Poster |
Message |
allan76 |
Dodge Shadow
Ühel tuttaval soov auto osta. Silma jäi selline aparaat. Muret tekitab võimalike vajaminevate varuosade hind. Kuidas on sellise auto varuosade kättesaadavus Eestis? Kas oskab keegi mingeid hinnanäiteid tuua?
Kas kellelgi on kogemusi sellise Dodgega? Kuidas on vastupidavus? Võibolla teab keegi midagi selle konkreetse auto kohta rääkida?
Tänud kõigile! |
25.11.2003 at 16:24 |
|
MELKA |
Dodge Shadow
Omasin analoogi Plym. Sundance 4,5 a, ostes läbisõit ca 200K miili (miililoendur ei töötand), lisatud 70K võttis mootori pehmeks. Väga lihtne ja odav pidada (eeldusel et ei karda käsa määrida ja tehnilist oidu veits on).
Konkreetselt: vahetatud- õlirõhu andur (lekkis)- sobib mosse oma, hammasrihm vastavalt milaazhile - sobib Honda 1,6 oma (BOSCH), kliima sai täies tükis maha kakutud (radikas lekkis), mootor on ju suht jõuetu ja cont võtab seda vähestki vähemaks, tagumised pidurikatted- sobivad 08 omad, õhufilter oli mingi 100+ EEku jne. Juhitavus hea, talvel isegi väga hea.Enne müüki tegin mootori kap. remi, kokku läks 6,5K eeku + oma töö. Kütusekulu taandus tasemele 6/9 l (mnt/linn).
Miinuste poolele ruumipuudus tagaistmel, suht nõrk mootor, nigel soojendus(masin algupäraselt Californiast). |
25.11.2003 at 17:51 |
|
porge |
Dodge Shadow
Seda konkreetset isendit ma olen kohanud Pärnu vahel päris palju, nimelt omaniku töö koht asus minu garaaši kõrval ja seal sai temaga ka räägitud -see hetk oli tal turbo piiksus ja üldse tahtis terve moto korraliku kap.rem. -i. Selle venna sõidustiil oli kustutanud viimase poweri
mis seisus ta hetkel on ei tea küll arvata -linna vahel igatahes pole küll viimased mitu aastat näinud |
26.11.2003 at 10:44 |
|
hirax |
Dodge Shadow
Mul on ka sellise "sõsarauto" juba 6-s aasta. Tüüpiline "compact car size class" auto. Suuremat sorti inimestel võib sees kitsaks jääda. Kere üllatavalt roostekindel. Ostes polnud mu omal põhja alt tehtud mingit "kaitsetööd" põhjakaitse plöginatega ja alles 7-s aasta eesti talve tõi rooste välja põhja alt ja mujaltki Sõiduomadusi ei oska niiväga millegagi võrrelda, kuna see mul praktiliselt esimene oma masin ja teiste autodega väga vähe sõitnud. Sõidustiil mul kah selline, et ekstreemsusi ei otsi. Sõidetud ikka saab
Mootor on jah lahjavõitu, aga "low end torque"-i pidavat sellisel rohkem olema kui teistel sama klassi mootoritel. Eks turbo annab seda torki ka suurtel pööretel juurde.
Nokitsemist ikka kah jätkub. Varuosade hind nagu autodel ikka - igatsugu iluvidinad jne. on kirves, aga muud käiguosa jubinad vaat et odavamadki kui japsidel-eurokatel.
Mälu järgi mõnede hinnad näiteks:
Pidurikettad esimesed: ~1300
Klotsid esimesed: ~400-600
Klotsid tagumised: ~400
Piduri peapump: ~1000
Kolvirõngad: ~1500
Saaled: ~1500
Mootoritihendite täiskomplekt: ~1400
Hammasrihm: ~300-450
Plokikaane tihend: ~450
MAP sensor: ~1200
Oxygen sensor: 810
Samas akende soonega tihend: à 1800
Jne jne.
Igatahes etem kui sama hinnaklassi japs-euro
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
28.11.2003 at 14:39 |
|
porge |
Dodge Shadow
sa pole vist eriti japside jupi hindasid vaadanud
sama aasta japsid, näiteks
Civicu taga klotsid 200EEK
esimesed klotsid 110 EEK
rihm alla 100 EEgu
pajero plokikaane tihend keskmise taseme ja hinnaga 450 EEK (mitte kõige odavam ja jamam)
simmerid 50 eegu ringis
rihm 200 eegu
jne....B varukad on juba sama soodsad kui audi VW
|
02.12.2003 at 10:32 |
Last edited 02.12.2003 at 10:34 by porge
|
|