Poster |
Message |
newton Moderator |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Fire 4. põlve ajaloo valmimine pole enam kaugel, aga enne seda ehk väike puzzle, et näha kes ka ilma läbi saavad:
Stoori siis selline, et ajalehes kuulutus - müüa WS6 Trans Am. Müüja ise kiidab, et tegu on täpselt sellega, mida sa pikemat aega otsinud oled, ehk imeilusa ja tehasekorras erepunase Ram Air Firebird Trans Am'iga.
Sa teed auto ümber väikse ringi ja avaneb selline pilt:
Kas midagi on valesti või võib papi julgelt välja käia? |
02.01.2004 at 12:01 |
|
camsist |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Ma pole kindel aga pakun, et see ei ole õige asi, spoileriring ja tagatiib ei paista õigekujuga olema. Originaalil peaks tagatiivas augud sees olema jne. Aga nagu öeldud ei ole ma mingi ekspert.
____________________________
'86 Camaro |
02.01.2004 at 12:27 |
|
Ago |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Pole ka mingi ekspert aga tagatiiva aukudele lisaks peaks augud olema ka esitiivas ratta taga.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
02.01.2004 at 13:31 |
|
iseKass |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Tagatiib on Trans Am´il teistsugune (see peaks olema Firebird või Formula), kapott ei ole ka ilmselt originaal (tegemist aftermarket tootega) ja esistanges peaksid olema ümmargused udutuled. |
02.01.2004 at 13:59 |
|
eikeegi |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Esitiibadesse tekkisid augud `98. See piltidel paistab vanem olevat ja seega ei peagi auklik olema.
Aga papi jätaks siiski onule andmata
____________________________
V8 |
02.01.2004 at 14:17 |
|
Joel |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Minu arvates on ninaots Ram Air'il üldse teistsugune - esiteks peaksid seal IMO udutuled olema ja nurkades süvendites gabariittuled ning teiseks peaksid lisaks kapotile olema õhuavad ka ninapaneelis, otse kapoti omade all. See kapott on ka imelik, Ram Air'il peaks olema kaks eraldi palju suuremat kõrgendit õhukanalite tarvis.
Taguots peaks olema ilma PONTIAC sildita, avatud tiivaga ja stange peaks olema teistsugune + 2 summutitoru 4 asemel.
Spikerdasin siit: http://www.engine-power.com/pontiac/firebird_ws6.html
Edit: Tegelikult ma arvan, et Newton üritab siin vimkat visata ja tegelikult ongi tegemist mingi WS6 varasema mudeliga (näit. '96 - siis olid veel need vanema tüübi klapptuled ja madalad õhuavad kapotil), nii et 1/4 rahast võiks ettemaksuks ära anda küll...
Edit2: Selline auto nagu piltidel peakski olema '96 WS6 Firebird Formula (mitte Trans Am). |
02.01.2004 at 15:25 |
Last edited 02.01.2004 at 16:05 by Joel
|
hents99 |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Joel sa võrdlesid 2002a mudeliga. äkki on uuematel erinev disain`
Edit: Newton, mis aasta see on?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
02.01.2004 at 15:31 |
Last edited 02.01.2004 at 15:33 by hents99
|
PlyVal64 |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
See võib täiesti vabalt olla originaalne WS6.
Kuigi ise F-bodyst essugi täpselt ei tea, siis selline sait väidab pea ainsaks erinevuseks tava-Firest kapotiluugi. Pilt kah 1996 WS6 mudelist:
|
02.01.2004 at 16:06 |
|
newton Moderator |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
VIN on 2G2FV22P9T2205230, ehk selle järgi on tegu '96 Trans Am'i või Formulaga. Selles mõttes ei ürita vimkat visata, et WS6 oli täitsa ametlikult olemas ka '96 ja '97.
Tegelikult ei julge ma ka 100% kindlalt väita, millega täpselt tegu on, aga igatahes on selle auto juures hulgem asju, mis tehasest nii ei tulnud või muidu omavahel ei klapi, osa nendest on juba nimetatud, kuid mitte kõike, nii et kui viitsimist on, siis veel tuld |
02.01.2004 at 16:07 |
|
vvt |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
quote: PlyVal64: See võib täiesti vabalt olla originaalne WS6.
Kas see mitte niimoodi polnud, et WS6 oli samasugune option nagu nahksisu...et sai tellida teatud mudelitele
Seega on õiged nii WS6 kapott ja ümarad udukad koos (Trans Am) või ainult kapott....'
Vale on see, et suunad on kollased ja tagurdustule kohtades---nagu Eesti DIY upgradedel
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.01.2004 at 16:12 |
|
Fire |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Siin tegemist 1993-1997.a. valmistatud mudeliga, sellest edasi muutusid klaptuled laiemaks ja tulid muudki muudatused mida Joel juba nimetas. Ees peavad olema udutuled ja tagatuled on ka imelikud (ümarguste tagurdamis tuledega), seliseid ma pole küll tehase TransAm.il ege Firebirdil näinud. Tagatiib on kõrgendatud lisates tavalise Firebirdi tiivale mingi aftermarket juppi. Kuigi lahtisel TransAm-il on sarnane tagatiib. Pamperid peavad olema ikka ühest tükkist, mitte lisatud äärega.
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
02.01.2004 at 16:15 |
|
mrtn |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
suunad ei ole kollased - keskel on helkurid, mis välgu peale kollakaks registreerusid. |
02.01.2004 at 16:16 |
|
PlyVal64 |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Camaro SS, Formula WS6 and Trans Am WS6 introduced, built by SLP under contract to GM. All three cars rated at 305 hp, compared to 285 hp of other models. All featured trick "ram-air" hood scoops. All came with 17" wheels and 275/40-17 tires, plus the 1LE suspension, except with DeCarbon shocks using different valving from the stock shocks. A total of 2,575 WS6 cars were made in 1996, out of a total of 30,937 Firebirds.
See sait räägib taolist juttu. Ehk tavaline Formula või TransAm läks tehasest SLP'sse ja seal tehti ümber ainult mootor ja kapotikaas. Ehk neid võib olla igasuguseid.
SLP kodukas |
02.01.2004 at 16:37 |
|
Joel |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
quote: Fire: tagatuled on ka imelikud (ümarguste tagurdamis tuledega), seliseid ma pole küll tehase TransAm.il ege Firebirdil näinud. Tagatiib on kõrgendatud
Sarnane tagatiib (ilma lisata) on ka kahel Mobile.de's müüdaval Euro spec? 2003 Firebird Cabrio'l, mis IMO on eriti kummalised aparaadid - ees vana tüübi klapptuled + samasugune kapott nagu sellel '96 WS6 Formulal, aga tagatuled on hoopistükkis Toyota Supra'lt laenatud. Pontiac on eri jubinate kombineerimisega suutnud kollektsionääride rõõmuks päris palju erinevaid variante luua... |
02.01.2004 at 16:49 |
|
eikeegi |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
See Joeli mainitu on mingisugune aretis.
Condor-Umbau, nagu nad seal kirjutavad...ei viitsi praegu otsida, mis see täpselt on.
____________________________
V8 |
02.01.2004 at 16:54 |
|
fire83 |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Mitte ühelgi nendest piltidest ei asu ainsamatki Trans Am`i. Mõlemal pildil (ka PlyVali omal) on kõigest Formulad (või Firebirdid).
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
02.01.2004 at 19:28 |
Last edited 02.01.2004 at 19:37 by fire83
|
peep Moderator |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Võrrelge:
http://www.cardomain.com/memberpage/325809 |
02.01.2004 at 19:38 |
|
PlyVal64 |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
quote: fire83: Mitte ühelgi nendest piltidest ei asu ainsamatki Trans Am`i. Mõlemal pildil (ka PlyVali omal) on kõigest Formulad (või Firebirdid).
Jutt jumala õige Sul, kuid lisapaketti WS6 pandi 1996 ja edasi peale tellimusel nii Formulale kui T/A'le, ei saanud aga Cabriole(vist sai aastast 98). Formula WS6 oli täiesti ilma spoilerite ja eesmiste udutuledeta.
WS6 oli lisapakett, mis koosnes pildil loetletud asjadest kogu tootmise ajal:
Kui WS6 telliti T/A'le, siis oli vastav välimus KOOS seaninaga, kui Formulale, siis ainult seanina.
Üks must Formula WS6:
Aga kõige põhjalikum leht, mis mul leida õnnestus on see Formula WS6 leht. Vaata piltide alt toodanguarvusid Formula on uuniklase unistus tulevikus, kui see veel hõbedane automaat aastast 1996 oleks(näm-näm, hakkab endalegi vaikselt meeldima).
Newtoni uurimisobjektiks olev peaks siis uuem, 1998 ja edasi Formula WS6 olema.
Edit: lihtsalt üks kurb kuid õpetlik link ühe mehe WS6'e leheküljelt: crash. Paha küll öelda, kuid sellised pildid panevad ennast alati mõtlema ja on päris hea profülaktika kihutamise ja turvavööta sõitmise vastu. Mõnikord peaks neid ka siia "riputama"?
Edit2: veel ühe hea saidi leidsin(pagana Newton, näh, hakkasin tollesse WS6'e "asja" süvenenult uurima, huvitav on): 1997 WS6. Siin igasugust huvitavat stuffi, lugemist jätkus kohe kauemaks. Aga see dragracin'gu ABC algajale oli eriti asjalik. Tõlkematerjal algatuseks C-tree teamile ja BHRA'le. |
02.01.2004 at 20:39 |
Last edited 03.01.2004 at 02:28 by PlyVal64
|
fire83 |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Vähe tehti jah. Aga ega Formula ei olnud halb auto. Lihtsalt T/A oli rohkemate optsioonidega (elektrivärk, uksed, aknad, lukud jms). Formula seetõttu natuke kergem ja teoreetiliselt äkilisuse poolest mõningase eelisega.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
02.01.2004 at 20:58 |
|
diesel |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
au ja kiitus. ply edit2-es antud link on väga asjaliku jutuga. |
03.01.2004 at 18:23 |
|
fire83 |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Veel asjalikku lugemist kus on camarote ja firebirdide erinevused ja aastate lõikes seletatud. Newton, heida ka pilk peale, rahvas ootab 4 põlvkonna stoorit
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
03.01.2004 at 22:06 |
Last edited 03.01.2004 at 22:08 by fire83
|
Marx |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Kõige tavalisem WS6 ta igatahes kindlasti pole, või siis on inimene ise auto küljes tükke ära vahetanud. Nina ja saba näiteks ei sobi kokku. Sel ajal kui selline nina, olid tagatuled veel triibulised. Muudest asjadest on siin juba juttu olnud. Kahtlane on ka puuduvad kirjad kapotil. |
04.01.2004 at 01:51 |
|
newton Moderator |
Väike fotopuzzle - 4. põlve Trans Am'i ostmas
Noh, salaeesmärk sai täidetud ja mõned inimesed WS6-test lugema pandud
Aga jah, enamus valesid asju öeldi juba ära:
1) '98+ tagatuled ei klapi ülejäänud autoga
2) spoilaring on aftermarket aretus, näha on seda kõige paremini tagastange juures ja tagatiib on ka tõesti mingi juurdearetus tavalisele baasmudeli/Formula tiivale.
3) Trans Am kiri uksel peaks minu teada olema kere värvi ja allpool liistu, mitte ülevalpool
4) sumpaotsad pole ka stock, aga nende vahetamine on suht tavaline.
Kuna ta VIN-i järgi siiski V8 on, siis on tegu Formulaga; mina ei oska välistada, et äkki isegi õige WS6 Formulaga, aga sellisel juhul oleks eriti totter seda niimoodi ümber ehitama hakata. |
12.01.2004 at 09:35 |
|