register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 937 rwhp LT1 Camaro  
Poster Message
peep
 
Moderator
937 rwhp LT1 Camaro
See peaks olema üks maailma võimsamaid (on olemas ka 1000+ rwhp.) LT1 mootoriga tänavasõidu Camarosid:

http://www.augsburg.edu/ppages/~chial/

Vingemad pillid on üldjuhul firmade esitlustooted, see on inimese eralõbu ja välimuselt mitte eriti silmatorkav. Kapoti alune pilt muidugi hoopis midagi muud kui näiteks minu omal. Huvitav, kuidas vihmaga juhitavus on ?:D

Ehk ostke see '93 masin ära mis müügis on, sinna ca. 500 k. eeku veel sisse tehnikasse ja saategi samasuguse - tõenäoliselt keegi mööda ei sõida...;)
02.10.2003 at 00:10
wax
 
937 rwhp LT1 Camaro
:D täitsa loom
huvitav, mida need kaks AA patareid kapoti all teevad :P
02.10.2003 at 09:25
rollingjack
 
937 rwhp LT1 Camaro
quote:
wax: :D täitsa loom
huvitav, mida need kaks AA patareid kapoti all teevad :P
:D :D :D eks vist ikka selle kella jaoks mis pappkarbis :D
02.10.2003 at 09:37
vvt
  
937 rwhp LT1 Camaro
:hail :hail :hail
02.10.2003 at 19:34
hents99
  
937 rwhp LT1 Camaro
v2ga huvitav auto :)

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
02.10.2003 at 20:03
Dablju
937 rwhp LT1 Camaro
Sellist peab ka kuiva asfaldi peal üsna ettevaatlikult käsitlema. Vihmaga vist peab pedaali mõttejõuga vajutama, et kreeni ei läheks. Aga vaeva on kõvasti nähtud!
02.10.2003 at 20:03
askeldaja
 
937 rwhp LT1 Camaro
quote:
peep: See peaks olema üks maailma
Ehk ostke see '93 masin ära mis müügis on, sinna ca. 500 k. eeku veel sisse tehnikasse ja saategi samasuguse - tõenäoliselt keegi mööda ei sõida...;)

Huvitav, kas ja millal sedalaadne auto ka eestisse ehitatakse? :)

Alternatiiv nn. superautodele oleks vast ju küll. Iga vähegi tegusam auto kipub olema 1M+ EEK.
03.10.2003 at 12:11
vvt
  
937 rwhp LT1 Camaro
muidugi mis kahtlema paneb on sellise mootori eluiga.....
03.10.2003 at 13:02
devilc
Moderator
937 rwhp LT1 Camaro
quote:
vvt: muidugi mis kahtlema paneb on sellise mootori eluiga.....
Tean'd, ~170 hj/l pole teab mis suur erivõimsus, peab vast vastu küll, kui on korralikult ehitatud.
03.10.2003 at 13:04
vvt
  
937 rwhp LT1 Camaro
Asi pole mitte erivõimsuses vaid sellise piirini turbotamises, võid vaid ette kujutada, mis temperatuurid ja koormused seal on.....

edit: lugesin ühest seitungist lugu, kui 1972 sõitis bmw 3.0CSL-ga DTM-i, siis sai see auto
turbo-capri vastu miski twinturbo mootori, mis andis 800 hp kolmest liitrist. Esimese viie ringi
järel hakkas autopõrandalt värv sulama, kümnendal muutus põrand punaseks ning kahe ringi pärast lagunes käigukast ära sel põhjusel, et hammasrataste hambad sulasid üles:burnout
03.10.2003 at 13:07 Last edited 03.10.2003 at 13:10 by vvt
askeldaja
 
937 rwhp LT1 Camaro
Nojah, suur vabalthingav oleks konservatiivne ja "pommikindel" lahendus, mõõdukas ülelaadimine on ka ehk õigustatud mõningatel juhtudel. Tekib küsimus, milleks seda autot kasutatakse: kui on kindlasihiline fanaatik, kellel vastav soov ja arvestab ressursi ja muuga, siis on vast OK :) Tänavale teravama streetcar´i jaoks on ka vastupidavusel üsna piisav tähtsus.
03.10.2003 at 13:42 Last edited 03.10.2003 at 13:48 by askeldaja
vvt
  
937 rwhp LT1 Camaro
Ma ei ole ise ühtki v8-t ehitanud ega ühtki tükki ise ostnud.....seepärast kõik kogemus subjektiivne ja IMHO ja see, mis teistel nähtu. Kui see turbo on nt stock ploki peal, siis julgeks vastupidavuses natuke kahelda, kui seal selline boost ka taga on. Võib-olla on uuemad paremad, aga nt silindrihülsside materjal stock-plokil pole seal eriti ärbelda - small-blocki
puurimine järgmisse mõõtu 150 000 miili peal pole üldse haruldane...teine asi on väga head aftermarketi osad ning oskus õigeid välja valida....vähemalt isiklikud 5-6 ostu on enamjaolt do-it yourself asjad, kus mõnigi jupp treipinki pandud hiljem on.....

sama probleem nähtavasti ka selle Tartus nähtud TT 540-ga....minu mootoril andsid nt kepsusaaled nitrole kergesti järgi
03.10.2003 at 14:01
peep
 
Moderator
937 rwhp LT1 Camaro
Nii karmi asjaga tõenäoliselt jah üle paari tuhande miili aastas ei sõideta aga sama kehtib mistahes 1000 hj, auto kohta. Koenigi 1000 hj. Ferrari hooldevälp oli vist ka mõned tuhanded km. ? Ma ise arvan, et selle masinaga sõidetakse igapäevaselt palju madalama boostiga, kui see millega dynos käidi.

Peale ploki, sisselaske ja ehk ka kaante toorikute, ei ole seal ilmselt ühtegi Chevy osa, sellise võimsuse juures tuleb kõik välja vahetada. Aga häid juppe on saada - raha eest.:) Nagu mainitud pakuks maksumuseks USA's sellisele ümberehitusele 500 k. eeku, kui ise teha.

Silindrihülsse kui selliseid LT1'l ja SBC'l ei ole, kuna tegemist malmplokiga aga ei ole silindriseinte ülemäärasest kulumisest pole lugema juhtunud.
Camarot superautodega ei võrdleks, kiirenduses paneb küll ära aga muus osas on ta ikkagi 20 k. usd maksev kupee koos sellest tulenevaga.
03.10.2003 at 14:42 Last edited 03.10.2003 at 14:44 by peep (Moderator)
vvt
  
937 rwhp LT1 Camaro
Sellega vist kõige hullem "teema" on kurvilised ja vähe ebatasased teed - selle kw ja Nm hulgaga võib seda asja õigustatult surmariistaks nimetada.

Hülsid on igal plokil - v8-l siis sissepressitud. Kellelgi pole vast raha hülsiga samaheast materjalist tervet plokki valada. Sellist M412/Gaz-24 stiilis väljakäivat hülssi muidugi pole.

Edit: ahjaa, siin üks mees ikka on, kes turvalise 1000 hp BBC igapäevaautoga sõidaks;)
03.10.2003 at 19:03 Last edited 03.10.2003 at 19:04 by vvt
tqhq.ee foorum : Autod : 937 rwhp LT1 Camaro  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.