Poster |
Message |
Garfield |
Mehaanikute koolitus
EAL kodulehelt (copy-paste) järgmine info:
Mehhaanikute koolitused uuel aastal
09.12.2003
Eesti Autospordi Liit ja Tallinna Kõrgem Tehnikakool alustavad 2004.a. alguses võidusõidumehaanikute koolituste seeriaga. Esimesed loengud ja praktikumid toimuvad 13. ja 14. jaanuaril. Esinema on kutsutud lektorid nii Eestist kui Soomest. Esimesed teemad on seotud võidusõidumootorite sissepritsesüsteemide ja nende seadistamisega. Oodatud on nii kahe- kui ka neljarattaliste võidusõidumasinate insenerid ja mehaanikud.
Lähemat infot saab vist siis EAL-ist 6398666, taustaks niipalju, et asja idee on Liiwi Racingu (Enn Orav) poolt. Võibolla on keegi foorumilugeja huviline. Kui asjad klapivad, võib mõni saada mehaanikukoha Liiwi tiimis järgmiseks hooajaks.
____________________________
Focus RS |
11.12.2003 at 09:50 |
|
JDF |
Mehaanikute koolitus
"Oodatud on nii kahe- kui ka neljarattaliste võidusõidumasinate insenerid ja mehaanikud." <--Et tavaline ninatark ei saa sinna? Huvi oleks kyll
|
11.12.2003 at 18:51 |
|
margus |
Mehaanikute koolitus
Ega see see sama asi ei ole, mida Amper Racingu lehel pakutakse? |
11.12.2003 at 19:36 |
|
Garfield |
Mehaanikute koolitus
Ei ole see Amperracinguga seotud ja sinna on ka huvilised (JDF ntx.) oodatud. Aga palun uurige ise EAL-ist täpsemalt järgi, mis kell ja kuhu täpsemalt minna. Osavõtjate arv minuteada polnud piiratud.
____________________________
Focus RS |
12.12.2003 at 09:20 |
|
MossOpel |
Mehaanikute koolitus
Aga mida see AmperRacing'u mehhaanikute kool endast kujutab? Viibisin just nende uuel kodulehel ega leidnud enam ühtegi märget selle kohta. Enam ei tegelda sellega? |
29.02.2004 at 13:39 |
|
CoachMan |
Mehaanikute koolitus
quote: MossOpel: Aga mida see AmperRacing'u mehhaanikute kool endast kujutab? Viibisin just nende uuel kodulehel ega leidnud enam ühtegi märget selle kohta. Enam ei tegelda sellega?
No ütleme nii et me ei reklaami seda enam nii kõva häälega välja. Mehhaanikute koolitamisega on selline lugu, et see nõuab koolitajatelt üsna suurt panust ehk siis üsna palju aega koolitatavaha tegelemiseks. Kahjuks meil aga seda praegu eriti ei ole - suveks tuleb valmis ehitada 5 vormelit ja hulgaliselt abitehnikat. Hetkel suudaksime ehk pakkuda ainult kõvasti ja tasuta üsna tüütut tööd (töngade puhastamine jms.) aga see ei ole vist päris mehhaanikukoolitus Loodame siiski teema uuesti päevakorda võtta pärast selle hooaja lõppu ja korraldada mõningad "päris" koolitused talveperioodil.
Kui aga kellelgi on tõsine huvi jubinate puhastamise, kummide tassimise jms. vastu siis võib läbi ikka astuda. Ehk jääb ka midagi vormelite ehitamise poole pealt külge...
|
01.03.2004 at 09:16 |
|
MossOpel |
Mehaanikute koolitus
Huvitav reklaam üleval TTK infotahvlil. Kas 25., 26. jaan. üritus on ka sellest sarjast? |
17.01.2005 at 00:55 |
|
epsum |
Mehaanikute koolitus
Ei ole, see ju TKTK ja EALi poolt organiseeritud üritus.
Mootorispordi seminar 2005
Korraldaja: Tallinna Tehnikakõrgkool ja Eesti Autospordi Liit
Toimumisaeg: 25. ja 26. jaanuar 2005.a.
Toimumiskoht: Tallinna Tehnikakõrgkool, Pärnu mnt. 62, Tallinn (www.tktk.ee)
Kava:
25. jaanuar 2005 Kohtunikutöö autospordis
Osalejate saabumine: 9.00-9.30
Autospordi olemus. Kohtunike hierarhia. Ametlikud infokanalid
Esineja: P. Pallo
Ettekande kestvus: 45 min
Autospordi kohtuniku roll ringrajasõidus võistleja pilgu läbi
Esineja T. Soomer
Ettekande kestvus: 45 min
Autospordi kohtuniku roll erinevates võistlussituatsioonides.
Esineja: A. Parts
Ettekande kestvus: 45 min
Lõunapaus 12.45-13.30
Ülevaade autospordi tehnilise kohtuniku tööst
Esineja: T. Jänt
Ettekande kestvus: 45 min
Seminari 1. päeva lõpp: ca 14.30
26. jaanuar 2004 Autospordi tehnika
Osalejate saabumine ja osalustasu maksmine: 9.00-9.30
Global Motorsport Congress´i materjalide kokkuvõte:
· võistlusauto mootoriehituse trendid.
Esineja: H. Rämmal
Ettekande kestvus: 0,5 h
Rehvi omadused ning nende mõju sõiduki liikumise dünaamikale.
Esineja: J. Luppin
Ettekande kestvus: 1,5 h
Võidusõitja ja mehaaniku koostöö autorallis
Esineja: M. Rauam
Ettekande kestvus: 0,5 h
Lõunapaus 12.45-13.30
Global Motorsport Congress´i materjalide kokkuvõte:
· Võistlusauto veermiku arengutrendid.
Esineja J. Luppin
Ettekande kestvus: 0,5 h
Sisepõlemismootori gaasidünaamika modelleerimine ja simulatsioon
Esineja: H. Rämmal
Ettekande kestvus: 1,5 h
Formula Student
Esineja: S. Soomlais
Ettekande kestvus: 15 min
Plokikaane sisse- ja väljalaskekanalite voolutakistuse mõõtmise demonstratsioon OÜ-s Windorf
Demonstratsiooni algus: 16.00
Seminari lõpp: orienteeruvalt kell 17.00
Osalejad: Seminarist osalema on oodatud mootorispordialased spetsialistid, autoeriala üliõpilased ja entusiastid. Osalejate max arv 40
Registreerumine ja osalemistasu:
Mootorispordi seminaris osalemine toimub eelregistreerimise alusel aadressil: janekhf@hot.ee
25.01.2005 Kohtunikutöö autospordis. Osalemine on tasuta
26.01.2005 Autospordi tehnika.
Osalemistasu tavaosaleja: 150.- (tasumine kohapeal)
Üliõpilased tasuta
Informatsioon ja ettepanekud:
Küsimused ja ettepanekud on oodatud aadressil janekhf@hot.ee
Janek Luppin, Tallinna Tehnikakõrgkool
|
17.01.2005 at 08:58 |
|
Vigurväntvõll |
Mehaanikute koolitus
quote: Kui aga kellelgi on tõsine huvi jubinate puhastamise, kummide tassimise jms. vastu siis võib läbi ikka astuda. Ehk jääb ka midagi vormelite ehitamise poole pealt külge...
Vabandan, et OT aga kui kellelgi on sarnast tegevust Tartus pakkuda, siis ma oleks küll huvitatud. Ma saaks näiteks nädalalõppudel kuskil töökojas abiks käia. Päris rehve ei viitsiks ühest hunnikust teise ümber laduda, aga jubinaid puhastaks hea meelega ja teeks muid asju. Teeks seda lihtsalt hobi eesmärgil mitte raha eest. Endal mul mingeid metsikuid teadmisi pole, sellepärast tahakski tehnikavärgiga tegeleda. Endast veel niipalju, et üleperse tegemist ei kannata, et kui ma midagi ette võtan, siis vaatan ka et see korralikult tehtud saaks. siim.mail(at)mail.ee |
17.01.2005 at 14:24 |
|
MossOpel |
Mehaanikute koolitus
Mind jälle huvitaks, mis päeviti siin Tallinnas neid vormeleid nokitsetakse, vahetaks tööjõu know-how vastu |
17.01.2005 at 14:37 |
|