Poster |
Message |
peep Moderator |
3-gen F-body vs. eakaaslased
Päris huvitav test:
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/r/mr_lake/1070736902895.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/r/mr_lake/1070736929916.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/r/mr_lake/1070736953459.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/r/mr_lake/1070736975983.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/r/mr_lake/1070737024723.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/r/mr_lake/1070737054181.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/r/mr_lake/1070737084630.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/r/mr_lake/1070737106533.jpeg |
09.12.2003 at 10:01 |
|
newton Moderator |
3-gen F-body vs. eakaaslased
Tõesti hariv lugemine - seda enam, et Firebird Formula hästi esines
Ma olen miski 150+ Mb artikliskänne kogunud viimasel ajal erinevate '68-'03 performance autode testidest ja see on väärt lisa sinna - sellistest liikuritest Fire keskmises USA ajakirjas just tihti mõõtu ei võta |
09.12.2003 at 10:34 |
|
ylovoitka |
3-gen F-body vs. eakaaslased
Kuigi soome keelt ei mõika, piisab mulle ainult piltidest, Fire on teistest disaini poolest väga kõrgelt üle! |
09.12.2003 at 11:02 |
|
Hylas |
3-gen F-body vs. eakaaslased
Huvitav lugemine igatahes
Kahju muidugi, et pole masinate parameetreid ära toodud.
Üllatas et celica oma 150kw ja 1500kg tühimassiga heale kohale jäi
Hea tuju kohe.
|
09.12.2003 at 11:22 |
|
gets |
3-gen F-body vs. eakaaslased
200sx kohta olid kah päris head kommentaarid |
09.12.2003 at 11:39 |
|
mrtn |
3-gen F-body vs. eakaaslased
siit loeb välja, et muna on ringrajaautoks piisavalt, välja on vaja vahetada pidurid, istumine ja shifter mingiks ägedamaks ja kaalu tahapoole. roolitunnetust saab vähema võimendusega korrigeerida. |
09.12.2003 at 12:06 |
|
newton Moderator |
3-gen F-body vs. eakaaslased
Kellele soome keel raskusi valmistab:
---
Automaatkastiga Pontiac on kiire sõiduk. Kiirendusel pakub omaette naudingut V8-mootori madal jõmin. Ajad on selgelt grupi teiseks kõige kiiremad.
Auto kaalujaotus ja väga kergeks võimendatud juhtseadmed tekitasid suuri kahtlusi auto juhitavuse osas märja teekatte korral. Pontiac oli aga päeva positiivseim üllatus ning tulemuseks oli paremuselt teine ringiaeg. Selgelt kiirema Sierra Cosworthiga oli vahe natuke üle 3 sekundi.
Pontiaci rool on kiire ja suurepärase täpsusega - sellega saab libisema hakkava tagaosa kiiresti kontrolli alla. Rajal peab käike vahetama käsitsi, sest sirgele tulles ei vaheta automaat käike küllalt kiiresti.
Jäiga vedrustusega Formulal on kõige rohkem parandamisruumi pidurite juures. Alguses on need väga tõhusad, kui pidurite soojenedes liigub tasakaal taha ja lõpuks kaovad pidurid hoopis. Tavasõidus piduritega probleemi ei ole.
Pontiaci sõiduasend on vilets - kehavõitu iste on madal, rool ulatub liiga kaugele taha ja ümmarguste näidikute loetavus on parimal juhul rahuldav.
---
Pidurite osas oli tehase poolt abiks 1LE, tänapäeval aftermarket. Istmed olid väga head GTA-l ja samad istmed olid saada ka TA-le, kuid Formulale vist mitte. |
09.12.2003 at 13:15 |
|
Taavi |
3-gen F-body vs. eakaaslased
Kaalu/hj ja lisahobeste odavuse suhtes peaks 200SX üks parimaid nendest olema. Pluss tagavedu |
09.12.2003 at 13:42 |
|