register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : monaro kähkusõitmise versioon  
Poster Message
diesel
monaro kähkusõitmise versioon
silmasin just motors tv-st miskit bathurst 24h sõitu ja nagu seukstel pikkadel sõitudel kombeks, on igatsugu riistasid joonele aetud. no miskid wrx sti-d ja seuksed olivad, aga neist paugatasivad igatsugu ferrarid ja lambod ja 911 gt3-ed lupsti mööda. ja siis olivad mõned monarod ka ja need jällegist tegivad samase tembu noile eespool mainitet "kiiretele" autodele. täitsa imelik oli vaadata kui kuskil karmis kurvis miskile silmini tiibasid täis riputet lambole tuli lupsti sappa 2x kõrgem "opel" ja samas paugatas kohe mööda ja kadund oligi. niisiis, kas keegi teab, mis koned noil riistadel vahel on? ja ega neil äkitselt 4 ratast vedamas pole? väga sürr oli vaadata kui õnnetud olivad need superautod tavalise sedaani küüsis.
27.12.2003 at 22:32
partel
  
monaro kähkusõitmise versioon
Vähemalt mõni aeg tagasi oli 427

____________________________
_
27.12.2003 at 22:35
diesel
monaro kähkusõitmise versioon
vahepeal juba leidsin isegi 427, a täpsemat infi ei mõista leida. igatahes hull vahe oli lamboga.
27.12.2003 at 22:37
vkx
 
monaro kähkusõitmise versioon
Minu mäletamist mööda pani Peep kunagi siia kuhugi mõned pildid üles ja tehnilist infi ka selle 427 Monaro kohta, ma ise ei viitsi otsida... :rolleyes

____________________________
Seville STS `02
27.12.2003 at 22:43
Astro SS
monaro kähkusõitmise versioon
Holdenid on päris tegijad,kahju et sohver peab vales kohas istuma ja vasaku käega käike vahetama.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
27.12.2003 at 23:00
askeldaja
 
monaro kähkusõitmise versioon
Eriti otsest infi ei leiagi.
Siin midagi ehk orienteeruvat?

GM execs please build this

General specifications
Country of origin Australia
Produced in 2002
Introduced at 2002 Sydney Motorshow
Numbers built N/A
Body design N/A
Weight 1575 kg / 3472.3 lbs

Drivetrain
Engine Chevrolet C5R 90º V8
Engine location Front, longitudinally mounted
Displacement 6.980 liter / 425.9 cu in
Valvetrain 2 valves/cylinder, OHV
Fuel feed Fuel injection
Aspiration Naturally Aspirated
Gearbox Tremec T56 M12 6 Speed Manual
Drive Rear wheel drive

Performance figures
Power 560 bhp / 417.8 kW @ 6000 rpm
BHP/Liter 80.2
Torque 780 Nm / 575.3 ft lbs @ 4800 rpm
Power to weight ratio 0.36 bhp/kg
Top Speed 186.4 mph / 300.0 km/h
0-60 mph Acceleration 3.80 s
27.12.2003 at 23:14
Astro SS
monaro kähkusõitmise versioon
Pakun välja,et nad on 4wd ,: Ega muidu lambode ja Fiatide (loe : Ferrari) vastu ei saa eriti kurvis ja sellest väljudes.
PS ! see vana topik käsitles ka 4wd Monarosid

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
27.12.2003 at 23:18
peep
 
Moderator
monaro kähkusõitmise versioon
Kuival ringrajal on ei anna nelivedu mingit eelist ja olen suht. kindel, et need ringraja monarod ei ole neliveolised.
27.12.2003 at 23:23
vvt
  
monaro kähkusõitmise versioon
Hehh 560 hj??? Nonoh, ega sellega lambost niiväga mööda ei lipsa ju, oleks 1000 hj, saaks veel aru.....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.12.2003 at 23:24
partel
  
monaro kähkusõitmise versioon
Väga uduselt mäletan midagi 700 hj moodi numbrist.

____________________________
_
27.12.2003 at 23:43
diesel
monaro kähkusõitmise versioon
otsinguga ma siit miskit tarka juurde ei leidnud. küll aga just sõit lõppes. jube karm. ausõna. kaks monarot olid teistel kalendriga eest ära ja tagusid lõpus päeva parimaid ringiaegu, ise stange stanges kinni. ei miskit tiimikorraldusi ega mõhkugi, vennad lammutasid hoolega. no lõpus küll kellegi muuga võidusõitu polnud kuna kõik olid ju kümnete ringidega maha jäänud, aga ikka oli väga impressive asi küll. see veermikupool on nigu huvipakkuv teema. sõidavad teised nigu kopli trammid pealtnäha, ainult speed on koletu.
27.12.2003 at 23:53
diesel
monaro kähkusõitmise versioon
sääl askeldaja lingil oli üks kena komment:
... that sucker almost makes me want to learn to shift with my left hand.
27.12.2003 at 23:57
askeldaja
 
monaro kähkusõitmise versioon
Holden Motor Sport 5,0 litre fuel injected V8 - kohta teatatakse 600bhp ja 7500rpm. Seega 427 peaks küll üsnagi usin olema :)

Link

28.12.2003 at 00:43
partel
  
monaro kähkusõitmise versioon
7500 on kohustuslik piiraja.

____________________________
_
28.12.2003 at 00:50
vvt
  
monaro kähkusõitmise versioon
Nojah, 24h tunni sõiduga on jälle kahjuks nii, et kes alguses lammutab, see lõppu ei jõuagi. No.....egas see Lambo ka siis stock pole, et pigem kaaluvahe peaks asja ikka kergema (so lambo) kasuks kallutama - kütusekulu, rehvikulu, kurvikiirus - need on kõik kergema kasuks. Sedaanil, isegi GT-kupeel pole Le-Mansis absoluutarvestuse pjedastaalile kunagi asja....600 kg sportprototüübid made by Audi, Porsche ja Co on selle ära vormistanud. Kuigi neil poole väiksem mootor on. See eest kolm korda kergem auto ka.

Muidugi - lugesin hiljuti ühte Auto Bild Test&Tuning nimelist seitungit kus oli kirjas, et uus Ferrari 360 Modena, mille kodanik X ostis esindusest oli nii viletsasti kokku pandud mootoriga, et optimistliku 0-100 4.2 sek asemel venitas auto selle 5.5-ga täis :-/.....et kõik pole ka kuld mis läigib, itaalia autoehituse kultuuri(tust) teades täiesti kummaline, et Ferrari F1-s ikka domineerib.......

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.12.2003 at 09:56
Kalju
monaro kähkusõitmise versioon
sellised olid massinate klassid: http://www.bathurst24hr.com/BathurstEntryList03.htm

____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE
02.01.2004 at 18:10
Kalju
monaro kähkusõitmise versioon
Ja miski inf nende Monarode kohta:
Here's the amazing technical data behind the amazing Holden Monaro racecar:
7 litre (427 cublic inch) Alloy Gen 111 V8 Chev Engine (GRM Built)
Hollinger 6 speed Sequential Gear Box
GRM built chassis with Chrome Molly Roll Cage
18 x 13 inch rear tyres and 18 x 11 front Dunlop tyres
Ohlins shock absorbers
9 inch differential
GRM desgined Carbon/Kevlar aero package
AP 6 piston mono block front calipers/4 piston mono block rear calipers. Front rotor is 375 x 35mm and rear 343 x 35mm
120 litre aircraft spec fuel cell with Siamese dry brakes
Motec on board engine and dash management system
4 on board air jacks


http://www.grmotorsport.com.au/

____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE
02.01.2004 at 18:17
Astro SS
monaro kähkusõitmise versioon
see mulle meeldib

Astro SS @päeval Cummins

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
02.01.2004 at 20:20
diesel
monaro kähkusõitmise versioon
ohoo, kalju ka mahti saand arvuti ligi tulla. :) see 9" differ paistis vägisi sõltumatu vedrustuse vahel olevat. pilte põle näind kusagil, aga sõidu kordust vaadates jäi vägisi seuke mulje. kangesti hakkab võimust võtma mõte, et oma vankrile oleks just seukest "alust" vaja.
02.01.2004 at 20:25
tqhq.ee foorum : Autod : monaro kähkusõitmise versioon  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.