register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Usa ja diisel mootorid   1 2  
Poster Message
inc13
 
Usa ja diisel mootorid
Mispärast Usas ei ole eriti levinud diisel mootorite kasutamine Vanidel ja "truckidel"
Ntx Chevrolet c/k 3500,Suburban,jne peal on domineeriv bensiini mootor,kui müügi kuulutusi vaadata ..
mis on selle põhjus?

Canadas pidavat olema oluliselt rohkem diiselmootoritega selliseid masinad...?
26.12.2003 at 21:17
tfr
 
Usa ja diisel mootorid
Pole levinud jah. Ja kuna pole levinud, siis suures osas bensukatest diislit üldse ei müüda, ainult mingites interstate-äärsetes, kes rekkamehi teenindavad. Ja bensiini/diisli hinnavahe on niivõrd olematu, et selliste läbisõitudeni, kus diisel, mis uuest peast jupi maad kallim osta on, end ära tasuks, ei jõua keegi.
26.12.2003 at 21:38
Alts7
Usa ja diisel mootorid
Selline küsimus tekkis, et miks mersu S-klassi USAs just tihtipeale diiselmootoriga müüdi? Selest ma saan aru, et US-spec mudelile oli eraldiseisev turbodiisel, kuna sellises hinnaklassis masin peab ikka astuma ka. OT on see küsimus küll aga selle foorumi rahvas peaks midagi arvata oskama
27.12.2003 at 12:36
tfr
 
Usa ja diisel mootorid
Näedsa siis - pooltuttava blogist leidsin just lõbusa kirje selle kohta, kuidas ta jõuluks koju minnes leidis bensuka, kus diislit müüdi ja see DSL-iks lühendatud oli :)

Pilt loomulikult ka, aga peale selle lõbusa häkkerinalja paistab siit välja ka bensu ja diisli hinnavahe USAs:



Ehk siis, disla on üle 10% kallim kui bensiin.
27.12.2003 at 15:15
Astro SS
Usa ja diisel mootorid
See on ju täielik röövimine, lisaks veel autot ostes maksa 20 -30 % peale.
Meile riigis on ka diisel auto ostmine mõtetus. Diisel bensuga samas hinnas ja saad solki, remont /hooldus mega kallis, autot ostes 20 % kallim ja peavalu 3 X rohkem.

Astro SS @omab ka diislit

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
27.12.2003 at 15:28
Marco
Usa ja diisel mootorid
Truckidel on diisel siiski üsnagi levinud, mina nägin palju Diisel Rame, samuti kasutatakse naftajoojaid vanide põhjale ehitatud koolibussides.
Vanad MBd on USAs jah paljud diislid. Miks? Võib - olla selle pärast, et 70ndatel, kaheksakümnendate esimesel poolel oli diisel in, väike kütusekulu oli USAs siis popp, isegi Caddyd ja Oldsid olid diisliga... Pealegi, MB ja diiselmootor on juba aastakümneid kokku kuulunud.
Meenub, et isegi W123 coupe oli USAs müügil kolme- liitrise diisliga, nii vabalthingavana kui turboga, samale autole pakuti Euroopas aga ainult bensukaid.
27.12.2003 at 15:52
Vanaisa
  
Moderator
Usa ja diisel mootorid
Caddyd olidki Oldsi mootoriga...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
27.12.2003 at 16:04
faust
Usa ja diisel mootorid
Ei suuda kuidagi aru saada, miks diiselauto kõva 20 % kallim on. OK, kolvid-kepsud surveastme tõttu võib-olla natuke paremast rauast, aga terve süsteemi (süütesüsteem) jagu ju odavam (ja seetõttu lihtsam ning töökindlam) Toitesüsteem peaks olema diislil ja otsepritsega bensukal tänapäeval juba samast hinnaklassist.

Diisli pidamine on väga tulus kui kuskilt bussipargimeestelt või rekkajuhtidelt 3 EEK/toop kütust osta:D Kui sellist võimalust pole, siis ca 25 % vähem kütust sama võimsusega bensukaga võrreldes kulub ikka.
27.12.2003 at 19:49
vvt
  
Usa ja diisel mootorid
quote:
Alts7: Selline küsimus tekkis, et miks mersu S-klassi USAs just tihtipeale diiselmootoriga müüdi? Selest ma saan aru, et US-spec mudelile oli eraldiseisev turbodiisel, kuna sellises hinnaklassis masin peab ikka astuma ka. OT on see küsimus küll aga selle foorumi rahvas peaks midagi arvata oskama

Linc Mark VII oli ka turbodiisliga. Mina alguses ka ei uskunud, et sellist autot tehtud on - Tallinnas sõitis üks vana sellisega taksot - mõtlesin, et mingi külaseppade aretus, aga vaat vaat mis välja tuli.....

Mersu puhul vist 300 S turbdiislit silmas peetakse? Too oli millegipärast jah eksklusiivne mudel USA turule, W126 keresse euroopa turule diislit ei pandudki. Kuuldavasti oli põhjus selles, et odavama otsa economy :lol mudelitel 2,8 (hiljem 3.0) oma mehhaanilise sissepritsega ei saanud saaste pärast müügiluba, seepärast võeti W124 pealt diisel ja voilaa.....

Diisleid vähe ka sellepärast, et föderaalvalitsus ajab seal diislivastast maksupoliitikat, aru ei saa miks???....kui emission päevakorral, siis korraliku turbodiisli heitgaasid on way puhtamad kui bensumootoril......kui aga jutt on tõesti suurtest läbisõitudest, siis kombinatsioonile kesklassi auto+võimas väike turbodiisel ei saa vastu ühegi bensumootoriga. Samas keres (eriti tuntav on vahe suurematel ja raskematel autodel) võtab samasuur
bensumootor poole rohkem kütust....ja 5 liitriga sajale
sõidavad bensumootoritest ainult Chevy Matiz'i :evil taolised käkid.

Ameeriklase jaoks pole muidugi vahet - kodumaine diisliehitus on erinevatel põhjustel alles lapsekingades ja need igasugu 6,5 ja 7.3 diislid võtavad samapalju diiselkütust kui samasuur bensumootor bensiini. Ise liigun
nüüd hea TDI asemel samasuure samavana bensuriisiga-
kütusekulu vahe on kahekordne.....:(


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.12.2003 at 19:51
vvt
  
Usa ja diisel mootorid
quote:
Astro SS: Meile riigis on ka diisel auto ostmine mõtetus. Diisel bensuga samas hinnas ja saad solki, remont /hooldus mega kallis, autot ostes 20 % kallim ja peavalu 3 X rohkem.Astro SS @omab ka diislit

Mis diisel sul siis on:-/ Mina sõitsin 99 diisliga 1,5 a (60 000 km), keskmine kulu 6l /100 km (valdavalt linnasõidud), ühtegi korda diislist tulenevat jama olnud ei ole (tõsi, panin ainult Statoili 1-2-3st, mitte Lukoilist või mõnest Estvesteastcompeksoilist. Sama auto bensuvarianti KUNAGI ei ostaks.....kütusekulu vahe on kaks korda, 45 000 aastaläbisõidu juures on POINT, samuti kui ostad kasutatud auto, seal olid bensukad ja diislid sama hinnaga....ikka väga point oli sellel......1.8
bensu ja 1.9 torgivahet ei ole mõtet võrreldagi....


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.12.2003 at 20:05
Astro SS
Usa ja diisel mootorid
Mitsu Galant 4wd 1,8 TD, enne oli 2,0 doch.
Tööautoks Berlingo 1,9 vabalt hingav- saast, jõudu on kõvasti puudu

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
27.12.2003 at 20:13 Last edited 27.12.2003 at 20:14 by Astro SS
PlyVal64
Usa ja diisel mootorid
Mul kah kogemusi nii diislite kui erinevas töömahus bensukatega:lol
Vabalthingav diisel on sõiduautol saast ruudus, sellised olnud peal Rekordil 2,1 ja 2,3, Fiestal 1,8. Toyota Dyna-LC 3,0 ja Hiace 2,4 olid enamvähem. Astra(Isuzu) 1,7TD väga hea, tavaline Opeli 1,7(nagu GM ikka, bensukast ehitatud) täieline saast. Ahjaa, Datsun 220C oma 5-käigulise kasti ja 2,2 diisliga oli ka naljaks, kuigi edasi ta sittagi ei läinud. Kuigi selline ehe "poolameeriklane". Ropp küll öelda, kuid enne on Datsun "usa-raud", kui see rõvedik Matiz:( Tegelikult oli nende kõikide kulutamine keskmiselt 7liitrit/100 km. Isegi too 3,0D Dyna sõitis maanteel tühjalt sama hulgaga. Astra TD sai hakkama 5 liitriga, kuid ei grammigi vähem, pigem rohkem.
Praeguse 1,1 Sitikaga saab 120ga sõites 5ga hakkama, 85ga sõites 4,5 ja vähemgi(ilma tuuleta ilmaga muidugi:lol).
Omaette teema on need uued VAGi TDiislid. Seati puhul pole ka hindadel vahet, kuid diislid on tunduvalt kaasaegsemad, kui need 80te algusest pärit volksubensukad. Pagan seda enam oskabki öelda, mis on parem??? 150Hj TD Leon käis sama kõvasti edasi, kui 225Hj Turbobens Cupra. Ehk see Cupra paremus oli vaid väga täpse stopperiga mõõdetav... ja näiteks too uus Touran-buss oli ka paras elukas kiirenduses(kulutus aga väike). Ja siis Haapsalus ju too uue TD-mootoriga veidi järgiaidatud Grand sõitis mäletamisel 16-aegasid?
27.12.2003 at 20:32
vvt
  
Usa ja diisel mootorid
quote:
Astro SS: Mitsu Galant 4wd 1,8 TD, enne oli 2,0 doch.
Tööautoks Berlingo 1,9 vabalt hingav- saast, jõudu on kõvasti puudu

Nojah :-/
Mõlemad diislid pole just pehmelt öeldes mootoriehituse pärlid....värskendavaks muljeks kindlasti proovisõit mõne VAG 1.9 "sportdiisliga" - edasiminek 90ndate keskkpaiga
"tavalisest" ca 90 hj esimese põlve turbodiislist on nii tohutu, et isegi imestasin. Hädaga kõlbab mõni uuem PSA 2.0HDI ka, kuid subjektiivse sõidumulje põhjal on see ka suht saast....Peugeot'i diislimüük tundub ise põhinevat üleminekuaegsel meediamullil, et tegu maailma suurima diislivalmistaga:-/....minul läks näpp sellele VAG diislikuradile siis, kui tegin proovisõitu 130 hp
pumpdüüsdiisliga uue Passatiga. 305 Nm on üldiselt 3-liitrise hea bensumootori moment, aga kui see tuleb alla
2000 p/min, siis kuival asfaldil vilgub veojõukontrolli tuli IGAL kohaltvõtul-ehk siis 4motion soojalt soovitatav...
Ühesõnaga, tippdiisel tähendab (siia ei kuulu kindlasti riisid), et samasuur bensumootor EI KONKUREERI kusagilt otsast.
Sama dünaamika kaks korda väiksema küttekuluga oleks see lühidalt kokku võttes...


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.12.2003 at 20:45 Last edited 27.12.2003 at 20:47 by vvt
diesel
Usa ja diisel mootorid
mehed, te hakkate juba tasakesi asjast aru saama. au ja kuulsus!
27.12.2003 at 21:02
partel
  
Usa ja diisel mootorid
quote:
diesel: mehed, te hakkate juba tasakesi asjast aru saama. au ja kuulsus!
Peaasi, et auto tumepruun on!

____________________________
_
27.12.2003 at 22:33
diesel
Usa ja diisel mootorid
quote:
partel:Peaasi, et auto tumepruun on!
siiakohta sobiks ikoon millel keel meetrijagu suust väljas on.
27.12.2003 at 22:36
Vanaisa
  
Moderator
Usa ja diisel mootorid
Linc oli muideks BMW mootoriga, see et cool down :)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
27.12.2003 at 22:41
vvt
  
Usa ja diisel mootorid
quote:
Vanaisa: Linc oli muideks BMW mootoriga, see et cool down :)

Oleme kursis;) Sama diisel on isegi ümaral Opel Omegal kapoti all. Originaalkestas ei jõua selle mootori kohta ajakirjanike kiidusõnu netist kokku lugeda (smoothest diesel in the world jne), Lincolni kohta on halvustavaid traktori-stiilis kommentaare ka siin olnud, Omegast ei hakka rääkimagi.....pada sõimas katelt, ühed traktorid kõik:D


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.12.2003 at 23:00
Astro SS
Usa ja diisel mootorid
Loncoln kasutas vanemat tüüpi !
edit :Linc umbes 84' aasta tehnika ja Opel 90' + vahe on päris suur.
Ps sama on ju VW mootoritega, asi areneb

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
27.12.2003 at 23:02 Last edited 27.12.2003 at 23:04 by Astro SS
inc13
 
Usa ja diisel mootorid
Härrased püsigem teemas :)

Kui usa on diisli vaenulik maa siis kuidas on Canadaga....

Tahaks hirmsasti mingit Gmc trucki või Van-i ....kuid Usast midagi mõistlikku saada tundub võimatu....

Canadas peaks olema Usa rauda Palju...s.h Diisleid
27.12.2003 at 23:16
vvt
  
Usa ja diisel mootorid
Opelil ei arene kuhugi :D Kuna Rüsselheimis saadi B-Omega tulekuks aru, et bensumootoristest diislite tegemine a'la 5.7D ei vii kuhugi, oli häda käes. Müüdi siis
vananenud ja tootmisest mahavõetud "uuema" TD (2,4 asemel 2,5, kW sama) 85 kW mootori litsenss ja allesjäänud jupid hea raha eest Opelile maha. Turbot, sisselaset, kõrgsurvepumpa, mootoripatju, hoorattaleevendusi jms peenemat stuffi aga ei müüdud.
Samuti ei jagatud igasugu peent know-how'd vaid hoiti see targu endale, kuna sama mootori intercooleriga versioon 2.5 TDS (143 hp 115 asemel) oli veel tootmises.

Opel nikerdas ise edasi ja nikerdaski sellise õuduse valmis, millest veel kaks inimpõlve rääkida saavad. Isegi taksojuhid vannuvad, kütust võtab kui bensumootor, pidevalt jamab ning pläriseb nagu MTZ-tüüpi traktor. Opeli mehed rõõmsad, näe, plokil isegi sinivalge märk peal......&(

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.12.2003 at 23:21
Astro SS
Usa ja diisel mootorid
Otsi usakaid hoopis Prantsusmaalt, Belgiast või Hollandist, neil seal NATO ja eurospecs masinaid on pidevalt müügis.
PS! need maad on ka diislisõbralikud! :D

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
27.12.2003 at 23:21
Astro SS
Usa ja diisel mootorid
Kui on sul valida USA diisel Pick Up ide vahel siis isiklikult soovitan sul osta Dodge Ram Van, kuna see kasutab Cumminsi 5,9 liitrist turbo -diislit.
Mootor on rida 6 ja suhteliselt lihtsa ehitusega, ka jupid on enam -vähem SBC V8 hinnaklassis.
Naljakas on see, et selle mootori max pöörded on 2700 rpm, nagu tõelisel veokal kohane.
Pritsungi pool kasutab Lucase või Boschi pumpa (sõltuvalt aastast ja tüübist)ja pihusteid. Pihustid on tavalised kõrgsurve *pliiatsid', mille otsade vahetudega saab iga diislispets hakkama.(eeldusel,et survestrend on olemas).
Turboks on Cumminsi kontserni kuuluv Holset, ka see on suurte veokate mootorite seas turuliider.

Kui sul on küsimusi Cummins moootorite kohta,anna teada, ise tegelen Cumminsitega üle 5 aasta (parts and service).

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
28.12.2003 at 11:15
inc13
 
Usa ja diisel mootorid
quote:
Astro SS: Kui on sul valida USA diisel Pick Up ide vahel siis isiklikult soovitan sul osta Dodge Ram Van, kuna see kasutab Cumminsi 5,9 liitrist turbo -diislit.
Mootor on rida 6

Been there ,done that....olen saanud lähemalt tutvuda ram 3500 pickupiga,tollel oli selline mootor...
Auto on väga ilus ning meeldib ,,,,kuid 6 silindriga diisel sellisel autol...:sick

Kui usa diisel siis ikka V8 ,6 pütise asemel siis juba bensukas..

Tean küll,et Cumminsi R6 diisel on tõsisem mootor aga siiski ....eelistan V8

Valik on jäänud siiski Chevy c/k 3500 dually peale,õigemini Gmc variant meeldib kõige rohkem...
seda juhul kui pickup
28.12.2003 at 11:25
Astro SS
Usa ja diisel mootorid
3500 on sigasuur, leiad sa sellele ka muud kasutust kui Daily Driver. Tühjalt sõites tahab hambad suust peksta ja libedaga peab hammastega roolist kinni hoidma (kergest tagaotast tulenevalt pidamine puudub), et teel püsida.

PS! küttetulus Chevy V8 6,5 Td ja Ram 5,9 Td on suht suur erinevus , paraku V8 kajuks

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
28.12.2003 at 11:31
tqhq.ee foorum : Autod : Usa ja diisel mootorid   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.