Poster |
Message |
urmas |
BHRA
See maagiline sõna on foorumist paaril korral läbi jooksnud kontekstis "BHRA korraldab..."
Ehk mõni teadjam valgustaks: Kuidas tekkis? Kes on kes? Kus on kes? Mis tehtud ja mis teoksil? |
02.09.2003 at 19:45 |
|
Ets |
BHRA
Särgid, klepsud, bannerid on olemas Miskit-kuskil suriseb! Tean ka enamvähem, kes! Võib-olla pole veel õige aeg kõike välja laduda!? Aga inimene on loomult uudishimulik, tahaksin ise kah must-valgel näha, kui kaugel siis asjad on? Ja ega pole ju võimatu, et saaks ka ise teatud kohtades pisut kaasa aidata!? |
02.09.2003 at 19:56 |
|
partel |
BHRA
Mõni päev tagasi tuli inspiratsioon ja tsekkasin:
http://www.bhra.ee/
____________________________
_ |
02.09.2003 at 20:01 |
|
Ets |
BHRA
pärtelilt ammendav täisvastus
Hinne:5 |
02.09.2003 at 20:06 |
|
jaanus |
BHRA
quote: urmas:Kuidas tekkis? Kes on kes? Kus on kes? Mis tehtud ja mis teoksil?
Kuidas:
BHRA = MTÜ Baltic Hot Rod Association.
BHRA loodi sel suvel, tingituna juba iidsest vajadusest organisatsiooni järele, kes hoiaks kiirendusvõistluste korraldamisel ja arengul kindlat sihti.
Kes:
BHRA looja ja juhataja on Andrus "hõljuk" Mõsovski (05149100) ja asjaajamisega tegeleb Evelyn Mardus (evelyn(at)bhra.ee).
Kus:
umm..., Tallinnas
Tehtud/teoksil:
On loodud Kiirendusspordi Alamkomitee, mis hakkab Eestis kordineerima kiirendusvõistlustega seonduvat (reeglid, juhendid, etc) ning antud avaldus EAL'i (Eesti Autospordi Liit) alamkomitee registreerimiseks. Alamkomiteesse kuuluvad - Andrus Mõsovski, Evelyn Mardus, Jaanus Palm, Peep Pihotalo, Taavo-Erkki Vitsut, Kalju Leoke, Kaupo Porovardja.
AK loomiseks teistes balti riikides on toimunud läbirääkimised ka LAF'i ja LASF'ga (Läti ja Leedu poolsed FIA liikmed).
Lähiajal ilmub BHRA'd tuvustav ja tegevusega seonduv informatsioon ka BHRA veebilehele - www.bhra.ee. Kuni veebilehe valmimiseni võib täiendavaid küsimusi esitada telefonitsi Anrdusele ja meili teel Evelynile või mulle.
Stand by ..... |
03.09.2003 at 05:48 |
Last edited 03.09.2003 at 09:50 by jaanus
|
anryo |
BHRA
quote: EtsKets: Särgid, klepsud, bannerid on olemas Miskit-kuskil suriseb! Tean ka enamvähem, kes! Võib-olla pole veel õige aeg kõike välja laduda!? Aga inimene on loomult uudishimulik, tahaksin ise kah must-valgel näha, kui kaugel siis asjad on? Ja ega pole ju võimatu, et saaks ka ise teatud kohtades pisut kaasa aidata!?
Õiget asja tuleb ikka toetada... Ma tahan ka särki ja autole klepsu!
Kust saab ja kuidas toetada vaja?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
03.09.2003 at 09:04 |
|
BlueStang |
BHRA
Kuidas liikmelisusega on, õigemini - kuidas liikmeks saab? Lugesin Haapsalu võistlusjuhendist välja, et BHRA liikmestaatus on täiesti eksisteeriv asi.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
03.09.2003 at 09:09 |
|
jaanus |
BHRA
BHRA liikmeks saab astuda ka 6. sept Haapsalus. Liitumine = 1000 eek.
Täpsemalt kohapeal või meilige evelyn(at)bhra.ee
ma ise peast kõiki nüansse ei mäleta aga üldiselt nii, et kohustusi vähe, eeliseid palju |
03.09.2003 at 09:50 |
|
Vanaisa Moderator |
BHRA
Liikmeks hetkel ei roniks(pole, millega sõita, veel), aga toetajaliikme staatuse võtaks küll (kui selline olemas on)
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
03.09.2003 at 09:54 |
|
gets |
BHRA
Ennem vaataks ka need kohustused/eelised üle |
03.09.2003 at 09:57 |
|
Indrek |
BHRA
Mida siis selle 1000 krooni eest saab?
Kleepeka auto peale või? |
03.09.2003 at 10:08 |
|
jaanus |
BHRA
quote: Indrek: Mida siis selle 1000 krooni eest saab?
Kleepeka auto peale või?
Kleepeka ka, kui soovi on.
Üldiselt on kavand nii, et liikmed (toetajaliikme staatust eraldi ei ole) saavad BHRA(FHRA?) poolt korraldatavatele üritustele tasuta pääsme, võistlustel madalama stardimaksu, erinevaid soodustusi BHRA (FHRA?) partnerite juures, kiirendusvõidusõidu koolituse, sõitjalitsentsi, jne.
Kohustusi hetkel ei teagi olevat. |
03.09.2003 at 10:38 |
|
anryo |
BHRA
Miskisugune toetajaliikme variant võiks ikka olla ka. Ma vaevalt oma autoga kusagil võistlema hakkan - aga teisi toetaks küll ja need soodustused ja tasuta piletid sobiksid ka loomulikult. Või muud variandid.
Neid toetajaliikmeid oleks arvatavasti rohkem kui üks. Neid kes võistlevad, on ka kindlasti aga milleks toetajaist loobuda?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
03.09.2003 at 12:34 |
|
partel |
BHRA
Egas liige pea tingimata võistlema!?
Toetategi, kui liikmeks astute.
____________________________
_ |
03.09.2003 at 12:39 |
Last edited 03.09.2003 at 12:39 by partel
|
anti |
BHRA
Kas asjassepühendatud saavad rääkida ka organisatsiooni plaanidest? Mis tuleval hooajal sündima hakkab? |
03.11.2003 at 15:20 |
|
jaanus |
BHRA
2004 Võistluskalendri esimene draft peaks juba järgmine nädal avalduma. Hetkeseisuga on erinevad korraldajad avaldanud soovi teha kokku 9 võistlust. IMHO on seda pisut palju aga eks näis. |
03.11.2003 at 15:51 |
|
PlyVal64 |
BHRA
Tegelikult on ka minul sama küsimus. Tegin praegu uurimistööd. EAL'i ametlik lehekülg on www.autosport.ee . Seal on kirjas alakomiteed, BHRA'd või siis kiirenduse alakomiteed pole Siis linkide alt leiab "kiirendajad", kus üks suunab www.bhra.ee ja teine www.dragracing.ee , mõlemad totaalselt hangunud olekus. Ei suuda ma ka leida EALi otsust ega midagi muud kiirendussporti puudutavat õigusakti. Äkki suudaks keegi need mõnele eelnimetatud netisaidile kasvõi pdf'idena tekitada(kui need üldse olemas on). Tahaks inimesi läbi trükiste harida selles vallas aga ... või peaks BHRA pressisheff prr'i "peksma" hakkama Ta paganamas ju suur poiss...
Ühesõnaga, tulemused mul on, OMC ja Haapsalu 1km. oma saab ju ka netist. Aga taustsüsteem on puudu. Viited, dokumendid jne., ehk see, mis "asjast seadusliku asja" teeb.
OT:Kus pagana kohast peaks uus tulija üldse inffi saama ... ja millele viidata, kui tahaks mõne muu ilma dragraceriga meilivahetust pidada? Meie oleme "asja sees" aga teised? |
03.11.2003 at 16:24 |
|
prr |
BHRA
kuna seni puudusid web'i tegevad isiksused ja bhra ka alles ju sündis, siis peale koosolekut, mis peaks toimuma 8. novembril, hakkab asi paranema. bhra web peaks lähitulevikus valgust nägema ja dragracing.ee võtan siis enda peale. tõsi ta on, et seni on kiirendajad olnud omad mehed, aga uustulnukal puudub tõepoolest inff.
jumal olla loonud maailma 7 päevaga - me pole temast võimsamad
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
03.11.2003 at 17:06 |
|
peep Moderator |
BHRA
quote: jaanus: 2004 Võistluskalendri esimene draft peaks juba järgmine nädal avalduma. Hetkeseisuga on erinevad korraldajad avaldanud soovi teha kokku 9 võistlust. IMHO on seda pisut palju aga eks näis.
Sel juhul ilmselt toimuvad ka BHRA'st sõltumatud võistlused, kuna mina tean vähemalt ühte korraldajat, kes ei ole kuhugi midagi avaldanud. Ja põhjus on, et seda avaldamise protseduuri ja BHRA egiidi all korraldamise tingimusi ei ole ju avalikustatud. Või ma eksin ? |
03.11.2003 at 17:08 |
|
gretzky Moderator |
BHRA
Kas kõik kiirendusvõistlused eestis peavad tulevikus, olema BHRA nõusolekuga vormistatud ? :P
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
03.11.2003 at 17:27 |
Last edited 03.11.2003 at 17:30 by gretzky (Moderator)
|
tfr |
BHRA
quote: gretzky: Kas kõik kiirendusvõistlused eestis peavad tulevikus, olema BHRA nõusolekuga vormistatud ? :P
Dragracingu kohta ei tea, aga enamusel EAL poolt reguleeritud ja litsentseeritud aladel on asi nii, et litsentsiomanikel on keelatud EAL-is mitteregistreeritud üritustel osaleda.
Ehk siis - korraldada võid, aga "staarid", kes ilmselt teevad omale EAL litsentsi, et peamistel võistlustel osaleda, sinna kahjuks tulla ei tohi. |
03.11.2003 at 17:33 |
|
foke |
BHRA
Tere!
Ma võib-olla ei ole oma murega õiges kohas, aga eeldan, et ehk ka siinne tõsisem arutelu oleks edasiviiv jõud.
Alltoodu on minu isiklik arvamus ja ei ole kaugeltki mõeldud etteheitva jutuna, eesmärgiks on ikkagi asja parendamine.
Nimelt on praegu viimane aeg teha jõulisi samme organisatsiooni ja ala tutvustamiseks. Tuleb vähemalt luua võimalused, et tuleval hooajal me ei seisaks jälle seal, kus eelmise hooaja lõppedes. Ei püüa siin lahata võistluste organisatoorset problemaatikat. Vaatan hetkel asja läbi võistleja prisma. Kus me oleme?
On toimunud mõned aastad kiirendusvõistlusi. Korraldajatel, võistlejatel, pealtvaatajatel, sponsoritel, avalikkusel on kujunenud/kujunemas mingi teatud arusaam vastavast alast. Hetkel peaks BHRA üks peamisi ülesandeid olema kogu vastava temaatika legaliseerimine, ametliku staatuse kujundamine, läbi selle nii ühiskondliku arvamuse kujundamine kui ka võimaluste loomine arenguks.
Nagu ma juba alguses mainisin, püüan vaagida, mida hetkeline "külmunud staatus" võistlejale võiks tähendada. Meil on sisuliselt välja kujunenud võistlejte grupid - need, kes lähevad võitma.., need, kes püüavad omade jõududega võtta, mis võtta annab ja naudivad ehk pigem asja fänluse tasandil.. ning need, kes püüavad areneda teiselt tasandilt esimesele e. konkureerida võidu nimel. Asjaarmastajate grupp on ehk see, kes hetkel midagi ei kannata.. küll aga tulemuse peale välja minejad. Kõik me saame aru, et tehnikaspordis on väga raske saavutada tulemusi ilma abistajateta/rahata. Ja oleks vast palju loota, et kiired autod sünnivad leiva kõrvalt kokku hoitud rahaga (ka nii võib, ometi ei saa eeldada, et nii peabki).
Ala üldise arengu seisukohalt pean väga oluliseks hetkel pöörata tähelepanu konkurentsi tõstmisele - läbi selle paranevad tulemused.. ja loomulikult väljundiks on publikuhuvi.. ning mis kõige tähtsam potentsiaalsete sponsorite huvi.
Tänases olukorras minna kellegi võimaliku rahastaja jutule ning rääkida maid ja mägesid kokku, on väga raske. On vaja konkreetsust! Sponsorit huvitab väljund - auditoorium, nende sihtgrupid, legaalsus (drag race vs. streetrace), võitluste toimumise logistika (linnad, ajakavad, seotus suurüritustega) jne jne. Ehk see, miks just BHRA ju ellu kutsutud ongi?!?! Siit siis küsimus, kas ei oleks võimalik natuke asju kiirendada, püüda vähemalt kodulehekülg valmis sepitseda, luua võimalused võistlejaile, kes sponsorite jutule lähevad, leida ametlikku dokumentatsiooni, võistluste ülesehituslikke detaile, võistlusklasse, eelnevate või vähemalt eelmise hooaja kokkuvõtteid, publikuarve, sõidetud rekordeid... Ametlikult kinnitatud tehnilised nõuded, loomulikult võistluskalender... Peaks püüdma raamlepingute poole meedia osas tuleval aastal - Sportnet, Autoleht, Spordileht, tele, raadio... See on just see, mis huvitab sponsorit. Keegi ei vaevu ju mõtlemagi, kui minna jutuga: "Kuule, mul sõber ehitab autot..." Kas ma olen väga valel teel, kui väidan, et BHRA vajaks kasvõi mingit asjalikku motot või hüüdlauset.. Me peame end suutma müüa ja tänane pinnas on selleks suhteliselt soodne.. või ütleme siis nii, et entusiasmi pealt ette valmistatud, nüüd ei tohi lasta sel taas umbrohtu kasvada.
Teine küsimus, kas oleks võimalik võistlejail omaltpoolt kuidagi kaasa aidata nende protsesside kiirendamisel?
Tänan.
Fred Vali @ foke |
18.11.2003 at 14:26 |
Last edited 18.11.2003 at 14:28 by foke
|
jaanus |
BHRA
foke, tegevus taustal siiski käib. Veebilehe esimesed kujundused ja sisu on hetkel nn viimasel sirgel. Kõik asjaosalised tegelevad nii palju, kui vaba aeg ja vahendid seda vähegi lubavad.
BHRA moto idee on hea ning pakun välja, et nädala jooksul võiksid ju kõik pakkuda mingi moto välja kasvõi siia samasse teemasse. |
18.11.2003 at 17:43 |
|
Ets |
BHRA
Selle moto asjus, et ei tahaks, et tuleks midagi "eriti originaalset" või pastakast imetut, võiks ikkagi toetuda autospordi ajaloolisele taustale ja kasvõi näiteks "Härrased, käivitage mootorid!" oleks küllalt paljutähenduslik. |
18.11.2003 at 18:11 |
|
foke |
BHRA
Milles on point, et ma takka kiirustan... nimelt paljud potentsiaalsed rahastajad on oma tulevase majandusaasta eelarve juba kinnitanud või kohe-kohe kinnitamas, läbirääkimised võtavad niikuinii veel aega, teiseks võtab auto ehitus teatud aja, tellimine võtab aega. Kui täna minna konkreetsed paberid näpus kellegi jutule, ei juhtu nii-ehk-naa enne jaanuari midagi, siis kõik järgnev - finantsvõimalustele vastava täpse plaani realiseerimisidee, tellimised, ootamised, ehitus, seadistus.. samas on juba aprillis vaja valmis olla... Kuigi eelmine hooaeg on veel ametlikult lõpetamata, on järgnev juba väga lähedal.
Venimine võib olla praegu suurim viga - rong hakkab ära minema juba!!! Ma arvan ja loodan, et ma ei ole ainuke, kes näeb praegu just BHRA sünnis motivatsiooni edasi minna, kui aga OLULISED faktid ja otsused päevavalgust kuidagi ei näe, on ikka jama küll ja eriti veel, kui need on langetatud, kuid kättesaamatud!
Kas mitte selles Jaanuse poolt mainitud "Kõik asjaosalised tegelevad nii palju, kui vaba aeg ja vahendid seda vähegi lubavad" ei peitugi pudelikael? Entusiasm on küll kiiduväärt nähtus, aga kui see ei anna loodetud tulemust, siis peab midagi muutma Kas BHRA's ei ole palgalist/i töökohta/i? Pean tunnistama, et ei ole hästi kursis toimuvaga.. Kas kusagilt saaks ametlikku infi toimuvast, mis faasis on üks või teine tegevus --- millal võiks loota nt. kodulehe valmimist, EAL-lehel muudatuste kandeid, BHRA võimalusi ja lootuseid end tuleval hooajal meediasse suruda, kalendri kinnituse kuupäev, tehniliste nõuete fikseerimise tähtaeg. Ka see oleks info. Ma ei nõuagi kõike ja korraga ja kandikul, samas oleks ka selliste daatumite esitamine sponsoritele märgiks, et on toimumas midagi põhjalikku ning korralikku. Või ei ole BHRA's tegevuste kaardistust, tähtaegu, täitjaid, vastutajaid, juhtimist? Infot on vaja, infot!
Edit: Sellise fänluse/huviringi/vaba aja tasandil on nt. Newtoni kirjutised (siin lehel) tõeliseks eeskujuks.. Kurb, et ühe ametliku spordiala (aga seda me ju taotleme!) ametlikes häälekandjates asjad juba pikka aega 'stand by' on. Et tõsiselt autospordimaastikult pildile tulla, on vaja jõulisust, maksavad lepingud, maksavad numbrid, maksavad reglemendid ehk nagu öeldakse - paber maksab!
Edu soovides, foke
|
18.11.2003 at 19:06 |
Last edited 18.11.2003 at 19:19 by foke
|
|