Poster |
Message |
partel |
Erkki Camaro
Kuigi asi pole veel valmis, leppisime Erkkiga kokku, et suurejoonelist avamist ei tee, vaid täiendame olemasolevat, kuidas jõuame.
http://www.tqhq.ee/corvette/camaro/
Tech artikkel:
http://www.tqhq.ee/corvette/camaro/?leht=tehnika
____________________________
_ |
02.12.2003 at 22:05 |
|
kongo |
Erkki Camaro
tupli töö
Peace |
02.12.2003 at 22:12 |
|
hents99 |
Erkki Camaro
igati tubli töö
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
02.12.2003 at 22:58 |
|
Vanaisa Moderator |
Erkki Camaro
hea asi!
Tavaliselt kipub see selgitus/esitlustöö päris asjade kõrval unarusse jääma.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.12.2003 at 23:25 |
Last edited 02.12.2003 at 23:25 by Vanaisa (Moderator)
|
Royale |
Erkki Camaro
quote: Vanaisa: hea asi!
Tavaliselt kipub see selgitus/esitlustöö päris asjade kõrval unarusse jääma.
Jep, niiöelda heaks tavaks lisaks mõõduvõtmisele veerandmiilil võiks ju saada ka mõõduvõtmine asjade weebi riputamisel |
02.12.2003 at 23:47 |
|
tfr |
Erkki Camaro
Artikkel mainib ainult 476cid mootorit, a Erkki signatuur räägib ju juba jupp aega 496st? |
02.12.2003 at 23:57 |
|
Ets |
Erkki Camaro
No l6puks ometi, kaua oodatud.... |
03.12.2003 at 06:25 |
|
partel |
Erkki Camaro
quote: tfr: Artikkel mainib ainult 476cid mootorit, a Erkki signatuur räägib ju juba jupp aega 496st?
Inflatsioon..
____________________________
_ |
03.12.2003 at 07:53 |
|
foke |
Erkki Camaro
quote: partel: quote: tfr: Artikkel mainib ainult 476cid mootorit, a Erkki signatuur räägib ju juba jupp aega 496st?
Inflatsioon..
ma ütleks lihtsalt "tõus"
ja ühtlasi tervitame suuremat venda strokerite peres
|
03.12.2003 at 08:11 |
|
partel |
Erkki Camaro
Tegelikult on 454 juba ise "stroker", aretatud 427'st, kolvikäik 3.76 -> 4.00 tolli.
____________________________
_ |
03.12.2003 at 08:23 |
|
vvt |
Erkki Camaro
Ply'l kuluks lause kohustuslikus korras üks artikkel kirjutada......minu meelest peale selle kiirenduse on tegu ääretult hoolikalt ja kultuurselt ehitatud autoga, mis on perfektne kui pisividinateni.
Au ja kuulsus ehitajale
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.12.2003 at 11:10 |
|
PlyVal64 |
Erkki Camaro
quote: vvt: Ply'l kuluks lause kohustuslikus korras üks artikkel kirjutada......minu meelest peale selle kiirenduse on tegu ääretult hoolikalt ja kultuurselt ehitatud autoga, mis on perfektne kui pisividinateni.
Au ja kuulsus ehitajale
Tee kurask lugu, kui mees mootoreid tihedamalt vahetab, kui mõni inimene sokke. Tahtsin enne Tartut teha, juba 500CID läinud, "abimootoriga" polnud jälle mõtet teha. Nüüd tuleb kevadet oodata ... ja küll Erkkil pooles suves juba ka 800Hj "vähe" on
Minu arust tuleks Erkkist lausa dok.film teha, hoiatuseks teistele. Umbes, nagu AIDSi ennetuskampaania vms. Äkki saab EUlt raha kaubelda... OHPS'i kampaania ehk Omandatud HobujõuPuudulikkuse Sündroom või siis emakeelelisem PärtliHaigus(PH). |
03.12.2003 at 12:55 |
|
MitsuPower |
Erkki Camaro
väga normaalse asjaga on hakkama saadud iagatahes...
mulle meeldis jutu juures see, et väga lihtsalt ja konreetselt on asjad seletatud...ei midagi ülelligset.
Jätkake aga samas vaimus |
03.12.2003 at 14:05 |
|
vvt |
Erkki Camaro
Muideks veel sellest Camarost -kuigi tal oli Tartus peal üleni oranz betoonmootor, mis vähemalt minu silmale nii ilus ei olnud kui see kroomjuppidega , aga sellelt motoshow-lt eritus ta sellepärast, et ta oli üks mõnedest LÕPETATUD välimusega autodest. Nt need skullidega uksenupud - saksa keeles öeldes "Liebe zum Detail". Kui hinnata oleks, siis kindlasti rohkem punkte mustast camarost
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.12.2003 at 14:20 |
|
Erkki |
Erkki Camaro
Thanks,
Eks ta veel poolik on ja tehnika jutt baseerub puhtalt möödunud suvest, aga parem hilja kui mitte kunagi...
Tasapisi täiendan - pikad talveõhtud on veel ees.
Tänud Lasale, kes kujunduse teostas ning Pärtlile, kes tehnikajutu valmis treis.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
03.12.2003 at 21:14 |
|
LaSa Moderator |
Erkki Camaro
Uh kurja, mina saan vaevu lehekülje beeta üles, ja juba Pärtel linnapeal räägib kõigile... :P seoses publitseerimisega kolisin lehekülje ümber aadressile http://www.tqhq.ee/camaro79/ |
03.12.2003 at 22:02 |
|
vvt |
Erkki Camaro
quote: Erkki: Thanks,
Eks ta veel poolik on ja tehnika jutt baseerub puhtalt möödunud suvest, aga parem hilja kui mitte kunagi...
Don't worry, parem asjalik tegemine ja väike jutt kui vastupidi
Pärtlil sulg lippab, aga ühe lõiguga karpa&sissepritse kohta, mis võimsust puudutab, nagu nõus ei saa olla
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.12.2003 at 22:53 |
|
newton Moderator |
Erkki Camaro
EFI vs. karpa splititud -> http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8100 |
04.12.2003 at 12:46 |
|
LaSa Moderator |
Erkki Camaro
Jälle põhjust hõisata, et infot Erkki auto lehepeale lisandunud on:
nimelt, omanikust ja auto ajaloost said artiklid valmis |
24.12.2003 at 15:02 |
|
devilc
Moderator |
Erkki Camaro
Tore sait paistab kujunevat. Jõudu muude lehtede valmissaamiseks! |
24.12.2003 at 15:06 |
|
max |
Erkki Camaro
Ehk Erkki ei pahanda, jäi natuke ajalugu näppu
Siit sai kõik alguse:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=423
See on vist keegi teine Erkki..., mitte see kes suvel puhuriga sõidab
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=432 |
19.01.2004 at 21:49 |
|
peep Moderator |
Erkki Camaro
Jah, foorumisügavuses on igasugu huumorit peidus. |
19.01.2004 at 21:53 |
|