisel peaks olema tanki/traktori oma?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
17.09.2003 at 11:21 |
|
vvt |
On see tõsi?
Traktori kohta ei tea, aga oma olematu suurusega ei ole see nähtavasti üle 10-12l mahuga
ning vaevalt rohkem kui 200 hp. Tanki mootorid on ikka way suuremad - tollal sõitsid vene tankid B-2 V12 diisliga, mille maht oli mingi 36 liitrit. Hiljem kasutati kahetaktilisi bloweriga diisleid, mis sõitvat ka petrooli ja bensiiniga ning tossavad jubedalt. Sellised olid peal nt Haapsalus baseerunud piirivalve soomuskaatritel, täiskäigul sõites oli toss merel rohkem kui 10 km pealt näha.... |
17.09.2003 at 12:12 |
|
wax |
On see tõsi?
quote: vvt:Tanki mootorid on ikka way suuremad - tollal sõitsid vene tankid B-2 V12 diisliga, mille maht oli mingi 36 liitrit.
Hr. Johannes Tõrsi hoovi peal võib üht tanki V12 lähemalt uurida ja sõrmega torkida. Kui esimest korda seda V12, 4 klappi silindri kohta (48V siis ) nägin, ei uskunud oma silmi
|
17.09.2003 at 12:40 |
|
diesel |
On see tõsi?
quote: Vanaisa: correctomundo
jeah, üritasin natsa tähti närida. zil-i nime all peaks kuuene rida kõikse pikem olema vist.
a vahet pole, zis-id ka ju kenad riistad. |
17.09.2003 at 12:42 |
|
eikeegi |
On see tõsi?
quote: wax: Hr. Johannes Tõrsi hoovi peal võib üht tanki V12 lähemalt uurida ja sõrmega torkida. Kui esimest korda seda V12, 4 klappi silindri kohta (48V siis ) nägin, ei uskunud oma silmi
Olen T-34 oma uurinud ja ka sõrmega torkinud
Suur oli, diisel oli ja V12 oli kah. Täpseid andmeid ei mäleta ja ei viitsi otsida, aga nii umbes 500hj venitas välja.
edit: KB-s vahel harva võib isegi müügis leida mõne.
____________________________
V8 |
17.09.2003 at 12:54 |
Last edited 17.09.2003 at 12:55 by eikeegi
|
vvt |
On see tõsi?
Selle diisli hilisem mudel oli vist B-12 ja sedasama mootorit kasutasid need Maz-5443-d (so Scud raketi vedukid ja kastiga tsiviilvariandid, 8x8, kahe kabiiniga)
Edit: ostke see mootor, käiake surveaste madalamaks ning tehke bensu peale ringi 36 liitrit ja tagasihoidlik erivõimsus 50 hj/l peaks igati streetable 1800 hj välja andma . Ainuke viga on leida sobiva kandejõuga vihmavari, sest mootor kaalub tubli tonni... |
17.09.2003 at 13:15 |
Last edited 17.09.2003 at 13:17 by vvt
|
udu |
On see tõsi?
see mootor peaks vist sellel ka peal olema:
http://www.brc.ee/movable/index.brc?lang=et&30766=30807&pos=5&18329=18331
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
18.09.2003 at 08:47 |
|
cipo |
On see tõsi?
"Corbeki"? nimelise metallitöötlejate - teehöövliehitajate varandus oli need transportöörid. Nad tahtsid nendega soid kuivendama ja järvi puhastama hakata. Komplektis olid vanasti ka mingid jurakad ujuvbontoonid, kuhu ekskavaator kinnitada.
Suured plaanid olid ca. 5a tagasi.
____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family |
18.09.2003 at 09:46 |
|
gets |
On see tõsi?
OT. isegi seal praktikal käidud. Paaril höövlil tagasillad kokku lapatud Aga see oli ikka tiba rohkem kui 5a tagasi. Mingi natuke alla 10a pakuks näiteks. |
18.09.2003 at 09:49 |
Last edited 18.09.2003 at 09:51 by gets
|
vvt |
On see tõsi?
quote: udu: see mootor peaks vist sellel ka peal olema:
http://www.brc.ee/movable/index.brc?lang=et&30766=30807&pos=5&18329=18331
Ei ole.....vene kergematel soomusmasinatel on enamasti tavalised veoautodiislid peal-
nt BTR-80 on Kamazi omaga, BMP oli vist JamZ-238 (Maz)...BMD oli lihtsalt selle 51 ja Zim ristsugutisega ning BMD oma ei tea---aga diisel ikka oli....tankidiislid olid ikka tankidel, aga liikursuurtükkide omi (Akatsia jne) ei teagi...... |
18.09.2003 at 13:48 |
|
faust |
On see tõsi?
Kui lihtsalt V-12 diislit vaja on, siis JaMZ-i oma leiab lähimast kolhoosikeskusest Kirovets K-701 pealt. Kuskil 300 HJ peaks olema.
Tanki V-12 on ka väikestel manööverveduritel. Üks meil tehaseõuel. Kellegi hoolitsevad käed on mootori kohta venekeelse raamatu kaasa andnud kus kõik ära seletatud kuni kolvisõrme remontmõõduni. Lisaks mainitud, et sarnased (surveastmed, max pöörded jms erinevad) kasutusel tankidel, kaatritel, stats. jõujaamadel jm.
Kõige muljetavaldavamad olid mulle metalliajastul (1993 a vist) välja ilmunud 42-silindrilised diislid. Alumiiniumplokiga 7-realine tähtmootor, 6 silindrit reas ja 2100 HJ. Vene praportsikud müüsid (varastasid) Paldiskis mingi mereväelao värviliseks metalliks. Minu osaks jäi, pisar silmas, neid Tallinnas algosadeks lõhkuda.
Oleks siis veel, et vanaraud, aga NZ-st - pakitud ja konserveeritud,raami peal koos juhtimispuldiga!!! |
19.09.2003 at 20:36 |
|