Poster |
Message |
Fredy.ee |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Vin dekooder näitas, e´93- on 2 varianti:
1) Firebird
2) Formula, Trans am
Kas keegi oskab öelda, et mis neil vahet on
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
28.12.2003 at 19:12 |
|
Heiti |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Siin oskab Newton sind hästi harida. |
28.12.2003 at 21:34 |
|
peep Moderator |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Need on kolm erinevat varustuse taset. Firebird on baasmudel ja sellel on ainult V6. Formula on V8 koos kõige juurdekuuluvaga ja T/A on sisuliselt sama ainult tal on veel lisaks keresari (spoilerid, küljekarbid). Formula on seetõttu kõige kiirem, kuna ta on kergem. Samas Formula ja Firebird näevad suht. ühesugused välja, T/A on vihasema välimusega.
VIN näitab milline mootor vahel on ehk seetõttu on Formula ja T/A VIN'i põhjal eristamatud. Pildi järgi on lihtne vahet teha. |
28.12.2003 at 21:51 |
Last edited 28.12.2003 at 21:52 by peep (Moderator)
|
newton Moderator |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Kõik nagu Peep ütles, lisada võib vaid seda, et vähemalt konkreetsel aastal oli TA standardvarustus üpris rikkalik, samas kui Formula võis teoorias ka suht lage olla.
Lisaks oli Formulal standardis mingid õnnetu kiirusindeksiga rehvid, mis tõid kaasa ca 105 mph kiirusepiiriku, spido on sellistel autodel 115 mph-ni tavalise 155 asemel. Ka tagasilla ülekanne oli 2.73 TA 3.23 asemel. TA nänn oli siiski optionina ka Formulale saada.
See '93 Fire, mida sa pakud, on kirjade, velgede, tagatulede ja VIN-i järgi üsna kindlalt '93 Formula. |
28.12.2003 at 22:39 |
|
peep Moderator |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Läheb väga raketiteaduse jutuks aga T/A tuli ka standardis nende õnnetute rehvide ja kiiruspiirajaga. Ehk kui selle auto RPO koodide hulgas ei ole QLC nimelist, ja spidol on max. 115 mph, siis on tal kiiruse piiraja.
Mis tagaülekannet puudutab, siis minu andmetel oli T/A'l ka standardis 2.73 (GU2) ja lisana sai 3.23 (GU4). Visuaalselt näeb seda kõige lihtsamini, kui vaadata, kas autmaatkastil on võimalik valida 1 käigu lülitamine. See oli ainult 3.23 olemasolul võimalik. |
28.12.2003 at 23:55 |
Last edited 28.12.2003 at 23:56 by peep (Moderator)
|
newton Moderator |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Noh, F-body raketiteadus on meie meelisteema ju
Jään siiski enda öeldu juurde, '93 olid TA-l 245/50ZR16 rehvid ja lühem ülekanne standardvarustuses. See on paraku vaid raamatutarkus, küll aga on mul olemas window stickerid '94 TA GT ja '95 TA kohta, kus Z-indeksiga rehvid on üles loetud standardvarustuse all. Ja '94 TA GT peaks olema suht sama asi, mis '93 TA, ehk täislaks varustusega; '94 niisama-TA sai tõesti need juustud rehvid.
Konkreetse '93 Formula puhul kehtib kõik, mis Peep ütles, va. see, et lühema ülekande kood on 4th gen FAQ-i kohaselt GU5. |
29.12.2003 at 00:59 |
|
Fredy.ee |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Suurimad tänud!
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
29.12.2003 at 13:21 |
|
max |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Pisut teemast välja,aga mis vahe on GTAl ja Trans Amil? |
29.12.2003 at 23:31 |
|
peep Moderator |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
4 põlve GTA'd ei ole olemas, 3 põlve kohta on meil üks tore artikkel kirjutatud. |
29.12.2003 at 23:34 |
|
max |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
Pidasin jah 3. põlve silmas. Artikkel oli päris meelest läinud.... |
29.12.2003 at 23:36 |
|
Indrek_S |
´93 Firebirdi, Formula, Trans ami Erinevused?????????
quote: Artikkel oli päris meelest läinud....
..noomin.
____________________________
not done until it's done |
30.12.2003 at 11:44 |
|
|