Poster |
Message |
peep Moderator |
Jeep Rescue concept
Ujutame vaikselt Detroidi uudiseid juurde, see meeldib mulle rohkem kui Bronco.
|
04.01.2004 at 19:28 |
|
hents99 |
Jeep Rescue concept
jeebile iseloomulikud jooned on tugevalt s2ilinud. suhteliselt ilus.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
04.01.2004 at 20:53 |
|
Daniel |
Jeep Rescue concept
üle tüki aja näen maastikusuutlikku uut maasturit
mmmmmm .... vanad head talasillad |
04.01.2004 at 21:21 |
|
tfr |
Jeep Rescue concept
quote: Daniel: üle tüki aja näen maastikusuutlikku uut maasturit
See Hummer H3SUT tundus specsi järgi ka vägagi maastikusuutlik olema. 3x difrilukud, 50-kraadised peale/mahasõidunurgad, turbomootor (väänet juba madalalt), jne.
Jeebi ees ja taga sisseehitatud vintsid on muidugi tase. Aga esimene ots karjub pantseri järele - see roolivarrastik läheks esimesel raiesmikul kui mitte pooleks, siis kõveraks kindlasti.
Vedrustus on mingi reguleeritav ja õhkpatjadel? Esimese/kolmanda ja keskmise pildi kliirensivahe järgi tundub igatahes küll nii. |
04.01.2004 at 21:24 |
Last edited 04.01.2004 at 21:28 by tfr
|
Daniel |
Jeep Rescue concept
http://www.forbes.com/2003/11/25/cx_dl_1125vow_print.html
ehk siis:
The Rescue's dimensions are very similar to those of the H2: It is 80 inches wide, only 1.2 inches narrower than the H2, and its 123-inch wheelbase (the distance from the center of the front wheel to the center of the rear) is only two-tenths of an inch longer than the H2's.
Like the H2, which shares mechanical architecture with the Chevrolet Suburban SUV and, fundamentally, the Chevrolet Silverado pickup, the Rescue concept rides on a truck platform--that of the Dodge Ram. This truck basis gives the Rescue off-roading credentials, and the vehicle comes with a folding windshield and removable doors and roof.
The heart of this "ultimate search and rescue vehicle" is a 305-horsepower Cummins diesel--not as impressive as the 316-horsepower V-8 that the H2 shares with the Suburban and Escalade. However, the Rescue's engine shames the H2's on torque, the turning force that determines a vehicle's towing capabilities: 555 foot-pounds versus 360 foot-pounds in the H2. The Rescue also has remote-control winches for towing, along with 3D topographical mapping software and a navigation system.
Other goodies include a VHF radio, digital video recorder, satellite transmission capability and a satellite phone. And get this: The Rescue has cameras under the chassis that display what the axles are about to run into--useful for off-roading in a tall vehicle like this. Ground clearance is variable in the Rescue, as the vehicle comes with a custom-built suspension whose ride height is adjustable. Are the H2's 17-inch wheels impressive? No. Rescue comes with titanic, 37-inch wheels with run-flat tires. From the cockpit, you can change the tire pressure to adjust traction on different surfaces.
Should Jeep build this vehicle? Only if it wants to make a lot of money. |
04.01.2004 at 21:36 |
|
Taavi |
Jeep Rescue concept
Selles disainis on midagi ürgselt jeebilikku!
http://www.canadiandriver.com/news/031119-1.htm
Lubatakse isegi 325 hp ja 600 lbft(813Nm)!!!
|
05.01.2004 at 20:15 |
Last edited 05.01.2004 at 20:17 by Taavi
|
friik |
Jeep Rescue concept
Väga ilus, kui tagatuled välja arvata. Need jalgrattpeeglid on nägu täpp i-peal |
05.01.2004 at 21:35 |
|
Royale |
Jeep Rescue concept
Selline küsimus, et millist funktsiooni täidavad need esi- ja tagapamperi peal olevad kandlilised aasad (kaks kummalgi) |
06.01.2004 at 00:22 |
|
allan76 |
Jeep Rescue concept
quote: Royale: Selline küsimus, et millist funktsiooni täidavad need esi- ja tagapamperi peal olevad kandlilised aasad (kaks kummalgi)
Minu mõistus arvab, et äkki pukseerimiseks?
|
06.01.2004 at 00:23 |
|
tfr |
Jeep Rescue concept
quote: Royale: Selline küsimus, et millist funktsiooni täidavad need esi- ja tagapamperi peal olevad kandlilised aasad (kaks kummalgi)
Köie kinnitamiseks, kui kuskile kinni jääd ja keegi tõmbama peab.
Teine kasutusala on see, et paned vintsi läbi ploki ja vead autoni tagasi ja siis seekliga selle aasa külge. Saad kaks korda rohkem tõmbejõudu. |
06.01.2004 at 00:29 |
|
Daniel |
Jeep Rescue concept
quote: Royale: Selline küsimus, et millist funktsiooni täidavad need esi- ja tagapamperi peal olevad kandlilised aasad (kaks kummalgi)
sinna saab ämbri riputada
tegelikult tfr 'il õigus. |
06.01.2004 at 09:08 |
|
tfr |
Jeep Rescue concept
Siin oli vahepeal küsimus ka, et miks nii vingel autol neid 2tk on, a see jõudis enne juba ära kustuda, kui ma vastama hakkasin.
Kaks on neid peamiselt sellepärast, et kuna nad ei asetse täpselt stange keskel, siis sealt tirides hakkab paratamatult autot ühte suunda kiskuma. Ja kahe aasta puhul jääb siis valikuvõimalus, kumba suunda.
Ja teiseks, igalt poolt läbi minevat maasturit ilmselt ei leiutata kunagi. Ja mida parema läbivusega on auto, seda kõvemini ta kinni jääb, kui ta ükskord jääb. |
06.01.2004 at 10:37 |
|
Indrek |
Jeep Rescue concept
quote: tfr:Ja mida parema läbivusega on auto, seda kõvemini ta kinni jääb, kui ta ükskord jääb.
See on väga hästi öeldud. Kui tavaauto jääb kinni, siis helistad maasturit omavale sõbrale, aga kui hea maastur kunagi kinni jääb(mis raudselt juhtub, kuna sellise autoga ka ronid igale poole võimatutesse kohtadesse), siis tihti peale igasugu vintside ja muude vidinate purunemist tuleb juba lähimasse külasse kõmpida traktorit otsima (või siis samasuure läbivusega maasturit, mis jõuaks ka sinna lähedale, kus sa ise istud, et siis koos juba tema vintsi ja veojõu abil välja rabeleda).
Sellel uuel Jeebil on see küll kõva sõna, et ees ja taga tehase poolt juba sisseehitatud vintsid on. Kurb asja juures on see, et arvatavasti hakkab see aparaat kindlasti maksma rohkem, kui sellise masina ostjaskond vastu võtaks, vähemalt meil Eestis. |
06.01.2004 at 10:52 |
|
Royale |
Jeep Rescue concept
quote: tfr: Siin oli vahepeal küsimus ka, et miks nii vingel autol neid 2tk on, a see jõudis enne juba ära kustuda, kui ma vastama hakkasin.
Oli jah, võtan omaks. Sain just hakkama vastuse-täpsustusega allan76-e kommentaarile, kui avastasin, et piisavalt ammendav vastus tfr-lt juba vahepeal laekunud oli. Siit ka "del" - milleks topicut risustada. Aga jah, ka ise sai seda va vintsimist kahtlustatud ning mis seal salata - võimalus autot mudast nelja nurka pidi välja tirida on tükk maad edevam (ilmselt ka praktilisem) kui seda kahte nurka pidi teha.
|
06.01.2004 at 13:49 |
|
PlyVal64 |
Jeep Rescue concept
quote: Indrek: Kurb asja juures on see, et arvatavasti hakkab see aparaat kindlasti maksma rohkem, kui sellise masina ostjaskond vastu võtaks, vähemalt meil Eestis.
Kui kogu aja käib võrdlemine Tahoe ja H2'ga, siis eks sinnakanti ka hinda plaanitakse, mis iseenesest ei olekski sellise auto eest liiga ulmeline summa küsitud. Ainuüksi rehvid ja vintsid maksavad vähemalt 100kilo Tahoest on ta ju vingem-ilusam ja H2'st maastikuvõimelisem.
|
06.01.2004 at 13:57 |
|
tfr |
Jeep Rescue concept
"Tahoe ja H2 kanti" on suhteliselt lai hinnakant ju - Tahoe ja H2 hinnavahe on vähemalt siin riigis 400K. |
06.01.2004 at 14:09 |
|
BENBEN |
Jeep Rescue concept
Tee või tina aga sellise vastu vahetaks küll oma Wrangleri. |
06.01.2004 at 15:01 |
|