Poster |
Message |
Martin_R |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Kuna olen uus nägu siin foorumis, siis olgu tutvustuseks öeldud, et olen see kodanik, kes kirjutab ajakirjas Tehnikamaailm pruugitud autode lugusid. Sellest ka järgnev postitus
Nimelt pole meil kunagi TM-is juttu olnud pruugitud USA auto argielust. Seekord on idee süübida veidi vana kandilise Cherokee hingeellu. Selle, mis sündis vist kuskil 84. aasta juures. Endal sellise autoga kogemus puudub. Vaatasin ka varasemaid postitusi, kuid sealt midagi väga põhjalikku ei leidnud. Siit siis küsimus:
Kas leidub siinsete lugejate hulgas inimene, kellel on selline auto või kes omab kogemusi selle auto pidamisel, kellel oleks veidi tehnilist infot selle auto kohta jne. Huvitavad igasugused erinevad teemad nagu: erinevad modifikatsioonid, mootorid, äkki on teada mingeid tüüpvigu ja kitsaskohti selle auto ehituses. Mida peaks põhjalikumalt uurima, kui keskmine kodanik sellist ostma läheb, kust varuosi saada, mis tüüpilisemad osad maksavad jne. Millisest versioonist oleks targem eemale hoida. Palju erinevad mootorid kütust kulutavad, kuidas omanikud sõiduomadustega rahul on, kuidas sõidab lumel ja poris. Ühesõnaga oleks hea teada, mida räägivad sellest autost inimesed, kes teda reaalselt kasutanud on.
Nagu näha, on küsimusi palju. Kui kellelgi on midagi kosta, siis võib kirjutada siia või saata maili. Võib jätta ka kontakti ja võtan ise ühendust. Kui keegi tahab oma heas korras Cherokeed TM-is eksponeerida, siis võiks ka teada anda, jättes oma kontakti näiteks siia.
Nii, et Cherokee omanikud - siin teile võimalus suu puhtaks rääkida
|
27.11.2003 at 16:26 |
|
urmas |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: kuidas omanikud sõiduomadustega rahul on, kuidas sõidab lumel ja poris
Hehee! Kui lumi üle põlve on, alles siis saad aru, et sõidad hea autoga |
27.11.2003 at 16:38 |
|
Broncist |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: Martin_R: Kuna olen uus nägu siin foorumis, siis olgu tutvustuseks öeldud, et olen see kodanik, kes kirjutab ajakirjas Tehnikamaailm pruugitud autode lugusid. Sellest ka järgnev postitus
Nimelt pole meil kunagi TM-is juttu olnud pruugitud USA auto argielust. Seekord on idee süübida veidi vana kandilise Cherokee hingeellu. Selle, mis sündis vist kuskil 84. aasta juures. Endal sellise autoga kogemus puudub. Vaatasin ka varasemaid postitusi, kuid sealt midagi väga põhjalikku ei leidnud. Siit siis küsimus:
Kas leidub siinsete lugejate hulgas inimene, kellel on selline auto või kes omab kogemusi selle auto pidamisel, kellel oleks veidi tehnilist infot selle auto kohta jne. Huvitavad igasugused erinevad teemad nagu: erinevad modifikatsioonid, mootorid, äkki on teada mingeid tüüpvigu ja kitsaskohti selle auto ehituses. Mida peaks põhjalikumalt uurima, kui keskmine kodanik sellist ostma läheb, kust varuosi saada, mis tüüpilisemad osad maksavad jne. Millisest versioonist oleks targem eemale hoida. Palju erinevad mootorid kütust kulutavad, kuidas omanikud sõiduomadustega rahul on, kuidas sõidab lumel ja poris. Ühesõnaga oleks hea teada, mida räägivad sellest autost inimesed, kes teda reaalselt kasutanud on.
Nagu näha, on küsimusi palju. Kui kellelgi on midagi kosta, siis võib kirjutada siia või saata maili. Võib jätta ka kontakti ja võtan ise ühendust. Kui keegi tahab oma heas korras Cherokeed TM-is eksponeerida, siis võiks ka teada anda, jättes oma kontakti näiteks siia.
Nii, et Cherokee omanikud - siin teile võimalus suu puhtaks rääkida
Huvitavad küsimused ja huvitav auto. Ole hea ja pane see kuulutus üles ka http://www.4x4offroad.ee ja http://www.4x4.ee , sealsed maasturimehed oskaksid sulle kindlasti pika loengu pidada.
Jõudu ja jaksu artikli kirjutamisel
ATS |
28.11.2003 at 09:35 |
|
martin-v |
Cherokee omanikud, näidake ennast
kui juba juttu teed siis võiks mõlemast mudelist rääkida, cherokee ja grand cherokee. endal 91 aasta cherokee ja autoga väga rahul. kütusekulugu pole 4 liitri kohta teab mis suur. püsib ilusasti 10-12 liitri vahel. eks mingi osa on ka manuaalkastil mis eestis vist selle margi puhul suhteliselt haruldane. remondist on ainuke asi olnud tagumiste lehtvedrude vahetus, sest eelmine omanik on selle autoga maja püsti pannud ja enamus vajaminevatest tellistest on sellega kohale toodud. lehtvedrud sai uued lastud teha tartus oü lehtvedrus kus paigaldus ja muu läks kokku 2500.- muud polegi olnud vaja remontida, sest autol juba teine mootor. praegune mootor on nüüdseks sõitnud 100 000km. eelmine mootor pidas vastu 360 000km ja siis hakkas kusagilt tihendite vahelt õli tilkuma ja kuna viibiti inglismaal siis sealne remont keeldus sellise asja parandamisest ja lasti uus mootor osta. seda mis mootoriga täpselt juhtus ei teagi sest see naine ei jaganud just eriti palju sellest autost.
sõiduomadused tunduvad nüüdseks head. alguses tundus see pidev roolimine naljakas aga sellega harjub kiiresti ja praegu ei tunnegi seda imeliku lainetust. põhjuseks vist roolivõimendi mille hüdraulikaga süsteem pole väga täpne. |
28.11.2003 at 09:40 |
|
Martin_R |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: martin-v: kui juba juttu teed siis võiks mõlemast mudelist rääkida, cherokee ja grand cherokee.
Nende autode hinnatase on üsna erinev ja ilmselt ka sihtgrupp, kes neid ostab. Eeldan, et ka tehniliselt on nad täiesti erinevad nähtused (kuigi pole veel eeltööd selles vallas jõudnud teha) ja seetõttu oleks ehk hea Grand-ist kunagi eraldi kirjutada. Vana mudel näib olevat selline odav ja argine maastikuauto, tõeline tööloom, mitte väga mugav. Samas Grand Cherokee liigitub ikka puhaste luksusmaasturite ridadesse.
Tänud täiendava info eest. Saatsin maili ka 4x4 klubisse. |
28.11.2003 at 10:05 |
|
martin-v |
Cherokee omanikud, näidake ennast
hinnavahe polegi teab mis suur, aga jah. ühte kasutatakse vist rohkem off roadiks. hetkel näiteks auto24-as on cherokee 97-250 000 ja grand 97-190 000 |
28.11.2003 at 10:14 |
|
vkx |
Cherokee omanikud, näidake ennast
http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/index.htm
See on üks asjalikumaid kohti internetis Jeepi kohta, kuigi vene keeles. Sealt leiad kõik vajaliku info auto tehase varustuse kohta aastate kaupa ning ka põhilised tüüpvead on kirjas.
____________________________
Seville STS `02 |
28.11.2003 at 10:26 |
|
Sebastien |
Cherokee omanikud, näidake ennast
RMK Aegviidu Metskonnas oli üks 2,0TD mootoriga isend.
Võin eksida aga vist -Made in China. Läks eelmine kuu oksjonil müüki.
Olen ka ise selle olematu minekuga isendiga sõitnud.
Maastikul oli ta iseenesest väga hea aga tänu oma eriti viletsale diislile oli maanteel sõitmine... väsitav.
Remomti vajas ta tohutus mahus aga eks seda vaja kõik riigiametite autod. Varuosad olid meeletult kallid.
Turbo vilistas nii kõvasti, et me kutsusime teda miilitsa autoks :-) |
28.11.2003 at 10:49 |
|
porge |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: Martin_R: quote: martin-v: kui juba juttu teed siis võiks mõlemast mudelist rääkida, cherokee ja grand cherokee.
Vana mudel näib olevat selline odav ja argine maastikuauto, tõeline tööloom, mitte väga mugav. Samas Grand Cherokee liigitub ikka puhaste luksusmaasturite ridadesse.
Tänud täiendava info eest. Saatsin maili ka 4x4 klubisse.
tean ka natuke kaasa rääkida, kuna olen seda looma omanud üks hooaeg ja tol korral sai infot antud mudeli kohta kogutud päris palju.
4.0 R6 moto ja aut. kast olid küll väga töökindlad.Mootor piisavalt ökonoomne, keskmiseks kuluks sai linna tingimustes 15L sajale.
4 x 4 süsteem toimib siis vahekastiga, pakkudes piisavalt võimalusi, et olla arvestatav maastikul. Kuid minu jaoks tundus olevat suureks probleemiks auto kaalujaotus. Taga ots on masinal väga kerge, selle tulemusena pole tagaveost mingit abi. Liigub ka vaid tagasilla veoga cherokeesid ja nendega ma pigem talvel ei sõidaks üldse (omad kogemused) kinni jääd kohas, kus esisillaveoline sportauto läheb ilusti läbi
Samuti maastikul tekib tänu raskele mootorile ja seda võimendavale kergele taguotsale sisse kaevumis effekt.
Limited variant annab mugavuselt silmad ette mis tahes sama aasta mitte Ameerika toodangule maasturite vallas.
Mina sain oma mängivat rooli natuke leevendada roolikarbi peale keeramisega. Mängima jäi ta ikka
4x4offroad mehed ei arva stock Cherokeest midagi
järgmine hooaeg omandasi pajero -mis oma maastiku läbivuselt oli hoopis teisest puust, -palju parem, aga 2,3td on mikromoori mõõtu ja sellest ka jõuetus ning suured remondi arved
....abiks ikka natuke, muidu modifikatsioonide kohta leiab netist piisavalt infot, mingi venelase leht oli täiuslik, kahju, et ei leia enam seda ülesse |
28.11.2003 at 11:23 |
Last edited 28.11.2003 at 11:24 by porge
|
Martin_R |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Teab keegi nimetada mõnda head kohta, kus USA Autode omanikud peamiselt remondis käivad. Just vanemad USA autod. Sealsetel mehaanikutel võib olla rikkalik kogemuste pagas. |
03.12.2003 at 12:42 |
|
tfr |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: porge:4x4offroad mehed ei arva stock Cherokeest midagi
Noh, on hullemaidki. Samas, talasillad võimaldavad asja suht lihtsalt tõsta (suurem kumm alla), Dana sildadele on difrilukke laias valikus ja hinnaklassis, ka muid aftermarket juppe on vabalt saada. Niiet "alusmaterjalina" on täiesti talutav. |
03.12.2003 at 12:48 |
|
Sebastien |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Hüva nõu tarvis!
Oleks vaja Grand Cherokee-03 2,7CRDI esipidurite klotse.
Kas mujalt peale esinduse on neid võimalik saada. Orig. komplekt 4k.
edit: uus asi ja ei tea tast veel midagi. |
04.12.2003 at 14:21 |
|
urmas |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Huvitav, mis valemiga '03 autol esiklotsid vahetamist vajavad. See on ju puhtalt garantii/esinduse küsimus. Minu autol vahetas TopParts klotsid ja kettad kokku mingi 2k eest. |
04.12.2003 at 14:29 |
|
Sebastien |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: urmas: Huvitav, mis valemiga '03 autol esiklotsid vahetamist vajavad. See on ju puhtalt garantii/esinduse küsimus. Minu autol vahetas TopParts klotsid ja kettad kokku mingi 2k eest.
Vahetamist vajavad lihtsal põhjusel- nad on kulunud. |
04.12.2003 at 14:35 |
|
urmas |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Veits müstiline ikkagi. Garantiiprioodil soovitaks siiski esindust kasutada. See 4k auto ostuhinna juures on peenraha. |
04.12.2003 at 14:42 |
|
Sebastien |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Läbisõit on juba 50 000 kilomeetrit. Piduriklotsid ei kuulu garantii alla.
Arvatavasti tuleb see 4 tuhhi välja käia ja asi mutt aga ma lootsin ikke, et saab odavamalt. |
04.12.2003 at 14:47 |
|
vkx |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Oled sa uurinud sellistest kohtadest Tallinnas nagu Top Parts, US Parts, Ameerika Auto näiteks.
____________________________
Seville STS `02 |
04.12.2003 at 15:13 |
|
friik |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: Sebastien: Läbisõit on juba 50 000 kilomeetrit. Piduriklotsid ei kuulu garantii alla.
Arvatavasti tuleb see 4 tuhhi välja käia ja asi mutt aga ma lootsin ikke, et saab odavamalt.
Mul hoopis selline küss, kas su garantii jääb kehtima, pärast seda, kui lased kellegil teisel peale Pointingi oma masinat näppida? Kuni garantii lõppemiseni peaks ju olema suhtkoht jäik poliitika kus ja mis juppidega oma autot hooldada-juppe vahetada.
Või panen puusse oma jutuga? |
04.12.2003 at 15:19 |
|
Sebastien |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: friik: quote: Sebastien: Läbisõit on juba 50 000 kilomeetrit. Piduriklotsid ei kuulu garantii alla.
Arvatavasti tuleb see 4 tuhhi välja käia ja asi mutt aga ma lootsin ikke, et saab odavamalt.
Mul hoopis selline küss, kas su garantii jääb kehtima, pärast seda, kui lased kellegil teisel peale Pointingi oma masinat näppida? Kuni garantii lõppemiseni peaks ju olema suhtkoht jäik poliitika kus ja mis juppidega oma autot hooldada-juppe vahetada.
Või panen puusse oma jutuga?
Kuna klotsid garantii alla ei kuulu siis ehk võib ka ise vahetada. Aga egas ma kindel küll pole ja Pointingust ma seda ka küsima ei hakka. |
04.12.2003 at 15:49 |
|
urmas |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Kõva sõidumees oled. 50 000km on jah normaalne klotse vahetada. Tark tegu oleks ka tagumised samal ajal vahetada. |
04.12.2003 at 20:15 |
|
rai |
Cherokee omanikud, näidake ennast
Sa Sebastien sõida igaks juhuks ahjukütusega ka.
Ps. "ükski Pointingu töötaja kindlasti ei loe seda foorumit" |
05.12.2003 at 09:00 |
|
mrtn |
Cherokee omanikud, näidake ennast
EU ainuke hea omadus on ilmselt see, et lõppeb autofirmade esinduste hooldusterror garantii kaotamise hirmutamisega - kolmekordse hinnaga õlivahetused jms. |
05.12.2003 at 09:05 |
|
_tom_ |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: urmas: Kõva sõidumees oled. 50 000km on jah normaalne klotse vahetada. Tark tegu oleks ka tagumised samal ajal vahetada.
Miks? Kas see on mingi Cherokee feature, et nad sama kiiresti kuluvad? Sõiduautol see küll nii pole ning mingeid ühiseid hooldusvõtteid seal ka pole, mis aitaks tööraha kokku hoida, peale auto ülestõstmise. |
05.12.2003 at 09:50 |
|
Sebastien |
Cherokee omanikud, näidake ennast
quote: rai: Sa Sebastien sõida igaks juhuks ahjukütusega ka.
Ps. "ükski Pointingu töötaja kindlasti ei loe seda foorumit"
Ma tean, et loevad.
Ei ole siin Kesk-Eesti metsade vahel veel päris lolliks läinud.
Aga ma ei näe põhjust miks ma ise neid kuradi klotse ei või vahetada kui neile garantii ei kehti.
|
05.12.2003 at 09:52 |
|
crossfire |
Cherokee omanikud, näidake ennast
kui tahad raha kokku hoida siis telli rockauto.com-ist omale uued klotsid $21.79+shipping.
Imelik aga see,et rockauto kataloog ei anna 2,7td mootorit,kas see siis ainult euro variant või? |
05.12.2003 at 12:20 |
|
|