Poster |
Message |
Ints |
Chevy,Pontiac head,vead?
Kas keegi oskab paari sõnaga kiita-laita selliseid mahtuniversaale,nagu Chevrolet Lumina (APV?) ja Pontiac Trans Sport? Kas on mõtet soetada midagi sellist ja kui on mõtet,siis millise mootori ja käigukastiga.Kuidas sellised isendid meie teedel kestavad? |
19.12.2003 at 14:19 |
|
vkx |
Chevy,Pontiac head,vead?
Küllalt juttu olnud, SEARCH!
____________________________
Seville STS `02 |
19.12.2003 at 14:20 |
|
Ints |
Chevy,Pontiac head,vead?
Sorry,kui juttu on olnud.Otsin. |
19.12.2003 at 14:22 |
|
Astro SS |
Chevy,Pontiac head,vead?
Osta on lihtne,pärast uuesti maha müüa on tõeline peavalu - keegi ei taha
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.12.2003 at 14:56 |
|
Ints |
Chevy,Pontiac head,vead?
Nii,kammisin antud küsimuse kohta erinevaid foorumeid,ning kuskilt on jäänud kõrvu kumama väide,et talvetingimustes (libedaga) pidavat selliste masinatega igavene n*** olema sõita.Kas keegi oskab oma kogemustest seda väidet kinnitada või ümber lükata?
Teine küssa oleks turvalisuse kohta.Kuna sellise auto võimaliku soetamise korral hakkab selle autoga kulgema mu naine koos lastega,siis on maru oluline auto turvalisus.Kas keegi oskab juhatada mõnda linki,kus on juttu USA autode crash testi tulemustest. |
19.12.2003 at 21:45 |
|
Draal |
Chevy,Pontiac head,vead?
Endal Pontiac Transport 2.3 l ja manuaal kastiga.
Ise olen kyll äärmiselt rahul. Kyttekulu maantepeal 8-9 l/100 (suvel läbi rootsi minnes oli autos 500kg kaupa, inimesi, kliimaseade koguaeg sees ja keskmine bensukulu 8/100 ) Kui ostma hakkad siis vaata esisild korralikult yle, hea test on juba see, et kuskil sileda asvaldi peal pidurda sujuvalt kuskil 100km/h kiiruselt ja vaata mis rool teeb, kui hakkab värisema siis on kettad kõverad. Pidi suht tavaline olema seda tyypi masinal, (piduri support kiilub kinni, tõmbab ketta kõveraks, kõver ketas loksutab rooliotsad läbi...) Kui vaatad 2.3l mootoriga isendit siis vaata et kett läbi poleks, lase mootor korralikult soojaks kuula mis häält teeb. Turvalisuse poolelt pidi päris tugev olema, plastmassi all on ikka päris palju rauda ka.
Talvetingimustes tundub päris hea olevat, endal kyll probleeme pole olnud (ei tea kuidas automaatkastiga isend kyll käitub .....), läheb läbi päris parajast sopast kahh ....
Muud ei tulegi nagu hetkel meelde...
____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500 |
19.12.2003 at 22:57 |
|
newton Moderator |
Chevy,Pontiac head,vead?
http://www.nhtsa.gov/cars/testing/ncap/ |
19.12.2003 at 23:00 |
|
California |
Chevy,Pontiac head,vead?
Varsti aasta täis luminaga kulgemist. 1990 aasta 3,1 + automaat. Kui ikka hooldada on viitsitud, siis pole kaevata miskit. Õlid-filtrid, piduriklotsid, rehvid, õliandur, paar pirnikest, rihmapinguti jm. sellist. Lumes-poris pole hätta jäänud, turvalisus - niipalju kui olen näinud paugutatud masinaid, on küll kõik omal jalal sealt välja astunud. Rootsis üle kuudi käinud isend oli seespoolt täitsa paigas. Kui vaadata neid peenikesi poste esiklaasi juures... Kõva materjal järelikult.
Kuludest - minul 9 kuuga läbisõitu olnud 15000miili ehk ~24000km.
Selle aja jooksul on auto küsinud keskmiselt 900eek kuus. Seda siis koos rehvide, hoolduste ja remontidega.
Kõigi kulude (v.a. bensiin ja kindlustus) matemaatiline keskmine seega. Ise rahul.
Muidugi kahju, et vabrikus vale sild vedama pandi. All ju ruumi küll
California@keset plastmassi on mõnus
____________________________
Chevrolet Lumina APV 3,1.
G20 Explorer van 5,7 |
20.12.2003 at 10:35 |
|
Ints |
Chevy,Pontiac head,vead?
Paistab küll lolli küsimusena,kuid on ta siis esiveoga ? |
20.12.2003 at 11:49 |
|
Draal |
Chevy,Pontiac head,vead?
Esiveoline jahh...
____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500 |
20.12.2003 at 11:58 |
|
Ints |
Chevy,Pontiac head,vead?
Tänan info eest. |
20.12.2003 at 13:14 |
|
Alex |
Chevy,Pontiac head,vead?
ega see esivedu nii halb asi Luminal ei olegi...läbivus lumes-sopas selle võrra isegi parem.Paldiskis turnisin seal kus tavalised riisid ligi ei pääsenud
üldiselt hea liiklusvahend eriti õrnemale poolele.Istud suhteliselt kõrgel ja nähtavus on päris hea.3,1 küttekulu linnas 11-12(talvel kuni 14), maantel tiba alla 90 sõites 8.Õrnad asjad on ukse käepidemed ja esituled on suhteliselt kehvakesed.Minu eks Lumina oli mõned ajad tagasi müügis auto 24 -s.
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
20.12.2003 at 23:26 |
|
rrrr |
Chevy,Pontiac head,vead?
Kuna peale sõitva APV on ka veel varuosadena samasugune, siis käib minu juurest läbi palju selliste isendite omanike. Kõige rohkem vist küsitud tagaluugi lukku ja paremat ukselinki. Kõige muuga on kuidas kellelgi eelnevalt hooltatud ja milliseid juppe kasutatud. Natuke rohkem on küsitud veel pidurikettaid, radikaid, erinevaid el.lüliteid.
Minu teada peale ühe kellel oli 2,3'ne TS on selle isendiga väga rahul olnud. 2,3 omanik lihtsalt kahetses, et ei ostnud 3800 mootoriga, kuna tema oma oli Saksa teedel korralikult ära kurnatud.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
22.12.2003 at 00:18 |
|
foke |
Chevy,Pontiac head,vead?
APV 3800. Olen rahul Edasi käib väga hästi, kulu on talvel linnas (lühikesed otsad) ca 15+ ja mnt ~10 liitrit, suvel võtab liiter-paar vähem. Istmed käivad kõik ükshaaval hõlpsasti sisse-välja, ruumi mõnusalt, soojaks läheb hästi, juhi asend kõrge ja hea vaatega, buss on pehme ja mugav, pisut ehk liigagi, niiet sportlikuks sõiduks tasub mingi muu auto vaadata , samas pereautoks ideaalne. Talvise sõidu osas ma miinuseid ei oska tuuagi, eile tulin läbi paksu löga Haapsalust - väga hea on lasta, masin ikkagi sut raske ja esivedu hoiab teda väga kindlalt teel. Vigu eriti pole esinenud, kuigi kuu jagu tagasi läks ka minul see paljukirutud parem ukselink... pole lahti kiskunud, ei tea, mis juhtus, käib igatahes tühja ja ust ei ava, niiet kui kellelgi on linki, olen ilmselt huvitet.
Ahjaa.. pöörderaadius võiks väiksem olla. |
22.12.2003 at 08:30 |
|
Alex |
Chevy,Pontiac head,vead?
ma soovitaksin hädalistele veelkord astro parempoolset linki mis on lumina originaalist pea poole odavam ja minul sobis 92 aasta luminale 1:1.Ja seda mis tagaluugile sobib, ei hakka siin kõva häälega reklaamima...
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
22.12.2003 at 09:32 |
|
PlyVal64 |
Chevy,Pontiac head,vead?
quote: Alex: Ja seda mis tagaluugile sobib, ei hakka siin kõva häälega reklaamima...
Ma pakun, et universaalkerega Mosse tagaluugi käepide Tundes ameeriklaste suurt laiskust uutmoodi detailide väljatöötamisel, siis miks ei peaks see sinna sobima, kui 1979 Malibu Wagonile sobis |
22.12.2003 at 12:15 |
|
California |
Chevy,Pontiac head,vead?
seda õnnetut linki, mis 2 korda 3 kuu jooksul ribadeks tõmmati sai lõpuks üsna robustselt lapitud - ja püsib küll. Ei raatsinud jälle uuele kulutada. parem
Mingi uduse pildi sain ka teha. SIIN Mul oli see alumine "raam" mis ukse külge kinnitub katki. Tehtud sama kujuga plekitükk, augud sisse ja seotud kogu see lugu uue pleki abil vastu ust. Kui muidugi lingi "kõrvad" katki, siis vuta-vuta poodi.
____________________________
Chevrolet Lumina APV 3,1.
G20 Explorer van 5,7 |
22.12.2003 at 13:25 |
|
careras |
Chevy,Pontiac head,vead?
Pontiac Transsport 3,8 automaat 1993,olen kyll rahul,talvel ronib päris korralikult,kui normaalne kumm all.Minu pontu pole lagunemise poole pealt kyll hiilanud.Vahetanud olen starteri ja veepumba+tavalised kulud õlifiltrid ja õlid.Ei ytleks et kogu see värk kallim on kui euro või japsi autol
____________________________
Chrysler Voyager LE 3,3i V6 99a |
22.12.2003 at 14:38 |
|
rrrr |
Chevy,Pontiac head,vead?
quote: foke: APV 3800. Olen rahul Edasi käib väga hästi, kulu on talvel linnas (lühikesed otsad) ca 15+ ja mnt ~10 liitrit, suvel võtab liiter-paar vähem.
Omal võtab maanteel 8 liitrit aga olen isegi ühel Tallinn Võru otsal edasi-tagasi saanud 7,5 hakkama. Keskmine linn/maantee kokku siiski 10 liitrit 100'le
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
22.12.2003 at 19:32 |
|
foke |
Chevy,Pontiac head,vead?
quote: rrrr: quote: foke: APV 3800. Olen rahul Edasi käib väga hästi, kulu on talvel linnas (lühikesed otsad) ca 15+ ja mnt ~10 liitrit, suvel võtab liiter-paar vähem.
Omal võtab maanteel 8 liitrit aga olen isegi ühel Tallinn Võru otsal edasi-tagasi saanud 7,5 hakkama. Keskmine linn/maantee kokku siiski 10 liitrit 100'le
Ei oskagi Sind lohutada kuidagi... mul üks teine auto võtab mnt. 13-15, linn 20-25.. ja üldse ei kurda
PS! mul võtab ka linn+mnt. keskmiselt 10, kui valdav enamus on pikad otsad ja linnas ka lauluga lasen, kui aga hommikul käima paned ja 5 min. ning 1,8 km pärast seisma ja õhtul jälle sama moodi... sekka ka kesklinna ukerdamised, siis ma tahaks näha, et ta sul talvel linnas alla 15-ne võtab. Ja veel - kulu kalkuleerimisel on oluline roll ka vastavate algandmete täpsuses, mul nt. näitab spido väiksemat kiirust kui tegelik (vahe miskine 5-7%)
Põhimõtteliselt tahan öelda, et neid kulunumbreid ei maksa väga tõsiselt võtta, seal on liigapalju faktoreid, millest ka siin foorumis kordi juttu olnud. Selge on see, et 3,8L 2 tonni juures võtab kütust rohkem kui 1,6 1200 kg masinal.
|
23.12.2003 at 09:11 |
|
Jörm |
Chevy,Pontiac head,vead?
Mulle meeldis Dodge Caravan rohkem. Esteks oli istumine mugavam, nähtavus esiklaasist külgedele parem ja mul oli muidugi 3.3L kah, lisadega, et oli küll maru hea auto, kuni differ laiali lasti. Selle remont oli koos kastiga 24k, kui ma õieti mäletan...
____________________________
Amper Racing |
23.12.2003 at 10:48 |
|
Ints |
Chevy,Pontiac head,vead?
Dodge Caravani kohta olen lugenud,et see pidavat lagunema hirmsasti.Saksa TÜV raportites on Dodge (Chrysler) Caravan ikka viimaste seas?Isiklikku kogemust ma ei oma selle autoga. |
23.12.2003 at 12:06 |
|
Ints |
Chevy,Pontiac head,vead?
Tundub siis,et Pontu või Chevy "mull" on pere auto jaoks hea variant.Positiivset olen nende autode kohta lugenud rohkem kui negatiivset.Kuna olemasolev Taurus näitab järjest rohkem suremise märke,siis pean vaikselt hakkama otsima naisele uut autut.Millise mootoriga Pontu Trans Sporti võiks eelistada?Käimakast peaks vist ilmselt olema automaat?Kui kellelgi on pakkuda sellist Pontut,siis võiks vaikselt mõtet edasi arendada.
Samas teatan ametlikult,et mingi X aja pärast läheb olemasolev Taurus varuosadena müüki. |
23.12.2003 at 12:16 |
|
Lembit |
Chevy,Pontiac head,vead?
Pakkuda on, kui huvi on. Mitte küll kohe vist.
Aga paneks siis su positiivsetele infokildudele lisaks ka negatiivsemaid külgi, mida ma tean.
1. 1992 autol on keskkonsoolis üks sahtel, mis sind oma lõginaga hulluks ajab.
2. Tagaamordid surid minul autol hämmastava kiirusega.
3. Originaalraadio ei võta paarissagedusi.
3. Kui uksed peaks kinnijäätuma, siis väljastpoolt avaneb kõige paremini tagaluuk (kui muidugi lukk veel terve on).
4. Lühikeste otste ja külma mootoriga võtab ikka pigem 15+ liitrit linnas. Maanteel võttis minu 3,1 ~9,5 - 10
Lisaks aga veel omaltpoolt positiivse küljena, et vargad teda eriti ei taha |
23.12.2003 at 12:37 |
|
eikeegi |
Chevy,Pontiac head,vead?
quote: Ints: Dodge Caravani kohta olen lugenud,et see pidavat lagunema hirmsasti.Saksa TÜV raportites on Dodge (Chrysler) Caravan ikka viimaste seas?Isiklikku kogemust ma ei oma selle autoga.
See vanem kandiline peab küll päris talutavalt vastu. Mul taadi firma kasutas sellist (`93 väljalase oli vist) peamiselt Tallinnast kauba Tartusse tarimiseks ja üks tegelane sõitis sellega ka igapäevaselt ringi. Eriti mingeid hädasid nagu kuulda ei olnud. Aga eks nad hooldasid teda ka korralikult. Ainus suurem asi, mis meelde tuleb, on see, et jahutusvedelik lasi korra salamisi jalga ja seeläbi tekkis kõiksugu vallatuid pragusid ja kõverusi. Oma viga muidugi, et õigel ajal ei märganud. Nüüd on masin juba rohkem, kui aasta kasutuses lihtsalt igapäevaautona, millega päris palju sõidetakse ka kruusateid pidi ja vahetevahel ka kuuli saanud metselajaid koju taritakse. Omanik on üldiselt selline, kes oma autode remontimisele eriti rõhku ei pane, aga sellest hoolimata pole senini midagi lagunenud. Edasi liigub 3-se mootoriga üllatavalt eduliselt. Isegi siis, kui käru sabas ja raske maasonkimise aparaat kärus, läks päris hästi edasi. Võimalik muidugi, et konkreetne isend oli lihtsalt korralik.
Uuema ja ümarama kohta, mis sarnast rakendust leiab, nagu vanem alguses, ei oska veel midagi kosta, sest see on lagunemiseks veel liiga uus...loodetavasti
____________________________
V8 |
23.12.2003 at 12:48 |
|
|