Poster |
Message |
gets |
Auto toomine oma istumise all
Kas keegi on äkki toonud omale või kellelegi teisele autot mõnest Euroopa riigist (näit. saksast) ise. St mitte firma abiga konteineris või treileril vaid eraisikuna ise roolis olles või ka käru peal vms. Kuidas nende maksudega, deklareerimistega jne on piiride ületamisel?
Kas sellega on mõtet üldse jännata või tuleks kohe mõelda transpordifirma peale?
Mark V läheks äkki ära, kui hind ainult õige on... |
25.01.2003 at 18:28 |
Last edited 25.01.2003 at 18:29 by gets
|
ylovoitka |
Auto toomine oma istumise all
Sinu antud lingil on selle auto värv nagu virtual tuningu käigus oma läike saanud.. Võibolla seal on kirjas, et pole sama auto, aga saksa keel on mul 2-. |
25.01.2003 at 19:35 |
|
gets |
Auto toomine oma istumise all
Eks selle keelega on jah nagu on. Ise kah mütsigi aru ei saa, mis seal kirjas. Saatsin kirja palvega desc inglise keeles postitada, kuid ei tea kas vaevutakse vastama. |
25.01.2003 at 20:44 |
|
diesel |
Auto toomine oma istumise all
auto tahab üleni üle värvimist.
osaliselt alustatud.
vähemalt babelfish ütleb nii
http://babelfish.altavista.com/babelfish/ |
25.01.2003 at 21:03 |
|
gets |
Auto toomine oma istumise all
Vahepeal sain siin targematelt keeleoskajatelt abi kah. Btw. hea tõlk. Ei teadnudki sellest midagi.
Aga esialgne küsimus jääb ikka ülesse. |
25.01.2003 at 21:09 |
|
mehike |
Auto toomine oma istumise all
sul on vale küsimuse püstitus. kui sa tahad raha kokku hoida siis too ise. aga siis on veidi vaja asja uurida, mis pole teab mis raske. kui ise ei viitsi, siis leia auotdealer kes nii kui nii toob saksast autosid ja ongi auto kohal. näiteks makssis aasta tagasi treiliri koht ca 6000 krooni. maksad müüjale raha ära, ja treilir läheb korjab peale ja toob sulle eestisse kätte. muidugi pead maksama käibeka ja veel nipet näpet,mille sulle jälle dealer raha eest ära teeb. |
26.01.2003 at 00:08 |
|
gets |
Auto toomine oma istumise all
Oo... ainult 6k? See on küll normaalne hind oma närvide säästmiseks välja käia. Tänud, vähemalt nüüd mingi number silme ees, ei teadnud sellest teemast tuhkagi. Ja ega oleks osanud kuskilt otsast uurima kah hakata.
Saksast autoga Eestisse ise juba mingi 2...3k eeku bena peale läheks + igasugused tollijamad jne. Niiet see 6k+'hinnatõus aasta jooksul' on isegi täitsa odav. |
26.01.2003 at 00:23 |
|
PlyVal64 |
Auto toomine oma istumise all
Käinud-toonud. Aga üldiselt toovad Tartu,Valga ja Pärnu püsivedajad Sulle auto odavamalt, kui ise ealeski omal rahakotil(just omal) seda teha suudad. Teine asi, kui Sind miski riigiamet(või ka niisama tööandja) täpselt sinna komandeerib. Too 6kilo on igati reaalne hind CIP Eesti, nii neid umbes tuuaksegi. Aint küss jääb selliste eriliste autode puhul kauba kvaliteedi kontrolli taha. Nood "automüüjad" ju ei tea essugi headest autodest! Egas Linc miski "rahvaauto vai tojoota" pole... |
26.01.2003 at 12:41 |
|
Caddy73 |
Auto toomine oma istumise all
Lincolni transa eest tuleb ilmselt kaks traalikohta maksta, kole suur teine . Sellest et nood "automüüjad"essugi headest autodest ei tea ,pole midagi. Pakuvad soenduseks 150 euri ja saavad 500 euri eest kätte.
____________________________
convertible 500cid |
26.01.2003 at 22:18 |
|
gets |
Auto toomine oma istumise all
Teadmatud automüüjad pole vast probleem. Nagunii tuleb endal enne kohale minna ja auto üle kaeda/loksutada/katsuda. Sobivuse korral ära osta ja tuttavate juurde hoiule. Hiljem Eestist transa järgi saata.
Teooria on hea . Eks paistab kuidas läheb. |
27.01.2003 at 00:03 |
|
udu |
Auto toomine oma istumise all
väikese ääremärkusena, et kas ikka kadus aktsiis ära sellest aastast või lükati see aastake edasi?
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
27.01.2003 at 09:40 |
|
tfr |
Auto toomine oma istumise all
Kadus ära. Ja käibemaksu arvutatakse nüüd 100% auto hinnast, mitte enam 65% pealt. |
27.01.2003 at 10:33 |
Last edited 27.01.2003 at 10:33 by tfr
|
Henc |
Auto toomine oma istumise all
kui saksast toomise kohta spez. küssasi on, siis oleksin meelsasti abiks. Palun aga ainult 100% kindla ostu puhul meilida ich_persoenlich@web.de
senix Alles Gute !
Henc
____________________________
BEAST |
27.01.2003 at 14:44 |
|
Riho |
Auto toomine oma istumise all
Me läheme ilmselt kevadel paari autot tooma, ja ikka oma tagumiku all. Kas tuleb odavam või kallim, ei tea, pole ka oluline. Kino tahaks lihtsalt teha. Üks kevadine amatöörroad-movie võtete nädal on just paras eelsoojendus tõsisemale suvehooajale.
|
27.01.2003 at 15:24 |
|
epsum |
Auto toomine oma istumise all
quote: tfr: Kadus ära. Ja käibemaksu arvutatakse nüüd 100% auto hinnast, mitte enam 65% pealt.
Tuttava autotooja sõnade kohaselt võetakse ikka 0.65 kallima(eki raamat vs ostuhind) ostuhinna pealt.
____________________________
srx '07 |
27.01.2003 at 16:53 |
|
Riho |
Auto toomine oma istumise all
quote: epsum: quote: tfr: Kadus ära. Ja käibemaksu arvutatakse nüüd 100% auto hinnast, mitte enam 65% pealt.
Tuttava autotooja sõnade kohaselt võetakse ikka 0.65 kallima(eki raamat vs ostuhind) ostuhinna pealt.
Sama ütles mulle ka 1 tollimaakler.
|
27.01.2003 at 17:11 |
|
urmas |
Auto toomine oma istumise all
100% > 65% > 0.65 > &(
Seletage nüüd lahti, et mis on mis ja mille pealt võetakse. |
27.01.2003 at 19:21 |
|
Heiti |
Auto toomine oma istumise all
quote: Mustang GT 94: 100% > 65% > 0.65 > &(
Seletage nüüd lahti, et mis on mis ja mille pealt võetakse.
uurisin ka seda asja tollist ja öeldi nii,et kataloogist võetakse aastaarvu ja vist kilovatijärgi auto hind mis oleks näit.100000.-korrutatakse see 0,65 saame 65000.-.See omakorda korrutatakse läbi 0,18(n.n. käibekas või tolli maks,kumb iganes )saame 11700.-.
Eestis oleks see auto siis 76700.-eeguga.+veel kukutused mis kaasnevad siin arvele võtmisega.
Kui ma millestki valesti aru ei saanud peaks süsteem nägema niisugune välja.
|
27.01.2003 at 20:15 |
|
urmas |
Auto toomine oma istumise all
ok, see on mõistetav.
Kuidas käitutakse ikkagi siis, kui ma toon sisse '70 Dodge Challenger R/T 440, mis on briljantses korras ja hind on näiteks 25.000 eeku? Uue auto hind 1970 võis olla ca $3.400.
Paluks variante! |
27.01.2003 at 21:16 |
|
epsum |
Auto toomine oma istumise all
quote: Mustang GT 94: ok, see on mõistetav.
Kuidas käitutakse ikkagi siis, kui ma toon sisse '70 Dodge Challenger R/T 440, mis on briljantses korras ja hind on näiteks 25.000 eeku? Uue auto hind 1970 võis olla ca $3.400.
Paluks variante!
Variant 1. Nad usuvad 25 000 eegu hinda (peaksid uskuma, kui nad kusagil nii maksavadki) ja võtavad selle hinna , 25000 *0.65 = 16250 , sellest võtavad käibeka , ehk siis 16250st 18%, mis on 2925 eeku ja kasseerivad selle sult sisse.
Variant 2. võetakse kokku eki spetsialistid, kalkuleeritakse liikurile mingi hind ja siis ülejäänud tehted järgnevad. Juurde läheb veel mingi esmase regamise raha pluss numbrimärgid pluss esmane ülevaatus..
Hetkel peaks ilma käibeta need kulud kusagil alla 6k jääma.. aga neid täpselt ei tea.
____________________________
srx '07 |
27.01.2003 at 21:44 |
|
urmas |
Auto toomine oma istumise all
To epsum: Kui toll peaks rahulduma impordipaberites ilmutatud hinnaga, siis seda ilmselt ei korrutata 0.65-ga, sest selline käik on kliendile raha kinkimine. Arvan, et 0.65 tuleb siis mängu, kui impordil ilmutatav hind on oluliselt väiksem, kui "mingites tabelites" toodud võrdlev hind. Ja seda võrdlevat hinda hakatakse ma-ei-tea-miks läbi korrutama 0.65-ga.
Krt, ma imestan et tqhq foorumi autoriteetne seltskond ei suuda lahendada nii elementaarset ja elulist asja.
Paluks veel variante. |
27.01.2003 at 22:19 |
|
urmas |
Auto toomine oma istumise all
quote: epsum: Variant 2. võetakse kokku eki spetsialistid, kalkuleeritakse liikurile mingi hind ja siis ülejäänud tehted järgnevad.
Kõlab usutavalt, aga mis on mingi hind ja mille alusel see leitakse? Kas seda on võimalik ise ka porgnoosida? Asi peaks käima nagu apteegis ja ei saa tugineda suva ametniku isiklikule kõhutundele ja emotsioonidele. |
27.01.2003 at 22:30 |
|
PlyVal64 |
Auto toomine oma istumise all
quote: Mustang GT 94: ok, see on mõistetav.
Kuidas käitutakse ikkagi siis, kui ma toon sisse '70 Dodge Challenger R/T 440, mis on briljantses korras ja hind on näiteks 25.000 eeku? Uue auto hind 1970 võis olla ca $3.400.
Paluks variante!
Variante on 2, nagu epsum kirjutas. Kolmandat EI OLE. Või ütleme, on ka kolmas, kuid selle eest on juba mõned Muuga tolliametnikud 2002 lahti lastud. Pool-legaalne on variant 3., ehk selline lubatud viis: võetakse aluseks lähima aastaarvuga ja samade näitajatega auto hind, mis kataloogis on. Näi. Caddy Eldorado aastast 1960. Vist vanim, mis kataloogis Eldo on, oli 1983 ja hind suurusjärgus 20000EEK. Aga seda ei tea, et oleks tehtud, kuigi seadus seda lubab(ja tolli enda määrused ka). Üldiselt need autod, mida kataloogis pole, suunatakse ekspertiisi ja sealt saadakse hind.
Aga selles Sul õigus, et kui tehinguhind on kõrgem, kui kataloogihind, siis võetakse see aluseks. Nagu kõik? teavad, siis käibemaksuga maksustatakse tolliväärtus või tehinguväärtus. Kuid alati see, mis on kõrgem. EDIT:Sõidukite juures selline mõiste, kui "vähim ...". Tehinguväärtus teiseneb lõppkokkuvõttes maksustamisel ka tolliväärtuseks, kuid tolliväärtus iseenesest on pikk ja keeruline mõiste.
Aga lugege ise ja tehke endale asi selgeks: kas V.V.määrus Nr.434 21.12.2001 või alati abiks tolliasjanduses Tolli kodukas. |
27.01.2003 at 22:36 |
Last edited 27.01.2003 at 22:53 by PlyVal64
|
urmas |
Auto toomine oma istumise all
Ma olen neid tolliseadusi lugenud igast asendist, aga vana-auto sissetoomisel hinnavaidluse korral osapooli rahuldavat, seadustele tuginevat ja üheselt mõistetavat varianti ei teki. EV tollil ei ole mitte millelegi muule kui "kohaliku mega-super-hüper eksperdi" laest tõmmatud arvamusele tugineda. Ei usu, et hakatakse võrdlema mingeid hindu, kui väljalaskeaastate vahe on 10a. või enamgi.
Ilmselt tugevam osapool (toll) lajatab suvaliselt kirve ja kui nõrgem osapool (importija) asjaga rahul pole, siis algavad pikad vaidlusprotsessid. Seal võib kaotada rohkem raha, kui asi väärt on . |
27.01.2003 at 23:06 |
|
PlyVal64 |
Auto toomine oma istumise all
Jep, GT94, siin Sul õigus. Uute autodega pole probleemi, seal on olemas pea absoluutsed hindamiskriteeriumid ja ka hindajad. Vanade autodega teine lugu. Vaikselt püüd sinnapoole, et õiged mehed neid hindaks. Aga praegu tuleb leppida sellega, mis on. Ja tegelikkuses tuleb olla õnnelik, et need eksperdid hindamise aluseks miskit muu riigi tabelit ei võta! Kas keegi tahaks Soome turuhindade järgi Bemmi või Merssu sisse tuua? Või vana Caddyt Hemmingsi keskmise hinna alusel? Üldiselt ei ole siiani probleeme olnud, kui ikka mõtetu hind dokumendil pole, siis läheb auto ikka selle hinnaga maksustamisele(kui on üle 25 aasta või pole tabelis). Ehk neid kunagisi 100FIM maksvaid autosid DDU Tallinn pole mõtet tuua. Enam-vähem 1000-1500$ostuhind+1000$transport rahuldab üldiselt tolli(räägime siiski USA-rauast ja usast toomisel), kui just vana Caddyt või Duesenbergi ei too. C3 Vette juba võib selles hinnas olla aga näiteks too punane 135kiloga tegi tegelikult palju paha... nüüd riigil siseriiklik turuhinna alus olemas. Ehk siit ka üleskutse, et kes plaanivad omi erilisi autosid müüa, siis ei tasu hinda avalikult üles riputada. Aga kuidas sa siis jälle müüd... |
27.01.2003 at 23:40 |
|