Poster |
Message |
rrrr |
Plymouth Volare
Üks Plymouth Volare 77 seisis mingi aja Märjamaal kust keegi Raasikult ostis selle. pilt1 , pilt2 Huvitav, mis sellest saanud on, kas keegi teab?
Pealkiri edit by peep: Margi nimi parandatud... |
26.09.2003 at 21:59 |
Last edited 01.10.2003 at 22:41 by peep (Moderator)
|
LaSa Moderator |
Plymouth Volare
kas on vaja IGA päev oma topicut muuta |
30.09.2003 at 22:57 |
|
rrrr |
Plymouth Volare
quote: LaSa: kas on vaja IGA päev oma topicut muuta
See teema ilma piltideta olek mõtetu. Kuna Zones toimus kosmeetiline uuendus, siis mingil põhjusel selles teemas olnud pildid ei olnud enam nähtavad.
LaSa IGA päev jutt jama!!! |
01.10.2003 at 21:27 |
|
LaSa Moderator |
Plymouth Volare
quote: rrrr: LaSa IGA päev jutt jama!!!
well, mina olen seda teemat kohanud küll rohkem kui ühel-kahel päeval punase hüüumärgiga ja lootuses leida midagi uut, sealpeal klikanud...
|
01.10.2003 at 21:56 |
|
renee26 |
Plymouth Volare
nii tean selle auto kohta siis väheke asi palju paremas seisukorras kui seal piltide peal juba ning see auto siis nüüd ka müügis. |
06.10.2003 at 14:29 |
|
Draal |
Plymouth Volare
Ega ei tea kes myyb, mis hinnast käib jutt ja mis seisukorras auto hetkel on ? |
06.10.2003 at 14:51 |
|
renee26 |
Plymouth Volare
auto ikka tunduvalt paremas korras kui piltidel,pildid saan loodan et täna või siis selle nädala jooksul.hetkel siis mootorit peal ei ole.hinnaks tahab omanik 30kilo |
06.10.2003 at 15:20 |
|
stude39 |
Plymouth Volare
Et siis nüüd olen mina selle auto omanik. Katsun pildid ka hiljem üles saada. Auto on ilus ja kerel pole viga, aga koju jõudes sai mootor lahti võetud... Esiteks polnud see mootor vist õlivahetust näinud väga pikka aega, seest olid tõukurvardad, nookurid ja muud vidinad paksu kõntsa kihi all. Aga see oli alles algus. Peale plokikaane mahakeeramist vaatasid mulle vastu paksu rooste kihi all silindrid, mis olid täidetud rooste- ning almuiiniumoksiidi puruga. Tundub et see mootor oli pikka aega õues seisnud, või veeuputuse läbinud. (katsun ka selle kohta pilte üles riputada.
Kuna eile täna pole aega sellega tegeleda, siis peab hakkama mõtlema, kas üldse on mõtet seda mootorit aretama, või vaadata sinna asemele midagi muud.
____________________________
Studebaker 1934, 38, 39 (müügis); 1979 Plymouth Volare ( Müügis ) ; Dodge Aspen -79 |
10.11.2003 at 16:33 |
Last edited 12.11.2003 at 16:10 by stude39
|
Vanaisa Moderator |
Plymouth Volare
Kuna eile täna pole aega sellega tegeleda, siis peab hakkama mõtlema, kas üldse on mõtet seda mootorit aretama, või vaadata sinna asemele midagi muud.
Kui kavatsed sinna suurema mootori panna, siis on vaja ka sillatala välja vahetada - praegune ei kesta raskemat mootorit, kui 225.
Samas need mootorid peaks põdramaal odavad olema - vähemalt paar-kolm aastat tagasi oli neid seal palju vedelemas...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.11.2003 at 16:52 |
|
PlyVal64 |
Plymouth Volare
Karta võib, et ussitanud slantsix'i pole erilist mõtet aretama hakata. Raha läheb peaaegu samapalju, kui sinna vahele 318 osta. Sillad peaksid stock-V8 välja küll kannatama. On ju seal 360 isegi müdistanud.
Volare/Aspen sait. |
10.11.2003 at 17:02 |
|
Vanaisa Moderator |
Plymouth Volare
quote: PlyVal64: Karta võib, et ussitanud slantsix'i pole erilist mõtet aretama hakata. Raha läheb peaaegu samapalju, kui sinna vahele 318 osta. Sillad peaksid stock-V8 välja küll kannatama. On ju seal 360 isegi müdistanud.
Volare/Aspen sait.
jajah, aga 225 puhul on teine sillatala....
Tahtsin ju isegi 318 asemele panna...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.11.2003 at 17:15 |
|
jyrki |
Plymouth Volare
I have converted such a car from /6 to small block. They have the same brakes & front springs. The K-members engine mounts are different. I modified the /6 K-member mount on the drivers side for the 318 and built my own mounts in between that and the right side original using the old /6 nounts as a starting point. The engine swap took me one weekend including new exhaust, header install, painting the engine bay etc. There is also conversion mounts available from http://www.engine-swaps.com . Aspen/Volare are F-bodies in mopar terminology. I also added one rear leaf to the rear suspension & KYB gas shocks all around and the car became pretty good to drive. With my "no buck 318", automatic and 2.95 gears single footer the car run 9.7/123 kh/h at the 1/8 mile. The convertion from the /6 was really worth it (with the /6 it run 12.0/96.5) |
11.11.2003 at 12:49 |
Last edited 11.11.2003 at 12:52 by jyrki
|
stude39 |
Plymouth Volare
Paar teemakohast pilti siis ka http://www.album.ee/?o=300063972
|
11.11.2003 at 22:55 |
|
vvt |
Plymouth Volare
quote: stude39: Paar teemakohast pilti siis ka http://www.album.ee/?o=300063972
See põlemiskamber on julm . Kas sellega on A-66 tarvitatud või
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.11.2003 at 22:56 |
|
Vanaisa Moderator |
Plymouth Volare
väljas vihmale ja lumele avatud olnud, pigem...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
11.11.2003 at 23:04 |
|
kongo |
Plymouth Volare
tnx Vanaisa
mul on valus lugeda neid ridu jah
tuli meelde et öues yks måsin kylmetab ja lund ootab.
Peace
kongo@ajutiselt.Åbo.Akademi.fi`s |
12.11.2003 at 09:42 |
|