Poster |
Message |
PlyVal64 |
Crossfire sõidetud.
Tegime siis täna väikesed ringid uue moparmersuga.
Kohe võib öelda, et kõik halb, mis üldse autos on, pärineb Mersult. Nimelt värdjalik-mersulik suunatule lüliti, mille otsas on kojameeste lüliti. Kurat, 600 kilo maksab auto, kuid lahendus kui aastal 1960. Ja asukoht tollel "vemblal"(on see mersu kang nagu kummiheebel ju) täiesti jube. Sportautol ei hoita käsi roolil mitte "kahekümne pärast neli" vaid "kümne pärast kaks" ja õiges sõiduasendis on võimatu isegi minu suurte kätega suunatuld näidata. Lase käsi lahti roolilt või pane mingisse idiootsesse asendisse. No ja kojameetega manipuleerimine nõuab ka kogu aeg ühe käega sõitmist. Tänu Mersu idiootsustele saavad juhtimisseadmed minult räiged miinused.
Aga kui nüüd kõike muud vaadata, siis on ikka hea ja mõnus auto küll. Jah, too Mersu 3,2V6 ei külba õieti sellisele RWD autole, kui alguses ajab asja ära. Igal juhul on vaja sinna panna too uus HEMI V8, siis läheb auto kohe hoopis teiseks. Aga noh, Väänast Murastesse 150-210 km/h oli mõnus sõitmine, tagatiiva keeras 110 pealt üles ja seda oli täiesti isegi tunda. Jäik täpne juhitavus, hea Infiniti sound wooferiga, ja hästi õnnestunud väljalaske sound. Oli mõnus küll.
Seest välja eriti midagi ei näe, kuid sellisel autol pole see oluline ka. Vaid parklates ja üldse linnas iga päev sõites hakkab peavalu tekitama. Sõidad, kui kaubikuga.
Positiivne on see, et veojõukontrolli välja lülimisel saab ehedalt burnout'ida ABS ei tööta vist kiirusel 0 km/h, ja showautona dragrace'il oleks Crossfirel küll kohta. Ja ega see kiirenduski tal kehv pole(6,5) aga ikkagi tahaks HEMI't. Ja Mersu lollustest hoidku eemale, see pole vananeva äti auto, kes "kogu aja ju sedasi suunda ja kojamehi majandanud on". |
21.10.2003 at 15:10 |
|
5.0 |
Crossfire sõidetud.
quote: PlyVal64: Tegime siis täna väikesed ringid uue moparmersuga.
Kohe võib öelda, et kõik halb, mis üldse autos on, pärineb Mersult. Nimelt värdjalik-mersulik suunatule lüliti, mille otsas on kojameeste lüliti. Kurat, 600 kilo maksab auto, kuid lahendus kui aastal 1960. Ja asukoht tollel "vemblal"(on see mersu kang nagu kummiheebel ju:() täiesti jube. Sportautol ei hoita käsi roolil mitte "kahekümne pärast neli" vaid "kümne pärast kaks" ja õiges sõiduasendis on võimatu isegi minu suurte kätega suunatuld näidata. Lase käsi lahti roolilt või pane mingisse idiootsesse asendisse. No ja kojameetega manipuleerimine nõuab ka kogu aeg ühe käega sõitmist. Tänu Mersu idiootsustele saavad juhtimisseadmed minult räiged miinused.
.
see on siis mersul küll mustangilt laenatud lahendus ja tõesti perverssus kuubis
|
21.10.2003 at 15:20 |
|
peep Moderator |
Crossfire sõidetud.
Linnavahel tundus ta päris kenakene. Aga see suund/kojamees/cruise lüliti on viimased 20 aastat olnud mh. kõikides usa GM'i autodes, alates kaubikust lõpetades Corvettega.
Põhjus miks selline usa's kasutusel, on vist selles, et parema käe alla saaks automaatkasti valitsa panna. Ja unifitseerimise korras läheb ta muidugi kõigele peale. |
21.10.2003 at 15:23 |
Last edited 21.10.2003 at 15:24 by peep (Moderator)
|
5.0 |
Crossfire sõidetud.
quote: peep: Linnavahel tundus ta päris kenakene. Aga see suund/kojamees/cruise lüliti on viimased 20 aastat olnud mh. kõikides usa GM'i autodes, alates kaubikust lõpetades Corvettega.
Põhjus miks selline usa's kasutusel, on vist selles, et parema käe alla saaks automaatkasti valitsa panna. Ja unifitseerimise korras läheb ta muidugi kõigele peale.
mustang siis ju arenenud tegelane kohe- ühitatud ainult suund ja kojamees (ning pistetud hästi madalale, et ei tuleks kogemata pähe suunda näidata), aga cruise on roolile toodud.
|
21.10.2003 at 15:29 |
|
PlyVal64 |
Crossfire sõidetud.
Peep, sedant küll, kuid USA-raual on see hoob väkemalt "kella üheksa" peal, mitte "kella seitsme" peal. Ja ega Vette saaks kah selle eest miinuse kirja. Kasutagu siis juba mõne teise GMi toodangu "vidinaid", kasvõi Opeli oma. Tänases ilmas, kus "paska" lendas eessõitjatelt(kes kõik miskipärast jalgu jäid), oli vaja korraga juhtida, kojameestega opereerida, suunda näidata ja ka manuaalselt käiku vahetada. OK, viimase jätame automaadi hooleks, kuid suunda näidata, kojamehi juhtida ja esiaknale vett pritsida ühe korraga on omaette künsttükk. "Puhu ja pigista" ehk vajuta, keera ja kanguta. Ja kui nüüd veel öösel on vaja kaugtuledest lähidele minna .... jama. Ei ole mitte mingi lahendus. Ja ta on ka kogu "kompotist" karjuvalt koledam jupp. Ehtne mersulik maitselagedus ehk "maitsevääratus". Saksmannid ju tuntud oma peeretamisega avalikes kohtades... |
21.10.2003 at 15:35 |
|
peep Moderator |
Crossfire sõidetud.
Selle jublaka kasutamine nõuab ehk natuke harjumist aga mina ei ole küll probleemi tunnetanud. Ma muidugi ei tea, milline ta täpselt moparil on. GM'i vastava lülitiga on siit ilmselt enamik selle firma toodangu omanikke kokku puutunud. |
21.10.2003 at 15:42 |
|
Kaido |
Crossfire sõidetud.
Sai ka eelmine nädal korraks proovitud, kujunduse kohalt ütleks, et pagasiruum võiks olla ka väliselt markeeritud - siis oleks üks väga tegija asi kättesaadavas hinnaklassis juures. Praegu tundub, et disaineritel sai mõte peale esiust otsa. Sõita on hea, veidi ehitatud bemuurist oli päris kodune ümber istuda.
Suunatulekang on jah pervo, teine harjumist nõudev asi on küljelt-küljele käigukang steptronic reziimis (samuti on jama, et piirajani jõudes käigu ära vahetab). Powerit on vähe aga muidu vahva kann, ainuke oht ostu korral on vast disainist väsimine. |
21.10.2003 at 15:56 |
|
vvt |
Crossfire sõidetud.
quote: peep: Selle jublaka kasutamine nõuab ehk natuke harjumist aga mina ei ole küll probleemi tunnetanud. Ma muidugi ei tea, milline ta täpselt moparil on. GM'i vastava lülitiga on siit ilmselt enamik selle firma toodangu omanikke kokku puutunud.
Sama minumeelest 5gen Honda Accordi kohta. Üks kehvemaid kange, mersu raudkangist erinevalt on seal mingi mannetu plastjublakas, mille käsitsemist segab hirm see vale liigutusega katki murda ja pärast $$$$ maksta.
Muide, see "multifunktsionaalne" kang on ergonoomikavastane asi, kriisioludes suudab inimene
teha kõige kiirema liigutuse käe (siin kangi) enda poole või alla tõmbamise. Kui kojamehed mingi tõsise akrobaatikavõttega tööle lähevad või harjunuga soortuks tagurpidi käivad (nt Sierra), siis veoauto alt lennanud sopal esiklaasil võivad kurvad tagajärjed olla. Seepärast on
ka lennuki katapultistme kang suur, raske ja punane ning tõmmatav, mitte keeratav lüliti armatuuris.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.10.2003 at 16:54 |
|
PlyVal64 |
Crossfire sõidetud.
Igaks juhuks kontrollisin piltide pealt oma mälu ja nii oligi: PT Cruiseril on täiesti klassikaline "kangijaotus" olemas, kusjuures roolirattad on neil mõlemal täpselt ühesuguse disainiga. Et keegi ei ütleks, et "pole võimalik". Pilti kah siis näidiseks:
Ahjaa, üks miinus veel juurde: MF rooli oleks sellise hinnaklassi autolt igal juhul oodanud. Tänapäeval on kaugjuhtimise "vidinad" vähemalt roolisambal rooli taga juba ka mikrominidel. Mersuga koostöö võib et on viinud vastupidavuse paremaks, kuid auto tervikuna on tunduvalt kehvem. Ahjaa, Kaido, kas Sina suutsid rooli reguleerida? Mina ei suutnud ... mingi hoob oli samba all ja liikus ka, kuid midagi ei juhtunud Äkki olen ise loll. Ei hakanud igaks juhuks jõuga väänama... |
21.10.2003 at 17:25 |
Last edited 21.10.2003 at 17:26 by PlyVal64
|
vvt |
Crossfire sõidetud.
Oh, Ply kui samas vaimus jätkad, siis varsti ei kutsu jõukad automüüjad sind enam proovisõitu tegema
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.10.2003 at 19:45 |
|
Kaido |
Crossfire sõidetud.
Leidsin üles, kuna tol hetkel rool mulle klappis, siis liigutama ma seda ei hakanud. |
22.10.2003 at 06:51 |
|
PlyVal64 |
Crossfire sõidetud.
quote: vvt: Oh, Ply kui samas vaimus jätkad, siis varsti ei kutsu jõukad automüüjad sind enam proovisõitu tegema
Ehh, Daewoo ehk Pleione on juba solvunud, et nende "üliheast ja odavast" maasturist niimoodi ... ausalt ... kirjutasime. So what? Pole veel kellelegi tehtud liiga või kiidetud põhjendamatult auto nime või päritolumaa eest. Kui on hea, siis öeldakse ja kui ikka kehv, siis seda ka. Kõik ei ole kuld, mis hiilgab... |
22.10.2003 at 09:38 |
|
Indrek |
Crossfire sõidetud.
quote: PlyVal64: Pole veel kellelegi tehtud liiga või kiidetud põhjendamatult auto nime või päritolumaa eest. Kui on hea, siis öeldakse ja kui ikka kehv, siis seda ka. Kõik ei ole kuld, mis hiilgab...
Nii peabki toimima üks sõltumatu autoleht, sest kindlasti paljud inimesed loevad seda, mõnele meeldib ema, mõnele tütar ja hea on teada saada autode eripäradest, näiteks sellest suunalülitist. |
22.10.2003 at 10:10 |
|
RNT |
Crossfire sõidetud.
quote: vvt: Oh, Ply kui samas vaimus jätkad, siis varsti ei kutsu jõukad automüüjad sind enam proovisõitu tegema
Kusjuures on väga kergelt ja arutult solvujaid, mis väljendub reklaami mitte andmises väljaandele. Ma lausa huviga loen ja jälgin Ply toimetisi, et kas see mõjub negatiivselt väljaande käibele või hoopis tekib meie banaaniaias üks erapooletu, otsekohene ja kirjutajate omi emotsioone sisaldav auto väljaanne. Ma sügavalt loodan, et juhtub viimane ja ajakirjandus omandab teatud hääleõiguse ja mõju, mida ühe või teise rahamõmmi solvumine ei morjenda. |
22.10.2003 at 10:36 |
|
Märt |
Crossfire sõidetud.
Kas seda Autolehte onlines kah saab lugeda? voi on see www.autoleht.ee koik mis kätte saab?
PS Telliks lehe, a postiaadressid puuduvad
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
22.10.2003 at 10:49 |
|
PlyVal64 |
Crossfire sõidetud.
quote: Märt: Kas seda Autolehte onlines kah saab lugeda? voi on see www.autoleht.ee koik mis kätte saab?
PS Telliks lehe, a postiaadressid puuduvad
Interaktiivne leht vaikselt tekib, see itimeeste asi rohkem Aga tellida saab ja kasvõi Dubaisse. Kui tahad, siis uurin leviosakonnast järgi. |
22.10.2003 at 11:06 |
|
vvt |
Crossfire sõidetud.
quote: RNT: Kusjuures on väga kergelt ja arutult solvujaid, mis väljendub reklaami mitte andmises väljaandele. Ma lausa huviga loen ja jälgin Ply toimetisi, et kas see mõjub negatiivselt väljaande käibele või hoopis tekib meie banaaniaias üks erapooletu, otsekohene ja kirjutajate omi emotsioone sisaldav auto väljaanne. Ma sügavalt loodan, et juhtub viimane ja ajakirjandus omandab teatud hääleõiguse ja mõju, mida ühe või teise rahamõmmi solvumine ei morjenda.
Eestis Kahtlen selles. Pigem on sõltumatu finantsiliselt karmilt kindlustatud AMS või muu selline. Teisalt - eks kadedus ja solvumine anna sellise väikse lehe reklaamikäibele oma "osa."
Muidugi suurtes väljaannetes eri maades suhtumine erinev ka - Saksa on patriootlik, Inglise omadel vist puudub autotööstus mille üle uhkust tunda ja seepärast ei saagi nagu aru, mida seal kogu aeg kritseeritakse, USA (Motor Trend) tundub olevat kõige kommertslikum, kiidetakse kõike ja ka importautosid.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.10.2003 at 11:30 |
|
ervin |
Crossfire sõidetud.
minuarust on persest hoopis see variant kui kojamehelüliti on roolist paremal pool. enamusel minu autodest on vastav jubin olnud suunatulelülitiga ühe kangi otsas ja paremal pool käigukang, või juhul kui viimane põrandal asetseb siis tühjus. |
22.10.2003 at 11:55 |
|
PlyVal64 |
Crossfire sõidetud.
vvt, Eesti autoajakirjandus on kõige sõltumatum ... meist ei sõltu mitte midagi. Või peaaegu ei sõltu...
Ise püüan olla nii erapooletu, kui se ühel inimeseloomal üldse võimalik on. Kindlasti on mul üht-teist öelda näiteks järgmisegi "rahvaauto", Mazda3 disaini kohta ... ja see ei saa meeldima matstafanaatikutele. Mina näen lihtsalt asja niimoodi, mis autot ju iseenesest tarbimisomadustelt kehvemaks ei tee. Keegi peab ju selle mõttetu kiidulaulu sisse midagi veidi vürtsikamat kah ütlema.
Edit: kirjaviga. ... ei saa meeldima... |
22.10.2003 at 12:27 |
Last edited 22.10.2003 at 12:40 by PlyVal64
|
riisiveski |
Crossfire sõidetud.
quote: PlyVal64: Mazda3 disaini kohta ... ja see saa meeldima matstafanaatikutele.
OFFTOPIC, aga kas saab või ei saa?
____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal. |
22.10.2003 at 12:39 |
|
RNT |
Crossfire sõidetud.
quote: PlyVal64: Keegi peab ju selle mõttetu kiidulaulu sisse midagi veidi vürtsikamat kah ütlema.
Ma ootaks, et mõttetu pressimaterjali ümberjutustuse asemel oleks lugeda konkreetse ajakirjaniku vahetu kogemuse emotsioon, arvamus ja võrdlus millegiga. See võib lugejale meeldida või mitte, aga vähemalt see juhib hea ajakirjaniku puhul lugeja tähelepanu asjadele, mida ta võibolla ei tea või ei ole osanud tähele panna. Ehk kui asi on ajakirjaniku meelest mõttetu, siis kirjutagugi niimoodi.
Kuidagi vale teema all on see jutt
Teemasse ka siis. Igasugu uued iludused, mis tänavatele tekivad panevad mu üldiselt pead pöörama ainult. Kui aga üks õhtu töölt tulles nägin mersu keskuse ees "küürakat", siis seda ma läksin kohe ka kaema. Välimus (nina, tuled, hiigelvelg koos peene rehviribaga) oli edev, tagumik küll veidi nöpsuks jäänud, ja .... auto on nii väike. Teoorias auto sõidunautijale. |
22.10.2003 at 12:47 |
Last edited 22.10.2003 at 12:49 by RNT
|
cipo |
Crossfire sõidetud.
255/35 ZR 19 - saab liivateradest ülesõite lugeda
____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family |
22.10.2003 at 13:11 |
|
PlyVal64 |
Crossfire sõidetud.
quote: cipo: 255/35 ZR 19 - saab liivateradest ülesõite lugeda
Ja üllatus-üllatus, ei saanud! Kui ikka auto vedrustus on sellisele rehvimõõdule projekteeritud, pole asi mitte midagi hullu. Pane aga seesama rehv mini 90te kolmesajase bemmi alla ja siis loed liivateri.
Aga lõbus oli see, et 5500 kilomeetriga on proovisõitjad suutnud põhimõtteliselt rehvid ära kulutada Ega ise kah sai oma osa sellesse antud. Michelin Pilot SPORT TL, esimese rehvi tükihind ~5200 EEK, tagumistel ~7000 EEK. Mnjah, 6000 km ja 25000EEK kulu, pole paha |
22.10.2003 at 13:32 |
|
vvt |
Crossfire sõidetud.
Siis ma kõlban ka autoajakirjanikuks Kirjeldan emotsioone, kui oma auto valmis sai.
" Autouks sulgus konkreetse klõpsatusega, eraldades mind välismaailmast. Oli nii vaikne, et kuulda oli pulsi tagumist iseenda meelekohtadel. Hingasin välja, toetasin jalad jäigavõitu pedaalidele, haarasin naturaalnahaga kaetud roolist ning pöörasin süütevõtit. Suur ridakuus käivitus madala jõminaga, tuurid kõiguvad, elektroonika püüab jõudu ohjes hoida. Kirurgiinstrumendina täpne käigukang pihku ja edasi. Esialgne oli muidugi pettumus. Alla 2500
pöörde ei toimu midagi, auto sõidab kui vastu tahtmist ohjes hoitu. Linnapiiri seljataha jättes vajutasin gaasi põrandani ja siis toimus kõik kui arvutimängus. Mootori bassihäälne podin kasvas kiiresti kõrvulukustava crescendo'ni, maantee tormas vastu, suured Pirellid tagusid teekonarusi ning järgmisel käigul lõi iste samamoodi selga ja kõik algas uuesti"
Noh kas sobiks ajakirjanikuks?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.10.2003 at 13:37 |
|
RNT |
Crossfire sõidetud.
quote: vvt: Noh kas sobiks ajakirjanikuks?
Väga hea. Ainult, et peale sellist algust peaks järgnema "mõistlikum" jutt, millega tegemist. Ja suhteliselt konkreetseid ja lõplikke omadussõnu kasutades võiks tuua paralleele või võrdlusi konkurendi tootega, eelmise mudeliga või muu meelde jäänud ja tunde järgi sobiva võrdlusmaterjaliga, et lugeja natukenegi oskaks sellest tundest osa saada (a-la istud nagu ema süles, käigukang peos nagu rusikas silmaaugus, käigukast nagu meepott, Viper-i ühe silindri võimsus, teelpüsivus nagu purjus eeslil jne). |
22.10.2003 at 13:52 |
|
|