Poster |
Message |
uitaja |
EAGLE TALON
On kellelgi kogemusi sellise autoga? |
20.10.2003 at 22:22 |
|
LaSa Moderator |
EAGLE TALON
Prr/Kaupo Sinu kodukandist plaanis vahepeal sellist sõidukit omandada, tal tolle liikuri kohta minuteada päris palju know-how-d oli kogutud... |
20.10.2003 at 22:27 |
|
uitaja |
EAGLE TALON
Tänan.Uurin ta käest homme. |
20.10.2003 at 22:35 |
|
peep Moderator |
EAGLE TALON
Kogemusi pole aga see on ülilevinud masin, kui ingl. k. valdad, siis netis on infi küll ja veel. Alustuseks:
http://www.dsm.org/
|
21.10.2003 at 08:10 |
|
-fred- |
EAGLE TALON
mis täpsemalt huvitab?
quote: uitaja: On kellelgi kogemusi sellise autoga?
|
21.10.2003 at 08:58 |
|
Sleeper |
EAGLE TALON
On kogemusi kahe Eagle Talon Tsi AWD-ga. Üht oman senimaani. Hea auto kui korralikult hooldada.
Lähemalt saab infi ntx aadressilt http://1000q.dsm.org |
21.10.2003 at 18:04 |
Last edited 21.10.2003 at 18:05 by Sleeper
|
Astro SS |
EAGLE TALON
Tegelikult põhineb Mitsu Galant VR4-l, ehk turbo ja 4 wd. Mitsu Sigmaga on neil ühised esisilla komponendid (pidurid, roolivärk .jne)
Samas ka GT3000 VR4 (turbo ja 4 WD) kasutab samu silla juppe nagu Galant VR4 ja Eclips TSI AWD.
Galant ainukesena kasutab 4 poldiga velgesid, samas on suht lihtne bolt-on swap muutmaks 4 polti 5 poldiliseks.
Kui ostma kakkad AWD mudelit, siis kontrolli diffrilukkusid. Kesk ja tagadiffer kasutab visco lukku ja kui need on perses siis pead suure hunniku pappi välja köhima.
Hindadest pisut. Tagasilla püsikiirusliigend (lukuga sillale ehk LSD), mis on diffri poolses otsas maksab MItsu esinduses 10 000.- raha ja ooteaeg on umbes 3 kuni 6 kuud.
Endal on Galant 4wd garaazis ja ootab seda perversset juppi (mitte Helkama Autost)olen otsinud seda umbes aasta ja varsti on lootus kasutatuna saada.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
21.10.2003 at 20:12 |
|
uitaja |
EAGLE TALON
Probleem selles,et mul perel on kasutuses kaks normaalmõõtu autot Chevy Silverado 5,7l ja Delta 88 5,7l .Nüüd tekkis vajadus ühe alamõõdulise auto järele,naisel mugavam parkimiskohta leida.Mõtlesin et ei hakka traditsiooni rikkuma ostaks selle ka US päritolu.Eagle Talonil on lihtsalt meeldiv sportlik välimus.Minu huvi oli eelkõige praktiline,lollikindlus ja vastupidavus naisterahva käsutuses? |
21.10.2003 at 20:51 |
|
Sleeper |
EAGLE TALON
quote: Astro SS: Tegelikult põhineb Mitsu Galant VR4-l, ehk turbo ja 4 wd.
Tegelikult on valdav osa Eestis liikuvaid Talone siiski ilma neliveo ja turbota. Turbo nelivedu, nagu minul, on küll fun kombinatsioon aga jupid ei ole tõepoolest just odavate killast.
Eagle Talon, Mitsu Eclipse ja Plymouth Laser on kõik ühes tehases kokku pandud ja jupid 100% omavahel vahetatavad. Lisaks saab kasutatada mitmeid galandi varusosi ja kummalisel kombel veermikus ka näiteks eelmise põlvkonna hyundai coupe juppe.
Kui osta, siis võiks vaadata, et autol oleks vahel mitsu kaheliitrine mootor (turboga 140kw, ilma 101kw). Autode esimesele generatsioonile pandi vahele ka 1.8 liitrist Chrysleri enda mootorit, mida üldiselt eriti ei kiideta.
Masina tugevam pool ongi mootor, millest praktliselt ilma raha sisse panemata võetakse välja 300hp. Kuulavasti on võetud ka ca 1000hp. Nõrk külg on käigukast - vanematel autodel tasuks kindlasti proovida, et kõik käigud ilma raginata sisse lähevad ja ka sees püsivad.
Üldiselt ei ole see vaese mehe auto. Seda on küll suht odav osta, kuid kui vähegi sõita tahad, siis mitte just vägav odav pidada. |
21.10.2003 at 21:12 |
|
vvt |
EAGLE TALON
Selline Talon/eclipse vedeles ilma ratasteta veel mõni aeg tagasi ETK Ahtri parklas (Admirali taga). Punane, rattad kadusid juba möödunud talvel. Vähemalt suvel
oli veel alles. Tundus non-turbo fwd variant olema.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.10.2003 at 21:14 |
|
-fred- |
EAGLE TALON
oman Laserit 2.0 n/t mootori ja aut. kastiga.
tundub üsna odav pidada olevat.
oma teisest autost (Audi B4 quattro) meeldib ta mulle rohkem, aga eks see ole rohkem maitse asi.
BTW, on keegi sellisel audil bensiini filtrit vahetanud? |
22.10.2003 at 08:02 |
|
tafkin |
EAGLE TALON
Mul Talon ESI 2.0 1995 , ma olen kogenud, et linnaautoks ikka suurem tükk sobib, eelkõige on oluline kõrgel istumine ja suured aknad. Talonil need hääd linnaomadused puuduvad ja mis kõige hullem pöörderaadius on üpriski suur, nii et parklas manööverdamine palju ebamugavam kui keskmise autoga. Lisaks tagurdades üle kapoti taha ei näe.
Samas ei saa kiitmata jätta, et maanteel vägagi mugav ja meeli ülendav sõiduriist, hätta pole jätnud. Nagu siin mainitakse, jah, ülalpidamine üle keskmise kallis. Samas õigeaegne hooldus tagab rahalise kokkuhoiu.
|
13.01.2004 at 23:35 |
|
-fred- |
EAGLE TALON
Oma 1G dsm-i puhul pole küll mingeid suuri ülalpidamiskulusid täheldanud. Pöörderaadius ei tundu Audi80 omast suurem olema, rool on küll kiirem (dsm 2,7 vs. audi 4,6 pööret servast serva). |
14.01.2004 at 10:18 |
|
Sleeper |
EAGLE TALON
Pöörderaadius on suur neliveoga variandil. Kui väiksema linnaautoga harjunud siis ajab ikka silmad ümmarguseks küll kui üritad sellega tänaval tagasipööret sooritada. |
14.01.2004 at 15:44 |
|
mr. RocknRoll |
EAGLE TALON
quote: Sleeper: Pöörderaadius on suur neliveoga variandil. Kui väiksema linnaautoga harjunud siis ajab ikka silmad ümmarguseks küll kui üritad sellega tänaval tagasipööret sooritada.
Kõrvalepõikena toon võrdluseks Cougari. Scotland Yardi ees teisest reast ühekorraga ümber ei pööra.
____________________________
44269 |
14.01.2004 at 19:10 |
|
porge |
EAGLE TALON
õnneks talvel pole keeramisega probleeme kuna käsipidur toimib isendil paremini kui ühelgi teisel masinal millega siiani olen liigelnud ja ka selle asetus oleks nagu spetsiaalselt iga võimalik hetk manööverdamiseks mõeldud |
15.01.2004 at 11:14 |
|
TSIAWD |
EAGLE TALON
quote: Sleeper: Pöörderaadius on suur neliveoga variandil. Kui väiksema linnaautoga harjunud siis ajab ikka silmad ümmarguseks küll kui üritad sellega tänaval tagasipööret sooritada.
meil on "peres" EAGLE TALON`95 ESI (esivedu) ja EAGLE TALON `95 TSI AWD (awd) siis nendest kahest pöörab minu awd küll paremini kui naise ESI. lagunemise koha pealt on see ESI (7 aastat majas) küll superhästi vastu pidand. AWD-ga on aint n**s käind kogu aeg aga eks ta tuli halvast perest ka...
|
16.01.2004 at 00:37 |
|
VR-4 |
EAGLE TALON
Mul 3000gt vr4. Juppidest niipalju et minuteada on Eclipse galandi baasil ja 3000 gt sigma baasil ehitatud, sealt ka sillaerinevused tulevad. B osasid on eclipsile kindlasti rohkem saada kui GT 3000-le. Samas näiteks on AWD-l samad kardaanivahepukid 3000ga mingid pisividinad veel kattuvad. Aga jupid on üldiselt kallid. Olen käinud Erkit Helkamas pommitamas, ja sealt ka abi saanud. DSM on muidu fun masin ja usas ja jaapanis ülilevinud
|
06.02.2004 at 23:32 |
|
79capri |
EAGLE TALON
quote: VR-4: Mul 3000gt vr4. Juppidest niipalju et minuteada on Eclipse galandi baasil ja 3000 gt sigma baasil ehitatud, sealt ka sillaerinevused tulevad. B osasid on eclipsile kindlasti rohkem saada kui GT 3000-le. Samas näiteks on AWD-l samad kardaanivahepukid 3000ga mingid pisividinad veel kattuvad. Aga jupid on üldiselt kallid. Olen käinud Erkit Helkamas pommitamas, ja sealt ka abi saanud. DSM on muidu fun masin ja usas ja jaapanis ülilevinud
3000gtVr4=dodge stealth r/t(v.a.keredetailid)
ka chrysler'i keskus on abix. kui japsile dodge jupid panna, usk ei luba? |
07.02.2004 at 18:07 |
|
arxx |
EAGLE TALON
quote: 79capri:
3000gtVr4=dodge stealth r/t(v.a.keredetailid)
ka chrysler'i keskus on abix. kui japsile dodge jupid panna, usk ei luba?
hmm, Taloni/Avengeri rattalaager chryslas a 5K (keskuse omad avaldasid kaastunnet kohapeal ka ning soovitasid uurida muid võimalusi).
... identne Galandi oma 1.2K tk.
Moraal, enamikku DSM varuosi chryslast hankida pole põhjust, kui just rahakoti peale pahane pole.
____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee" |
07.02.2004 at 20:22 |
|
Astro SS |
EAGLE TALON
Tegelikult laagrite osas on abiks Balti Laager.
Mitsu Galant 4wd tagumine rattalaagri (Koyo)komplekt koos mutika ja semmeriga Mitsu esinduses 1500.-
Balti Laagris sama komplekt (Koyo)(semmer ja mutikas isegi Mitsu orig.pakendis) 550.-
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.02.2004 at 20:34 |
|
Vanaisa Moderator |
EAGLE TALON
quote: Astro SS: Tegelikult laagrite osas on abiks Balti Laager.
Mitsu Galant 4wd tagumine rattalaagri (Koyo)komplekt koos mutika ja semmeriga Mitsu esinduses 1500.-
Balti Laagris sama komplekt (Koyo)(semmer ja mutikas isegi Mitsu orig.pakendis) 550.-
jajah - räägime siis soome firma juurdehindlusest...täitsa karm
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
07.02.2004 at 21:25 |
|
Erkki |
EAGLE TALON
Tõe huvides peaks ära märkima, et mitsude uus maaletooja Silberauto oskab selle laagri eest isegi 1980.- küsida
Niipalju siis kohalike firmade juurdehindlusest...
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
09.02.2004 at 12:20 |
|
Astro SS |
EAGLE TALON
Erkki, seda sinu väidet on väga valus lugeda $$$$$$$
Astro @ 2 X 4WD Mitsu
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
09.02.2004 at 14:06 |
|